• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Paars is natuurlijk het mooist' grijnsde ik. 'Niet zo goed. Als ik me niet gedraag wordt het concert afgezegd en moet ik hier nog zo'n paar maanden blijven zitten voor mijn woedeproblemen. Ugh' mompelde ik. Ik keek Mackenzie aan en begon te glimlachen. 'Houd jij toevallig van Michael Jackson?' vroeg ik haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackrnzir

    Paars is natuurlijk het mooist' grijnsde ik. 'Niet zo goed. Als ik me niet gedraag wordt het concert afgezegd en moet ik hier nog zo'n paar maanden blijven zitten voor mijn woedeproblemen. Ugh' mompelde ik. Ik keek Mackenzie aan en begon te glimlachen. 'Houd jij toevallig van Michael Jackson?' ik knik. 'ik hou van teveel muziek' giechel ik. 'knuffel' vrolijk ren ik op hem af en knuffel hem


    Kga zo naar schiol ndaarna naar mn nichtje tot vanaaf ze is jarig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'De familie van Michael heeft me een demo gegeven van Slave to the Rythm, een liedje dat hij half had opgenomen. Ik heb de andere helft opgenomen en nu heb ik dus een keigaaf liedje met jawel, Michael Jackson' glimlachte ik. Het was echt waar, het liedje zou nog met iemand opgenomen moeten worden maar ze wisten niet met wie. Toen kwam de familie na de dood op het idee om het aan mij te geven. Ik had het bewaard tot ik het zeker wist. Lachend sloeg ik mijn armen om haar heen. 'Je bent echt gek, wist je dat?' lachte ik.

    [I'm sorry. Ik was foto's van Jax en Jazzy met Justin aan het kijken. Hij is echt perfect]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 11:42 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en hield hem dicht tegen me aan. Ik kon het dan niet goed voelen, mijn hartslagmonitor vertelde me wel degelijk dat mijn lichaam reageerde op het feit dat hij zo dicht bij was. Mijn ene hand ging even door zijn haren. "Fijn om te horen dat je je zo op je gemak voelt tussen de jongens. en je hoeft niet meer bang te zijn, want ik ben hier." Ik wilde hem kussen, maar omdat ik niets voelde was ik bang hem pijn te doen, dus ik deed het maar niet. Met mijn ogen zocht ik het knopje voor de zuster en ik drukte erop. "Ga jij maar lekker slapen. Ik denk dat ik nog wel even druk zal zijn met de doctoren. Dan is het hopelijk morgen weer een goede dag." zei ik met een glimalch tegen hem.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    . "Fijn om te horen dat je je zo op je gemak voelt tussen de jongens. en je hoeft niet meer bang te zijn, want ik ben hier." ik giechel door zijnhartmonitor. . Hij drukt op het knopje 'ga jij maar lekker slapen het gaat zo wel druk worden" ik glimlach het liefste wou ik naast hen kruipen zeggen dat het goed kwam. 'ik hou van je Alex en Cher vroeg of we op haar bruiloft komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie

    Lachend kijk ik naar hem. " jij bent ook echt oik gek' niffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Kom, we gaan jongleren! Da's leuk' grijnsde ik. Snel rende ik op en neer en had zes pingpongballetjes in mijn handen toen ik terug kwam. Ik had ze binnen vijf minuten ergens gezocht en was teruggekomen. Snel gooide ik er drie naar Mackenzie en begon zelf. Het was makkelijk als je het kon.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie.
    Hij roept dat we gaan jongleren en gooit drie ballen naar me ie ik allemaal niet vang. ' dat gaat hem niet worden ik kan niet eens een bal fatsoenlijk vangen dusja' gniffel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kan je met Liam reageren in Evenings in London?]

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen ik hem hoorde giegelen en drukte op het knopje. Ik glimlachte bij zijn woorden. 'ik hou ook van jou en we zien wel over de bruiloft, goed? Ik wil eerst wel eens weten wat er allemaal in mijn lijf zit en hoe lang dit wel niet gaat duren." Ik drukte een kusje op zijn neus en zag toen een zuster binnen komen die me vrolijk aankeek omdat ik wakker was en toen allemaal dingen begon te controleren, me vragen begon te stellen en me informatie begon te geven, die ik allemaal zo snel mogelijk probeerde te verwerken in mijn nevelige hoofd. Dat spul wat ze gegeven hadden was echt heel sterk.


    Bowties were never Cooler

    Nisll

    ik hou ook van jou en we zien wel over de bruiloft, goed? Ik wil eerst wel eens weten wat er allemaal in mijn lijf zit en hoe lang dit wel niet gaat duren.' ik knuk begrijpend en glimlaxh door zijn kusj. Een zuster kwam binnen en begon van alles ts vragen aan hem en ik vielbheel langzaam in slaap. Ik knikbol wat en uiteindelijk zakt mijn hoofd op zijn bedmhet was geen lekkere houding maar ik was echt moe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen ik zijn lach zag. Het was fijn die stralende rij tanden weer te zien. De zuster begon em allemaal dingen te vragen en dingen te doen. Ik kreeg uiteindelijk te weten dat ik van de boxen was gevallen, met mijn achterhoofd op een punt, en ik daardoor een deel van mijn schedel gebroken had. Alles hadden ze kunnen maken, maar ik kreeg nog wel de maximale hoeveelheid morfine die ik volgens de wet mocht krijgen, om de pijn te verlichten. Daarom voelde ik dus helemaal niets. Ik vroeg toch of ze het minder wilde maken. Ik wilde mijn vriendje in mijn armen kunnen houden en kunnen kussen... en dat voelen. Ze knikte en drukte op wat knopjes onderaan het infuus wat er nog hing. Ik aaide even door het haar van de slapende jongen. Op de klok zag ik dat het nu 5 uur in de morgen was. Om half 8 kregen we ontbijt werd me vertelt. ik keek dus maar gewoon naar Niall en hoopte dat ik het gevoel in mijn ledematen snel terug zou krijgen.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Met een glimlach word ik wakker en kijk vrolijk naar Alex. Ik duk een kus op zijn lippen en knuffel hen stevig. 'ik weet niet wanneer de jongens komen aa.gezien ze er nog niet zijn maar ik belde ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Kom op, het is super makkelijk. Je gooit de eerste schuin omhoog, die tweede de andere kant op en de derde geef je door aan je andere hand. Dan vang je de eerste weer op, gooi je de derde in de lucht enzovoort. Makkelijk!' glimlachte ik. Ondertussen begon ik No One te neuriën. Alicia Keys was geweldig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie
    'Kom op, het is super makkelijk. Je gooit de eerste schuin omhoog, die tweede de andere kant op en de derde geef je door aan je andere hand. Dan vang je de eerste weer op, gooi je de derde in de lucht enzovoort. Makkelijk!' Ik grinnik en probeer het waardoor ik Justin raak gooi. 'Sorry maar net als skaten is dit niets voor mij Ik houd het wel bij Modellenwerk, Zingen en Acteren 'gniffel ik

    [ nooit gedacht maar ik vind studeren en school gewoon super leuk en ik heb geen zin in het weekend0_0


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Toen hij wakker werd was het zeven uur. Ik had een drukkend gevoel in mijn achterhoofd, maar ik kon gelukkig ook weer dingen als druk en aanrakingen voelen. Ik kuste hem even zacht terug en sloeg mijn armen om hem heen. "Ik had een sms. Ze komen om 10 uur. Dan is iedereen wakker en ontbeten en is ook alles geregelt voor warped." Dat was wel hier niet heel erg handig aan. Optreden zou ik de komende tijd waarschijnlijk niet mogen... werd nog leuk... Niet.


    Bowties were never Cooler