• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alicia Malfoy • Leerling • Slytherin
    ‘Ja, dat is nu de reden dat ik me verveel he’ antwoord Adam met een scheve grijns op zijn gezicht. ‘Ik weet niet wat te doen, daarom kwam ik dus ook naar jou toe. Jij moet iets voor me verzinnen’
    Verbaasd trek ik mijn wenkbrauw op en even kijk ik hem zo aan, maar al snel verschijnt er opnieuw een kleine grijns op mijn gezicht.
    ‘Laat me denken’ antwoord ik, maar echt tijd heb ik daar niet voor. Want ik ben pas een seconde uitgesproken als ik Nahuel onze kant op zie komen, met een paar bange eerstejaars achter hem aan.
    ‘Adam, Alicia’ antwoord hij kort en koel, waarna hij naast ons plaats neemt.
    ‘Nahuel’ antwoord ik op precies dezelfde manier.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Adam James Black || Slytherin
    '‘Laat me denken’' zegt ze met een grijns rond haar lippen.
    Voor ze ook maar iets kan bedenken staat Nahuel voor ons, een aantal eerste jaars die achter hem aan lopen alsof hij honing aan zijn kont heeft hangen.. Iets wat ik best amusant vind eigenlijk.
    '‘Adam, Alicia’' zegt hij als hij voor ons staat. Alicia antwoord met eenzelfde toon als hij en noemt gewoon zijn naam. Ik neem niet eens de moeite zijn naam te noemen en knik gewoon als begroeting. Als hij mij niet vriendelijk begroet doe ik het nog minder vriendelijk. Tenminste, ik vind zijn begroeting niet zo vriendelijk. Het is dat hij ons bij voornaam noemd anders had ik hem echt af gesnauwd.
    "Dus, is het gezellig met je volgers?" vraag ik met een genietende ondertoon terwijl ik naar de eerste jaars achter hem wijs en zacht naar hem grinnik. God wat ben ik blij dat ik nooit Prefect geworden ben..

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 22:05 ]


    Little do you know

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||

          ’Nahuel’ antwoordt Alicia, mijn koele toon kopiërend. Adam knikt alleen maar en vraagt: ‘Dus is het gezellig met je volgers?’ ik weet op welke toon hij het bedoelde en mijn mondhoek trekt geamuseerd omhoog. ‘Jazeker, ik ben blijkbaar populairder dan jij enne… die eerstejaars doen je huiswerk toch echt gratis.’ Grinnik ik. ‘Zeg Alicia, heb je je lieftallige ex al gesproken?’ Ik weet dat ik haar aandacht daarmee trek. Serpen zit nog steeds hoog bij haar en ik vind het een grappig idee haar daarmee te irriteren. Echt geïnteresseerd naar haar antwoord ben ik niet en ik kijk de common room nog eens verveeld door wachtend op haar reactie.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 19:47 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Is het al de eerste schooldag?]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    [Is het al de eerste schooldag?]


    grey]Niet dat ik weet.[/grey


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Malfoyes schreef:
    (...)

    grey]Niet dat ik weet.[/grey


    [Dat noem ik een laaaaaaaaange avond.]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    [Dat noem ik een laaaaaaaaange avond.]


    Indeed.


    help

    Het is hier altijd al langdradig en uitgebreid enzo :')
    We hebben een tijd geleden een maand over het bal gedaan :'D
    Maar graag off-topic in het Praattopic, dat heeft Lizor wel al vaak gezegt..


    Little do you know

    Roww schreef:
    Het is hier altijd al langdradig en uitgebreid enzo :')
    We hebben een tijd geleden een maand over het bal gedaan :'D
    Maar graag off-topic in het Praattopic, dat heeft Lizor wel al vaak gezegt..


    Ja, maar het is wel mega-irritant dat onze personages dan helemaal vastzitten.


    help

    Crave --> Irvine


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Calm your tits, Jesus. Het gaat atm niet geweldig met Lizor, dus geduld zou gewaardeerd worden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amnesiae schreef:
    Jade Narcissa Emily Malfoy || Slytherin, leerling+jager+aanvoerster ||
          Zo als altijd was de sorteerceremonie dodelijk saai en ook de toespraak van Caleb sprak mij niet echt aan. Ik keek dromerig naar de deuren van de Grote Zaal en was van plan op te staan, net voordat ik dit deed bedacht ik me en keek naar de afdelingstafel opzoek naar een bekend gezicht. Ik vond Samantha en besloot naar haar toe te lopen, het was immers vrij stom om alleen naar de Common room te gaan. ’Hoi Sam’ ik groette haar beleefd en zei, ‘zullen we naar de Common room gaan?’

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||
          Het feestmaal en de sorteerceremonie zaten er weer op voor dit jaar en ik was blij dat ik weg kon. Maar ik kon niet onder mijn Prefect plichten uitkomen en riep naar de eerstejaars mij te volgen. Met een verveeld gezicht begaf ik me naar de Slytherin dungeon met een stoet bange kleine Slytherins achter mij aan. Bij de muur, die toegang gaf tot de Common room checkte ik of er geen buitenstaanders in de buurt waren en mompelde het wachtwoord. Toen ik de Common room binnenliep voelde ik me meteen op mijn gemak, de rustgevende duisternis van de ondergrondse ‘’woonkamer’’ waren vertrouwd. De muren met schedels en andere mysterieuze objecten hingen zo als gewoonlijk aan de muur. Ik herkende enkele gezichten waaronder Alicia met haar neefje Adam. Zonder er echt bij na te denken liep naar ze toe, ‘jullie zijn er hoor’ snauwde ik naar enkele irritante eerstejaars die nog steeds als hondjes achter mij aanliepen.
    ‘Adam, Alicia’ zei ik kort en koel, ongeïnteresseerd nam plaats naast hen.

    Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||
          Ik zat naast iemand die ik niet kende tijdens het feestmaal en toen we naar bed moesten wachtte ik geduldig op iemand uit mijn jaar. Voor ik ook daadwerkelijk iemand gevonden had spotte ik Katherine. ‘Hey Katherine, hoe gaat het?’ Katherine zat een jaar hoger dan ik maar was altijd vriendelijk en aardig tegen mij. Ik glimlachte en liep naar haar toe. ‘Lekker gegeten?’ vroeg ik schaapachtig.

    Alyssa Yune Chang || Ravenclaw, leerling+wachter ||
          Een beetje dromerig staarde ik voor me uit naar de zwevende kaarsen in de Great Hall. Nadat we naar de Common rooms mochten stond ik zuchtend op en wachtte tot de opstoppingen bij de deur iets minder waren. Daarna sprintte ik door het kasteel, de trappen op naar de Westertoren. Ik klopte met de zware klopper op de deur van de Common room en beantwoordde het raadsel. Ik liep vrijwel meteen door naar het raam en leunde tegen het glas, wachtend op iemand uit mijn jaar.

    grey]Vrij korte posts, sorry als er dingen niet helemaal kloppen ik het aardig wat gemist. Enne, nog iemand uit Ravenclaw voor Alyssa?[/grey



    [Sorry dat ik lang niet heb gepost, maar als ik het nog niet gezegd had, Europe --> Aeternitatem, en wie voor Nath, Aiden, Theresa of Aishlinn?]

    Samantha Alysse Mitchell - Slytherin - Chaser.
    Ik was nog steeds boos op die bitchie opmerkingen van Alicia, ze mocht van mij echt oprotten. Ik zat vooruit te staren toen ik oppeens een bekende stem hoorde. Jade. Zou Alicia haar al hebben ingelicht over wat er in de trein was gebeurd? Vast niet. 'Hoi Sam' begroette Jade me vrolijk. Oké Sam, wees even vrolijk tegen haar, en reageer je chagrijnigheid maar af op de gryffindors ofzo. 'Hey Jade' begroet ik haar even vrolijk terug.
    'Zullen we naar de common room gaan?' vraagt Jade aan mij. Hmm, de common room, alles beter dan hier eenzaam blijven zitten, misschien dat ik mijn broers dan ook weer even zie. 'Is goed' zeg ik dan maar op haar vraagg. Ik sta op.


    Katherine Leah Themwell - Gryffindor - Chaser.
    Op een gegeven moment zat ik wel vol, en was het avondeten ook bijna afgelopen. De eerste waren al aan het weggaan, ik stond ook maar op en liep richting de deuren van de Grote Zaal. Daar spotte ik Darren, hij zat een jaar lager dan mij. Hij had mij ook al gezien, want hij kwam op mij aflopen. 'Hey Katherine, hoe gaat het?' zei Darren, bijna meteen daarna vroeg hij 'Lekker gegeten?'
    'Hey Darren, met mij gaat het wel goed, met jou?' beantwoord ik zijn eerste vraag, dan vervolg ik 'Ik heb wel lekker gegeten, jij? En heb je een goede vakantie gehad?' Ik lach even en zeg dan 'Ik wou net naar de common room gaan, ga je mee?'

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 17:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oeps, vergeten. :')

    Ik heb toestemming van Lizor om het de volgende dag te laten worden.

    Now don't you dare to complain. (joehoe)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Le dramatic yay! En wens Lisa veel sterkte, wat er ook is. (:


    help

    Ranger schreef:
    Le dramatic yay! En wens Lisa veel sterkte, wat er ook is. (:


    Queer zijn is gewoon alles