• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Faisean ---> Butera


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    KiliOfDurin schreef:
    John Hunter Bell
    Hij maakte een lief geluidje toen de pup aan kwam lopen. Ik pakte het jonge dier op en hield het op een arm terwijl ik over zijn buikje aaide en hij wilde kwispelde. Ik glimlachte naar Pete. Ik vertelde hem over het hondje en het huis. Ook vroeg ik hem of hij mijn vriend wilde zijn. Ik hoopte van wel. Vrienden was namelijk een stapje dichterbij vriendje. En deze jongen deed mijn hart zo veel sneller slaan dat ik dat heel graag wilde hebben. Ik glimlachte toen hij zei dat hij mijn vriend wilde zijn. Ik was er echt heel blij mee. Mijn hart maakte een sprongetje. Ik liep naar hem toe en stak mijn armen met de pup erin naar hem uit. "Als je wil mag je hem wel vasthouden. De pup gaf direct een lik over zijn gezicht. Die had dus ook zeker een goede smaak. Het zou echt klote zijn als Pete nu hetero bleek. Dan zou dat de zoveelste afwijzing zijn, iets waar ik aan gewend was, maar wat nogsteeds zoveel pijn deed. Keer op keer.


    Pete Daniel Jackson
    Na een tijdje strekt John zijn handen met de pup erin naar me uit "Als je wil mag je hem wel vasthouden" zegt hij dan. De pup likt vrolijk over mijn gezicht en ik lach zachtjes waarna ik het dier een aai over zijn bol geef en het vrolijk op til uit John's handen.
    "Wat een schatje" zeg ik glimlachend "Past ook precies in deze omgeving, zo'n husky" Ik kijk John aan met een glimlach.
    "Je bent wel zwaar hoor" zeg ik dan tegen het hondje waarop het me met die schattige oogjes aan kijkt. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen "Wie kan er nu boos op zo'n schatje zijn?" vraag ik dan grinnikend aan niemand in het bijzonder. Na een tijdje begint de kleine te protesteren en lachend zet ik het beestje op de grond, waar het vrolijk met de sneeuw begint te spelen. Een amuserend lachje rolt over mijn lippen bij het aanzicht van het kleintje, spelend in de sneeuw. Echt precies waar het dier thuis hoort.


    Little do you know

    MissCastle schreef:
    James Yaser
    " Je had direct naar me moeten luisteren James... Ik hou niet van dat jaloerse gedrag. En mensen zijn nooit in mij geïnteresseerd geweest, dus waarom zouden ze dat nu wel zijn." zuchtte Abby.
    "Het spijt me, echt. Ik zal voortaan wat normaler doen, maar je kan niet verbieden dat ik ben wie ik ben. Mensen vinden mij nou eenmaal irritant en daar kan ik niets aan veranderen. Het spijt me" zei ik tegen haar. Als ze niet van mijn karakter hield dan moest ze maar geen vrienden met mij worden en kon ik verder gaan met mijn leven, als ik dan nog een leven zou hebben.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Roww schreef:
    (...)


    Tyler 'Ty' Devoné
    Een zachte grinnik rolt over mijn lippen als Laurinda geïrriteerd gromt doordat haar haren in haar gezicht waaien. Ze probeert alles terug achter haar hoofd te brengen in plaats van haar gezicht. Daarom heb ik dus kort haar.. oké, ook omdat lang haar me gewoon echt niet staat en aangezien ik het niet bepaald aantrekkelijk vind bij een jongen..
    Ik haal een witgekleurd elastiekje uit mijn rugzak en rijk deze naar haar uit "Elastiekje nodig?" vraag ik haar grinnikend. Ik heb altijd alles bij me, enkel geen klipjes.. die gebruik ik niet. Elastiekjes heb ik gewoon voor als ik een riem om doe die te lang is of juist net te kort om door de lusjes van je broek te kunnen. Wel zo handig, en het ziet er beter uit dan zo'n ding dat los hangt.


    c:


    Laurinda Pearl

    Tyler grinnikt en reikt me een elastiekje aan.
    "Ja lach maar, ik heb er last van" grinnik ik waarna ik het elastiekje van het aanneem en mijn lange, blonde haar in een knot bind hoog achter op mijn hoofd.
    "Dus...." Ik was eigenlijk een beetje door de onderwerpen heen en wou enkel naar dat huis om op te warmen want ik had het zo gigantisch koud!
    "Wat moet er nou zo lang duren, schiet gewoon met zijn allen een beetje op ik wil naar binnen toe.. Waar wacht dat mens op" En mijn handen trek ik terug in mijn mouwen.




    Abigail Pierce

    "Het spijt me, echt. Ik zal voortaan wat normaler doen, maar je kan niet verbieden dat ik ben wie ik ben. Mensen vinden mij nou eenmaal irritant en daar kan ik niets aan veranderen. Het spijt me" Uch hij klonk wel wanhopig. Bah, hij had toch wel een leven naast mij, ik bedoel we hadden geen relatie en ik zag hem niet eens als een vriend. Dus waarom zoveel moeite doen.
    "Normaler doen klinkt goed, ik kan mensen verbieden te zien wie ze zijn ze luisteren alleen meestal niet. Je bent inderdaad irritant en die excuses, prima. EN NU WIL IK NAAR BINNEN TOE! we hebben die groep toch? Ik snap het probleem niet, gewoon dezelfde kant op terug lopen en naar dat huis heen." Dat mens werkte op mijn zenuwen we hadden die groep nou hup naar dat huis en mijn slaapspullen verkassen naar de badkamer om me daar de rest van mijn verblijf op te sluiten zodat ik dat mens niet meer hoefde te zien.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 11:53 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser groep 4
    "Normaler doen klinkt goed, ik kan mensen verbieden te zien wie ze zijn ze luisteren alleen meestal niet. Je bent inderdaad irritant en die excuses, prima. EN NU WIL IK NAAR BINNEN TOE! we hebben die groep toch? Ik snap het probleem niet, gewoon dezelfde kant op terug lopen en naar dat huis heen." zei Abby.
    Ik knikte en reageerde: "Volgens mij denken sommigen dat we moeten wachten op Sharp en McEwan. Maar ik ben het helemaal met je eens. Gewoon lopen die handel. Geen gezeur. Punt uit."
    Ik zou me voorlopig rustig houden, misschien kon ik nog wat flirten met andere meisjes om Abby een beetje uit mijn hoofd te zetten. Maar uiteindelijk zou ook zij inzien dat ik de hare voor haar was. Daar was ik zeker van!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp

    Ik zag hoe John en Pete de puppy vast hadden. Ik liep naar hen toe en gaf Pete de riem. 'Hier,' zei ik tegen hem. 'Houd jij de riem maar vast. Boven mag hij was los.' Ik glimlachte naar hem en liep toen weer naar een centraal punt. 'Dames en Heren, welkom thuis. Groep één kan naar boven gaan. Boven zien jullie een zwarte pickup staan, daar kunnen jullie rustig je tassen, koffer en rugzakken in gooien. Zodra jullie daarmee klaar zijn, gelieve zo gauw mogelijk te vertrekken. Iedere groep heeft wel één sleutel. Verzamel dan even in de woonkamer. Begrepen? Groep één, ga alvast maar in de lift.'

    Dena Fields Groep één

    Ik had een kwaad en agressief gevoel op voelen komen dus ik had mijn mond gehouden. Ieder woord wat ik zou zeggen zou bot en gemeen klinken, laat staan wát ik zou zeggen. Het ging allemaal om de eerste paar momenten en als ik dan al direct gemeen zou zijn. Nee, bedankt. Voor mij was het ontzettend belangrijk dat ik toch wel wat vrienden maakte. Ik zuchtte even. 'Zullen we dan maar gaan?' vroeg ik. Ik stapte samen met mijn groepje in de lift en liep naar de pickup waar ik een paar dagen eerder mijn spullen in had gelegd. Mijn navigatiesysteem was op en top en ik wist ongeveer nog wel hoe we van het huisje tot hier waren gekomen. 'Denise,' zei ik tegen het enigste meisje in mijn groep. 'Jij bent wel de leider, maar zal ik nu de weg wijzen? Dan kun je alsnog voorop lopen.' Ik haalde de sleutel uit mijn zak. 'Hier, als leider van het groepje mag jij wel de sleutel van het huis.' Ik glimlachte kleintjes naar haar.

    Ethan Brooks Groep twee

    Mevrouw Sharp riep nu al de eerste groep naar boven. Ik zat blijkbaar in groep twee, dus dat zou wel wat betekenen. Ik had gezien dat er maar een jongen eerder zat, ik wist nog niet hoe hij heette, maar hij zag er een beetje eng uit. 'Zullen we een voorstelronde houden?' stelde ik voor aan de groep. 'Ik ben Ethan Brooks.' Ik hoopte dat de mensen een beetje normaal waren en niet gemeen of onaardig, anders zou ik wel door de grond kunnen zakken. Iets wat mijn zelfvertrouwen nog dieper de grond in deed zakken.

    [Zoo, een beetje tempo erin. :Y)]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Alles bijgewerkt, kan iedereen die een wijziging had aangevraagd/doorgegeven deze even controleren?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell Groep 1
    Ik gaf de pup over aan Pete en keek vertedert naar hoe hij met het beestje omging. Het was echt te schattig voor woorden. Even later kwam mevrouw Sharp aanlopen met de riem. Ze gaf hem aan Pete en ging toen weer centraal staan, waardoor ik me wel naar haar toe draaide om op te letten. okay, we moesten dus vertrekken. 'tot snel." zei ik vrolijk tegen Pete voor ik weg liep naar Dena. Die was al druk bezig met de groep. ik stond net optijd in de lift. eenmaal boven begon dena weer alles te regelen en ik bleef er maar gewoon nonchalant bij staan. Ik hoede niet perse alles te regelen en was dan ook blij dat iemand anders die taak had gekregen. Mijn hoofd lag nu eigenlijk nogsteeds beneden bij de jongen met de hond. Zou ik Dena over hem vertellen? Vanavond misschien. niet voor deze hele groep.

    Loki Laufreyson Groep 2
    Ik stond geirriteerd in de sneeuw te wachten. Toen Sharp weer begon te zeuren werd mijn humeur alleen maar donkerder en negatiever. Ik wilde niets lever dan dat mens loslaten in een wildpark vol hondsdolle uitgemergelde wolven die haar in stukken zouden rijten. Na haar praatje kwam de tweede jongen uit mijn groepje eindelijk erbij. Hij was me alleen iets te vrolijk. Direct de kop indrukken die handel. "Nee, Ethan Brooks. Geen voorstelronde. Het kan me namelijk geen hol schelen hoe jullie allemaal heten. Ik wil gewoon terug naar het huis en vergeten wat dat kreng net allemaal heeft gezegt. Dus als jullie alsjeblieft allemaal jullie koppen dicht willen houden zou dat heel fijn zijn." siste ik boos naar hem en de groep. Nee, ik was niet perse lief en dat mochten deze mensjes weten ook, vooral nu ik erg geirriteerd was. Ook hoefde ik geen van hen als mijn vrienden, dus vriendelijk zijn zat er nu echt even niet in.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 13:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Melody Black groep 4
    Een vrouw kwam naar beneden en begon te praten: Heren, welkom thuis. Groep één kan naar boven gaan. Boven zien jullie een zwarte pickup staan, daar kunnen jullie rustig je tassen, koffer en rugzakken in gooien. Zodra jullie daarmee klaar zijn, gelieve zo gauw mogelijk te vertrekken. Iedere groep heeft wel één sleutel. Verzamel dan even in de woonkamer. Begrepen? Groep één, ga alvast maar in de lift.'
    O, Fine. Konden we uren staan wachten voordat wij eindelijk naar boven mochten en zo te horen moesten we van de skilift helemaal tot aan het huis lopen. Nou, dus niet.

    Lizzy Franklyn groep 3
    Sharp kwam naar beneden en zei tegen iedereen: Heren, welkom thuis. Groep één kan naar boven gaan. Boven zien jullie een zwarte pickup staan, daar kunnen jullie rustig je tassen, koffer en rugzakken in gooien. Zodra jullie daarmee klaar zijn, gelieve zo gauw mogelijk te vertrekken. Iedere groep heeft wel één sleutel. Verzamel dan even in de woonkamer. Begrepen? Groep één, ga alvast maar in de lift.'
    Wij waren groep drie, dus we moesten nog even wachten. Daar was ik best blij om want Delilah had nog niets ondernomen en ik zou dat zeker niet doen. Ik hoopte dat het nog lang zou duren voordat wij aan de beurt waren. Ik keek rond om te zien of ik Delilah ergens zag.

    James Yaser groep 4
    Ik stootte Abby aan toen ik Sharp en McEwan zag komen en Sharp begon te vertellen dat groep 1 al mocht gaan.
    Ik zei tegen haar: "Als je in groep 1 zit, zou ik heksje Sharp maar volgen anders gaat ze je weer betoveren in kikkers. En ik heb een kleine fobie voor kikkers dus... Liever niet."
    Ik zat niet in groep 1 en hopelijk Abby ook niet want dan konden we nog even kletsen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    Mevrouw Sharp zei dat groep één al mocht gaan, natuurlijk zat ik weer in groep vier dus konden wij hier pas weer als laatste weg, ik zuchtte en wipte van links naar rechts om het toch een beetje warmer te krijgen, een paar jongens waren aan het spelen met de pup, glimlachend keek ik naar het kleine beestje dat vrolijk kefte.
    "Groep 4?" vroeg iemand zachtjes.(ie die persoon is kiezen jullie )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Tyler 'Ty' Devoné || Groep 1
    "Dus.." begint ze ongemakkelijk. Ik grinnik zacht, er valt niet echt meer over iets te praten blijkbaar..
    "Wat moet er nou zo lang duren, schiet gewoon met zijn allen een beetje op ik wil naar binnen toe.. Waar wacht dat mens op" zeurt ze dan vervolgens. Ik grinnik zacht.
    "Ik wil je ook best warm houden hoor, als het daarom gaat" zeg ik met een scheve lach tegen haar. Een zachte grinnik rolt over mijn lippen terwijl ik haar aan kijk. Ze is knap, dus ach waarom ook niet? En daarbij, ik ben een Flirt. Jeremy zou er raar van opkijken als ik niet met ieder meisje hier geflirt heb, tenminste ieder knap meisje.. Maar Jeremy zal er niet raar van op hoeven te kijken want ik ga geen enkel meisje laten lopen, eerst alle maal uitproberen en dan misschien een one-night-stand in een relatie veranderen.. met de nadruk op misschien.
    Ik zie plots mijn groepje naar de skilift lopen waarop ik Laurinda spijtig aan kijk.
    "Sorry schat, ik kan je niet meer warmhouden" zeg ik met een spijtig glimlachje tegen haar. Ik pak mijn rugzak weer van de grond en neem mijn koffer ook mee. Gelukkig ben ik net op tijd in de lift, ze waren me blijkbaar gewoon even vergeten.
    Als we bovenaan staan kijk ik de groep rond, twee meiden.. Dena en Denise als ik het goed heb. Beide zien er goed uit..
    Dena verteld Denise dat ze de leider is van de groep en Dena stelt voor om de weg te laten zien maar dat Denise dan nog wel voorop kan lopen.
    "Ik hoef niet persé voorop" zegt Denise met een glimlachje "Gewoon met zijn tweeën naast elkaar is goed genoeg" vervolgt ze grinnikend. Als ze dan John, Kian en mij erbij ziet staan zakt haar zelfverzekerheid weer weg, net zoals ze eerder ook al deed.. Ze neemt de sleutel aan van Dena en richt zich dan ook weer op Dena, meteen lijkt ze weer zelfverzekerder.. vreemd meisje dat.


    Doe ik er een halve eeuw over om een reactie bijelkaar te skrapen staan er inene een hele lap tekst van anderen bij en moet ik weer aanpassen x'd

    Pete Daniel Jackson
    Mevrouw Sharp, volgens mij, kwam bij ons en gaf me een riem voor het hondje. Het dier mag dus bij mij blijven tot we bij het huis zijn.. gezellig. Ik klik de riem vast aan het beestje en meteen begint hij ermee te spelen, wat een zachte grinnik bij mij oplevert.
    Ik hoor dat groep één mag vertrekken, en zo te merken zit John daarbij..
    "Tot snel" was het enige wat hij nog zei. Ik schenk hem nog een glimlach voor hij in de lift verdwijnt.. Waarom ben ik in hemels naam homo? Waarom?
    Ik kijk om me heen en zie een meisje met blonde haren alleen staan en loop maar naar haar toe met het hondje aan de lijn.
    "Hey, dus jij zit ook niet in groep 1?" vraag ik haar met een glimlachje. De Pup huppelt vrolijk om me heen terwijl hij met de sneeuw speelt en langzaam raak ik verstrikt in de riem die nog aan zijn halsband zit en inmiddels om mijn benen gewikkeld is.. Kort kijk ik het meisje vragend aan, zet zou fijn zijn als ze me los kan en wil maken.. Het lijkt er inmiddels op dat het hondje me express vast zet of zo.. Hij blijft maar hyper rondjes om me heen te rennen dat ik hem niet meer bij houd.. Hyper beest.


    Hij heeft het tegen Laurinda.. als je dat goed vind :'D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 14:41 ]


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    "Ik wil je ook best warm houden hoor, als het daarom gaat" zegt hij waarna hij grinnikt en even opzij kijkt naar wat blijkbaar zijn groepje is.
    "Sorry schat, ik kan je niet meer warmhouden" "Dat kom ik nog wel halen." grinnik ik met een lichte blos. Hij zag er goed uit, en ik kon hem hebben. Maar ik was geen one-night stand... En ik was ook niet van plan om dat te worden.
    "Hey, dus jij zit ook niet in groep 1?" vraagt een stem achter me en ik draai me naar de jongen om en lach even als ik het hondje zie dat zijn riep geheel om de jongen heen gewikkeld heeft. "Nee, ik volgens mij kun je wat hulp gebruiken... kom eens hier pup" En ik pak het hondje vast en wikkel de riem rond zijn lichaam vandaan waarna ik het uiteinde weer in zijn handen druk. "Ik ben Laurinda"

    always :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Okay dus Delilah zit blijkbaar in groep drie , wie is er nieuw in groep drie?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    MissAlice schreef:
    Okay dus Delilah zit blijkbaar in groep drie , wie is er nieuw in groep drie?


    [Check de spoilers.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pete Daniel Jackson
    Het meisje lacht vrolijk als ze ziet hoe de kleine husky me heeft ingewikkeld waarna ze antwoord op mijn vraag geeft met:
    "Nee, ik volgens mij kun je wat hulp gebruiken... kom eens hier pup" Ze pakt de pup op en ontdoet me van de riem rond mijn benen.
    Dan stelt ze zichzelf voor als Laurinda terwijl ze de riem terug in mijn handen drukt.
    "De naam is Pete" zeg ik dan met een glimlach tegen haar.
    "Ik heb zwaar het gevoel dat ik in de laatste groep terecht kom" mompel ik dan zuchtend.


    Little do you know