• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zo ga je toch niet tegen een man staan aan dansen als je al iemand hebt? Ik zou het in ieder geval niet doen. En die Robin Thicke begrijp ik ook niet, hij is getrouwd en dan doet ie dit? Ook al vind zijn vrouw dat hij een andere vrouw zo tegen hem aan laat dansen dan kan hij toch wel er even aan denken dat Miley ook een relatie heeft.


    Physics is awesome

    Mijn god, vroeger vond ik haar wel grappig in Hannah Montana, maar holy shit :l


    Caution first, always.



    Alles wat daar gezegd is, is uitgekomen, Zo triest gewoonweg.


    -

    You can get a hell no.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Heeft die echt niet door hoe belachelijk ze haarzelf maakt. Ik walg echt van dat oversekst gedoe van haar. Ik ben 21 en ik stoor me er uitermate aan. Dat ze 20 is of niet, moest ik Billy Ray zijn had ik haar lis toch al een serieus stukje ingekort. Je merkt ook dat Selena en Demi wat sexier geworden met vroeger, maar bij hen is dat accepteerbaar. Miley doet gewoon te hard haar best en ze maakt haarzelf er alleen maar belachelijker mee. Sorry hoor, maar hoe ze zo met haar gat schut en vulgaire dingen zit te doen naar dat publiek. Voor hetzelfde geld staan daar een deel jonge meisjes bij die hun idool willen zien en dat is alles behalve gepast.

    Perfecte samenvatting trouwens

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 17:29 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Heeft die echt niet door hoe belachelijk ze haarzelf maakt. Ik walg echt van dat oversekst gedoe van haar. Ik ben 21 en ik stoor me er uitermate aan. Dat ze 20 is of niet, moest ik Billy Ray zijn had ik haar lis toch al een serieus stukje ingekort. Je merkt ook dat Selena en Demi wat sexier geworden met vroeger, maar bij hen is dat accepteerbaar. Miley doet gewoon te hard haar best en ze maakt haarzelf er alleen maar belachelijker mee. Sorry hoor, maar hoe ze zo met haar gat schut en vulgaire dingen zit te doen naar dat publiek. Voor hetzelfde geld staan daar een deel jonge meisjes bij die hun idool willen zien en dat is alles behalve gepast.

    Perfecte samenvatting trouwens


    Bij die samenvatting vond ik de reacties van mensen die toe keken echt het leukste. Vooral Harry omdat hij echt zo rustig kauwgom zat te kauwen.


    Physics is awesome

    Veel voorkomende gedachten tijdens het optreden:
    - "Someone needs to get laid."
    - "Poor teddy."
    - "Wat doet die huidskleurige bikini onder dat verschrikkelijke berenpakje?"
    - "Hopelijk gaat ze niet twerken."
    - "Twerk! Bedek je ogen!"
    - "Had het berenpakje nou maar aangelaten."
    - "Waar zijn de censors als je het nodig hebt?"

    En de meest voorkomende:
    "Hoeveel alcohol zou ze op hebben?"


    From these ashes, I will rise



    Zeer origineel :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Ubiquitous: Ik open dit topic en ulgh, die kont van d'r vult mn scherm ._.
    Maar ja, haha, het lijkt er eigenlijk inderdaad wel veel op, ja! :'D

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 19:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij hebben we nog geluk dat K3 niet van hun studio 100 imago probeert af te komen want dan krijgen we dit in het blond zwart en rost, drie keer dus!


    Queer zijn is gewoon alles

    Veronicas schreef:
    @ Ubiquitous: Ik open dit topic en ulgh, ik kont van d'r vult mn scherm ._.
    Maar ja, haha, het lijkt er eigenlijk inderdaad wel veel op, ja! :'D


    Hahaha sorry, ik vond hem gewoon best wel mooi verzonnen :p Ik bedoel, wie denkt daar nou aan?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Hahaha sorry, ik vond hem gewoon best wel mooi verzonnen :p Ik bedoel, wie denkt daar nou aan?

    Haha, true true! Maar toen ze dat ding uithad en ik zag haar lopen vond ik het er ook voor geen meter uitzien. Deed me een beetje denken aan een oud omaatje waarvan der uitgelebberde huid heen en weer gaat zeg maar. If ya know what I mean. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Haha, true true! Maar toen ze dat ding uithad en ik zag haar lopen vond ik het er ook voor geen meter uitzien. Deed me een beetje denken aan een oud omaatje waarvan der uitgelebberde huid heen en weer gaat zeg maar. If ya know what I mean. :'D


    Eewh ja, I know what you mean! Je moet je gewoon kleden naar je figuur, niet naar het figuur dat je wil.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kom, kom, laten we ook een beetje positief zijn.
    ...

    De dansende teddyberen waren leuk?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Kom, kom, laten we ook een beetje positief zijn.
    ...

    De dansende teddyberen waren leuk?


    Ja, want die helpen haar goed van het kinderimago af wat ze zo graag kwijt wilde :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.