• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dooddoenervo schreef:
    Volgens mij hebben we nog geluk dat K3 niet van hun studio 100 imago probeert af te komen want dan krijgen we dit in het blond zwart en rost, drie keer dus!

    Haha lol. That would be a nightmare..


    :)

    Filmpje doet het niet meer...


    ©1998

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja, want die helpen haar goed van het kinderimago af wat ze zo graag kwijt wilde :p

    Haha, precies precies! De teddy-beertjes vulden haar helemaal aan :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja, want die helpen haar goed van het kinderimago af wat ze zo graag kwijt wilde :p


    Haha :'D tja, dat was zo'n beetje mijn punt. Over dat optreden valt niets goed te zeggen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    up

    Hier een samenvatting met gifs;
    Klik

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 20:44 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bonafonte schreef:
    Ik vind haar gedrag gewoon walgelijk. Dit is geen volwassen gedoe, dit is een kleuter die groot probeert te zijn. Sjeesj.

    Ik zag het net op mtv, gewoon weg walgelijk.

    De VMAS zijn nu volgensmij op MTV :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Slet eerste klas :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bah, wat een goedkope barslet.


    ars moriendi



    Dat was als reactie op Lady GaGa. Klik.

    :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    I love her!!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    [IMAGE]

    Dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan.




    Dont take it so seriously.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'