• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!

    Het jaar is als een speer voorbij gegaan, er zijn verschillende dingen gebeurt in dit korte jaar. Van ruzies tot gevechten, van moorden tot normale schooldagen. De broer van Serpen is onder andere op komen dagen, dit leverde enorm veel heisa op, maar uiteindelijk zijn de meeste er goed uit gekomen. De zomervakantie is voorbij en er staat een nieuw jaar op Hogwarts School Of Witchcraft And Wizardry voor de deur.
    Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt.
    Dit jaar zal niets of niemand Serpen nog tegen kunnen houden tenzij... het is aan jullie om er voor te zorgen of de school blijft bestaan zoals deze nu is of dat deze ten onder gaat in vlammen en Serpen Acelin Parsel de macht over neemt.

    Rpg informatie
    Interesting lessons
    Het is tussen 10:00 en 12:00. De lessen zijn begonnen, tussen 10:30 en 10:45 hebben jullie een kwartiertje pauze. Zorg dat je geen lessen mist en op tijd bent!

    Datum en tijd
    Het is dinsdag 21 augustus en het is tussen 10:00 en 12:00.

    Hulp
    Michelle aka Aragog helpt mij vanaf nu met het topic een beetje bijhouden omdat ik niet super vaak aanwezig kan zijn.

    Zwerkbalwedstrijden
    De manier waarop ik de zwerkbalwedstrijden ga doen gaat als volgt: Ik maak een poel waarin iedereen één keer tegen iedereen speelt, dan verdeel ik die over het 'jaar' en als er dan een wedstrijd is wordt er gespeeld - dat wordt dus in het RPG verwerkt - en de winnaar bepaal ik halverwege de wedstrijd met zo'n random site en op het einde wordt er dan een winnaar gekozen. Alle punten komen ook in het begin topic te staan en de wedstrijden ook. Het schema komt er nog op te staan.

    Het rooster
    Het rooster kan je hier vinden.

    Vragen
    Als je een vraag hebt over wat dan ook, stuur me dan alsjeblieft een pb of gb omdat ik het anders snel over het hoofd zie en dat is niet handig.

    Post
    Boven aan je post gelieve de volledige naam van je personage + de rol van je personage + de afdeling zetten.

    Rollen
    Gryffindor
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    Girl
    - Story54321
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Hylla
    - Alexis "Ali" Ariana Elise Forbs • Lizor
    - Caitlin McAllister • Aeternum
    - Liv Iero • xJustMeself
    - Lexanne Ilona Adams • Amperton
    Boys
    - Pete Stephen Johnson • Roww
    - Darren Colin Tyson • Amnesiae
    - Mason Embrico Potter • Wunjo
    - Steve Cian Jameson • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Wachter/Aanvoerder: Rickena “Ricky” Melonee Harrison • Rider
    - Zoeker: Hazel Lycan Delikov • xLithium
    - Jager: Ivar Mats Sørentsen • JamesPotter
    - Jager: Matt Bryan Johnson • Roww
    Jager: Katherine Leah Themwell • Roth
    - Drijver: Jay Amelia Campbell • SeaWaves
    - Drijver: Crake Evan Blake Mullingford • Pwettyness

    Slytherin
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nahuel Dississay Vafer/Valler • Amnesiae
    Girl
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls
    - Irvine
    - Maeve Carther • Aeternum
    - Amelia 'Amy' McAllister • Aragog
    - Felice Lily Scabior • Aragog
    May Ophelia Beaton • Aragog
    - Evelyn 'Eve' Campbell • Irvine
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog
    - Alicia Malfoy • TheseWords
    - Caisheen Lainese Mullingford • Pwettyness
    Boys
    - Serpen Acelin Parsel • Lizor
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - SeaWaves
    - Adam James Black • Roww
    - Samuel Tobias Snape • WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley • WillNotLearn
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Zoeker: Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Drijver: Noah Melchior Castellan • Hylla
    - Drijver: WillNotLearn
    - Jager: Samantha Alysse Mitchell • Roth
    - Jager/Aanvoerster: Jade Narcissa Emily Malfoy • Amnesiae
    - Jager: Candy Ruthx • JustMeself
    - Wachter: Nathaniël Jake Mitchell • Roth

    Ravenclaw
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Nikolai Leonid Jankowski • diAngelo
    Girl
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Eleanor Troyes • Aeternum
    - Mabel Aurora Winter • Roww
    - Robin Lio Tirgris • Robind19
    - Autnumm Burn • Squirrelpaw

    Boys
    - Irvine
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    -Jager: Gwendolyn Catherine Heathrow • SeaWaves
    - Jager: Isis Virginia Lupin • Go
    - Jager: Thérésa Charlene Danique Wellingfield • Roth
    - Zoeker/aanvoerder: Jake Daniël Jackson • Roww
    - Drijver: Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Drijver: Nick Devoné • TheseWords
    - Wachter: Alyssa Yune Chang • Amnesiae


    Hufflepuf
    Klassenoudste – 1 jongen, 1 meisje
    Boy
    - Teamin Jace Sangue • Roww
    Girl
    - Laurene Ann Evans • Aragog
    - Tamaris Jane Elanoria Snape • Pwettyness
    Leerlingen – Onbeperkt
    Girls

    - Audrey Leagh • Aeternum
    - Chloë Longbottom • JustLovegood
    Boys
    Zwerkbalteam + aanvoerder - 2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers
    - Aanvoerder/zoeker: Aurora Belle Parrisch • Lizor
    - Jager: Teamin Jace Sangue • Roww
    - Jager: Jacob 'Jack' Cowen Potter • JamesPotter
    - Jager: Joshua 'Josh' Tavin Potter • JJamesPotter
    - Drijver: Laurene Ann Evans • Aragog
    - Drijver: Aishlinn Marléne Davis • Roth
    - Wachter: Axel Ash Blaze • xLithium

    Schoolhoofd
    - Caleb Sean Parsel • Lizor

    Leraren – voor elk vak één
    - Verzorging van Fabeldieren: Nix reno Lyra • Phoenix
    - Toverdranken/afdelingshoofd Ravenclaw: Daniël Marc Jones • Roww

    - Waarzeggerij: Raven Demi Tomson • Roww


    Volgers van Serpen - dit houdt in dat je hem 'aanbid' en hem meehelpt met zijn plannen uitvoeren
    - Ashley Caroline Lestrange • Aragog
    - Felice Lily Billington • Aragog
    - Sean Connor Duke • Lizor
    - Faithe Emiliya Valentinov • Rider
    - Nathaniël Jake Mitchell • Roth
    - Aiden Kyle Mitchell • Roth
    - Hyelka Morticia Akemi • xLithium
    Cailyn Rosean Riddle • Aragog


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar hou het realistisch en zorg dat er maar een paar zijn die dit zijn
    -Reactie minimaal 5 à 6 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    - 16+ is toegestaan
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Er zit geen limiet op het aantal personages dat je mag hebben, maar probeer het bestuurbaar te houden
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door mij
    -Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jake Daniel Jackson || Seeker, Captain || Ravenclaw
    Na een gezellige tijd met wat vrienden van vorig jaar loop ik richting de toren van Ravenclaw. Alice gaat me waarschijnlijk toch niet meer op zoeken aangezien ze alleen maar bezig is met die Crake.. Ik mag hem nu al niet. Het ziet er gewoon naar uit dat Alice hem meer mag dan mij.. ik word aan de kant geduwd. Nijdig duw ik wat mensen aan de kant waarna ik de Common Room van Ravenclaw binnen loop na het antwoord op de vraag gezegt te hebben.
    Eenmaal binnen laat ik me geïrriteerd één van de banken neer ploffen en met mijn armen over elkaar staar ik mokkend voor me uit. Hij pakt gewoon mijn vriendin van me af.. Ik krijg dat joch nog wel..
    'Oké, Jake, doe normaal! Zo ben jij niet!' gilt en stem in mijn hoofd me toe. Verwoed schud ik mijn hoofd, nee inderdaad.. zo ben ik niet.. spreek ik mezelf in gedachte toe.


    Iemand voor Jake of één van mijn andere loner personages? Ik verveel me x'd


    Little do you know

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Mason lijkt een beetje rood te worden, maar ik zie het niet goed en ik heb mijn hoofd toch al vol met van alles. Wanneer ik Crake zijn gewaad geeft, doet hij heel kil en ik voel me schuldig. Voelt hij zich afgewezen? Hij is snel verdwenen en ik kijk naar de grond. Hij is voor mij hier naartoe gekomen en dan zeg ik gelijk nee tegen hem. "Ook goed jou weer te zien," zegt Mason glimlachend waarmee hij me uit mijn gedachten haalt. Ik zie het schaakspel. "Veel plezier beiden, ik zie jullie later nog wel. Ik ga naar Jake toe even." Ik hoop dat ik daar gewoon even rustig kan zitten zonder dat mijn gedachten troebel zijn. Ik denk dat Jake wel in zijn toren zal zijn, dus laat ik mijn uil naar me toe komen. Zo kan ik Jake een briefje sturen. Hoi liefste, kunnen we elkaar nog even zien voordat we naar bed moeten? Ik heb je na het eten namelijk niet meer gezien. Ik sta voor de toren van Ravenclaw. Ik hou van je. Ik stuur het briefje richting Jake en ik wacht dan bij de ingang. Hij zal wel komen, toch?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zo kan het ook c:
    Jake Daniel Jackson || Seeker, Captain || Ravenclaw
    Na een tijdje mokkend in de leerlingen kamer gezeten te hebben zie ik ineens een bekende uit de ruimte binnen vliegen door het open raam. Het dier vliegt naar me toe en gaat naast me op de leuning van de bank zitten. Ik pak het briefje dat de uil bij zich had en vour hem open.
    'Hoi liefste, kunnen we elkaar nog even zien voordat we naar bed moeten? Ik heb je na het eten namelijk niet meer gezien. Ik sta voor de toren van Ravenclaw. Ik hou van je.' staat er in geschreven. Een glimlach ontstaat op mijn lippen waarna ik de uil een aai over de kop geef en het weer terug uit het raam laat vliegen. Meteen ga ik de de Common Room uit, ze zou ergens bij de toren staan. Na een tijdje lopen zie ik haar staan.
    "Hey, ik dacht dat jij te druk bezig zou zijn met je verloren beste vriend?" begroet ik haar waarna ik een kus op haar lippen druk en haar even kort omhels.


    Little do you know

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    Ik sta voor de toren te wachten op Jake en enkele leerlingen passeren. Ergens ontstaat er een onrustig gevoel, omdat ik bang ben dat Jake misschien helemaal geen zin heeft om nu nog te zien. Ik was wel heel snel ineens weg tijdens het eten zonder het überhaupt Jake te vertellen. Daarom ben ik ook heel blij als ik Jake uiteindelijk mijn kant op zie lopen. Een opgeluchte zucht rolt over mijn lippen.
    "Hey, ik dacht dat jij te druk bezig zou zijn met je verloren beste vriend?" zegt hij en hij kust me kort met een omhelzing.
    Daarna kijk ik hem aan en ik schiet even in de lach.
    "Verloren beste vriend?" vraag ik aan hem, "hij is niet verloren. Nu niet meer tenminste. En ik heb echt wel tijd voor mijn vriendje. Crake had me daarvoor alleen nodig...hij stortte in tijdens het avondmaal dus zijn we samen naar buiten gegaan en hebben een tijdje bij het meer gezeten."
    En toen hand in hand en uiteindelijk kuste Crake me, maar dat zeg ik er maar niet bij. Ik kijk Jake aan.
    "Ik ben blij dat je gekomen bent."

