• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Maar.. Maar.. Ook niet in een post zelf? O.O
    Dat is saai.. :c
    Ik doe al mee in zo'n rpg.. das saai als er echt helemaaal niets in mag..
    Ik snap dat dit zo vervelend is.. maar mag het ook niet in je post zelf? :c


    [Jawel, maar niet zo spammen zoals jullie nu doen!

    @Nat, thanks!]

    Btw. Mabel kan wel?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 22:32 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    poor little girl
    die heeft gewoon kei erge buikpijn straks xd
    en niet eens omdat ze zwanger is

    vriendin van mij had dat, die vriend was voor het eerst blijven slapen daar en wij hadden de volgende ochtend om 10 uur paardrijden en dat kind had me een buikpijn kon amper op het paard blijven zitten.
    Ik zo; wilde nacht gehad? zij zo; ja x'D


    Laurinda Pearl
    Matt grinnikt op mijn reactie en gooit het ritme omhoog, ik hoor hem zacht kreunen en steeds sneller gaan
    Zijn lippen gaan opnieuw naar mijn nek maar het deed zo facking zeer dat de binnenkant van mijn lip begint te bloeden door het harde bijten waarna ik mijn lip, die ik blijkbaar tussen mijn tanden heb gepakt, los laat.
    Matt zet op sommige punten zijn tanden in mijn hals en begint daarna net onder mijn oor te zuigen, een kreun ontsnapt uit mijn mond, uit pijn maar ook van genot.
    Ik besluit me op zijn mond te concentreren en me wat meer te ontspannen, de pijn gaat niet helemaal weg maar word wel minder en komt nu samen met een vreemd gevoel, een fijn gevoel.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Jawel, maar niet zo spammen zoals jullie nu doen!

    @Nat, thanks!]

    Btw. Mabel kan wel?


    wacht wat mis ik? waarvoor thanks!? hihi :$


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    (...)

    wacht wat mis ik? waarvoor thanks!? hihi :$


    Van de daken schreeuwen dat ik geniaal ben. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Nadat ik me had uitgekleed en gedoucht had, liep ik terug mijn kamer binnen om verse kleren aan te doen. Ik had er niet op gerekend dat ik elke dag meerdere outfits ging gebruiken waardoor ik er even voor vreesde dat ik kleren tekort ging hebben, maar als het nodig was dan ging ik wel naar de stad.
    Ik kleedde me aan en droogde mijn haren, natte haren stonden echt niet bij me en liep mijn kamer uit om te kijken wie er nog beneden was. Wel, veel mensen had ik beneden nog niet gezien, alleen Matt en Laurinda stonden in de gang.
    Toen ik beneden kwam waren die 2 blijkbaar ook al weg, maar ik had ook niemand naar boven horen komen, dus boven waren ze ook niet. Ik fronste mijn wenkbrauwen en liep naar de keuken, maar aangezien de deur daar toe was en ik stemmen hoorde die niet tot Matt of Laurinda behoorden dacht ik wel niet dat ze daar waren. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik om me heen tot de kelderdeur mijn aandacht trok. Ik had die opengelaten toen ik naar boven was gelopen en voor zover ik wist had ik de geluiden die vanuit de kelder kwamen ook niet gehoord toen ik daar beneden was. Ik ging wat dichter staan, maar ik ging na een paar minuten al weer weg.
    "Disgusting." Matt had dus geen goede kanten. Ik schudde mijn hoofd en vol walging dat ik met hem gepraat had, draaide ik me om. Toen ik boven was hoorde ik gesnik uit de badkamer komen waardoor ik ernaartoe liep en de deur opende.
    "Gaat het wel ?"

    Das echt erg x'D
    Die pijn krijg je alleen als je je niet ontspant :')
    En als je meteen heel erg Rough begint x'D
    Net zoals je voor het eerst gaat paardrijden en meteen veel doet, krijg je ook spierpijn van x'D

    Matt Johnson
    Ze is de hele tijd erg stil maar uiteindelijk klinkt er een kreun uit haar mond.
    Ik voel een enorm genot in mijn onderbuik en niet veel later voel ik dat ik klaar kom, waardoor een luide kreun over mijn lippen rolt.
    Met een glimlach kijk ik haar aan waarna ik me naast haar neer laat ploffen. oké het is gewoon een brede stoel.. :') Ik zucht vredig en kijk haar aan met een glimlach die mijn lippen siert. Het enige jammere aan haar is dat ze erg stil is.. maar dat zal vast komen omdat het haar eerste keer is en dat ze gewoon nog onzeker is of zo..


