• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    notyourhero schreef:
    (...)

    shit :')
    mislukt dan XD haha


    Oh, maar er zijn genoeg fans die het haten. Ik moet eerlijk toegeven dat ik van die muziek houd, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."



    HAHAHA :'D.

    notyourhero schreef:
    hahaha omgg XD :3 Bieberfans are gonna hate this;D
    moet eerlijk toegeven dat dit nog bestwel klinkt ?!

    Elk liedje klinkt beter als het zo gezongen wordt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Elk liedje klinkt beter als het zo gezongen wordt :Y)


    je hebt aan de zijkant van die youtube link n playlist staan met kei veel van die pop covers :p maar ja meeste vind ik te softy ;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    (...)

    je hebt aan de zijkant van die youtube link n playlist staan met kei veel van die pop covers :p maar ja meeste vind ik te softy ;3

    Daar heb ik wel vaker last van ja. Ik heb echt momenten waarop ik alleen nog meer keiharde grunge, deathmetal en dat soort dingen wil luisteren. -zoals nu-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    notyourhero schreef:
    hahaha omgg XD :3 Bieberfans are gonna hate this;D
    moet eerlijk toegeven dat dit nog bestwel klinkt ?!
    oeh i like it :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Eff this shit.


    Caution first, always.

    Pffft, er zijn nog ongelooflijk veel nummers die ik op mijn mobiel wil donderen, maar dat is zo'n ge-shit allemaal. :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Back off little bitch.


    26 - 02 - '16

    en dit is waarom ik makeup HAAT het zit altijd overal behalve daar waar het hoort urghhh.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Katten van tegenwoordig ook.. Je kan niet eens rustig een ijsje eten of de kat eist hem op..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    'Voor mij ben je geen dame. Jij blijft altijd mijn kleine zusje.'

    Gosh, soms zijn broers best aandoenlijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Grrr gil niet zo! Ik ben rizzoli en isles aan het kijken. En... WAAROM draag je in je eigen huis naalthakken waar je nogal mee faalt omdat je er niet op kan lopen


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    nou je zei dat je zo hier zou zijn... maar we zijn inmiddels een uur verder en ik wil NU naar rotterdam om te stappen -.- want ik moet eerst nog eten want we hadden geen zak in huis en ik was te lui om naar de supermarkt te gaan.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Aw, je wordt een geweldige vader! En blijft mijn grote broer, natuurlijk. Niet zo zenuwachtig zijn, je hebt nog wel wat maandjes, hoor!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."