• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zuster
    Rond een uurtje of 2 maakte ik nog een ronde langs de kamers. Bij de kamer van de jongen met het gat in zijn hoofd controleerde ik zijn hartslag en ademhaling. Ik glimlachte een beetje en keek of ik een van zijn vrienden nog in de kamer zag.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik was half ingedommeld in mijn slaap toen er een deur open ging. Ik zag een zuster en ging even recht zitten zodat ze haar werk kon doen en glimlach zwakjes. 'Mevrouw, wat zijn de gevolgen van zijn val. Ik bedoel kan hij er last van hebben ofz o' Wie weet was hij straks zijn geheugen kwijt en wist hij niets meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zuster
    Ik wilde net de deken over de jongen heen leggen toen hij opkeek. Ik keek even op de kaart en toen weer naar de jongen. "Dat zullen de doctors vaststellen als hij er weer een beetje bovenop begint te komen. Waarschijnlijk wordt dat het einde van de week. Voor nu lijkt het alleen een flinke hersenschudding, maar omdat zijn schedel ook gebroken is en zijn brein dus ook is geraakt weten ze het niet zeker." zei ik eerlijk.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik zie dat ze een deken vast heeft die ze blijkbaar over me heen wou leggen. "Dat zullen de doctors vaststellen als hij er weer een beetje bovenop begint te komen. Waarschijnlijk wordt dat het einde van de week. Voor nu lijkt het alleen een flinke hersenschudding, maar omdat zijn schedel ook gebroken is en zijn brein dus ook is geraakt weten ze het niet zeker." Ik bijt hard op mijn lip terwijl de tranen in mijn oegn springen. 'K-kan het ook zijn dat hij zijn gpggeheugen kwijt is' fluister ik en staar naar Alex


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zuster
    Ik zag dat de jongen het er moeilijk mee had, maar ik kon moeilijk liegen. Bij zijn woorden keek ik hem medelevend aan. "Tijdelijk misschien, maar de klap kwam niet eens in de buurt van zijn geheugen, dus over tijd zal hij zoizo weer alles herrinderen. Maak je daar maar niet te veel zorgen over." Ik legde de deken nog even goed om hem heen. De jongen zou zo denk ik wel wakker worden, aan zijn hartslag en ademhaling te zien. Alleen zo was altijd relatief.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    . "Tijdelijk misschien, maar de klap kwam niet eens in de buurt van zijn geheugen, dus over tijd zal hij zoizo weer alles herrinderen. Maak je daar maar niet te veel zorgen over." ik knik even. Ik was bang maar dan ook evht bang dat hij me weg zou wllen hebbem dam. 'danku'mimpel ik e zie hoe ze de deken over Alex goed legt. Ze geeft mij ook eenbdeken en langzaam val ik weer met mijn hoogd op zijn bed in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Toen ik wakker werd voelde ik me grappig. Ik opende mijn ogen en zag een vreemde kamer om me heen. Helemaal wit. Een piepend geluid kwam uit een hoek en er zat een slangetje onder mijn neus. Ik was in het ziekenhuis. Ik keek naar beneden en zag Niall slapen met zijn hoofd op het bed. Zacht aaide ik over zijn hoofd. Het laatste wat ik me kon herrinderen was een scherpe pijn in mijn achterhoofd toen ik van de boxen af viel. Ik voelde even aan mijn hoofd. Daarbij hoorde ik geen haren. ik keek even in de spiegel en zag een groot verband om mijn hoofd zitten. Gat in mijn hoofd. Fijn. Het rare was wel dat ik niets voelde. Nouja. Dat zou ik straks wel vragen. Nu leunde ik achterover en keek hoe het jochie naast mijn bed rustig sliep.


    Bowties were never Cooler

    Vanaaf niet rpg heb suppels waardoor ik amper kan kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Veel sterkte, hè? En als Alex weer bij is, zeg het me! Doei!' riep ik nog snel in de telefoon en hing toen ook op. 'Kom, we gaan naar de kliniek. Ik wil een andere outfit aan, deze is niet leuk' glimlachte ik onschuldig. We zouden gaan shoppen maar het was zo gepland dat we mijn jurk gingen halen. Of een jurk. Maar ik had de perfecte al meteen gevonden. Grijnzend tilde ik Mackenzie op en zette haar op mijn rug. Ik huppelde zo de straten door tot we binnen vijftien minuten terug in de kliniek waren. 'Ik ga even douchen' knikte ik, waarna ik Mackenzie een knuffel gaf, zachtjes bedankt in haar oor fluisterde en wegliep.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik voel iets doorbmijn haar en sxhrik op. Met grote ogen kijk ik naar Alex en snel bel ik naar Zack. ' Zack hij is eakker'rorp ik en hang weer op. Bezorgd kijk ik hem aan. 'hoe gaat hrt hoe voel je je heb je veel pijn??'ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Het eerste wat hij deed was schrikken. Het tweede was iemand heel kort bellen. Toen pas keek hij me bezorgd aan. Ik glimlachte en ging nog eens door zijn haren. "Ik voel me prima. Ik weet niet wat die doctors me gegeven hebben maar ik voel helemaal niets meer, wat heel vreemd aanvoelt, maar toch ook wel grappig." Ik was echt blij dat hij hier was, hoe slecht hij er ook uit zag. De anderen zouden vast slapen in hun bed, maar ik was blij met mijn vriendje hier. "Kom hier jij." zei ik vrolijk. Geen idee wat ze me gegeven hadden, maar ik werd er wel vrolijk van zeg.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 9:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall

    n. "Ik voel me prima. Ik weet niet wat die doctors me gegeven hebben maar ik voel helemaal niets meer, wat heel vreemd aanvoelt, maar toch ook wel grappig." ik glimlach even. 'gelukkig dat je niey veel pijn hebt" zeg ik.'kom hier jij' ik glimlach en knuffel hem. 'ik was zo bang Alex en het duurde zo lang voor we wat hoorde en Zack was superlief voor me'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie

    'Kom, we gaan naar de kliniek. Ik wil een andere outfit aan, deze is niet leuk' gl ik glimlach en al snel zijn we terug. Ik kleed me om terwijl Cher zich douhet. Ik pak een oranje shortje met een labg wit wijd shirt achtig met de oranje etters en strikjes. Ik doe een bandana in mn haar en glimlach goed keuren

    Lol mn friet was gister een grote gele waas en q was zwart met wit waas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oh lol, ik heb gewoon zin om Justin de sturen ;D]

    Justin Drew Bieber

    Mompelend was ik weggelopen. Ik kon nu geen woedende Jeremy, ongelovige Pattie, high Twist en boze Scooter gebruiken. Snel was ik de badkamer ingevlucht om me om te kleden. Mijn kleding was perfect, voor mij dan. Supermariobroek, snapback, rode Supra's en een witte tanktop. Zo kon je mee natuurlijk ook in de Ninja Turtle broek zien. Ja, ik was behoorlijk kinderachtig en velen vonden mijn smaak afschuwelijk. De laatste tijd bandana's, aparte broeken die op het punt om af te zakken stonden, ga zo maar door. Maar weet je welke stijl dat was? Swag. En dat was gewoon geweldig. Daarna was ik ongezien weggeglipt. Net toen ik weer op het punt stond om de kamer met de instrumenten te betreden zag ik Mackenzie in haar kamer staan. 'Jij hebt ook een bandana! Yaay! Ze zijn echt geweldig' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Macke zie

    Jij hebt ook een bandana! Yaay! Ze zijn echt geweldig ik kijk op naar Justin en begin te lahen. :'ja ze zijn zo leuk en handig en in alle kleurenn'ik roep het uit en begin te lachend. ' en hoe gaat het met mijn jussiepussie'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan