• Afgelopen nacht was de halve wereld uitgelopen om te kijken naar de VMAs. Een van de artiesten die het feestje kwam opleuken met een optreden was Miley Cyrus. En, uhm, ja, dat was interessant.

    De zangeres had het in ieder geval supergoed naar haar zin. We hadden verder graag willen schrijven dat haar danspasjes retestrak waren, haar stem superhelder en haar getwerk met #THICKE megasexy, maar kijk en luister zelf even:


    Wat vinden jullie ervan? Ik vind het er niet uitzien. Ze probeert nu teveel van haar disney imago af te komen en ik vind haar als Rihanna doen. Ik raad je aan om het hele fimpje te zien aangezien Rihanna's blik echt onbetaalbaar is.
    Hier kan je foto's en 1 video zien

    Hele performance.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Yoda schreef:
    (...)

    Dit zijn de leukste:







    Dit is gewoon zo geweldig vooral Rihanna en de jongens ,hahahaha

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 13:29 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Allejezus. Echt niet best dit.
    Ze was eerst wel oké, maar het afgelopen jaar is ze zo... afgrijselijk geworden. Bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Faisean schreef:
    (...)Selena Gomez doet ook niks om van haar disney imago af te komen maar toch als ik aan haar denk denk ik aan iets heel anders dan disney :}


    Welja, dat bedoelde ik :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    miley probeert te hard om van haar disney imago af te geraken maar telkens als zij weer haar vreemde moment heeft dan trend ' hannah montana'. Dat kind kan twerken hoelang ze maar wilt wij zullen hannah montana nooit vergeten. Ik probeer haar vaak een kans te geven maar dit is gewoon er over.. " we can't stop" miley please stop ok

    het ergste van alles is dat robin thicke vader is.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 14:04 ]


    white lips pale face i hate the whole human race

    Oh, hemel. Ik wou eerst niet kijken, maar ik ga nu toch effe een kijkje nemen.

    0.48: De eerste paar seconden zijn al vreselijk.
    1.20: Ehh, whut? Hoezo loopt ze zo vaag? Alsof ze een man is of zo. :'D
    1.40 O_O
    2.54 Oh hemel, hij gaat uit D:
    3.37 Eigenlijk heeft ze - Woooooów, she goes down (3.44) En natuurlijk moet het filmpje op dat moment stoppen -,-"
    3.57: .... What the fack. Ze doet alsof ze met hem heeft geneukt of zo. Gross. Écht gross. M'n pas gegeten beschuitje kots ik echt zo uit. :')

    Ailurophilia schreef:
    Ik vind eigenlijk het aller ergste nog dat ze P!nk probeert na te apen met haar kapsel.


    Omg, ja. Dat vind ik ook echt het aller ergste! En best een.. Idunno hoe ik het moet zien tegenover P!nk. Get your own style, Cyrus! Pft. Het staat der trouwens ook echt niet.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2013 - 14:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nickjerryily schreef:
    miley probeert te hard om van haar disney imago af te geraken maar telkens als zij weer haar vreemde moment heeft dan trend ' hannah montana'. Dat kind kan twerken hoelang ze maar wilt wij zullen hannah montana nooit vergeten. Ik probeer haar vaak een kans te geven maar dit is gewoon er over.. " we can't stop" miley please stop ok

    het ergste van alles is dat robin thicke vader is.
    Het ergste is ook dat Miley met Liam is. Ik had je waarschijnlijk verrot geslagen als je daar zat te 'boeken/schuren'' met een vader.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Het ergste is ook dat Miley met Liam is. Ik had je waarschijnlijk verrot geslagen als je daar zat te 'boeken/schuren'' met een vader.

    inderdaad, en haar moeder applaudisseerde voor haar. mijn moeder had mijn van het podium gehaald en waarschijnlijk vermoord


    white lips pale face i hate the whole human race


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Overdrijven is anders ook een kunst, hoor. Jakkes.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Veronicas schreef:
    Oh, hemel. Ik wou eerst niet kijken, maar ik ga nu toch effe een kijkje nemen.

    0.48: De eerste paar seconden zijn al vreselijk.
    1.20: Ehh, whut? Hoezo loopt ze zo vaag? Alsof ze een man is of zo. :'D
    1.40 O_O
    2.54 Oh hemel, hij gaat uit D:
    3.37 Eigenlijk heeft ze - Woooooów, she goes down (3.44) En natuurlijk moet het filmpje op dat moment stoppen -,-"
    3.57: .... What the fack. Ze doet alsof ze met hem heeft geneukt of zo. Gross. Écht gross. M'n pas gegeten beschuitje kots ik echt zo uit. :')

    (...)
    Omg, ja. Dat vind ik ook echt het aller ergste! En best een.. Idunno hoe ik het moet zien tegenover P!nk. Get your own style, Cyrus! Pft. Het staat der trouwens ook echt niet.
    Ik vind het er wel staan..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ik vind het er wel staan..

    Dat kan. Iedereen zo hun eigen mening.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het nummer zo leuk maar waarom al die tongen, vage dansjes en half naakt zijn??
    Ik vind haar een goeie zangeres maar waarom verpest ze haar uiterlijk?
    Naja ik vind haar altijd nog beter dan Taylor Swift.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik vond haar altijd wel leuk als Hannah. Maar nu mag ik haar gewoon niet meer.
    Ben benieuwd wat Liam hier allemaal van vindt..


    :)

    Bonafonte schreef:
    Ik vind haar gedrag gewoon walgelijk. Dit is geen volwassen gedoe, dit is een kleuter die groot probeert te zijn. Sjeesj.


    -

    Bonafonte schreef:
    Ik vind haar gedrag gewoon walgelijk. Dit is geen volwassen gedoe, dit is een kleuter die groot probeert te zijn. Sjeesj.


    16 - 09 - '17