• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Hackus
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Hackus
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Roar


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Ellison
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin


    De Indeling;

    - Cherévah en Zayn.
    - Sadie en Harry.
    - Neleh en Louis.
    - Essie en Niall.
    - Sarah en Liam.



    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!



    Het Begin.
    Het net pauze, de schoolbel gaat en iedereen verlaat zijn les om naar de kantine te gaan. Eenmaal daar gaat iedereen bij hun vaste groepje zitten.
    De jongens krijgen te horen wie ze moeten veranderen, ze balen natuurlijk als een stekker, of het boeit hun amper. Ze kunnen het uitstellen maar ook kunnen ze gelijk aan de slag gaan.
    De meiden zitten bij elkaar aan hun vaste tafeltje hun eten op te eten, te praten, te leren noem maar op.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 20:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Velton schreef:
    [ Ik stuur Essie Sadie na school ook wel ergens op af (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Gwen maakte altijd alle situaties een beetje beter. Ze was een van de weinige die me af kon lijden. Ik grijsde breed bij haar worden en legde mijn handen in haar zij. 'Dan is het goed.' Ik drukten ruw mijn lippen op die van haar. De jongens konden het bekijken en ik ging doen waar ik het beste in was. Terwijl mijn ene hand naar Gwen haar kont gleed, gleed mijn andere naar haar borsten. Ik trok had dichter tegen me aan en duwde mijn heupen naar voren, toen haar handen langs de binnenkant van mijn bovenbenen gleden. Ik masseerde het volle vlees onder mijn handen. Gwen had echt een perfect lichaam om aan te zitten en daar maakte ik altijd gretig gebruik van. 'Kom.' Gromde ik. De frustraties waren er nog altijd niet echt uit en ik had totaal geen zin in pottenkijkers. Dus trok ik mijn autosleutels uit mijn broekzak en ontgrendelde ik de auto met een druk op de knop. Ik duwde Gwen iets van me af en trok haar mee, naar de zijkant van de auto, waar ik de achterdeur opentrok en haar met een zetje op de achterbank duwde. Ik kroop meteen op haar en trok de deur weer achter me dicht, voordat ik haar fel zoende.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gwen Lily Cooper
    Ik grijnsde toen ik zijn handen naar mijn kont en borsten voelde gaan. Dit was hetgeen waar hij echt heel goed in was, en dat wist hij zelf ook. Mijn handen liet ik naar de binnenkant van zijn bovenbenen glijden. Direct zorgde dat voor de reactie dat hij zijn heupen tegen die van mij duwde. Zijn handen kneedden rustig in mijn vlees en ik liet met een klein geluidje merken hoe fijn ik dat wel niet vond. Zijn handen wisten altijd precies de juiste knoppen in te drukken. Het viel me nog mee hoe ruw hij was, al was dit volgens mij vooral ontsteltheid die eruit moest en niet echte pure woede. Ik hoorde hem wat grommen en volgde hem netjes. De auto was niet echt de meest comfortabele plek, maar de achterbank was goed genoeg. Het liefst had ik natuurlijk een bed, , maar dit was in elk geval iets minder publiek. Ik liet me door hem meeslepen en op de achterbank duwen. Nog voor ik helemaal lag kroop hij al op me. Om mijn benen niet te laten uitsteken trok ik ze wat op aan weers zijden van hem. Ik zoende hem fel terug en beet al snel in zijn lip. Ondertussen had ik mijn handen al onder zijn shirt geschoven. Hij hoefde voor mij nu echt niet helemaal uit de kleren, maar ik wilde wel zijn spieren en warme huid voelen. Ze gleden over zijn sixpack en daarna door naar zijn rug, waar ze op zijn schouders bleven liggen. Mijn heupen duwde ik omhoog en begoog ze wat heen en weer over zijn kruis. We moesten ook nog eens een beetje opschieten voor het nablijven straks.

    Liam Payne
    Ik trok me niets aan van al dat geroezemoes. Dit was zo slecht nog niet en ook een stuk minder ongemakkelijk dan ik me had voorgestelt, al dacht ik niet dat iets heel erg ongemakkelijk kon worden met Niall. Dan moesten we dit wel heel erg doorschoppen. Ik merkte eigenlijk niet heel goed meer wat er allemaal gebeurde om ons heen. Alsof we in ons eigen wereldje ronddreven. Dat deden we wel vaker, maar nooit op zo'n manier. Plots werden mijn lippen van die van hem losgescheurt. Mijn ogen schoten open en ik keek verdwaast en angstig naar Harry. Hij was echt laaiend. Ik pakte Niall's hand stevig vast voor steun. Ik probeerde nog wat te zeggen, maar ik zag hoe gekwetst Harry zijn ogen stonden. "ik kan het uitleggen." mompelde ik terwijl mijn hoofd overuren draaide om een smoes te bedenken. Ik wilde een van mijn beste vrienden niet kwijt. Voor ik wat kon zeggen liep hij kwaad weg met Gwen dit me nog even met een opgetrokken wenkbrauw aankeek. Ik draaide me naar Niall en aaide even door zijn haren. "Ik denk dat het gelukt is." zei ik met een onzekere glimlach. Ik wist nou niet hoe we deze situatie met Harry zouden oplossen, maar daar hadden we tijd voor, want die zat nu vast ergens met Gwen. Ik kneep nog even in zijn hand. "Kon ik er wat van?" vroeg ik speels. Ja, zo casual kon ik erover doen. Wel met Niall.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson Niall Horan
    Als dit straks uiteindelijk goed tot me doorgedrongen was, wist ik dat ik me af zou vragen of we iets niet zouden doen. Zoals eerder al gezegd was, was dit niet iets wat zomaar bij iemand in zijn gedachten opkwam of de ander er zonder nadenken mee instemde. Toch moest ik toegeven dat dit niet ongemakkelijk of iets in die richting was. Ik voelde pas lichte angst op het moment dat plots onze lippen van elkaar werden losgescheurd. Toen moest ik ook even twee keer rondkijken om te beseffen dat het ook echt leeg was om ons heen, want dat ook het moment dat ik terug bij de werkelijkheid terugkeerde. Het eerste was niet vreemd, want toen mijn blik bij Harry bleef hangen, de persoon die echt laaiend was, zou ik het ook het liefst op een lopen zetten. Maar ik bleef wel staan en zette onbewust een stap dichter naar Liam toe te zetten toen hij mijn hand vastpakte. 'Wij kunnen het uitleggen.' verbeterde ik Liam zacht na zijn woorden als teken dat ik hier ook mijn woorden wel voor had. De reactie van de krullenbol snapte ik op zich wel, maar aan de andere kant stond ik nu pas stil bij het feit dat de andere van de groep van niets wisten. Daarbij was het te laat om het terug te draaien of uitleg te geven, want al snel stond ik weer alleen met Liam, dus richtte mijn aandacht weer op hem. 'Verander dat denk maar in weet, want mijn gevoel zegt dat het ook zo is. Nu is het alleen nog de vraag of de hele reden hierachter ook voorbij is hiermee.' We hadden dan wel weer een probleem minder, al was er nu wel weer een bij gekomen en dat was de situatie met Harry en misschien ook nog wel de andere. Ondanks die gedachten, krulde mijn mondhoeken toch omhoog tot een glimlach. Alleen zijn laatste vraag zorgde ervoor dat ik al snel weer een bedenkelijk gezicht trok. 'Wat als ik nee zeg? Ga je het dan opnieuw proberen of ga ik spijt krijgen van deze vraag, omdat ik weet hoe je in elkaar zit, om uiteindelijk weer hetzelfde antwoord te krijgen als altijd?' Onschuldig, twinkelende oogjes vonden de bruine kijkers van de jongen tegenover me terwijl ik net zo onschuldig grinnikte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik luisterde met een glimlach naar Niall zijn woorden. Met Harry hadden we er een probleem bij, maar van die weddenschapsonzin waren we volgens mij wel af. Niemand ging een homo-jongen dwingen met een meid in bed te duiken, zeker niet als hij een vriendje had. De hele school zou het voor morgen weten. Daar was geen twijfel over mogelijk. Alleen moesten we het nog tactisch aan de anderen brengen. Ofwel we lieten ze in het donker met een slimme smoes, of we vertelden de waarheid. Voor mij stonden beide opties open. "Het heeft echt wel gewerkt, Nialler. Maak je daar nu maar geen zorgen om. We waren al te klef om mee rond te hangen, behalve voor de jongens en Gwen. Daarbij heb ik het gevoel dat niet al die nerdjes het hoog hebben op homo's." Dat vond ik trouwens echt belachelijk. Ondanks dat ik echt op meisjes viel, vond ik homofoben altijd gewoon gekken. Als iemand op jongens viel was dat toch hun zorg, niet de jouwe. Ik zag hem glimlachen, maar bij mijn vraag trok hij toch weer een bedenkelijk gezicht. Zijn ogen twinkelden onschuldig bij zijn vraag, die bij mij een voorzichtige grijns opleverde. Ik wist niet of dit alleen kloten was of dat hij het echt graag wilde. "Wil je echt nog een keer plat geduwd worden tegen de kluisjes? Of sta je nu gewoon te fokken?" Ik woelde met die grijns nogsteeds op mijn gezicht even door zijn haren. Erg vond ik het zoenen met Niall niet, maar als hij echt gevoelens voor mij had was het misschien maar beter het niet te doen, omdat ik ze niet kon beantwoorden. Ik zag hem als een vriend, mijn aller aller beste maatje, maar hem in een romantisch licht zien kon ik niet.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 22:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het maakte niet uit wat we deden of hoe je het bekeek. We eindigde altijd met seks. Dat was volgens mij ook he enige wat echt vast stond in onze relatie. De rest kwam er maar een beetje bij. Best sneu eigenlijk als je het vanuit het oogpunt van een realie bekeek. Maar zo stak die van ons nu eenmaal in elkaar en het was niet iets wat ik eraan zou willen veranderen.
