• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Hij kust me en slaat zijn armen om me heen wat me doet glunderen "Ik had een sms. Ze komen om 10 uur. Dan is iedereen wakker en ontbeten en is ook alles geregelt voor warped."Ik knik en glimlach. 'Ze zijn echt lief, toen het , het gebeurde ging Zack met me mee en troostte me zo goed mogelijk' gilmlach ik zwakjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik was zo blij dat hij goed was behandelt door de jongens. Ik had ook neit anders verwacht, maar goed. Ik aaide door zijn haren en drukte nog een kusje op zijn lippen. "Ik ben zo blij met jou." mompelde ik zacht tegen ze aan. Ik vond het vervelend dat het zo moeilijk was hem dichterbij te krijgen, want dit was nou neit echt comfortabel zoenen.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Een kreetje verliet mijn mond toen het lichte balletje mijn wenkbrauw raakte. Toch deed het pijn. 'Ik doe veel meer' schepte ik op en ik grijnsde. 'Dacht je dat ik geen fotoshoots deed? Waarom zouden mijn foto's dan bij NEO hangen?' lachte ik. 'Oké, dat is echt erg. Maar misschien kan je surfen? Kom, dan gaan we met Bieber air naar Miami!' stelde ik voor. Ja, mijn privéjet had een naam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    "Ik ben zo blij met jou." ik glimlach. 'Ik ook met jou' ik zucht als de deur open gaat en een zuster hem eten brengt. Ze geeft ij ook een bord en zuchtend kijk ik ernaar en zet het weer op tafel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zmacke zie

    'Dacht je dat ik geen fotoshoots deed? Waarom zouden mijn foto's dan bij NEO hangen?' lachte ik. 'Oké, dat is echt erg. Maar misschien kan je surfen? Kom, dan gaan we met Bieber air naar Miami!' ik niffel even 'sorry schartepatat maar ik mag hier niet weg tot ik beter verklaard ben' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Nou en. Ik koop dit hele gebouw wel en verklaar je nu officieel beter! U mag meekomen' glimlachte ik. Misschien ging dit wat te ver maar ach. Vrolijk sleurde ik Mackenzie mee naar buiten waar ik weer liep. 'Hij staat op het vliegveld. Altijd wanneer ik wil kan ik er mee. De piloot kan ik gewoon een bericht sturen en hij staat binnen no time klaar! Of we gaan naar Australië! Dan zijn we terug voordat we ook maar weggegaan zijn' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa --> Roar


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Nou en. Ik koop dit hele gebouw wel en verklaar je nu officieel beter! U mag meekomen' glimlachte ik. Misschien ging dit wat te ver maar ach. Vrolijk sleurde ik Mackenzie mee naar buiten waar ik weer liep. 'Hij staat op het vliegveld. Altijd wanneer ik wil kan ik er mee. De piloot kan ik gewoon een bericht sturen en hij staat binnen no time klaar! Of we gaan naar Australië! Dan zijn we terug voordat we ook maar weggegaan zijn' g'zolang ik optijd terug ben boot Cher haar bruiloft' grijbs ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Waaaaaat? En dat heeft ze mij niet verteld? Oh no, she didn't' Ik knipte met mijn vingers om vervolgens quasi-beledigd weg te lopen. 'Kom nou! Het is maar elf uur vliegen naar Miami. Misschien negen uur als ze een beetje opschieten. Daar kunnen we in mijn huis verblijven en met mijn Ducati naar het strand om te surfen. We kunnen binnen een week al terug zijn, hoor' lachte ik. Al snel kwamen we bij het vliegveld aan. Je kon me gestoord noemen maar in het vliegtuig had ik genoeg te doen die negen uur. We konden van alles doen, dus waarom niet?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Ik hield wijselijk mijn mond dicht toen hij erover begon. Eenmaal later zitten we in zijn vliegtuig en ik giechel. " ik heb honger Jussiepussie" smekende grote ogen en een tril lipje met neptranen haal ik te voorschij. Ik kon huilen waarneer ik wou. " gaan we chinees eren alsjeblieeeeft" smeek ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Mackenzie. We stijgen zo meteen op. Hoe kan ik nou Chinees bestellen?' vroeg ik haar. Kenny zou ook komen in Miami om ons op te halen van het vliegveld. Alfredo zou er ook zijn net zoals Ryan en Chaz, waar ik me al op verheugde. 'Nu kan je Alfredo ontmoeten! Hij is echt geweldig. Het is een danser van me, maar het is mijn beste vriend. Je gaat hem geweldig vinden' grijnsde ik. Het vliegtuig was gewoon een grote woonkamer. Een tv, koelkastje, luxe stoelen, films, mijn laptop had ik hier ook liggen en ga zo maar door. 'Bij mij thuis krijg je Chinees' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    " yeeeeeeeees" grijns ik naar hem. " jou vrienden zijjn mijn vrienden glimlach ik naar Justin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Yvonne, je hebt me zojuist een hartaanval bezorgd. Dank u zeer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin Drew Bieber

    'Nou, ik denk niet echt dat je bevriend wilt zijn met het gehele Young Money team want Za en Zane zijn nog erger dan Twist' grijnsde ik. Ik hoorde de piloot praten en gebaarde dat we gingen opstijgen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hh hoezo

    Mackenzie
    Ik gniffel" nehh laat maar, ik mag Twist niet zo door wat hij me geflikt heeft, mompel ik. Ik was niet boos maar ik ben er wel ellendig en erg ziek van geweest dus vergeven zou ik nooit doen evenals vertrouwen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan