• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Hackus
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Hackus
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Roar


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Ellison
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin


    De Indeling;

    - Cherévah en Zayn.
    - Sadie en Harry.
    - Neleh en Louis.
    - Essie en Niall.
    - Sarah en Liam.



    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!



    Het Begin.
    Het net pauze, de schoolbel gaat en iedereen verlaat zijn les om naar de kantine te gaan. Eenmaal daar gaat iedereen bij hun vaste groepje zitten.
    De jongens krijgen te horen wie ze moeten veranderen, ze balen natuurlijk als een stekker, of het boeit hun amper. Ze kunnen het uitstellen maar ook kunnen ze gelijk aan de slag gaan.
    De meiden zitten bij elkaar aan hun vaste tafeltje hun eten op te eten, te praten, te leren noem maar op.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 20:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Ik vond het jammer dat mijn pruillipje niet lang standhield door alles. ´Je denkt niet dat ik dat serieus doen, toch? Maar ik wil jou wel graag als duiveltje zien.´ Niet echt als duiveltje -duiveltje, want zo had ik hem vaak genoeg gezien, maar in het kostuum. Liam zou een lief duiveltje zijn, al was dat wel een hele vreemde combinatie. 'Niemand, maar al zouden ze dat zeggen, dan zou het alsnog niet helpen.' Heel onschuldig liet ik me weer op Liam zijn schoot zakken, om vervolgens mijn armen om zijn middel te slaan. We dachten beide hetzelfde en dat was nu juist het beste. Ik draaide me zo dat we samen naar de voorstelling konden kijken. Gewoon samen met Liam en genietend van het moment, want de straf en een preek zou ik straks wel weer aan moeten horen. Ach, het was het waard, om vervolgens met Liam na te kunnen blijven. Dat was misschien het gezelligste van alles. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen de jongen me dichter tegen zich aan trok waardoor ik nog iets beter ging zitten. 'Ja, misschien is dat inderdaad wel waar. Ach, het mak niet uit hoe of wat, want we houden elkaar toch wel gezelschap. Desnoods volgen er meerdere acties.' Er was altijd wel iets en zelfs als we voor de volle honderd procent onschuldig waren, hadden we alsnog problemen. Het was ook een keer zo geweest dat ik een straf uitzat, die ik nog geeneens had opgekregen, om de rest gezelschap te kunnen houden. Ik keek opzij bij Liam's woorden en kon een kleine grinnik niet onderdrukken. 'Ik vind je wel lief. Maar verder kan ik niet veel aan je woorden toevoegen.' Een zachte 'pampampam' verliet mijn mond door de leraar aankwam lopen met een zaagje, nadat ik een het blikje met mijn heldere blauwe ogen volgde. 'Ze hebben zo vaak dit probleem gehad en nog hebben ze niet door hoe of wat. En dan zeggen ze dat wij niet slim zijn.' Ach, ze deden maar, want des te langer hing ik hier de snoepetende engel uit. Dat terwijl een zacht deuntje mijn mond verliet en ik de mensen die langsliepen, en rare blikken toewierpen, een dodelijke blik toewierp. Ik wist dat ik hieraan moesten wennen, maar op sommige momenten zorgde het voor irritaties.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    Ik glimlachte bij het kusje op mijn wang van Gwen. 'Tot zo.' Ergens was ik wel blij dat ze weg ging. Ik vond het al moeilijk genoeg en als zei ook nog eens over mijn schouder ging meekijken, zou het er niet beter op worden. Ik keek Gwen even na en richten me toen op Sadie. Ik vroeg naar haar boek. Het was stom, maar het leek me haar interesse en ik had geen flauw idee hoe ik anders met haar in aanraking moest komen. Dat was het enige voordeel van roken. Je kon op iedereen afstappen en vragen om vuur, om vervolgens een praatje te maken. Zo kwam een vriend van mij ook altijd met iedereen in contact. Ik knikte even, als bevestiging. Ik was inderdaad Harry en dat wist ze, net als ieder ander hier. Iedereen op school kenden mij. Ik welk opzicht, kon me niet zoveel schelen. Want dat iedereen mij kende, wilde niet zeggen dat ik iedereen kenden. Sadie begon meteen een samenvatting te geven van haar boek en ik moest werkelijk moeite doen om te blijven luisteren en niet gewoon weg te lopen. Kom op, niemand zou gevoelen als ik zei dat dit me werkelijk interesseerde. De jongen die nog nooit van zijn leven een verhaal had gelezen. ''Interessant.' Wist ik er uiteindelijk met een glimlach uit te persen. 'Lees je vaak in het Spaans?' En dit was het moment dat ik het briljantste idee ooit kreeg. Ik wist hoe ik bij dit meisje binnen kon dringen. Of tenminste toch hoe ik dichter bij haar moest komen. Contact met haar krijgen en haar me laten vertrouwen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 22:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte en aaide door zijn haar. Het was fijn iemand te hebben die je rugdekking gaf. Al wist ik niet wel van ons tweeen achteruit liep. Hij had wel gelijk. Ondanks dat wij de twee 'braverikken' uit de groep waren, zaten we nog vaak genoeg in de nablijfruimte. Niet alleen om onze eigen stunts, maar ook soms wel eens die van anderen, maar dan kregen we vaak nog wel onze wraak op degene die ons erin had weten te luizen. Ik glimlachte. Een van de belangrijkste figuren in mijn leven vond me lief, en dat was een goed gevoel. "Ik vind jou ook erg lief." Hij was mijn engeltje, wat hij ook zou doen. Ik grinnikte bij zijn gepam en lachte wat harder om de leraar. Ze zouden het nu toch wel geleerd hebben? Blijkbaar neit, dus. Een korte lach verliet mijn mond bij zijn woorden. "En daarom halen we goede cijfers ondanks dat we er niet zijn." Ik deed dan wel mijn werk in de les en las voor de toets alles zorgvuldig een keer of 3 door, echt veel van de leraar stak ik niet op. Mensen worpen rare blikken op ons. Voor nu negeerde ik ze maar. Veel zin had het nu niet te gaan snauwen. Opeens zag ik een van de concierges aanlopen. "Niall Horan. Meekomen, naar de balie." Ik legde mijn arm van hem af op mijn schoot. "Tot zo.'' zei ik rustig. Over 5 minuten zou hij weer terug zijn. "Voortaan geen kinderen meer in container's duwen. Dat is niet een normale manier om van je problemen af te komen..." zuchtte hij. hij wist ook wel dat hij over een maand of twee de volgende eruit kon vissen en dan deze zelfde preek tegen hem of mij weer kon gaan houden. Daarbij leek het hem ook niet te verbazen. "Als jullie nou gewoon voortaan de straf delen als een van jullie straf krijgt, dan hoeven we het niet zo vaak op te ruimen." zei hij zowel tegen hem als tegen mij voor hij weer weg liep, bijna in de wetenschap dat Niall wel zou meelopen. Ik wou dat zijn woorden waarheid konden zijn. Dat zou namelijk veel chiller zijn, samen 2 weken in plaats van alleen een maand. Dit was eigenlijk wel het bekende riedeltje geworden. De een kreeg straf, de ander deed iets en we wachtten samen hier tot de congierge kwam, die nam de ander mee en zo zaten we 's middags weer samen in het nablijfhok.


    Bowties were never Cooler

    [Mouek -----> Makeilon.]


    "Family don’t end in blood”

    [xxxHappiness ---> Nici]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Faisean ---> Butera


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Is hier nog leven?]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Is hier nog leven?]


    [Noah reageert zo :) k kijk eerst wat onze katten uitspoken........*Loopt weg*
    *Is weer terug* hij zat gewoon op een hoek van de tafel te kouwen...whaha goed k zal ff reactie maken van Noah]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Geniaal]


    Bowties were never Cooler

    ( Niall komt er zo aan ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nola kan anders ook Gwen tegenkomen. Die kennen elkaar vast wel]


    Bowties were never Cooler

    [Fuck verkeerde naam! Waarom moet k ook in 2 Rpg s zitten met dezelfde mensen whahaa!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Welcome to my life]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Welcome to my life]


    [Dankje! Haha waar is Gwen nu?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Die zwerft door de aula]


    Bowties were never Cooler