    Ik ging tussen haar benen inzitten en duwde mijn opkomende erecte tegen haar onderlichaam aan. Ja, er was maar heel weinig voor nodig om mij in werkmodus te krijgen. Niet zo gek ook, met iemand als Gwen. Daarbij was het maar goed ook, want voorspel was er nooit echt bij. Bijde mijn handen hadden zich vergrepen aan haar borsten en mijn lippen schuurde vel tegen die van haar. Haar handen hadden een eigen leven onder mijn shirt en haar vingertoppen voelde heerlijk tegen mijn huid.
    Maar ik had hier allemaal niet echt het geduld voor. Ik trok haar rokje omhoog en zoals verwacht kwam haar string meteen tevoorschijn. Ik likte verlijdelijk langs mijn lippen en gleed met mijn wijsvinger over het stof ging. En dan expres langs haar persoonlijke paar lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gwen Lily Cooper
    Ik voelde zijn erectie al regen mijn onderlijf drukken. Hij had maar heel weinig nodig om klaar te staan, want voorspel deden we allebei niet aan. We waren niet echt als andere koppels. Liefde was er echt wel, maar al dat gezwijmel een stuk minder. Alles wat we deden liep eigenlijk uit op sex, wat velen zielig vonden, maar ik vond het heerlijk. Harry was namelijk een sexgod waar je in geen duizend jaar genoeg van zou krijgen. Ik voelde zijn handen mijn borsten grijpen terwijl mijn handen onder zijn shirt op zijn rug lagen. Zijn geduld was duidelijk op met dit zachte gedoe. Het was ook maar goed dat ik als hij wilde snel nat werd, want zo lang kreeg ik vaak zelfs niet. Het was dan string uit, broek op de knieen en gaan. Ik had er zeker geen problemen mee. Mijn rokje schoof hij ver omhoog. Toen zijn vinger over mijn string ging ging er een scherpe siddering door mijn lichaam en ik drukte mijn nagels wat in zijn schouders. Zijn wijsvinger haalde hij daarna langs mijn lippen, waardoor ik mezelf proefde. Echt lekker was het niet, maar vreemd genoeg hitste het me nog iets meer op. Mijn handen gleden onder zijn shirt uit en met een korte ruk trok ik zowel zijn broek als zijnboxer naar zijn knieen, waardoor nu zijn paal vrij was en al vrij recht vooruit stak. Mijn handen gleden weer onder zijn shirt en ik trok hem naar beneden zodat ik nog wat kon zeggen. "Laat het er allemaal uit, mop." zei ik haast overdreven geil in zijn oor. Ik wilde hem nu gewoon zo graag in me hebben en ruw ook.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 22:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik zoende Gwen fel. Mijn tong was allang bij haar naar binnen geslopen. Nee, ik deed niet aan toestemming vragen. Mijn duim wreef over de stof van haar string, om haar toch nog een beetje op te geilen, voordat ik van start ging en het niet zo stroef zou zijn. Het dunnen streepje stof schoof tussen haar schaamlippen, terwijl Gwen zelf mijn broek en boxer naar beneden had getrokken. Deze kwamen enkel niet verder dan mijn enkels. Maar meer was ook niet nodig. Wat wel nodig was, was het stuktrekken van Gwen haar slipje. Het knapte al zodra ik er een ruk aan gaf en ik ging met mijn duim langs haar clitoris. Ik grijsde bij haar worden en zoog even aan haar onderlip. Mijn handen klemde zich rond haar heupen en ik ging er iets beter voor zitten. Ik zou er persoonlijk voor zorgen dat ze straks spierpijn hebben. Ik duwde mijn eikel op de goede plek en zonder waarschuwing bracht ik mezelf met een harde stoot, bij haar naar binnen. Een kreun viel over mijn lippen en ik verplaatste een hand onder haar shirt, waar mijn hand haar borsten weer vond. Mijn vingertoppen drukten masserende in haar huid, op hetzelfde ritme, als ik in haar stoten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gwen Lily Cooper
    Al snel trok ik zijn broek op zijn enkels. Mijn rok zat al omhoog. Ik voelde hoe hij zijn vinger achter mijn string haakte en hem zo stuk trok. Een hoge kreun klonk door de auto toen hij over mijn clitoris ging. Ik was nu echt al nat genoeg. Hij was wel erg groot geschapen, ik was eraan gewent geraakt, maar nogsteeds kon hij me laten kermen en zware spierpijn veroorzaken. Ik voelde hem tegen mijn lippen grijnzen en zag zijn ogen gevaarlijk glinsteren. Ik grijnsde ook. Hoe slecht ik straks ook kon lopen, dit ging heel goed worden. Heel kort voelde ik zijn eikel tegen mijn opening duwen voor hij genadeloos hard in me stootte. Ik slaakte een kreet van genot en deels van pijn, want hij had wel erg hard en diep gestoten en door de plotselinge actie had ik me opgespannen, wat niet een goed plan was met een erectie van die van hem die in je werd geramt. Mijn nagels stonden inmiddels diep in zijn schouders. Ik ontspande me weer en haalde ook mijn nagels voor het grootste deel uit zijn rug. Nu zijn tempo een beetje vast lag en hij ook met zijn bekwame hand heerlijk mijn borst masseerde werd ik iets stiller, maar de kreunen van genot bleven komen. Met mijn heupen begon ik tegengesteld aan hem te stoten om hem toch weer dieper in me te krijgen. Mijn nagels krasten nu zachter over zijn rug, maar ik wist zeker dat hij er rode striemen aan over zou hoiden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Hoe vaak dit ook gebeurden, ik zou er nooit genoeg van krijgen. en ondanks dat we het al ontelbaar vaak hadden gedaan, Gwen leek nog altijd zo straks als de eerste keer. Het warme, drukkende gevoel om mijn erectie was heerlijk en door het vocht wat ze ondertussen geproduceerd had, ging het best makkelijk. Al zag ik meteen dat ik haar pijn had gedaan, toen ik me in een keer ruw in haar duwde. Ik deed het niet expres, maar als ik eenmaal zin had, kon ik niet meer wachten ook en ging het allemaal net iets te grof. Gelukkig leek ze snel bij te trekken, terwijl ik een gewenst tempo aannam. Mijn stoten waren al meteen diep en hard en mijn ballen raakte elke keer opnieuw haar huid. mijn ademhaling werd zwaar, net als de soortgelijke kreunen die uit mijn mond kwamen. deze werden enkel overmeesterd door de kreunen van Gwen. grijnzend keek ik haar aan, terwijl mijn krullen over mijn voorhoofd vielen. Ik hield er van om haar zo te bekijken en haar te laten kreunen. Haar nagels deden pijn in mijn rug, maar ik versnelde er enkel mijn tempo door.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gwen Lily Cooper
    De pijn die even door mijn lijf schoot kwam vaker voor. Hij was gewoon te groot geschapen om ooit zonder problemen in een keer hard in me te stoten, maar erg vond ik het zeker niet. De pijn verdween bijna direct weer en er bleef alleen pure lust en genot over. Mijn ademhaling werd oppervlakkig en snel terwijl hij op een flink tempo in me stootte. Hij ging het er echt allemaal uit werken volgens mij, dus dit zou geen vluggertje worden. Zelf vond ik dat prima. Hese kreunen verlieten om de zoveel tijd mijn mond en ook hij vulde de auto met zijn gekreun. Dit samen met het gevoel van zijn ballen die tegen mijn huid kletsten maakte me alleen maar meer opgewonden. Zijn krullen vielen over zijn voorhoofd neer. Normaal was dat schattig om te zien, maar nu eerder intimiderend. Met mijn nagels maakte ik krassen op zijn rug. Dat leek hem alleen maar aan te sporen harder te gaan. Ik vond het heerlijk en mijn hese hoge kreunen kwamen dichter op elkaar te liggen terwijl mijn gehijg zwaarder werd. Dit punt wist hij vaak zo te berijken, maar verder kostte vaak even tijd. Het enige was dat ik het gevoel had dat hij wel ging zorgen dat hij zijn werk goed en optijd af had. Als we nablijven zouden skippen hadden we namelijk pas echt problemen. Ik kromde mijn rug wat en beet zacht in zijn nek. Een zuigzoen deed ik niet zo recht voor nablijven, maar dit was een goed alternatief.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het grote voordeel van seks was, -naast het feit dat het gewoon geweldig was, was dat ik niet meer hoefde na te denken. Al mijn irritaties en frustraties zaten erin, waardoor het alleen maar beter werd. Mijn energielevel was hoog, waardoor ik wist dat ik het het zo nog lang kon volhouden. Ik was te wilt en vel om echt te kunnen genieten van Gwen en het ging me nu echt even om de seks. Veel mensen dachten dan ook dat ik haar enkel gebruikten om haar lichaam. Maar deze mensen kende zowel mij als Gwen niet. Ik hield wel degelijk van haar, maar soms had ik dit gewoon even nodig. Geen gepruts en liefkozen gedoe en gewoon alleen even keiharde seks. En dat wist Gwen zelf ook. Want die kende ook de andere momenten. Het was alleen nu even niet van toepassing. Met een hand tilde ik haar rug iets op, zodat ik met mijn hand bij de sluiting van haar bh kon. Deze ging niet uit, maar zo had ik genoeg ruimte om onder de beugel door te komen en echt haar borst te masseren, in plaats van haar bh. Ik kneep zachtjes in haar tepel en draaide hem heel zachtjes heen en weer zodat hij hard werd, waarna ik hem met mijn duim begon te masseren. Mijn andere hand lag op haar heup, zodat ik straks niet spontaan uit haar zou schieten en om het tempo te behouden. Mijn halen waren diep en hard en ondanks dat ik niet verder in haar kon, probeerde ik het toch. Het voelde zo geweldig, dat ik alleen maar meer wilde.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2013 - 0:17 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gwen Lily Cooper
    Hij was erg fel en erg wild. Hij liet zich nu echt helemaal gaan. Sommige mensen snapte dit niet, dat sex ook een uitlaatklep was voor hem. Er waren namelijk ook tijden dat hij heel lief en gevoelig te werk ging, alleen niet nu. Nu moesten gewoon al die negatieve gevoelens eruit en dit was veel beter dan een brugsmurf in elkaar slaan. Ik wilde niet dat hij werd geschorst. Daarbij was dit ook best erg prettig voor de verandering. Ik voelde intussen Harry's hand mij wat optillen terwijl hij genadeloos door ging. Ik kromde mijn rug wat om het hem wat makkelijker te maken. Al snel schoot het bewuste haakje van mijn bh open. Zijn handen schoven nu ook in mijn bh en ik kreunde weer luid toen hij met mijn tepel begon te spelen. Nogsteeds ging hij erg hard te keer en hij probeerde ondanks het feit dat het niet kon steeds verder inme te gaan. Het voelde echt heerlijk hoe hij zo diep en hard in me kwam. Op een gegeven moment raakte hij precies de goede plek. Ik hapte naar adem en mijn nagels drongen weer diep in het vlees van zijn rug. Hij ging dit echt nog wel een hele tijd volhouden, maar als hij dat ssystematisch ging doen zou ik het een stuk minder lang volhouden. Meestal lagen we op een lijn of was ik later, maar nu was ik had op weg om voor hem klaar te komen, wat hem niets kon schelen in deze staat van doen volgens mij, maar goed. Dan zou hij wel een natte plek op de bekleding van zijn auto krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik veegde snel mijn krullen uit mijn gezicht, want ik had geen zin, om mijn haar in mijn ogen te krijgen. Maar al snel vielen mijn krullen weer voor mijn gezicht, door de beweging van mijn lichaam. Zelf de auto ging er op mee en ik wist zeker dat iedereen van buitenaf, wist wat er zich binnen afspeelde. Ondanks de geblindeerde ramen. Toch was ik blij dat ik ze had. Dat iedereen wist dat we seks hadden, was wat anders dan dat ze het zagen.
    Ik gromde even toen Gwen haar nagels in mijn rug verdwenen, maar door haar uitdrukking, wist ik wat er aan de hand was. Ik zat precies goed en dat maakte dat ik ook precies zo door ging, maar nog net iets harder deze plek raakte. Ik wilde dat ze het uitkreunde. Want dan kon ik me iets meer focussen of het gevoel dat dit opleverde, dan de agressie die nog door mijn lijf raste. Want ik kon er nu niet echt van genieten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    BOEM PATAT.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.