• Hoi
    Ik vraag me af welke wiskunde jullie allemaal doen.
    Ik doe sinds dit schooljaar wiskunde B.
    Gelukkig heb ik een hele goed docent en kom ik er meestal wel redelijk uit
    Alleen ligt het tempo bij ons heel hoog en dat maakt het lastiger
    Ik had heel graag wiskunde D erbij willen doen, maar dat wordt op deze school niet aangeboden
    Ik vind wiskunde wel leuk en ook niet het moeilijkste vak in mijn pakket


    welke wiskunde doen jullie
    Vinden jullie wiskunde leuk?
    Vinden jullie wiskunde makkelijk of moeilijk?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ellison schreef:
    (...)

    Jij hebt waarschijnlijk nog niet moeten kiezen :Y) Dat hoeft in de derde pas, om te kiezen welke vorm van wiskunde je wilt gaan doen.

    *In de vierde pas, en in de vijfde kan je pas de keuze maken om wiskunde D of C te doen.
    Ik deed trouwens wiskunde A, ik heb er echt mijn best voor gedaan en uiteindelijk was het ook niet meer zo moeilijk en had ik een 7,8 voor mijn examen (: (dit komt van een wiskundekneus). So proud of myself.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Jawel hoor, ik heb de afgelopen jaren niet enkel kansberekeningen gedaan :a Wel veel, maar niet alleen. Het is trouwens wel lastig, die kansberekeningen soms. Ik moet er weer helemaal inkomen en zat al helemaal gefrustreerd bij een rotsom waarbij een jochie per sé twee knikkers tegelijkertijd moest pakken ipv één en ze ook nog eens terugleggen! Geez, lastige dude, maakt meteen heel die som lastiger :'D