• Nieuwe regel: Alleen Patholoog, MissAlice en Appelboompje mogen nieuwe topics te openen. Als geen van hen online is en er 12 uur voorbij zijn gegaan, mag iemand anders een topic openen. Maar dan verwacht ik wel een link in mijn gastenboek + het praattopic. Dit geldt ook voor het praattopic.



    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice, Appelboompje en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Ailurophilia
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - Scimmia
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - Scimmia
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - Scimmia
    -Lilith Stone - Ailurophilia
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:

    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - Scimmia

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 17:13 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ben dinsdag een dagje naar Amsterdam met mijn nicht :D
    rond 9.00 vertrekt de trein
    en ik ben in de avond pas terug :'D


    Leukk
    Ik ben ook een keer daarheen geweest.
    Vond het niks aan daar x'D
    Tis net een doolhof x.x


    Little do you know

    marsha weet de weg dus dat scheelt

    wij moeten over naar praattopic btw :)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 14:25 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik schrok van James zijn woorden en deed de kraan weer dicht. Ik draaide me om en boog me iets door mijn knieën om hem recht aan te kunnen kijken. Zelf had ik ook nooit vrienden gehad, maar ik zag het niet als een probleem, hij duidelijk wel. "Nu heb je ons." zei ik met een onzeker glimlachje op mijn gezicht. Ik wist nou niet of iemand een vriend als ik wilde hebben. Ik was een mager scharminkel, kon geen enkele sport, zat altijd binnen te plannen of te lezen en was de duisternis zelve can tijd tot tijd. Toen hij ging zitten kon ik tegen get aanrecht leunen, waardoor mijn knieën werden ontzien. Ik trok een wenkbrauw op toen hij begon dat hij een crimineel was, maar ik ging er niet verder op in. Zelf werd ik zo ook vaak gezien, dat er niets goeds van me kon komen, en dat was waarschijnlijk ook zo. Ik haalde een hand door mijn zwarte haren en keek hoe Abby hyper begon te doen. "Ga tv kijken ofzo, Abby. We komen zo." zei ik voor ik me op James richtte. Mijn stem was zacht en geruststellend. "Het maakt me niets uit wat je hebt gedaan of welke naam je bij anderen hebt. Je bemt James en je bent mijn vriend. Maar denk je niet dat het misschien wel veel leuker is op met het meisje van Abby's kamer te slapen? Misschien hou je hier dan zelfs wel een vriendinnetje aan over? Hoe klinkt dat? En overdag kun je natuurlijk met ons rondhangen. Als het niets wordt of het je niet aanstaat kan je nog altijd bij mij slapen en zij daar." Zo probeerde ik hem over te halen in de andere kamer te slapen. Als hij nu zou denken dat Abby en ik iets hadden zou dat niet handig voor me zijn, maar ik zou het niet direct tegenspreken als het ervoor zorgde dat hij in de andere kamer wilde slapen.


    Bowties were never Cooler

    Yup.. Quote Lau even x'D
    Dan schrijf ik een reactie ^^
    Btw, Daniel is bijna aangevallen door een weerwolf en Aish heeft hem gered.. again x'D

    Btw.. John was toch op Pete?
    Het zou echt supercute zijn als zij iets zouden krijgen x'D
    Ik wil ook een Gay best friend :C

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 15:42 ]


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    hahaa xd
    have fun dais



    laurinda
    "Oh, jij slikt de pil voor het geval je nog leuke Matty's tegen komt maar je bent nog maagd? Dan moet ik de enige leuke Matty zijn" en ik knik uitbundig "Absoluut."
    Hiij schopt zijn broek uit en gooit hem in de hoek gevolgd door mijn broek waarna hij me mee het water in trekt.
    Aenmaal in het water glijden zijn handen langs mijn rug zoekend naar mijn BH sluiting die ik losmaakt en mijn BH vind ook zijn plek op de tegels. Ik bijt op lip, het was gewoon een tikje als ik nerveus was, wat moest hij eigenlijk denken C was natuurlijk een stuk kleiner dan hij normaal zag.
    " Kan dit zwembad geen bubbels maken?"
    ik haal mijn schouders op " no idea daar zijn toch van die hoekjes voor meestal? Ik zou zeggen ga kijken."
    Matt richt zich weer op mij en plaatst zijn lippen in mijn nek waarbij ik scherp naar adem hap, als ik ergens gevoelig ben is het in mijn nek en zijn mond baand zich een weg naar de mijne.
    Ik laat mijn handen langs zijn borst glijden naar zijn nek waar ik hem dichterbij trek , mijn mond.op de zijnde druk en direct ongeduldig met mijn tong langs zijn lippen streel vragend om toestemming.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    en ik zal eens eem gaan kiekn xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ik merk dat ze een beetje nerveus word als haar Bh uit gaat, iets wat me laat grinniken.
    Als ze dan zegt dat bubbel-knoppen vaak in de hoek zitten haal ik mijn schouders op "Laat dan maar, ik ben nu even bezig" zeg ik breed grijnzend.
    Als mijn lippen de hare gevonden hebben lijkt ze ongeduldig, haar tong tikt ongeduldig op mijn lippen. Uit automatisme open ik mijn mond en mijn tong zoekt al gauw de hare op. Mijn handen gaan door haar natte blonde haren en een glimlach siert mijn lippen terwijl deze nogsteeds op de hare zitten.
    Dan leg ik één hand in haar nek en mijn andere hand wijkt af naar haar borsten. Ik kan mezelf bijna niet meer inhouden en ik voel een erectie opkomen..


    Ik had geen inspiratie voor meer D:


    Little do you know

    D:

    noujaa
    aish vergeet daniel ook al xd die zat daar nog gewoon xD

    Laurinda Pearl
    "Laat dan maar, ik ben nu even bezig" blijkbaar heeft Matt geen geduld om zijn bubbels aan te drukken. Zodra mijn tong tegen zijn lippen tikt opent hij zijn mond. Terwijl mijn tong haar eigen spel speelt met de zijne voel ik zijn handen door mijn haar gaan.
    Ik leg mijn benen om zijn heupen zodat ik makkelijker bij zijn mond kon. Zijn ene hand ligt in mijn nek en zijn andere verplaatst zich richting mijn borst terwijlik een bobbel tegen mijn been voel aankomen.
    Ik grinnik zachtjes met mijn mond nog op de zijne. Ik maak me even los van zijn mond en laat mijn lippen via zijn kaak naar zijn oor gaan "Hou je het nog vol?" fluister ik waarna mijn ene hand zich steviger om zijn nek sluit en mijn andere hand zijn nek los laat. Deze hand laat ik tussen onze lichamen door glijden langs zijn borst en buik naar beneden tot aan de rand van zijn boxer waar ik hem plagend laat liggen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lizzy Franklyn
    Blijkbaar was ik tijdens het gitaarspelen in slaap gevallen en toen ik wakker werd had ik reuze honger. Ik durfde niet door het huis te zwerven voor eten dus hield ik het vol. Ik pakte mijn gitaar weer en begon random liedjes te spelen die in mij op kwamen. Pink, Bruno Mars, Little Mix enz. vlogen voorbij. Na nog twee uur hield ik het echt niet meer uit en ik stapte voorzichtig uit mijn bed en sloop de gang op hopend niemand tegen te komen. Op weg naar de keuken, dus. Hopend dat niemand in de keuken was. Zo schuifelde ik langzaam door de gangen tot ik bij een deur kwam het met het bordje "keuken". Ik hield mijn oor aan het sleutelgat om te luisteren en ik hoorde stemmen. Ik had zo'n honger en ik durfde de keuken niet in te gaan omdat er mensen waren. Ik rende huilend de vertrouwde weg naar de wc en begon harder te huilen. Ik had mijn pepermuntjes verloren.

    (Iemand voor Lizzy, please??)

    James Yaser
    "Nu heb je ons. Het maakt me niets uit wat je hebt gedaan of welke naam je bij anderen hebt. Je bemt James en je bent mijn vriend. Maar denk je niet dat het misschien wel veel leuker is op met het meisje van Abby's kamer te slapen? Misschien hou je hier dan zelfs wel een vriendinnetje aan over? Hoe klinkt dat? En overdag kun je natuurlijk met ons rondhangen. Als het niets wordt of het je niet aanstaat kan je nog altijd bij mij slapen en zij daar." zei Loki toen ik gekalmeerd was en ik antwoordde: "Ja, is goed. Voor doe ik het. Voor iemand anders zou ik het niet doen. Ik ben echt dankbaar dat je m'n vriend wilt zijn, ik zal een goede vriend zijn. Dat beloof ik. Ik ga dan maar eens mijn spullen verhuizen, kom je mee?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    Loki 'stuurde' me weg met de boodschap dat ik maar tv moest gaan kijken of zo en dat ze er zo wel een keer aankwamen. Ik liet mezelf van het aanrecht afglijden, pak de knip uit de hoek waar ik die heen gesmeten had en wandel mompelend de keuken uit. "Geheimen.. Jullie zijn net zo als rest.."
    Eens de keuken uit wist ik niet helemaal wat ik doen moest dus ik besloot naar boven te lopen en mijn eigen kamer in te gaan waar ik mijn potloden van het nachtkastje pakte en mijn dagboek eruit haalde.
    Met mijn kont plof ik op bed en ga in kleermakers zit zitten met mijn potloden voor me en mijn blok op mijn benen.
    Ik bladerde door naar een lege pagina en begon te tekenen mijn dag van gisteren, de skilift, de tocht hier heen, gisteravond. Als ik eenmaal aan mijn dagboek begon bleef het nooit bij het tekenen van 1 pagina altijd 2 of 3 soms 4. Ik tekende mijn dagen, mijn gevoelens, de negatieve dingen en de positieve...
    Toen ik opkeek zag ik een ander meisje zitten, vast mijn kamergenoot. "Haii" zei ik waarna ik me terug op mijn tekening concentreerde

