• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik gal lekker even 13 pagina's lezen-__-

    Niall Horan

    Dankjewel, Niall. Je bent geweldig, ik hou van je. De uitnodiging is onderweg, morgen heb je hem binnen, denk ik. Waar ben je trouwens?' ik glimlach zwakjes. 'Ken je het WARPED terrein, daar ben ik. Ik ben daar bij de band van Alex en die zijn trouwens erg lief voor mij maar ook in het algemeen' zeg ik zacht. 'Ze zien er uit als Gangsters en dat zijn ze ook maar ze zijn echt heel lief en zorgzaam' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Gangsters is ook weer overdreven :p]
    Zack
    ik liet Niall gaan en trok jack bij me op schoot. "Het is voor ons allemaal moeilijk." zei ik zacht terwijl nu hij zijn gezicht in mijn nek verborg. Zacht aaide ik over zijn rug terwijl de anderen zich ook bij ons voegden. Iedereen had het zwaar en hoopte op het beste. Je werd toch een hechte familie als je 10 maanden per jaar met elkaar zat opgescheept.


    Bowties were never Cooler

    [ik wist niet hoe te schrijven ahhaha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie FOy

    Ik hoor haar praten en haar stem betrekt. 'cher wat is er? Ik ga jou dadelijk trakteren op iets maar jij gaat nog lekker niet weten wat' grijns ik naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    'Maar Cher ik ga nu ophangen oke. Ik zie je misschien nog wel tussen door en anders tot je grote dag' eg ik en hang op. Een verdrietig gevoel overspoelt me en ik begin echt nijgingen te krijgen om mezelf een overdosis te geven. Stil loop ik naar binnen en plof neer terwijl ik stil voor me uit kijk. Ik zag dat Jack terug was en trok een vies gezicht door etensgeuren, no way dat ik ging eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Jack kwam terug met eten en hij zat al snel weer op mijn schoot. Hij had voor iedereen een medium friet en cola gehaald. Dar zou prima zijn. Ik stak net een frietje in zijn mond toien Niall aan kwam lopen. Ik zag direct dat die echt niet ging eten en onder deze omstandigheden ging ik hem ook niet dwingen. Ik at zelf ook een frietje. "Maak anders even een wandelingetje in de tuin hierachter." Door het glas van de wachtruimte zag je een tuin omgeven door glazen wanden in het midden van het ziekenhuis. "Frisse lucht zal je goed doen. ik kom je wel halen als we meer weten." Ik nam een slok Cola en ging toen weer verder met eten.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    . "Maak anders even een wandelingetje in de tuin hierachter." "Frisse lucht zal je goed doen. ik kom je wel halen als we meer weten." Ik schud mijn hoofd. 'Ik ben net even buiten geweest en ik ben te moe om te lopen' mompel ik zachtjes. Ik besluit even tijd voor mezelf te nemen en pak mijn mobiel en oortjes. Ik klik de oortjes in mijn mobiel en zoek Little Things op en wterwijl de rest eet zing ik mee zonder dat ik het echt door heb.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [haha ik ging ATL luisteren omdat ik nieuwsgierig was en het is totaal iets anders dan wat ik normaal luister maar ik vind het nog best leuke muziek iookXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Het is mooie muziek. Ik heb er een paar keer naar geluisterd, maar ik heb liever Justin, Green Day of 30 Seconds to Mars :Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    [Het is mooie muziek. Ik heb er een paar keer naar geluisterd, maar ik heb liever Justin, Green Day of 30 Seconds to Mars :Y)]
    ik liever 1D Glee of Itunes top 30 maar om er een keer naar te luisteren is wel leuk. Welke zou je me aanraden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ATL zijn mijn puppies... 30STM en Green Day luister ik ook naar, maar wat minder. Veel PTV, SWS, FOB, film en tv muziek, nog wat nederlandse bandjes.]


    Bowties were never Cooler

    [buhh hekel aan mijn school. wij mogen 10% afwezigheid hebben meer is niet slagen dus dat betekend hooguit anderhalve week ziek zijn. Nu moet ik binnen kort naar het ziekenhuis voor mijn ogen omdat ik wss binnen 2 jaar gezellig aan de bril ga-___-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)ik liever 1D Glee of Itunes top 30 maar om er een keer naar te luisteren is wel leuk. Welke zou je me aanraden


    [Wie en van wie? Haha]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik zit al jaren aan m'n bril vast en hij wordt alleen maar sterker. Maar waarom moet je naar het ziekenhuis voor een bril?]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 19:34 ]


    Bowties were never Cooler

    Appa schreef:
    (...)

    [Wie en van wie? Haha]
    ik volg het niet meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan