• De vijf jongens van One Direction bevinden zich op een camping in de middle of nowhere ergens in Engeland. Het management heeft ze daar neergezet, omdat hun gedrag uit de hand liep. Nu moeten ze het op een camping zien uit te houden in tenten, terwijl het regent en erg modderachtig is. Ze moeten douches delen en de openbare wc gebruiken. Hoe gaan ze daarmee om na al die luxe gewend te zijn? En hoe gaan ze om met de andere mensen die daar leven? Zes weken lang moeten ze het volhouden, zonder mobiel, zonder fame, maar ook zonder de paparazzi. Het enige wat ze hebben zijn tenten, hun muziekinstrumenten, kleding en andere benodigdheden. Geen overbodige luxe, geen contact met familieleden. Het is alleen hen 5 en de mensen op de camping.
    Het management hoopt zo een nieuw lied uit ze te krijgen, maar ook weer de ware aard van hun gedrag. Zal het plan werken? Of zal het uit de hand lopen? Kunnen ze zich mengen met de groep mensen die daar komen? Zullen er liefdes ontstaan? Of nog een slechtere naam voor One Direction?


    One Direction:

    - Zayn Javvad Malik - 20 jaar - Hackus - blz. 5
    - Harry Edward Styles - 19 jaar - Styles - blz. 4
    - Louis William Tomlinson - 21 jaar - LarryTycoon - blz. 4
    - Liam James Payne - 19 jaar -Lootus - blz. 2
    - Niall James Horan - 19 jaar - xAlways - blz. 6


    Meiden(Maximaal 9):
    - Lauren Cara Michels - 17 jaar -Lootus - blz. 1
    - Cherévah ''Cher'' Jay Mannering - 18 jaar - Faisean - blz. 4
    - Ivy Amelia Evans - 18 jaar - KiliOfDurin - blz. 4
    - Felice Ilyana Poole - 17 jaar - Mouek - blz. 2
    - Danielle 'Dani' Calista Johnson 18 jaar - Vexy - blz. 5
    - Alex Ohndrea Valencia - 18 jaar - HurtedHeart - blz. 5
    - Maggie ''Maggs'' Nyra Leacune- 20 jaar - Roar - blz. 3
    - Jassamine Camile Lauder - 18 jaar - Amliande - blz. 7

    Jongens:
    - Levi Zachary Evans - 20 jaar - KiliOfDurin - blz. 3
    - Jonathan 'Jona' Mason Michels - 16 jaar - xAlways - blz. 7
    -
    -
    -

    Hoe de camping eruitziet:



    Regels:

    - 16 + mag
    - Geen ruzie OOC, anders mag natuurlijk wel.
    - Minimaal 5 zinnen, moet te doen zijn.
    - 48 uur tijd om reservering in te vullen
    - Kan je een tijdje niet reageren, pb me.
    - Ik, Lootus, maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand toestemming geef.
    - Maximaal 2 personages

    Lijst:
    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Nationaliteit:
    - Karakter:
    - Uiterlijk:
    - Aantal keer op de camping:
    - Reden op de camping:
    - Extra:


    - Rollentopic

    Begin:
    De eerste gasten komen aan. One Direction als een van de laatste. De mensen die er werken zijn er al en wachten de gasten op. De werknemers brengen de gasten naar de juiste tenten en plekken. Ze leggen alles uit, vertellen over de omgeving en paar regels. Ze heten dus de gasten welkom.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 17:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Anders gaat Astrid of Alex naar Lauren en de andere naar Liam mijne loopt rond dus die kan tegen Liam aanbotsen ofzo?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Jaa is goed! (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    HurtedHeart schreef:
    [Anders gaat Astrid of Alex naar Lauren en de andere naar Liam mijne loopt rond dus die kan tegen Liam aanbotsen ofzo?]


    [Ik snap je zin niet helemaal?]


    Reality's overrated.

    [Nou Lauren Liam Alex en Astrid zijn alle vier alleen. (LL en AA haha Sorry heb geen humor en aangezien Lauren en Liam allebei gespeeld worden door dezelfde personen kunnen we beter Astrid en Alex elkaar niet tegen komen aangezien Lauren en Liam elkaar biet kunnen tegenkomen want dat is niet echt leuk te beschrijven.
    Lootus ik laat Alex muziek luisteren en bots dan tegen Liam op ofzo?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Nou Lauren Liam Alex en Astrid zijn alle vier alleen. (LL en AA haha Sorry heb geen humor en aangezien Lauren en Liam allebei gespeeld worden door dezelfde personen kunnen we beter Astrid en Alex elkaar niet tegen komen aangezien Lauren en Liam elkaar biet kunnen tegenkomen want dat is niet echt leuk te beschrijven.
    Lootus ik laat Alex muziek luisteren en bots dan tegen Liam op ofzo?]


    [Oh, oké. Sorry, ik kwam niet helemaal uit je zin.
    Of Astrid gaat naar Liam? Gezien Astrid Lauren niet kent en het wel een Astrid actie is om in haar enthousiasme iedereen om ver te lopen LOL.]


    Reality's overrated.

    Vexy schreef:
    [ Oops, ik was deze rpg een beetje vergeten (krul). Mag ik een samenvattig en waar kan ik heen met Dani? ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [De samenvatting:

    One Direction, Levi & Ivy, Astrid, Alex en Maggie zijn aangekomen. Lauren zit nu op haar kamer te drummen. Levi en Ivy zijn aan het avondeten, Maggie doet weet ik veel wat, Jonathan is bij Levi en Ivy. Alex en Astrid zijn bij hun tenten. Felice staat daar met drankjes? Geloof ik . En Niall en Zayn zitten aan de bar. De rest bij de tenten, geloof ik.

    Liam is vrij, net als Lauren. Nog wel. Hahah

    Astrid kent Lauren trouwens wel. aangezien zij Astrid naar de tent heeft gebracht (: Hahhah ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ivy en Levi ook wel als iemand ze wil hebben]


    Bowties were never Cooler

    Alex Ohndrea Valencia
    Ik kruip of loop snel mijn tent in om mijn mobiel te pakken en mijn oortjes en doe mijn muntkleurige oortjes in. Ik doe mijn oortjes in en zet mijn playlist op om ed sheeran te luisteren Coldplay en andere muziek wat afgezien van ed in de pop rock categorie zit. Ik kijk even naar mezelf mijn shirt was een legerprintachtige tanktop. Ik had gescheurde paar shorts aan. Die lichtblauw denim waren. Ik had mijn favoriete sneakers aan. Het was warm dus ik mocht dit dragen van mezelf. Mijn sneakers waren electric blue een van de mooiste blauwe kleuren vond ik zelf. Mijn kamer muren waren mint groen maar mijn bed en bijna alles wat kom crème kleurig electric blauw mint groen en mijn dressoirs waren zwart net als mijn houten vloer. Ik loop alweer over de wegen en sluit mijn ogen. Ik adem de frisse lucht in en geniet van de muziek maar ook van de wind die door mijn haren gaan. De glimlach speelt vanzelf op mijn lippen. Ik heb me in tijden niet zo blij gezien al was ik nog wel onzeker op dit moment niet. Ik voelde me vrij eindelijk uit mijn lichaam. Helaas trok alle vrijheid zich terug als ik tegen iets op bots of aanknal. Ik open mijn ogen, maar ik lig al op de grond of eerder zit. Ik kijk omhoog om een jongen te zien met bruin haar en bruine ogen. Ik ken hem niet. Hij was niet lelijk en mooi gebouwd je zag zijn spieren zitten. Ik voel mezelf dichtklappen en krabbel overeind. De helft van mijn haren zitten voor mijn gezicht om mezelf eigenlijk te verbergen. Ik voel een blos op mijn wangen.
    'H-het spijt me ik zag je niet. Ik liep rond maar had mijn ogen gesloten het was niet mijn bedoeling. Sorry echt waar. Ik ben trouwens Alex.' Zeg ik zacht half achter mijn haren. Dot had ik bij iedereen behalve mensen die ik ken zoals Lauren Levi Ivy mijn moeder mijn vader Jane en tja dat was het. Voor de rest was ik het meisje die tegen iedereen sorry zei en zich altijd achter haar haren verschool. Ik ben ook niet goed in vertrouwen geven dus bij veel mensen open ik me nooit helemaal. Levi en Ivy ken ik niet super goed dus ik ben nogsteeds niet 100% mezelf maar eerlijk ben ik dat bij bijna niemand. Ik kijk de jongen verwachtingsvol aan want ik wou graag zijn naam weten. Ik herkende hem vaag, maar er was geen lampje boven mijn hoofd die aansprong.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leam schreef:
    (...)

    [Oh, oké. Sorry, ik kwam niet helemaal uit je zin.
    Of Astrid gaat naar Liam? Gezien Astrid Lauren niet kent en het wel een Astrid actie is om in haar enthousiasme iedereen om ver te lopen LOL.]

    [O sorry begon al te schrijven en idd Astrid kent Lauren wel misschien kan ze haar wat vragen sorry. Als ik begin met schrijven herlaad ik de pagina meestal niet dus ik had het niet gezien :/]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lootus schreef:
    [De samenvatting:

    One Direction, Levi & Ivy, Astrid, Alex en Maggie zijn aangekomen. Lauren zit nu op haar kamer te drummen. Levi en Ivy zijn aan het avondeten, Maggie doet weet ik veel wat, Jonathan is bij Levi en Ivy. Alex en Astrid zijn bij hun tenten. Felice staat daar met drankjes? Geloof ik . En Niall en Zayn zitten aan de bar. De rest bij de tenten, geloof ik.

    Liam is vrij, net als Lauren. Nog wel. Hahah

    Astrid kent Lauren trouwens wel. aangezien zij Astrid naar de tent heeft gebracht (: Hahhah ]


    [ Bedankt :']. Waar kan ik Danielle heen sturen? ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Naar Lauren, naar Liam en Alex. Ivy of Levi. Ik denk overal wel heen (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is ze al op de camping?]


    Bowties were never Cooler

    Ivy Amelia Evans
    Na het eten liep ik met het pannetje en de 2 borden en twee sets bestek en wat afwasmiddel naar het toiletgebouw. Daar was er warm water. Ik deed snel de afwas en droogde de spullen af met de theedoek die ik bij de tent om mijn nek had geknoopt. Toen ik terugkwam bij de tenten lag Levi uitgestrekt op het grag een of ander script te lezen. Ik borg alle spulletjes op en pakte toen mijn skateboard eindelijk uit mijn tas. Ik liep ermee naar het asvalt van de weg en maakte een paar korte sprongetjes, maar ik merkte dat ik moe was en het nu niet echt soepel ging. Nog even ging ik door, maar al snel pakte ik het deck weer op en liep naar mijn tent om mijn gitaar er weer uit te hangen. Ik hing de akoestische gitaar met het patroon gebrand in het hout van zowel de voor als achterkant. Ik hing haar aan de band om en schoof de gitaar toen zo naar achter dat die stabiel op mijn rug hing. Ik legde het skateboard weer op de grond en sprong erop, waarna ik afzette. Nog even zwaaide ik naar Levi voor ik richting de bar ging. Daar zouden wel mensen zijn en een barkruk waar ik op kon zitten spelen. Ik eindigde er en tikte mijn board op. Met die onder mijn arm liep ik rustig anar binnen. Ik zag wat mensen zitten en rook eten, maar ik zat echt vol. Ik ging in een hoek op de rand van het podiumpje zitten en schoof mijn gitaar van mijn rug op mijn schoot. Mijn skateboard legde ik naast me, zodat de voorste wielen op de rand leunde. Ik ging een beetje comfortabeler zitten en begon te spelen. Zingen deed ik niet, maar met gesloten ogen ging ik wel helemaal op in de muziek. Als iemand dit niet wilde kwamen ze maar, maar ik zat hier wel best.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 20:21 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik heb zo geen zin om voor deze RPG te gaan schrijven. Ik weet niet waarom niet, maar ik heb gewoon geen inspiratie. (Mijn inspiratie om Astrid tegen Liam op te laten botsen etc. kan niet meer en wehhhh :-( ) ]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 20:08 ]


    Reality's overrated.