• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sinistre schreef:
    (...)



    Dont take it so seriously.

    Ik neem het ook niet serieus. mij kan het echt geen ruk schelen (hoewel ik er wel even wat over wilde zeggen), maar er zijn genoeg mensen hier die dat wel doen en zeker butthurt gaan doen :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1276915_564484466947994_1237737838_o.jpg

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 9:17 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1276915_564484466947994_1237737838_o.jpg


    huh, didn't think of that yet .

    Daar heb je zeker een punt .


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Blutbad schreef:
    (...)

    Bij die samenvatting vond ik de reacties van mensen die toe keken echt het leukste. Vooral Harry omdat hij echt zo rustig kauwgom zat te kauwen.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Imber schreef:
    Aandachtshoer... Ik kan dat kind gewoon niet uitstaan. Ze komt eerder kinderachtig over dan volwassen.


    Fauxlivia schreef:
    Ik vind het gewoon walgelijk en dat geldt niet alleen voor Miley. Het is gewoon allemaal kant en klare seks in een plastic wrapje tegenwoordig. Disgusting. Ik snap niet dat ze zichzelf zo neerzetten en eigenlijk vind ik het gewoon vrouwonterend, alsof we alleen seksobjecten zijn.


    Bonafonte schreef:
    Yeah, this.

    Persoonlijk vond ik de reactie van de Smith-familie en Taylor en Selena de beste :')

    No way. Hoe Rihanna keek vond ik ronduit briljant. (": En van Harry, die onwijs droog zat te kauwen.


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    No way. Hoe Rihanna keek vond ik ronduit briljant. (": En van Harry, die onwijs droog zat te kauwen.


    Ik zei 'Persoonlijk vind ik...' Dus wel way ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bonafonte schreef:
    Ik zei 'Persoonlijk vind ik...' Dus wel way ^^

    Ik bedoelde het ook niet negatief hoor. (:


    Chaos is a ladder.

    Ik snap niet eens hoe dit voor sexy moet door gaan. Het is echt walgelijk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat kind is niks anders dan een stoephoer.
    Ik kan het niet netter formuleren dan dat, sorry.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 16:19 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik kan het filmpje niet zien. Maar wat probeert ze- over te komen als een hoer? Ik weet dat ze zichzelf wilt ontdekken, dit gaat alleen een beetje ver.


    Edit: Nu wel gezien- What?! Volgens mij wil ze gewoon heel graag bewijzen dat ze geen kind meer is.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:30 ]


    Tijd voor koffie.

    Miley Cyrus is niet dat onschuldige meid die als Hannah Montana verkleedde. Ze is een volwassenen vrouw met soms meestal ordinaire gedrag. En ik vind dat jullie haar niet steeds moeten gaan haten om haar gedrag, ze is wie ze is en dat moeten jullie accepteren. Ze doet wat ze prettig vind en dat getwerkt vind ze kennelijk prettig. Hoe dan ook Miley is een goede zangeres vind ik.

    BieberNinja schreef:
    Miley Cyrus is niet dat onschuldige meid die als Hannah Montana verkleedde. Ze is een volwassenen vrouw met soms meestal ordinaire gedrag. En ik vind dat jullie haar niet steeds moeten gaan haten om haar gedrag, ze is wie ze is en dat moeten jullie accepteren. Ze doet wat ze prettig vind en dat getwerkt vind ze kennelijk prettig. Hoe dan ook Miley is een goede zangeres vind ik.
    Goede zangeres is ze inderdaad. En dit noem ik geen twerken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    BieberNinja schreef:
    Miley Cyrus is niet dat onschuldige meid die als Hannah Montana verkleedde. Ze is een volwassenen vrouw met soms meestal ordinaire gedrag. En ik vind dat jullie haar niet steeds moeten gaan haten om haar gedrag, ze is wie ze is en dat moeten jullie accepteren. Ze doet wat ze prettig vind en dat getwerkt vind ze kennelijk prettig. Hoe dan ook Miley is een goede zangeres vind ik.

    Volwassen of niet, hoe ze zich gedraagt op het podium is gewoon niet normaal.
    Commentaar geven is niet meteen haten. -Leer het verschil mensen-


    OT:Ik heb de hele optreden gezien, vreselijk . De gezichten van de mensen in het publiek is wel geniaal .

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 19:24 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    BieberNinja schreef:
    Miley Cyrus is niet dat onschuldige meid die als Hannah Montana verkleedde. Ze is een volwassenen vrouw met soms meestal ordinaire gedrag. En ik vind dat jullie haar niet steeds moeten gaan haten om haar gedrag, ze is wie ze is en dat moeten jullie accepteren. Ze doet wat ze prettig vind en dat getwerkt vind ze kennelijk prettig. Hoe dan ook Miley is een goede zangeres vind ik.


    Commentaar= geen haten.

    Het gaat erover dat ze nog altijd zesjarige fans heeft, en dan is dit niet oke. Je moet niet meteen van kinderster naar sletterige popster gaan.


    Queer zijn is gewoon alles