• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik reageer zo :) even wachten dus s.v.p. even de hond uitlaten :)

    xx


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laurinda Pearl
    "Hé son of a bitch, ben jij Pete? Zo ja, dan zit je met mij opgescheept, zo nee, wie is dat dan wel?" ik kijk op en zie het zelfde meisje staan als wat me net geslagen had. Ze kijkt hem met een verleidelijke blik aan en Pete begint te lachen. Geweldig die jongen, ik mag hem nu al! "Ja, ik ben Pete. Maar sorry, Not Interested" nog altijd lachend pakt hij mijn hand vast waarna hij achter de jonge pup aan begint te rennen mij meetrekkend. Ik laat mijn voeten zo snel mogelijk in de sneeuw rennen en schiet in de lach als ik Pete een paar keer bijna op zijn snufferd zie gaan tot ik zelf ook bijna val door de gladheid die de sneeuw met zich mee brengt. "Peeete!" hij ging gewoon te snel om door de sneeuw te rennen voor mij waardoor ik opnieuw bijna op mijn voorkant beland.

    Abigail Pierce
    "Volgens mij denken sommigen dat we moeten wachten op Sharp en McEwan. Maar ik ben het helemaal met je eens. Gewoon lopen die handel. Geen gezeur. Punt uit." ik knik "Dat bedoel ik" Zodra ik opzij kijk zie ik Loki kwaad een meisje aan haar haren trekken. Auw, als hij dat maar niet bij mij gaat doen en ik begin aan mijn vlecht, door Loki gemaakt, te frummelen. Daar moet je dus geen ruzie mee hebben. Hij liep weg waarschijnlijk om met zijn groepje richting het huis te lopen.
    Waarom zat ik nou met twee van die tutjes en twee vreemden opgescheept?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pete Daniel Jackson
    Na een tijdje rennen roept Laurinda mijn naam waarop ik stop, maar omdat de puppy nog door rent trekt het dier me zo plots omver dat ik mezelf niet meer recht kan houden. Automatisch grijp ik me ergens aan vast om me omhoog proberen te houden, wat Laurinda blijkt te zijn waardoor ik haar net zo hard mee trek.. Ik kom met een plof neer in de sneeuw en een pijnlijke kreun rolt over mijn lippen als Laurinda boven op mij terecht komt. De puppy heeft de schade die hij heeft aangebracht door en komt bij ons staan waarna hij me lief piepend over mijn gezicht likt en vervolgens op Laurinda klimt via mij.


    Little do you know

    haha

    Laurinda Pearl
    Als Pete abrupt stopt met rennen sta ik ook direct stil maar de puppy denkt daar net iets anders over want die rent vrolijk door waardoor Pete op de grond valt en mij meetrekt. Een kreun verlaat zijn mond zodra ik boven op hem val en ik kijk hem beledigend aan terwijl de pup op me klimt. Fijn nu kon ik nog niet opstaan ook, en ik wist bijna zeker dat mijn wangen een rode kleur hadden gekregen. Voorzichtig duw ik met mijn ene arm de pup van mijn rug af waarna ik van Pete afrol en tussen de pup en hem in land op mijn kont. Die kijk ik dus nooit meer aan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Nathalie, kun je even met Jeremy ofzo reageren op Rose en Loki. Ik bedoel, ze slaan elkaar de kop in etc.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kan gezellig zijn xd
    ik zal straks op mijn laptop even jeremy doen :-)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Melody Black groep 4
    "Ja, ik ben Pete. Maar sorry, Not Interested." zei de jongen en begon te rennen met een of andere griet. Ik riep hem na wat ik iedere jongen na riep die mij niet leuk vond: "Gay!!!!!" Het boeide me niet of hij het echt was of niet. Ik ken genoeg jongens die gay waren en oké. Daar hield ik me niet aan op. Maar stoppen met schelden ermee kreeg ik niet afgeleerd en zou ik ook niet snel afleren. Ik draaide me om en pakte mijn mobiel weer om te tweten. Ik hield niet echt van dat soort types wat wegrende en wat bang was voor een conversatie.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Pete Daniel Jackson
    Ik zie haar wangen rood kleuren en een zachte grinnik rolt over mijn lippen.
    "Je bent leuk als je bloost" zeg ik met een glimlacht als ze van me af rolt.
    "En je had ook wel kunnen blijven liggen hoor" zeg ik er dan achteraan,
    Mijn broer heeft me altijd al geleert hoe ik moet Flirten, dus ik ben er redelijk goed in.. hoop ik.. Ik ga overeind op mijn kont zitten en kijk haar met een glimlachje aan. Hopenlijk word ze uiteindelijk verliefd op me.. dan kan ik haar als dekmantel gebruiken.. Oké, het is lullig maar ik moet wel als ik mijn geheim niet wil openbaren..


    Sorry voor late reactie..
    Ben aan het skypen met een leuke jongen x'D


    Little do you know

    Jeremy Devoné
    Zodra ik richting de skilift wil lopen omdat er is opgeroepen dat groep twee mag vertrekken zie ik een jongen een meisje aan het haar trekken, iets zeggen en daarna richting de lift lopen. Ik snel me naar het meisje toe "Gaat het wel met je?" Wat was er met die kerel aan de hand? Hij had meerdermaals mijn naam opgeroepen net, dat had ik wel gehoord maar ik had er niet naar geluisterd, bij zo iemand was ik liever neit in de buurt.

    Laurinda pearl
    "Je bent leuk als je bloost" Verteld hij me nog voor ik van hem af rol en als ik eenmaal op mijn kont naast hem zit, "En je had ook wel kunnen blijven liggen hoor" Ik schud enkel mijn hoofd, nog steeds niet in staat fatsoenlijk te antwoorden. Maar wat ik wel wist was dat mijn wangen waarschijnlijk nog roder geworden waren dus ik besluit de andere kant op te kijken zodra hij me aankijkt en glimlacht. O god...
    En hij was zo leuk!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik ga offline, reageer morgen weer (:


    Little do you know

    ik ook :)
    trusten xx


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    me too
    Slaap lekker allemaal! xxx


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    "Groep drie ik roep maar één keer! " piepte ik verlegen, hopend dat iemand me gehoord had, waarom hadden ze nu ook aan mij de leiding gegeven?!
    Ik keek rond en merktegeen verandering op, nou pech, ik ging echt geen tweede keer roepen, dat durfde ik echt niet!
    Mevrouw Sharp zag ik ook even nergens, waarschijnlijk was ze bezig groep twee de lift in te leiden


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp

    'GROEP TWEE, NU HIER KOMEN!' bulderde ik over het plein zodra ik het akkefietje tussen Loki en het andere meisje zag. Ze waren nog niet de lift in gestapt en ik beende met grote passen naar hen toe. 'Loki, gedraag je een beetje. Of je nu kwaad bent op mij of op dat meisje, je hoeft haar nog niet aan haar haren te trekken. En jij..(?)' 'Rose.' 'En jij, Rose. Wat je ook gedaan hebt om het uit te lokken, Loki is niet vuil waar je alles tegen kunt zeggen.' Ik wees naar een paar bankjes. 'Gaan jullie daar maar zitten en jullie praten het uit, want ik ga jullie van groep verwisselen. En geloof me, je bent hier niet met een paar dagen weg.' Ik keek speciaal Loki aan. 'Ook jij niet, Thomas Laufreyson.' Ik liep weer terug naar de rest, terwijl Gregor hoogte probeerde te krijgen van wat hij net hoorde. Ik wuifde het weg en riep groep drie om hoog.

    Dena Fields

    'Jongens..' mompelde ze zachtjes. Dat wat ze erna fluisterde kon ik niet goed verstaan, maar het klonk als 'Daarom ben ik hier.' Ik liet mijn hand even over haar schouder gaan, maar trok hem direct weer weg, bang voor de gevolgen. 'Agressieviteit,' mompelde ik ook, bijna onhoorbaar. 'Maar wees niet bang, daar wordt wat aan gedaan,' voegde ik eraan toe, bang dat ze ook bang voor mij zou worden. Ik keek om me heen. Het zou nog ongeveer een halfuurtje duren, een kwartiertje als we doorliepen. 'Ik hoop dat ik bij meisjes op de kamer lig,' ging ik verder. 'Ik lig momenteel met John op de kamer, in een vierpersoonskamer. Dus ik ben eens benieuwd..'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Loki stond al in de lift]


    Bowties were never Cooler