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 16:44 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Lyric zit ook op de kamer he? ;) Aan het bureau]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    aangepast


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Die bobbel hoort ze tegen haar kont te voelen aangezien ze erboven op zit x'D
    Matt Johnson
    Na een tijdje haalt ze haar lippen van de mijne en ik voel hoe ze langzaam een spoor van kusjes achterlaat naar mijn oor.
    "Hou je het nog vol?" fluistert ze en ik schud mijn hoofd waarna ik haar met een scheve grijns aan kijk.
    "Nee.. je bent te mooi om te weerstaan" zeg ik met een hese stem. Mijn handen glijden naar haar heupen waarna mijn lippen weer gretig naar haar nek happen. Mijn handelingen worden met de minuut ruiger doordat ik steeds meer opgewonden word door haar mooie lijf tegen het mijne.
    "Jij bent tot nu toe het beste wat ik ooit gehad heb.." fluister ik dan hees in haar oor waarna ik zacht en speels in haar oorlel bijt en haar daarna met een speelse blik weer aankijk.


    It's a rough game with Matt c:


    Little do you know

    nouen ze zit iets lager dan erop xD bij deze xd


    :'D I loooovee matt
    and I loooove matty

    I love them both O.O nu ben ik vervloooekt O.O net als die stomme elena gilbert

    Laurinda Pearl
    "Nee.. je bent te mooi om te weerstaan" antwoord hij met een hese stem na zijn hoofd geschud te hebben. Zijn handen omvatten mijn heupen en zijn lippen liggen opnieuw in mijn nek die ik iets langer maar door mijn hoofd wat naar achter te doen.
    "Jij bent tot nu toe het beste wat ik ooit gehad heb.." fluistert hij wat een kleine blos oplevert op mijn wangen, waarna zijn tanden zachtjes in mijn oorlel bijten en ik grinnik.
    Als hij me weer aankijkt staat er een speelse blik in zijn ogen. Mijn benen laat ik weer van zijn heupen afglijden net als mijn hand van zijn nek af glijd.
    Ik plant mijn lippen in zijn nek en laat ze met kleine kusjes afdwalen over zijn borst waar ik onderwater ga met mijn hoofd en een spoor met kusjes achterlaat over zijn borst en buik steeds verder naar beneden tot zijn boxer waar ik stop en me naar boven laat gaan om lucht te happen en mijn mond met een grijns weer op de zijne te drukken.
    Sorry schat voor dat spektakel hadden we een bed moeten hebben, dat gaat niet lukken onder water. Terwijl mijn tong zijn lippen weer open drukken, geen geduld hebbend voor toestemming, laat ik mijn handen naar beneden dwalen om zijn boxer uit te trekken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lyric Dayana Sage

    Verbaasd keek ik op toen er een meisje mijn kamer binnen liep en op het andere bed neerplofte en begon te tekenen. Snel veegde ik mijn tranen weg en glimlachte zwakjes.
    "Haii." Zei ze terwijl ze haar aandacht weer wend eop haar tekening.
    "Hey." Zei ik zwakjes terug terwijl ik mijn tekening met skelleten,doodshoofden en kruisen omdraaide. "Ik ben Lyric. Lyric Sage." Zei ik met een kleine glimlach terwijl ik opstond en even naar de kleding kast liep om mijn tas met schaatsen in op te bergen. Vervolgens pakte ik een legervest er uit en deed deze aan terwijl ik weer terug liep om mijn tekenspulletjes op te ruimen wat alleen maar bestond uit een potlood en een gum. Snel ruimde ik ze op door ze in mijn nachtkastje te doen en ik voelde hoe mijn glimlach groter werd door de foto die op mijn nachtkastje stond. De foto was van Callum en mij. Mijn glimlach werd groter en ik wende mijn blik af en werd rood. Ik ging zitten op mijn bed en begon maar aan een vissegraat vlecht. Ik. Moest toch iets doen? Toen ik klaar was merkte ik op dat mijn ombre er uit begon te groeien. Ik keek mijn kamer genoot eventjes aan en aarzelde eventjes. "Hey je vind het toch niet erg als ik mijn haar ombre maak?" Ik bekeek haar eventjes en wende mijn blik af.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial