• Every twenty-five years there is a Quarter Quell edition of the Hunger Games. Quarter Quells mark the anniversary of the districts' defeat by the Capitol, and include special celebrations. The Games involves some sort of twist that makes them more disastrous or difficult to compete in, or watch. A small box contains small yellow envelopes containing specific instructions for each Quarter Quell. These instructions were planned at the founding of the Hunger Games, with plans in place for hundreds of Games. The President at the time selects the appropriate card and reads it on live television to announce the theme of that year's Quell.
    He reads from the square of paper in the same onerous voice he used for ours, informing Panem that in honour of the Quater Quell, there will be twice the number of tributes.


    Regels.
    - GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    - Minimaal vijf regels.
    - Geen anime-plaatjes gebruiken, er zijn genoeg mensen om te gebruiken op internet.
    - Maximaal 3 characters per persoon, maar je moet niet één gaan verwaarlozen.
    - Verdeel de districten een beetje. Ik wil liever niet dat we een groep van twaalf beroeps hebben en dan maar zes gewone tributen.
    - Vrouwen en mannen gelijk verdelen.
    - heb je nog meer, zeg het dan.


    Rollen:
    District 1 - Luxury.
    - Jace Doddler × Limits
    -
    - Aurelynn Jay Quinn × Faisean
    -

    District 2 - Masonry.
    - Nathan Douglas Rhine × Raccoon
    -
    - Ichelle Jill Evans × Europe
    -

    District 3 - Elektronics.
    -
    -
    - Crystal Anna Livery × Amarixe
    -

    District 4 - Fishing. VOL
    - Raleigh Levi Kai × Newton
    -
    - Jessica Caitlin Brandon × Celebration
    - Amy Lavina Wilson × xCinta

    District 5 - Power.
    -
    -
    -
    -

    District 6 - Transportation.
    -
    -
    - Yaelle Faye Golden × Europe
    -

    District 7 - Lumber.VOL
    - Drew Ken Valey × Faisean
    - Austin Blake Rosefields × Raccoon
    - Acacia Willow Racian × Skull
    -

    District 8 - Textiles.
    -
    -
    -
    -

    District 9 - Grain.
    -
    -
    - Dawnelle Eguskine × Rider
    - Rose Yellarms × IsA20

    District 10 - Livestock.
    -
    -
    - Alyssya Megan Broadbent Aravis
    -

    District 11 - Agriculture.
    - Remi Hecciah × IsA20
    -
    -
    -

    District 12 - Cole Mining.
    - Haymitch Abernathy × Ideas
    -
    - Mirte Ellis Cavanough × Loian
    -

    De story.
    Het zeiktopic.


    The Arena.

    Ik raad het sterk aan om dit filmpje te bekijken. Het geeft veel duidelijkheid over de arena. Er zit bloed in.

    Plattegrond:


    Zwart: Niks.
    Mosterdgeel: Hoorn.
    Bruin: Besneeuw berggebied.
    Roze: Giftig bloemenveld.
    Donkergroen: Dodelijk bos. Zodra iemand dit betreed komt er een plaag door de hele arena.
    Felgroen: Bos met verscheidene, onschuldig-lijkende mutilanten.
    Blauw: Giftig water. De stippen zijn poeltjes en de lijnen rivieren.

    Dikgedrukt is al geloot en definitief verdeeld.
    Wapens
    - Bijl.
    District 1(Limits), District 7 (Skull), District 3 (Amarixe)
    - Werpmessenset.
    District 7 (Faisean)
    - Zakmes.
    District 9, (IsA20), District 11 (IsA20), District 10 (Aravis)
    - Drietand.
    District 4 (Celebration)
    - Pijl en boog.
    District 1 (Faisean), District 2 (Europe)
    - Blaaspijp met pijltjes.
    District 9 (Rider).
    - Zwaard.
    District 2 (Raccoon)
    - Speer.
    District 4 (Newton).

    Voedsel.
    - 10 crackers, 4x.
    4, xCinta
    7, Skull
    1, Limits
    2, Europe
    7, Faisean
    9, Rider
    10, HurtedHeart
    - Vijf reepjes gedroogd vlees.
    2, Raccoon
    1, Faisean
    9, IsA20
    3, Amarixe
    10, Aravis



    We beginnen bij de hoorn. Sommige mensen verwonden iemand, sommigen hebben van tevoren al pacts gesloten, en anderen vluchten in hun eentje weg zonder iemand of iets. Iedereen die iets heeft gepakt heeft een verwonding.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:52 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyota schreef:
    (...)

    Jah, maar ik heb nog geen tijd gehad te reageren (:
    Probeer het morgen te doen (:

    [Neem je tijd (;]


    Caution first, always.

    Loian > Quatorze.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Remi Hecciah ~ district 11

    Usten keek me aan en stopte met rennen. Zijn gezicht stond bedroefd. Ik beet op mijn lip. Als ik er niet was geweest hadden ze aanvaller kunnen horen. Als ik er niet was geweest hadden ze op tijd weg kunnen komen. Als ik er niet was geweest had Drew nog geleefd. Ik zet een stap bij Usten vandaan voor het geval hij tot dezelfde conclusie is gekomen. Hij staat echter trillend tegen een boom aan geleund.
    'W-wat doen we nu?' vraagt hij bibberig. Hij haalt een trillende hand door zijn haar en kijkt dan naar mij.
    'Kun je in bomen klimmen?'
    Dat komt onverwachts. In plaats van mij te vermoorden vraagt hij hulp. Ik kijk benauwd naar boven. Ik heb heel erg last van hoogtevrees. Thuis liet ik ook altijd iemand anders in de bomen klimmen omdat ik zelf te bang was. Ik bijt op mijn lip. Wat nu?
    'Nou, ik heb hoogtevrees. Erge hoogtevrees,' begin ik.


    -

    Austin Blake Rosefields || District 7

    Remi zette een stap bij me vandaan en ik keek hem even vragend aan. Misschien was hij bang voor me...Bij mijn vraag keek hij naar boven ,aan zijn gezichtsuitdrukking te zien ,leek hij benauwd. 'Nou, ik heb hoogtevrees. Erge hoogtevrees,' zei hij dan en ik keek hem even moeilijk aan. Dwingen kon ik hem niet ,maar het was nu echt heel donker om een goede slaapplek te vinden. "Oké ,dan zullen we ergens op de grond moeten slapen."zucht ik zacht en kijk dan even rond. Misschien een struik ,maar dan is er ook altijd een kans dat die giftig is. Een boom is wel heel erg opvallend..."Misschien kunnen we daar ander slapen."stel ik twijfelend voor en wijs naar een lage struik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Remi Hecciah ~ district 11

    'Oké ,dan zullen we ergens op de grond moeten slapen.' zucht Usten. 'Misschien kunnen we daar ander slapen.' zegt hij, niet bepaalt enthousiast, wijzend naar een lage struik.
    Ik schud mijn hoofd. Dit was nou ook weer niet de bedoeling!
    'Nee, ik... Ehm...' breng ik uit. Applaus, Remi. Je weet het echt weer goed te verwoorden!
    'We kunnen wel in een boom slapen' zeg ik uiteindelijk. Het is waarschijnlijk de enige oplossing en ik wil niet dat er weer iemand door mijn toedoen wordt vermoord.


    -

    Austin Blake Rosefields || District 7

    Remi schudde zijn hoofd ,waardoor ik hem vragend aankijk. 'Nee, ik... Ehm...' stamelde hij ,waarmee ik niet echt veel was. 'We kunnen wel in een boom slapen' zei hij dan en ik knikte zacht. Ik was wel blij want ik voelde me veel veiliger in een boom. Ik keek even rond en zocht een goed klimbare boom. Als ik dan uiteindelijk een goede vind ,wenk ik Remi. " Hier ,dit is een goede boom.Kun je klimmen of, moet ik je daarbij helpen?"vroeg ik hem dan met een vriendelijk glimlachje. Hij deed me denken aan mijn jongste broertje. Vroeger was hij ook bang van hoge plaatsen ,maar dat heeft hij dan overwonnen ,door in bomen te klimmen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Remi Hecciah ~ district 11

    Usten knikt en ziet er meteen wat vrolijker uit. Hij loopt even rond en bekijkt de bomen terwijl ik ondertussen kijk of niemand ons volgt.
    'Hier ,dit is een goede boom.Kun je klimmen of, moet ik je daarbij helpen?' zegt Usten uiteindelijk. Ik kijk naar de boom en slik.
    'Het lukt wel,' zeg ik. 'Denk ik...'
    Ik trek me op aan de onderste tak en ga staan. Dan strek ik me uit om bij de volgende te kunnen. Ik trek me op en dan hang ik enkel aan mijn handen aan de stevige tak. Onwillekeurig werp ik een blik naar beneden en ik knijp meteen mijn ogen dicht. Wat als ik val? Ik slik de opkomende misselijkheid weg en probeer me op te trekken. Ik plant mijn voeten tegen de stam aan en "loop" naar boven. Zo ga ik heel langzaam van tak naar tak, proberend niet naar beneden te kijken.


    -

    Raccoon schreef:
    Nathan Douglas Rhine || District 2

    "Ach ja, het had toch gekund? Stel je was Drew tegengekomen bijvoorbeeld, die had je met een paar messen kunnen vermoorden."zei ze dan. Even dacht ik dat ze door had ,dat ik hem zojuist had gemoord ,maar toen ze door mijn haar woelde ,wist ik bijna zeker dat ze niets doorhad.Ik grijns schuin. Ergens zou ik er een opmerking over willen maken ,dat ik met gemak hem kon moorden-wat ik eigenlijk ook gedaan heb- ,maar ik houd deze keer mijn mond ,voordat ik een bijm door mijn ribben krijg. "Misschien moet jij nu ook wat gaan slapen. Je hebt sinds het begin van de spelen nog niet een keer gerust." zei ze en wees dan naar het zeil die nog op de plaats van daarnet stond. "Ik voel me weer fit en ik heb mijn bijl wel. Ik hou de wacht. " zei ze dan en ik keek haar even aan. Ergens wilde ik niet ,want dan was ik niet alert voor andere tributen,maar ergens had ik ook erg veel zin om mijn ogen even te sluiten. "Ja is goed."zei ik dan toch instemmend en liep met haar terug naar onze boom.


    Austin Blake Rosefields || District 7

    'Het lukt wel,' zeg ik. 'Denk ik...'zei Remi dan en ik knikte zacht ,ik liet hem eerst klimmen en wacht af ,als hij zou vallen ,kon ik hem misschien nog opvangen. Uiteindelijk lukt het hem wel de boom in te klimmen en daarna klim ik hem achterna en ga dan op de tak naast hem zitten. Het was te donker om nog iets te kunnen doen en ik hoopte ook dat de volgende dag gauw zou aanbreken. Ik keek even in mijn rugzak en voelde een vreemd soort mariaal ,stof. ,verder voelde ik metaal ,een water bus ,maar tot mijn teleurstelling was die leeg...Ik zucht zachtjes en sloot mijn ogen even ,om daarna in slaap te vallen.

    (So sorry ,was Quizlet wat uit het oog verloren :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Actually, I forgot this RPG a bit. Ik zal reageren met Acacia.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -Het is nu dag 2.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Me to en ik had toch veel liever dat mijn D1 dood zou gaan maar daar is niks meer aan te veranderen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -Oh, ik had echt je District 7 verwacht, omdat jij altijd liever vrouwen speelt. Het spijt me.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    -Oh, ik had echt je District 7 verwacht, omdat jij altijd liever vrouwen speelt. Het spijt me.-
    Ga je niet schuldig voelen! Het is dan ook mijn schuld aangezien ik geband was :] -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    IsA20 went xBoselfje


    -

    (Kom op mensen! deze RPG mag niet doodlopen!
    Is ie al, maar goed.)

    Remi Hecciah ~ district 11

    Trillend houd ik de stam vast. Het lucht me op als Austin -ik bedenk me ineens dat dat zijn naam is- naast me komt zitten en in zijn rugtas begint te rommelen. Hij haalt er een donker stuk zeil uit en legt dat over zich heen. Hij gaat zitten en valt vrij snel in slaap. Ondertussen bind ik mezelf vast aan de boom met de touwtjes van mijn rugzak. Het is niet veel, maar wel iets. Dan leg ik het zeil -wat stof blijkt te zijn- over me heen en staar naar de donkere hemel. Hoe zou het thuis zijn?

    Als ik wakker word schrik ik me een ongeluk. Ik zie de grond meters onder me. Als ik overeind wil komen lukt dat niet en klap ik met mijn hoofd tegen de tak aan waar ik op lig. Ik kreun zacht als ik weer begrijp waar ik ben. De arena.
    Ik maak mezelf los en schud Austin zachtjes wakker. 'Het is weer ochtend' zeg ik. Een nieuwe dag met hoge kans op vermoord worden. Ik kijk trillerig naar beneden en word duizelig. 'S nachts lijkt dit helemaal niet hoog. Ik wend mijn blik weer af en kijk uit over het bos. We zitten in een van de hogere bomen en ik kan op sommige plekken door het bladerdek heen kijken. Mijn ogen worden groot als ik een glinstering zie.
    'Austin,' fluister ik. 'Water.'

    [ bericht aangepast op 13 sep 2013 - 14:40 ]


    -