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 20:37 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Daniel Jackson || Seeker, Captain || Ravenclaw
    Ze kijkt me aan en schiet in de lach.
    "Verloren beste vriend? Hij is niet verloren. Nu niet meer tenminste. En ik heb echt wel tijd voor mijn vriendje. Crake had me daarvoor alleen nodig...hij stortte in tijdens het avondmaal dus zijn we samen naar buiten gegaan en hebben een tijdje bij het meer gezeten." zegt ze. Ze kijkt me aan waarna ze zegt dat ze blij is dat ik gekomen ben.
    "Dacht je soms dat ik niet zou komen dan?" vraag ik haar grinnikend "Ik laat je heus niet hier staan hoor. Wie weet welke sukkel je van me probeert te stelen?" vervolg ik grinnikend. Nee, wat als die Crake terug komt en haar probeert in te palmen.. wie weet wat die sukkel wel niet geprobeert heeft bij haar..


    Little do you know

    [iemand die Crake wil troosten?]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Ivar Mats Sørentsen • Griffoendor

    Mason sommeert zijn schaakspel en ik kijk er aandachtig naar. Mason zet de schaakstukken klaar en ik help hem. Er komt een meisje binnen en die praat me Mason en Crake. Ze stelt zich voor als Alice ofzo. 'Iek bin Ivar,' zeg ik glimlachend en ik kijk weer weg. Ik kijk naar de schaakstukken en zet ze wat netter neer. 'Wit begint.' Zegt Mason en ik kijk hem verbaast aan. Langzaam begin ik de woorden te snappen en grijns even. 'Oke.' Zeg ik. 'Pion nahr H4,' zeg ik en ik kijk naar de schuivende pion. 'Jij bent,' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 21:31 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason Potter // Griffoendor

    Ik bekijk zijn zet aandachtig. Hij zet de pion naar H4. Ik denk even na. 'Pion naar E3.' zeg ik dan zelfverzekerd tegen het schaakstuk. De pion loopt er naar toe en ik leun achterover in mijn stoel. wachtend tot Ivar zijn zet doet. Het is lekker warm in leerlingenkamer, dat komt door de brandende open haard. Ik vind het heerlijk. Ik haal mijn hand even door mijn haar om het goed te doen, mijn gewoonlijke tik. Het gaat eigenlijk vanzelf. Alice is ondertussen al weg gegaan, ik vraag me af waarheen. Ik vraag me ook af wat er met haar en Crake is, ze deden zo afstandelijk tegen elkaar. Zouden ze elkaar niet mogen of zo? Ik laat mijn hartelijke rode ogen weer over het schaakbord glijden. Wat zou Ivar's volgende zet zijn?

    [Lol, ik weet dus helemaal niks van schaken :') ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ivar Matd Sørentsen • Griffoendor

    Mason denkt denk ik na. 'Pion naar E3,' zeg hij dan en ik kijk naar het bord. 'Pion nahr D4' mompel ik dan en ik glimlach. 'Doehn jullie diet dagelijks ihn Engheland?' Vraag ik even angstig. Ik vind dit echt een saai spel. Ik heb dus echt geen zin om dit elke dag te spelen. Ik tik met mijn vingers op de tafel en denk aan het gesprek met mijn moeder voor school.
    'Mamma, vi flytter?' Vroeg ik. Ik had eigenlijk niet zoveel zin om de trein te missen. 'Vent, jeg er nesten ferdig.' Zei ze terug en ik zuchttte. 'Jeg vil ikke gå glipp av toget!' Zeg ik. 'Ivar, ta det med ro, ikke alt om deg.' Roept ze en ik kijk haar boos aan. 'Jeg vil ikke si! som gjør at du tror' roep ik terug. 'Ivar, kom igjen, jeg kommer.' Zegt ze. 'Nei! Hvis alt skulle slå meg vi vil fortsatt være bosatt i Norge i stedet for denne dumme landet!' Ik stamp op de grond als een vierjarige en kijk boos. 'Det er ganske gøy her. Og selvfølgelig mye varmere!' Ik schud mijn hoofd. 'Det er ikke morsomt her! Og jeg savner snøen!' Mijn moeder legt eindelijk haar spullen weg. 'Jeg slåss ikke Ivar. Når du er 17, kan du velge hvor du bor.' Ik kijk haar aan. 'Norge!' Zeg ik meteen. 'Bolle, ellers vil du gå glipp av toget fortsatt' Wacht, dat zei ik net ook! Ik loop met haar mee. Fijn, weer een heel jaar die stomme Engelse taal spreken!'. Ik schrik op uit mijn gedachte en kijk Mason aan. Jemig wat was het hier warm.

    (Ik ook niet, haha. Heeft iemand ook mar een woord uit het Noorse gedeelte gesnapt? Btw, ik heb het gewoon vertaalt, ik spreek geen Noors. Grammatica klopt wss niet)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    "Dacht je soms dat ik niet zou komen dan?" vraagt hij grinnikend en ik haal verlegen mijn schouders op. "Ik laat je heus niet hier staan hoor. Wie weet welke sukkel je van me probeert te stelen?"
    Ergens heb ik het gevoel alsof hij insinueert dat Crake mij misschien wil afpakken...wat ergens misschien ook wel waar is. Crake heeft me gezoend.
    "Niemand die mij zal proberen te stelen," zeg ik met een klein glimlachje en ik pak zijn hand beet.
    Ik trek hem mee naar een bankje zodat ik gewoon rustig met hem kan zitten.
    "En ik was niet zozeer bang dat je niet zou komen...maar ik hield het als mogelijkheid in gedachten. Dat is iets anders."

    Evelyn 'Eve' \\ Slytherin
    Stilletjes loop ik over de gangen bij de kerkers. Ik zwerf een beetje rond bij de leerlingenkamer terwijl mijn gedachten tot de nok toe gevuld zijn met gedachten aan May. En daar verafschuw ik mezelf om, dat ze zo in mijn gedachten kan blijven zitten. Ik ben op mijn hoede, want ik heb haar tijdens de rit in de koets heel erg uitgedaagd door te beginnen over de acceptatie van homoseksualiteit en ik kon toen al zien dat ze het mij niet in dank afnam. Zodra de koetsen tot stilstand kwamen, ben ik weggegaan en ben gewoon gaan eten en daarna ervoor gezorgd dat ik haar niet meer ben tegengekomen.
    Zacht bijt ik op mijn onderlip terwijl ik besluit om de leerlingenkamer binnen te gaan. Het is er leeg en ik neem plaats. Ik kan de kus nog voelen branden op mijn lippen terwijl haar lippen zijdezacht waren. Verdomme May.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Narcissa Emily Malfoy || Slytherin, leerling+jager+aanvoerster ||
          Zo als altijd was de sorteerceremonie dodelijk saai en ook de toespraak van Caleb sprak mij niet echt aan. Ik keek dromerig naar de deuren van de Grote Zaal en was van plan op te staan, net voordat ik dit deed bedacht ik me en keek naar de afdelingstafel opzoek naar een bekend gezicht. Ik vond Samantha en besloot naar haar toe te lopen, het was immers vrij stom om alleen naar de Common room te gaan. ’Hoi Sam’ ik groette haar beleefd en zei, ‘zullen we naar de Common room gaan?’

    Nahuel Dississay Vafer || Slytherin, leerling+Prefect ||
          Het feestmaal en de sorteerceremonie zaten er weer op voor dit jaar en ik was blij dat ik weg kon. Maar ik kon niet onder mijn Prefect plichten uitkomen en riep naar de eerstejaars mij te volgen. Met een verveeld gezicht begaf ik me naar de Slytherin dungeon met een stoet bange kleine Slytherins achter mij aan. Bij de muur, die toegang gaf tot de Common room checkte ik of er geen buitenstaanders in de buurt waren en mompelde het wachtwoord. Toen ik de Common room binnenliep voelde ik me meteen op mijn gemak, de rustgevende duisternis van de ondergrondse ‘’woonkamer’’ waren vertrouwd. De muren met schedels en andere mysterieuze objecten hingen zo als gewoonlijk aan de muur. Ik herkende enkele gezichten waaronder Alicia met haar neefje Adam. Zonder er echt bij na te denken liep naar ze toe, ‘jullie zijn er hoor’ snauwde ik naar enkele irritante eerstejaars die nog steeds als hondjes achter mij aanliepen.
    ‘Adam, Alicia’ zei ik kort en koel, ongeïnteresseerd nam plaats naast hen.

    Darren Colin Tyson || Gryffindor, leerling ||
          Ik zat naast iemand die ik niet kende tijdens het feestmaal en toen we naar bed moesten wachtte ik geduldig op iemand uit mijn jaar. Voor ik ook daadwerkelijk iemand gevonden had spotte ik Katherine. ‘Hey Katherine, hoe gaat het?’ Katherine zat een jaar hoger dan ik maar was altijd vriendelijk en aardig tegen mij. Ik glimlachte en liep naar haar toe. ‘Lekker gegeten?’ vroeg ik schaapachtig.

    Alyssa Yune Chang || Ravenclaw, leerling+wachter ||
          Een beetje dromerig staarde ik voor me uit naar de zwevende kaarsen in de Great Hall. Nadat we naar de Common rooms mochten stond ik zuchtend op en wachtte tot de opstoppingen bij de deur iets minder waren. Daarna sprintte ik door het kasteel, de trappen op naar de Westertoren. Ik klopte met de zware klopper op de deur van de Common room en beantwoordde het raadsel. Ik liep vrijwel meteen door naar het raam en leunde tegen het glas, wachtend op iemand uit mijn jaar.

    grey]Vrij korte posts, sorry als er dingen niet helemaal kloppen ik het aardig wat gemist. Enne, nog iemand uit Ravenclaw voor Alyssa?[/grey

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 17:53 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mason Potter // Griffoendor
    'Doehn jullie diet dagelijks ihn Engheland?' vraagt Ivar. Ik grinnik. 'Nee, soms.' Ik doe een zet en gaap dan. 'Ik ben moe.' mompel ik. 'Is het goed als we morgen verder gaan?' vraag ik aan Ivar. Ik wacht steeds een seconde na dat ik een woord heb gezegd, zodat Ivar het ook snapt. Ik neem aan dat hij het wel goed vind dus ik sta op en loop langzaam naar de slaapzaal. Daar kleed ik me uit tot dat ik in mijn boxer sta en spring dan mijn bed in. Ik trek de gordijnen dicht. Het is erg warm onder de dekens, dus ik kruip onder mijn deken vandaan en ga er op liggen. Dat is beter. Ik onderdruk een grote gaap. Morgen heb ik weer les, waar ik geen zin in heb. Maar het is mijn laatste jaar, dus ik moet nu wel een beetje mijn best doen op school. Ik sluit mijn ogen en val al snel in slaap.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2013 - 18:00 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Crave schreef:
    Alice Mabel Fox || Gryffindor
    "Dacht je soms dat ik niet zou komen dan?" vraagt hij grinnikend en ik haal verlegen mijn schouders op. "Ik laat je heus niet hier staan hoor. Wie weet welke sukkel je van me probeert te stelen?"
    Ergens heb ik het gevoel alsof hij insinueert dat Crake mij misschien wil afpakken...wat ergens misschien ook wel waar is. Crake heeft me gezoend.
    "Niemand die mij zal proberen te stelen," zeg ik met een klein glimlachje en ik pak zijn hand beet.
    Ik trek hem mee naar een bankje zodat ik gewoon rustig met hem kan zitten.
    "En ik was niet zozeer bang dat je niet zou komen...maar ik hield het als mogelijkheid in gedachten. Dat is iets anders."


    Jake Daniel Jackson || Seeker, Captain || Ravenclaw
    "Niemand die mij zal proberen te stelen," zegt ze met een klein glimlachje.
    "Dat geloof ik niet, er zijn zat jongens die jou ook willen" zeg ik grinnikend "En dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren" vervolg ik met een glimlach.
    Als ze me mee trekt naar een bankje grinnik ik zacht om vervolgens maar te gaan zitten.
    "En ik was niet zozeer bang dat je niet zou komen.. maar ik hield het als mogelijkheid in gedachten. Dat is iets anders." verteld ze me dan.
    Ik knik "Ja, klopt. Maar als ik niet kom dan ben ik waarschijnlijk verongelukt of zo, of ik had je briefje niet gekregen.. maar als ik weet dat je op me wacht dan laat ik je niet staan. Nooit. Ik weet hoe dat afloopt.. dan word jij verdrietig en er komt iemand om je te troosten, vervolgens ben ik je kwijt" constateer ik schouderophalend "Dat wil ik niet, nooit" vervolg ik met een glimlach terwijl ik haar handen vast houd. Ik heb dat wel vaker gehad, toen ik nog op Durmstrang zat.. het is daar moeilijk een vriendin te krijgen en te houden aangezien je ze niet alle dagen kan zien vanwege school..
    En ik weet zeker dat die Crake wel weer op de loer zal staan om haar op te vangen als ik haar laat zitten, wat ik dus echt never nooit ga doen. Ik heb genoeg moeite doorstaan om haar te krijgen.. ik laat een meisje als Alice echt niet zo makkelijk gaan.


    Lekker lang :')
    Ik heb inspiratie x'D


    Little do you know

    Crakeje.

    Nogsteeds huilend zit de blonde jongen in de gang, het deed hem immens veel zeer om het opnieuw gezien te hebben. En hij wist wie hij nodig had: Alice. Maar die was naar Jake, hij had haar horen lopen, naar hem en hij wist waar ze waren. Maar hij kon onmogelijk naar haar toe gaan, en omdat ze bij die Jake was, zou het niet verstandig zijn. Hij besloot naar het verboden bos te gaan. Hij stond op, veegde met de bovenkant van zijn handschoen zijn tranen weg en verdween in de nacht, maar voordat hij het bos in ging had hij zijn uil -Churro de grote zwarte canadeese jachtuil gehaald en hem een briefje gegeven met de teskt: Alice, ik ben in het verboden bos. Ik voel me niet goed, ik moet hier weg het doet te veel zeer. Liefs, C. Hij liet zijn uil naar de toren van Ravenklauw gaan en liep zelf het verboden bos in, waar hij gelijk op een [half mens half paard] stuitte. Hij was gewond en had duidelijk hulp nodig, maar Crake die er met zijn gedachte niet bij was zag hem meer als doelwit, als prooi. En met de gedachte dat levens niks waard waren begon hij de Centour leeg te drinken tot het leeg was, geen druppel bloed meer die door de aderen van de centour ging. Hij gooide hem in het meer, om zo verder te gaan lopen langs het meer. Hij had het gevoel dat hij elk moment alles uit zijn lichaam kon laten gaan, zijn shirt was doorweekt met bloed. Maar niet het bloed van de centour. Zijn eigen bloed, en dat kwam omdat hij met zijn eigen vlijmscherpe nagels een immens grote snee in zijn buik had getrokken. Het was óf doodbloeden, óf iemand zou hem vinden. En eigenlijk stond het doodbloeden hem meer aan dan blijven leven.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Chilaw Went Pwettyness.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.