• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Hackus
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Hackus
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Roar


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Ellison
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin


    De Indeling;

    - Cherévah en Zayn.
    - Sadie en Harry.
    - Neleh en Louis.
    - Essie en Niall.
    - Sarah en Liam.



    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!



    Het Begin.
    Het net pauze, de schoolbel gaat en iedereen verlaat zijn les om naar de kantine te gaan. Eenmaal daar gaat iedereen bij hun vaste groepje zitten.
    De jongens krijgen te horen wie ze moeten veranderen, ze balen natuurlijk als een stekker, of het boeit hun amper. Ze kunnen het uitstellen maar ook kunnen ze gelijk aan de slag gaan.
    De meiden zitten bij elkaar aan hun vaste tafeltje hun eten op te eten, te praten, te leren noem maar op.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 20:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij zei dat hij de bevestiging nog eens wilde horen. "Je kan zelf al prima in mijn hoofd kijken, Nialler. Dus waarom zou je het nog vragen?" ik aaide nog even door zijn haren en ging wat rechter zitten. Gelukkig werd dit geen eindeloze discussie als die er soms tussen ons woedde. Ik glimlachte en knikte. Onze positie op school zou eigenlijk niet worden aangetast. Nu kon ik mensen stil krijgen met een dodelijke blik, dat kon hiernaa echt ook wel. Als het onze positie in de weddenschap maar zou veranderen. Ik kon me zelf niets meer van de afspraak herrinderen, en allemaal. op hazza na, waren we vrijgezel, en Gwen was tot op zekere hoogte niet heel moeilijk, dus ik wist niet wat voor regels er aanvast zaten. Ze wisten namelijk ook allemaal dat ik nooit vreemd zou gaan. Ik glimlachte breed bij zijn woorden. "Genoeg roddeltutjes om het door te vertellen." zei ik vrolijk. Voor een keer waren die tutjes handig. Normaal had ik namelijk de pest aan ze. Ik stond op en trok hem mee naar onze kluisjes. Daar trok ik hem dicht tegen me aan en sloeg mijn armen om zijn middel. Ik glimlachte naar hem en knikte. Zijn ijsblauwe kijkers boorden zich in mijn ogen. Ik zou je voor gek hebben verklaard als je vanochtend had gezegd dat wij dit zouden gaan doen, maar nu was het ons laatste redmiddel en stonden we toch echt aan de voet ervan. Ik sloot mijn ogen en drukte mijn lippen op de zijnen terwijl ik zijn lijf zacht tegen de kluisjes drukte. Achter me hoorde ik geroesemoes, maar voor deze ene keer negeerde ik het. Niall's lippen waren verrassend vol en zacht voor wat je van een jongen zou verwachten. Ondanks dat dit heel vreemd voelde was dit echt nog niet de slechtste of meest genante zoen die ik ook had gehad.

    [Wel jammer. Dit zorgt juist voor DRAMA!]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 22:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Ik grinnikte zachtjes door het antwoord wat ik teruggeworpen kreeg waarna ik mijn schouders ophaalde. 'Dat mag misschien wel zo zijn, maar dat betekent niet dat het minder leuk is om het uit jouw mond te horen. En wat als ik er nu wel ineens naast zit?' Dat laatste zou niet zo snel voorkomen, maar je wist het nooit. Verder deed ik eigenlijk vrij weinig en leek wel een totaal ander persoon, als je het met tegenzin rechtop zetten niet meetelde met het eerste ding. Ik was alweer te ver weg in gedachten verzonken. Deze keer bij wat ons straks te wachten stond. Zou ons plan echt werken? Of kwamen we hier niet onderuit? Die twee vragen bleven toch degene waar ik het liefste antwoord op wilde hebben. Dat dit niets zou veranderen aan onze positie was voor ons beide al duidelijk, dus daar viel niet meer over na te denken. Al leken alle gedachten te verdwijnen door de glimlach en woorden van de jongen naast me. Dit leek allemaal zover gezocht en ook zeker iets wat niet in een normale gedachtengang voorbij zou komen. Misschien zorgde dat er juist voor dat we dit plan doorzette. Dat was namelijk meer dan duidelijk toen we bij de kluisjes stonden en het niet meer zo lang duurde voor ik werkelijk zijn lippen op de mijne voelde, om vervolgens het geroezemoes te laten starten. Ja, nu was er echt geen weg neer terug, al vroeg ik me af of een van ons nog terug zou willen krabbelen. Niet dag ik besefte wat er nu precies gebeurde. Als je vroeg of ik wist waar ik werkelijk mee bezig was, dan zou het antwoord nee zijn en toch ging ik mee in de kus, om Liam daarna ook nog iets dichter naar me toe te trekken toen ik tegen de kluisjes stond. Het was toch ook iets wat je snel zou denken of verwachten? En dat was nu juist de reden dat het voor mij vreemd was dat het vertrouwd en niet heel slecht voelde.

    (Ghehe, op zich zou ik nog wel een Louis hebben om het te laten verpesten, maar het leukste is als er nog iemand anders reageert hier, want dat is inderdaad een goed drama moment. )

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 22:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Gwen zou ook kunnen die dan geschokt Harry gaat halen, maar ik weet niet of die dit topic nog wel weet te vinden]


    Bowties were never Cooler

    [Whoop, ik begin bijna weer met werken, school is weer begonnen en een hoop RPG's ook ^^. Wat kan ik met Zayn doen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Niall en Liam staan te zoenen bij de kluisjes. ik zou zeggen: verzin wat leuks. Als je Gwen ergens voor nodig hebt is die er altijd ook nog]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:02 ]


    Bowties were never Cooler

    [de enige reden waarom ik niet meer reageerde was, omdat mijn 'tegenspeelster.' Niet meer reageerde.
    Maar laat Gwen dan Harry maar ophalen ofzo. Want weet anders niet zo goed wat ik met hem aanmoet.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Dat snap ik. ik heb gewoon iedereeen een berichtje gestuurt want dit is een mooi moment waar iedereen in kan stappen]


    Bowties were never Cooler

    [Ik reageer morgen, want nu heb ik twee kinderen van drie op mijn schoot die niet kunnen slapen.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gwen Lily Cooper
    Ik zworf door de gangen opzoek naar een bekend gezicht. Toen ik de gang naar mijn kluisje in liep zag ik een grote kring mensen roesemoesen. Ik duwde me erdoor, wat wat boze klikken opleverde. Toen ik vooraan stond zag ik wat er aan de hand was: Niall en liam stonden elkaar af te lebberen. Eindelijk. Al vanaf de eerst had ik het gevoel dat dat er eens van moest komen. Ik duwde me weer door de massa en ging opzoek naar Harry, die ik bij het meisje van net vond. "Meekomen, popje. Dit moet je zien." Ik greep zijn hand en trok hem mee achter me aan richting de kluisjes. Hij kon me makkelijk bijhouden, want zo lang waren mijn benen niet en op hakken hollen ging niet. Toen we nu bij de groep aankwamen weken ze als vanzelf. Waarschijnlijk omdat de meesten als de dood waren voor mijn vriende. Toen we vooraan stonden kneep ik in zijn hand en keek naar zijn gezicht voor een reactie op dit schouwspel. Iedereen had het al verwacht, maar wat zou er met Harry gebeuren als hij nu echt met zijn eigen ogen zou zien dat twee van zijn vrienden gay waren, en nog wel met elkaar?

    [Sterkte]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:15 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Volgens mij was dit niet erg een spraakzaam type en ging ik het er heel moeilijk mee krijgen. Niet dat ik echt een gesprek op gang kon krijgen, want voor ik het wist werd ik alweer weggevist door Gwen. 'Het enige wat ik wil zien, is jou zonder kleding en bloedgeil.' Merkte ik nonchalant op, terwijl ik me liet meetrekken. We liepen de school in, waar het opeens wel heel druk te leek te zijn in de gang. Maar zoals gewoonlijk deed iedereen een Laar stappen voor me opzei, om geen beuk te krijgen. Mijn ogen werden groot en ik voelde niet eens dat Gwen in mijn hand kneep. Mijn mond zakte letterlijk open van verbazing en ik wist totaal niet hoe ik moest reageren. Ik had dit zien aankomen en er was geen ontkomen aan geweest, maar om zo met mijn neus op de feiten te worden gedrukt, gaf me de rillingen. Al vond ik de mensen die om me heen stonden te wringen veel erger. 'Iedereen optyften nu!' Schreeuwde ik door de gang en het was verbluffend hoe snel iedereen weg was. Ik trok de twee tortelduifjes van elkaar af. 'Zijn jullie helemaal lekker.' Snauwde ik. Ik was niet eens boos op het feit dat mijn twee beste vrienden homo waren en elkaar blijkbaar wilde neuken. Nee, dit ging om Heel wat anders. 'Ik dacht dat we vrienden waren man.' Zei ik nu een stuk rustiger, maar een stuk gekwetster. Ze hadden me niets verteld, terwijl ze het heel de school wel even lieten zien. Stelletje klootzakken. 'Kom.' Gromde ik en trok Gwen mee weg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gwen Lily Cooper
    "Take it easy, big boy." zei ik terwijl we liepen. "Onder het nablijven kan je me alle hoeken van het lokaal laten zien." Ik werd nu al bloedje geil van die gedachte, maar we moesten nog even wachten. Ik trok hem mee en de meenigte weer voor ons. Eenmaal vooraan bij de twee tortelduifjes zag ik zijn mond open vallen en zijn ogen groot worden als schoteltjes. Ik liet zijn hand los en leunde tegen de muur om te zien hoe dit ging uitpakken. Een snelle schreeuw van hem deed iedereen opsodemieteren, maar wat hij erna deed kwam wat onverwacht. Hij trok de twee uit elkaar en begon ook tegen hen te tieren. Ik zag Liam wat onsamenhangend mompelen, maar meer zinnigs kwam er niet uit. Het was duidelijk hoe gekwetst de krullenbol was. Het was pijnlijk om te zien. Dat onze relatie grotendeels om sex draaide betekende niet dat er niet enkele gevoelens onder lagen. Ik liet me door hem mee trekken, maar hield het niet lang vol. "Harry, stop. Je frustratie moet eruit, maar dit helpt niet." Ik pakte zijn hand en dwong hem in een rustiger tempo naar zijn auto te lopen. Ik leunde tegen de motorkap, standaard als een soort pinup poppetje, en keek hem diep in zijn groenen ogen aan. "Gooi het eruit of werk het eruit, aan jou de keuze." Aan de ene kant hoopte ik het laatste, want kwade sex was zijn beste, al kon het nu ook eindigen in huilen had ik het gevoel.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Iedereen die ook maar iets te dicht bij me in de buurt kwam kreeg een elleboog, maar dat waren er niet veel. Want mijn blik die op onweer stond, deden de meeste letterlijk opzei springen. Alle mogelijke scheldwoorden kwamen uit mijn mond en ik had de neiging, mijn hand weer los te trekken. Ik werd niet rustig, dat wist Gwen zelf ook wel. Ik was op de tweede plaats gezet, tegenover heel de school. Had mezelf voor schut gezet, omdat ik een van de laatste was, die wist dat Niall en Liam elkaar leuk vonden, terwijl ik hun vriend was. We vertelde elkaar altijd alles en dan flikte ze me dit. En het feit dat ik al snel opgefokt was, hielp niet echt. Kwaad schopte ik tegen mijn autoband, die toch iets harder was dan verwacht en ik vloekte nogmaals. Gefrustreerd liet ik mezelf op de motorkap zakken. Natuurlijk zou ik het eruit werken. Maar dat zou dan hier en nu worden en ik had niet zo'n zin in pottenkijkers. Alohwel ik er geen bezwaar tegen had, Gwen tegen de moterkap aan te neuken. Nee, ik neukte haar overal als het even kon. Ik trok haar tussen mijn benen. 'Als jij het maar wel verteld als je besluit op hetzelfde geslacht valt.' Al was het alleen al zodat ik dat een trio kon hebben of desnoods zelf kon toekijken. Nee, ik probeerde gewoon even alles van me af te zetten. Op zulke moment kreeg je mooi door wie je echte vrienden waren. Misschien waren ik en Gwen dan geen perfect kopel en waren we gewoon een stel apart. Dit meisje stond altijd aan mijn zijde en hielt tenminste geen dingen voor me verborgen. -daar Ging ik tenminste toch vanuit. Ik trok haar naar me toe en zoende haar ruw. Inderdaad, ik zou het eruit gaan werken en niet zo'n beetje ook.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 0:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gwen Lily Cooper
    Als blikken konden doden had Harry net de hele school uitgemoord. Ik leunde tegen zijn auto en liet alles er maar uit komen. Als hij zijn woede zou opkroppen zouden de gevolgen alleen maar erger zijn. Ik snapte dat hij zich rot en verraden voelde, maar Liam en Niall hadden er vast een goede reden voor om dit te doen. Ik keek hoe hij nog eens de autoband trapte en daarna met nog een vloek naast me tegen de auto zakte. Al zouden we het hier doen. Die brandende ogen van hem voorspelde dat het goes werd, daarbij deden we het overal, dus whatever. Ik liet me tussen zijn benen trekken en glimlachte een beetje. "Zal ik doen, maar dat gaat niet zo snel gebeuren met een sexmonster als vriendje." Een beetje zijn ego vlijen mocht nu wel, daarbij was het waar. Hij was een monster in bed. Harry was duidelijk diep in gedachten, maar al snel leek hij zijn keuze gemaakt te hebben. Ik ging dichtbij hem staan, met mijn handen op zijn liezen en zoende hem ruw terug. Mijn handen liet ik over de binnenkant van zijn bovenbenen en zijn liezen wrijven, gewoon om hem het eerste zetje in de goede richting te geven. Het was maar goed dat ik een rokje zonder panty droeg, want nu was er maar een ding die hij wwaarschijnlijk stuk zou trekken, geen twee of 3. Als mijn string eraan zou gaan was het maar zo, maar nog een shirt of panty aan flarden vond ik wat minder. Ik moest namelijk nog nablijven en als ik geen kleren meer aan had zou dat toch iets lastig worden. Niet dat ik verstopte dat Harry en ik samen om het minste of geringste op elkaar doken, maar ik had toch liever kleren aan tijdens het nablijven.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 7:52 ]


    Bowties were never Cooler

    [ Ik stuur Essie na school ook wel ergens op af (: ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Liam komt ook vanmiddag weer]


    Bowties were never Cooler