• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hii ;3.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    'Wat? Zie je dat echt?' ik grinnik zachtjes.
    'Maak je maar geen zorgen, het valt niet heel erg op. Waarschijnlijk valt het mij alleen op omdat ik je ze goed ken. Ik kijk naar onze handen en glimlach als ze haar lippen even op de mijne drukt om een kusje te geven.
    'Welterusten verloofde van me,' glimlach ik. Ik streel nog even haar wang, maak het mezelf comfortabel en sluit vervolgens mijn ogen. Niet lang daarna zak ik weg in een diepe slaap.

    Ashley Lestrange
    ''Maak je maar geen zorgen, het valt niet heel erg op. Waarsschijnlijk valt het mij alleen op omdat ik je zo goed ken,'' zei Caleb. Ik glimlachte eventjes.
    ''Ik hoop het maar,'' verzuchtte ik toen. Ik kroop nog wat dichter tegen hem aan en sluit mijn ogen.
    ''Welterusten, verloofde van me,'' zei Caleb. Ik hoorde de glimlach in zijn stem en mijn mondhoeken krulden wat omhoog.
    ''Slaap lekker,'' fluisterde ik zachtjes. Niet veel later zakte ik in een onrustige slaap, door de vermoeidheid die de overhand nam.
    -
    De volgende morgen werd ik vroeg wakker. Ik opende voorzichtig mijn ogen tegen het licht dat zwak de kamer in viel en zag dat Caleb nog sliep; zijn gezicht stond vredig en onze vingers waren nog steeds met elkaar verstrengeld. Een glimlachje sierde mijn gelaat en ik drukte een zacht kusje op zijn wang.

    [LIESJEEEEEEEEEEE <3


    Waar moet ik nog op reageren btw?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik word wakker van de lippen van Ashley die ik vlinderlicht op mijn huid voel. Ik open mijn ogen een stukje en zodra ik haar zie krullen mijn mondhoeken lichtelijk omhoog.
    'Goedemorgen beauty,' mompel ik schor. Ik rek me uit en sla mijn arm om Ashley heen. Dit heb ik gemist; wakker worden naast mijn geliefde. Het is minstens een half jaar geleden geweest dat we zo naast elkaar geslapen hebben, we hebben elkaar natuurlijk wel gezien in de vakantie, maar niet vaak. Niet meer dan vier à vijf keer tenminste. Ik ben natuurlijk wel blij met mijn baan als schoolhoofd, maar het is wel lastig om het te combineren. Gelukkig gaan we binnenkort samen wonen en trouwen, dan zien we elkaar hopelijk gewoon elke dag.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Leven! Ik ga straks wat met Noah schrijven. (:]


    help

    Morning at Hogwarts
    Het is tussen 8:00 en 10:00. Het ontbijt staat klaar en de eerste lessen beginnen om 9:00. Zorg dat je op tijd bent! Spijbelaars worden niet geaccepteerd op Hogwarts.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 12:17 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jack Potter • Huffelpuf • Sixth year • Chaser

    Ik word wakker en sta op. 'Goedemorgen.' Zeg ik vrolijk en ik kleed me aan. Ik zie hoe Josh ook wakker wordt en zich aankleed. 'Jack, mag ik jouw blauwe vest lenen?' Vraagt Josh en ik gooi hem mijn vest toe. 'Dankje.' Ik pak mijn boeken en loop naar de spiegel. Ik doe mijn haar goed en open de deur. 'Kom Josh, ik heb honger!' Josh en ik lopen naar boven en gaan aan de tafel zitten. Er zijn nog niet erg veel mensen. 'Wat hebben we zo?' Vraag ik. 'Charms.' Antwoordt Josh en we beginnen met eten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hylla went Ranger went Alchemist, btw. (:]

    Noah Melchior Castellan || Zwadderich || Zevende Jaar || Drijver.
    Wanneer de stralen van de zon de slaapkamer van de laatstejaars Zwadderaars binnenviel, ging Noah vermoeid overeind zitten. Er kwam kippenvel op zijn armen wanneer zijn blote huid in aanraking kwam met de koele lucht van het kasteel. Dit gebouw had net zoveel spleten en kieren als het bakstenen bezat. En dat waren er best veel. Bestond er geen isolatiespreuk of zo? 's Nachts een t-shirt aantrekken zou misschien ook een optie zijn, maar dat vond Noah irritant.
    Hij rekte zich uit wanneer één van de laatstejaars langs zijn bed liep met een tandenborstel in zijn mond. Noah had ook niet echt de behoefte om de gordijnen van zijn hemelbed dicht te doen. Hij lachte bij de gedachte aan privacy en anders werd hij toch te laat wakker. Hij was iemand die opstond met de zon, die nu de akelige littekens op zijn armen deed oplichten.
    Noah kroop uit zijn bed en scharrelde zijn uniform bij elkaar. Hij wierp een blik in de spiegel en deed een poging om zijn rechtovereind staande haar weer in de plooi te krijgen. Het lukte een beetje, maar het bleef toch altijd warrig op zijn hoofd staan. Al tandenpoetsend liep hij terug naar zijn bed om zijn spullen wat properder te leggen en zijn toverstok achter zijn broeksriem te stoppen. Zijn gewaad liet hij achterwege. Het was te warm om het ding te dragen en bovendien leek het op een jurk. Het duurde een tijdje vooraleer hij weer precies doorhad hoe je een das moest strikken, maar uiteindelijk zette hij zijn tocht in naar de Grote Zaal om te ontbijten en een lessenrooster te krijgen.

    [Anybody for Noah?]

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 15:53 ]


    help

    [Europe --> Aeternitatem --> Roth]


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Fields \\ Slytherin
    Na een lange en vooral slapeloze nacht sta ik gebroken op. Mijn hele lichaam voelt moe aan en eigenlijk heb ik zin om in bed te blijven liggen, maar dan krijg ik alleen maar vragen van mensen en ik voel me nog steeds niet goed. Waarschijnlijk zal ik me ook niet snel goed gaan voelen. Zonder ook maar enig oogcontact met wie dan ook te maken, doe ik mijn ochtendroutine van snel alles doen en ik gebruik ook make-up om de wallen onder mijn ogen te verbergen. Toch niet teveel, want anders zou het alsnog opvallen en tot vragen leiden aangezien ik nauwelijks make-up draag doorgaans. Langzaam begeef ik me richting The Great Hall terwijl ik schuchter om me heen kijk. Af en toe begroet ik iemand halfjes en daar blijft het bij. Ik neem plaats aan de lange tafel van Slytherin en ik kijk om me heen om te kijken of ik Ashley ergens zie, maar met deze drukte kan ik haar niet vinden. Dan merk ik schuin tegenover me Noah op.
    "Ben je nog ver gekomen met je boek?" vraag ik aan hem aangezien ik me kan herinneren dat hij gisteren (kuch, duizend jaar geleden) een boek aan het lezen was dat zo dik was dat ik me niet zou kunnen voorstellen dat iemand dat vrijwillig zou lezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizor schreef:
    Caleb Sean Parsel • Schoolhoofd
    Ik word wakker van de lippen van Ashley die ik vlinderlicht op mijn huid voel. Ik open mijn ogen een stukje en zodra ik haar zie krullen mijn mondhoeken lichtelijk omhoog.
    'Goedemorgen beauty,' mompel ik schor. Ik rek me uit en sla mijn arm om Ashley heen. Dit heb ik gemist; wakker worden naast mijn geliefde. Het is minstens een half jaar geleden geweest dat we zo naast elkaar geslapen hebben, we hebben elkaar natuurlijk wel gezien in de vakantie, maar niet vaak. Niet meer dan vier à vijf keer tenminste. Ik ben natuurlijk wel blij met mijn baan als schoolhoofd, maar het is wel lastig om het te combineren. Gelukkig gaan we binnenkort samen wonen en trouwen, dan zien we elkaar hopelijk gewoon elke dag.

    Ashley Lestrange
    De helderblauwe kleur van zijn ogen kwam te voorschijn en direct begon mijn hart sneller te kloppen. De lichte glimlach op zijn gelaat was sexy, in combinatie met zijn out-of-bed look. ''Goedemorgen beauty,'' mompelde hij schor. Ik glimlachte.
    ''Goedemorgen,'' zei ik zacht. Ik voelde hoe hij zijn sterke, gespierde armen om me heen sloeg en ik kroop tegen hem aan. ''Lekker geslapen?'' vroeg ik hem. Ik liet mijn hand even vlinderlicht langs zijn wang glijden terwijl ik hem aankeek. Ikzelf had beter geslapen dan ooit, aangezien ik weer naast Caleb lag. Elke keer dat ik naar hem keek, voelde ik de bekende vlinders in mijn maag. Ik was nog net zo verliefd als het moment dat ik hem voor het eerst zag, al had ik het toen nog niet door.
    Mijn hand op zijn wang dwaalde af naar beneden en ik verstrengelde mijn vingers teder met de zijne.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Noah Melchior Castellan || Zwadderich || Zevende Jaar || Drijver.
    Noah had nog snel wat zijn spullen in zijn tas gepropt en op zijn bed gesmeten, zodat hij die straks kon gaan halen. Het had niet echt zin om allerlei boeken erin te proppen, hij wist toch nog niet welk vak hij had en het was een kleine moeite om terug te lopen naar de kamer om het boek even mee te nemen.
    Noah ging de deur van de leerlingenkamer door en kwam uit aan een lege muur in de kerkers, waar de verborgen ingang naar hun leerlingenkamer zich bevond. Noah vond de plaats van hun leerlingenkamer nogal erg stereotiep, in de kille, donkere kerkers waar enkel een paar toortsen de gangen schraal verlichtten. Het was niet alsof hij bang was van het donker. Het zou nogal ironisch zijn als hij van zoiets bang zou zijn, gezien wat hij had meegemaakt. Of misschien net niet, maar al had Noah natuurlijk een trauma opgelopen, het was geen 'help-me-ik-ben-zo-hulpeloos-dat-ik-ga-doodgaan-van-het-huilen-elke-nacht'-trauma. Het was het soort trauma waarbij hij alles opkropte in zijn gedachten, die af en toe hopeloos chaotisch werden en dan kreeg hij zin om iemand in elkaar te slaan.
    Noah liep trappen op en af en miste er twee keer één in de trappenhal voordat hij in de Grote Zaal aankwam en aan de Zwadderichtafel neerplofte. De tafel was nog redelijk leeg voor het uur van de ochtend, maar dat maakte niet echt iets uit. Hij vulde niet echt hongerig zijn bord en trok zijn mouwen op omdat die anders vol met kruimels zouden hangen. Hij leunde met zijn kin op een hand en bracht met de andere een toastje naar zijn mond, wazig voor zich uit starend. Hij werd echter onderbroken door de stem van een meisje ergens voor zich.
    "Ben je nog ver gekomen met je boek?" vroeg Leslie. Noah keek haar even gedesoriënteerd aan en trok een wenkbrauw op.
    "Oh," zei hij. Het had even geduurd voordat hij een antwoord gaf. "Het is uit, maar het einde was nogal... Ondermaats. Het was sowieso al langdradig," zei hij, alsof het een regeling voor een picknick betrof. Hij nam een hap van zijn toastje en keek Leslie even aan. Ook al had ze het proberen te verstoppen, ze zag er verschrikkelijk moe uit.
    "Je ziet er beroerd uit, Leslie. Heb je ook maar een béétje geslapen?" zei hij nadat hij zijn eten had doorgeslikt.


    help

    ( iemand voor Jack, Josh of Ivar)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Wie voor Katherine, Samantha, Aiden, Nathaniël, Thérésa en Aishlinn?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Malfoyes-->Amnesiae

    Iemand voor Nahuel, Jade, Alyssa, Darren?
    ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Amnesiae schreef:
    [Malfoyes-->Amnesiae

    Iemand voor Nahuel, Jade, Alyssa, Darren?
    ]

    [Sam voor Jade? Darren voor Katherine?]


    That is a perfect copy of reality.