• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)ik volg het niet meer


    [Wie moet wat aanraden? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    KiliOfDurin schreef:
    [Ik zit al jaren aan m'n bril vast en hij wordt alleen maar sterker. Maar waarom moet je naar het ziekenhuis voor een bril?]
    nou niet zo zeer voor de bril maar wle voor de problemen. Er zijn bij mijn ogen 3 problemen vast gesteld (luie oogspieren, beschadigde hoornvlies en te kleine cilliders) awardoor ik dag en nacht een soort tsja druk achter mijn ogen heb en hoofd pijn heb en het is geen migraine. Maar mijn oogdruppels werken niet meer en omdat het gewoon zo een pijn doet gaan we het verder laten onderzoeken . Ook gaan mijno gen zo hard achteruit dat ik aan bril moet.

    Gaan we nog rpg'en ik ga zo slapen, ben dood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Appa schreef:
    (...)

    [Wie moet wat aanraden? o-o]
    sorry ik volg het echt even niet meer...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)sorry ik volg het echt even niet meer...


    [Jij zei: welke zou je me aanraden? Dus ik vraag tegen wie je het hebt en over wat je het hebt ._.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zack
    Ik knikte naar Niall en liet hem maar gewoon even zijn gang gaan onder het eten. Het was redelijk stil, op het gekraak van de papieren zakken na. Daarom konden we allemaal goed horen hoe hij zijn liedje zong. Het was anders dan onze muziek, heel anders. Een beetje als Remembering Sunday. Toch werden we er allemaal nog net iets stiller van. Het was echt mooi om dit zo te horen en heel aandoenlijk. Rustig aten we verder en al snel was het eten op. matt gooide de troep weg en ik bleef rustig wat drinken uit mijn beker drinken. Dit kon nog wel even duren voor we nog iets hoorden. Zelfs voor alleen gebroken benen en kaken die gezet moesten worden hadden we hier wel eens uren gezeten.


    Bowties were never Cooler

    Appa schreef:
    (...)

    [Jij zei: welke zou je me aanraden? Dus ik vraag tegen wie je het hebt en over wat je het hebt ._.]
    owwwww owik bedoelde vanALT welke je me zou aanraden maar mensen ik ga slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Ik sluit even mijn ogen en geniet gewoon even van het muziek en de kalmerende stemmen van de lads alsof ze hier waren. Daarna zing ik zacht Moments mee terwijl ik vol schiet. Altijd is dit een gevoelig liedje geweest aangezien het over zelfmoord ging maar nu helemaal.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Remembering Sunday is rustig. So Long Soldier is mijn eigen favourite.]


    Bowties were never Cooler

    IrishNialler schreef:
    Niall

    Ik sluit even mijn ogen en geniet gewoon even van het muziek en de kalmerende stemmen van de lads alsof ze hier waren. Daarna zing ik zacht Moments mee terwijl ik vol schiet. Altijd is dit een gevoelig liedje geweest aangezien het over zelfmoord ging maar nu helemaal Weer opnieuw huilend ruim ik de oortjes en mijn mobiel op en staar wat voor me uit terwijl ik de eetgeluiden zo veel mogelijk probeer te negeren. Ik was blij dat ze begrepen dat ik niet wou eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Na een hele lange tijd kwam de zuster weer naar ons toe. Ze zei dat de operatie was geslaagd. Alex zou nog wel een hele tijd slapen, maar hij zou tussen een uur en een dag wakker worden. Ik bedankte haar en stootte hem aan. "Niall. Je kan naar hem toe. Wij zullen afwisselend bij je blijven." Dat leek me het best. Ik zette Jack naast me neer en stond op om Niall naar de kamer te begeleiden.


    Bowties were never Cooler

    Niall HOran.

    Na een lange tijd kwam er een zuster naar ons. Ze vertelde dat de operatie goed ging en Alex nog wel zou slapen Niall. Je kan naar hem toe. Wij zullen afwisselend bij je blijven." Ik knik opgelucht. Het ging goed, hij zou biljven leven. Zack staat op en we lopen naar zijn kamer. Mijn ogen schieten vol en ik pak voorzichtig zijn hand. Om zijn hoofd zat een groot wit verband en hij had een bloed infuus en een hartmonitor. 'Alex' fluister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik liep samen met Niall en Jack naar Alex. Hij lag als een soort klein jochie in een groot bed. Uit zijn arm liepen twee slangen. Een met bloed en een met een normaal infuus. Ook piepte de hartmonitor. Hij had een slangetje onder zijn neus om hem te helpen ademen. Rustig liepen we achter Niall aan naar het bed en we gingen aan de andere kant staan. "Hey ventje. Dat was niet slim hé?" mompelde Jack die Alex zijn haar probeerde goed te doen rond het verband.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    "Hey ventje. Dat was niet slim hé?" hoor ik Jack mompelen en ik kijk naar Alex en druk voorzichtig een kusje op zijn droge lippen. 'Word alsjeblieft snel wakker Alex ik kan niet zonder je' fluister ik en druk een kus op zijn hand die ik voorzichtig vast genomen had. 'Kan hij ons horen?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zack
    Ik vond het echt heel zielig voor het ventje, maar we konden nu niets anders doen dan wachten. Na een uurtje of twee was het wel erg laat. Ik stond op samen met Jack. "Red jij je hier? Er licht een deken voor je in die stoel en als er iets is of je iets wilt eten of drinken weet je waar de bel ligt." Ik liep met Jack naar de deur en aaide even over de jongen zijn rug. Ik had zo erg met hem te doen, maar wij konden nu ook niets anders doen dan wachten. Daarbij lagen de bedden in de bus toch veel fijner dan de stoelen hier en we werden echt wel gebelt als hij bij zou komen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Red jij je hier? Er licht een deken voor je in die stoel en als er iets is of je iets wilt eten of drinken weet je waar de bel ligt." Ik knik en voel zijn hand even over mijn rug wrijven. 'Ik bel als er iets is' Beloof ik hem. Als er wat ergs was maar ook als hij wakker zou worden. Ik zou hun bellen, hun waren er voor mij dus dit was het enigste wat ik terug kon doen.

    [moet ik iemand van ATL spelen of doen we nieuwe dag of doen we dat er iets geberd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan