• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Melding: Vergeet niet dat men niet off-topic mag gaan en dat dit geen Twitter is. Een paar reacties op elkaar is niet erg, maar als je daarna nog verder wilt gaan doe dat dan alsjeblieft in zijn of haar gastenboek of via PB's.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gawain schreef:
    (...)

    Och, och xD

    Heb medelijden met me! :'D

    Ik wil inspiratie om te schrijven.


    Pretty is just a pretty word.

    Draculea schreef:
    (...)
    Heb medelijden met me! :'D


    Haha, ja hoor. Ik weet hoe je je voelt.


    Stenenlikker

    Gawain schreef:

    (...)


    JIJ. BLIJFT. UIT. MIJN. HUIS. EN. KOELKAST!



    Tijd voor koffie.

    Nogmaals. Dit topic is niet bedoeld om te kletsen, vragen te stellen over wat dan ook, te spammen of als je Twitter.


    I am an idiot, I move.

    Het is gewoon een oneindige pijnlijke lijdensweg, al té lang.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Scholar schreef:
    Nogmaals. Dit topic is niet bedoeld om te kletsen, vragen te stellen over wat dan ook, te spammen of als je Twitter.

    Wauw, sinds wanneer zijn jullie zo streng over off-topic gaan. Ik werd op mijn vingers getikt toen ik het deed (ook al was het 2 pagina's vol), maar blijkbaar mag men er nu wel wat over zeggen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh man ik kan echt niet meer wachten...


    Caution first, always.

    Nooooo, zelfs Wattpad krijgt het 1D-virus. Goddamn.

    Father schreef:
    (...)
    Wauw, sinds wanneer zijn jullie zo streng over off-topic gaan. Ik werd op mijn vingers getikt toen ik het deed (ook al was het 2 pagina's vol), maar blijkbaar mag men er nu wel wat over zeggen :'D

    Dit is even een reminder, aangezien het alweer mis leek te gaan op pagina 1.


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    (...)
    Dit is even een reminder, aangezien het alweer mis leek te gaan op pagina 1.

    Zo, beginpost aangepast. Zo zou het beter moeten gaan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je bitcht van je hoofd tot je tenen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 19:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Father schreef:
    (...)
    Zo, beginpost aangepast. Zo zou het beter moeten gaan :Y)

    Danku ^^

    En dan nu een ontopic reactie: Ik heb zo'n honger, maar heb nergens zin in... First world problems.


    I am an idiot, I move.

    Hmm, een mep geven of toch niet??


    -

    Wauw .. mijn rug slaapt half.. nja alleen de rechterkant.. dacht dat dat alleen bij benen en armen konden...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you