    Little do you know

    Adamo schreef:

    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Nadat ik me had uitgekleed en gedoucht had, liep ik terug mijn kamer binnen om verse kleren aan te doen. Ik had er niet op gerekend dat ik elke dag meerdere outfits ging gebruiken waardoor ik er even voor vreesde dat ik kleren tekort ging hebben, maar als het nodig was dan ging ik wel naar de stad.
    Ik kleedde me aan en droogde mijn haren, natte haren stonden echt niet bij me en liep mijn kamer uit om te kijken wie er nog beneden was. Wel, veel mensen had ik beneden nog niet gezien, alleen Matt en Laurinda stonden in de gang.
    Toen ik beneden kwam waren die 2 blijkbaar ook al weg, maar ik had ook niemand naar boven horen komen, dus boven waren ze ook niet. Ik fronste mijn wenkbrauwen en liep naar de keuken, maar aangezien de deur daar toe was en ik stemmen hoorde die niet tot Matt of Laurinda behoorden dacht ik wel niet dat ze daar waren. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik om me heen tot de kelderdeur mijn aandacht trok. Ik had die opengelaten toen ik naar boven was gelopen en voor zover ik wist had ik de geluiden die vanuit de kelder kwamen ook niet gehoord toen ik daar beneden was. Ik ging wat dichter staan, maar ik ging na een paar minuten al weer weg.
    "Disgusting." Matt had dus geen goede kanten. Ik schudde mijn hoofd en vol walging dat ik met hem gepraat had, draaide ik me om. Toen ik boven was hoorde ik gesnik uit de badkamer komen waardoor ik ernaartoe liep en de deur opende.
    "Gaat het wel ?"


    Ze weet toch niet of Matt en Lau misschien naar buiten gegaan zijn? D:
    Matt wilde immers naar de stad.. En aangezien ze de rest nog niet gezien heeft weet ze niet wie het is :c
    Matt zijn stem kun je niet onderscheiden uit een hoop gekreun :'D
    Pissy Ella.. Pff, had leuker geklonken als ze Missy heette.. Pissy Missy x'D
    LOL :'D


    Little do you know

    [Owkee, jullie zijn al klaar en jullie waren later begonnen en Hunter en Dena zijn eerder begonnen en nog bezig aan hun voorspel. Lol.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [Owkee, jullie zijn al klaar en jullie waren later begonnen en Hunter en Dena zijn eerder begonnen en nog bezig aan hun voorspel. Lol.]


    Pff, niet zeuren. Wij spammen twee dagen vol jullie zijn in totaal ongeveer een uur aan het Rpg'en :')


    Little do you know

    nou ik heb me doodgelachen

    Laurinda

    Na nog even in pijn gelegen te hebben en een paar laatste stoten en kreunen van Matt glijd hij uit me en laat zich naast me neer ploffen.
    De meeste pijn is ongveer weg maar het stekende gevoel blijft.
    Mijn hoofd draai ik naar Matt die me glimlachend aankijkt en ik glimlach terug.
    En toch is er iets, ik kan het zien.
    " Wat is er? Ik kan zien dat er wat is"
    Hij zal het wel door hebben gehad of zo, ik zal het wel verpes hebben.
    Ik voel met mijn tong aan de binbenkant van mijn lip enn voel gewoon gaatjes zitten,.heb ik echt zo hard gebeten..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    was gewoon een vluggertje manon mwhaha xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Ze weet toch niet of Matt en Lau misschien naar buiten gegaan zijn? D:
    Matt wilde immers naar de stad.. En aangezien ze de rest nog niet gezien heeft weet ze niet wie het is :c
    Matt zijn stem kun je niet onderscheiden uit een hoop gekreun :'D
    Pissy Ella.. Pff, had leuker geklonken als ze Missy heette.. Pissy Missy x'D
    LOL :'D


    [Ella heeft haar eigen logica en trekt snelle conclusies, ze gaat later wel opzoek naar bewijs (':]

    Achja, dat Ella denkt te weten wie het is brengt wel weer wat Drama :'D

    Matt Johnson
    Als Lau vraagt wat er is en zegt dat ze het aan me kan zien haal ik mijn schouders op.
    "Nee, is niets" zeg ik met een glimlach "Je was gewoon stil.. maar dat komt vast omdat het je eerste keer is" ga ik verder waarna ik een verloren plukje haar achter haar oor leg en weer een kus op haar lippen druk. Camille deed de eerste keer precies hetzelfde.. ook haar maagdelijkheid heb ik 'gestolen' net zoals ze altijd zij dat ik haar hart stal.. misschien word het met Lau ook wel zo als hoe het met Camille was.. alleen dan wel zonder die vuile pooiers..
    "Je bent leuk" fluister ik grinnikend naar haar.


    I don't know.. but.. Latty?
    Maurinda? x'D
    Latty klinkt als Latte Machiato.. en Maurinda klinkt als Marauders..
    YUP het word Maurinda c:


    Little do you know

    I like it :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    maurinda absoluut!

    geen discussie over mogelojk

    laurinda
    Als antwoord op mijn vraag haalt hij zijn schouders op.
    "Nee, is niets. Je was gewoon stil.. maar dat komt vast omdat het je eerste keer is" zegt hij en hij veegt een plukje haar achter mijn oor en drukt een kus op mijn mond. Ik knik als antwoord op zijn vraag " Ja.. zal daar wel van komen" glimlach ik. Ik zal hem maar niet vertellen dat ik verging van de pijn..
    Maar beter had ik het waarschijnlijk toch niet gekregen, David was gewoon een eikel.
    En ik snap ook nog altijd niet hoe ikmet heb een relatie kon hebben.
    Maar toch zelfs na alles wat hij had gedaan zat er een klein plekje in mijn hart met zijn naam..
    "Je bent leuk" fluistert Matt met een grinnik wat een blos op mijn wangen opleverd.
    " nou mag ik toch hopen dat de muren geluidsdicht zijn..."
    Ik wou niet straks boven komen en door iedereen aan worden gekeken als een slet.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign