• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Just improvise...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufreyson
    Natuurlijk kwam Sharp er weer aan. Mocht ik niet eens mijn eigen vuile klusjes afhandelen zonder dat zij liep te zijken? Ik had namelijk net naar de lift willen lopen. Ik zuchtte en luisterde naar haar preek. De preek die ik in zo'n soort vorm al zo vaak had gehad. 'Je mag geen haren trekken, slaan, bijten, mensen steken met een passer, naar hun nek grijpen...' en zo was de lijst nog veel langer. Gelukkig zei ze ook wat tegen het meisje. Ik mocht Sharp nogsteeds voor geen meter, maar het was toch fijn om iemand te hebben die het ook voor de zondebok opnam eens in de zoveel tijd. Ik zuchtte toen ze het over uitpraten had. Daar was ik het typ niet voor, want schuldig voelde ik me allerminst. Gaf mij maar een week strafcorvee ofzo, maar uitpraten, nee bedankt. Ik keek haar aan toen ze me bijna bij mijn volledige naam noemde. "Ja, mevrouw Sharp." zei ik cynisch voor ik naar het bankje slenterde en erop ging zitten. Nu ik er zo over da ht was een nieuw groepje zo slecht nog niet. Misschien kwam ik wel samen met Abby te zitten, hoe onwaarschijnlijk dat ook was.


    Bowties were never Cooler

    (Het was Loki en Jaylee toch?.)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 7:27 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ook, maar dat heeft zij niet gezien]


    Bowties were never Cooler

    Lizzy Franklyn groep 3
    Ik hoorde een meisje iets roepen over groep drie. Dat moest dus Delilah zijn. Ik bekeek haar goed, maar ik was te bang om naar haar toe te lopen. Dit ging nog goed gaan mensen, dus niet. Toen hoorde ik Ms. Sharp roepen dat groep drie moest gaan dus ik pakte alle moed bij elkaar en liep naar haar toe. Ik bleef op een meter of drie afstand staan zodat ik bij niemand in de buurt stond en zodat ze moesten lopen of rennen om bij mij te komen. Maar ik kon in ieder geval al niet meer achterblijven.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    Gelukkig riep mevrouw Sharp nog een keer groep drie om, ik merkte een meisje op dat naar mij toe kwam, maar niet erg dichtbij kwam. Vast een verlegen type, net als ik.
    Ik knikte dat ik alle aanwijzingen van Sharp begreep en liep toen richting skilift.
    Nu nog díe koude wandeling....


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    sorry maar ik zie nergens staat dat mevrouw sharp om groep 3 roept? alleen groep 2, waarna ze loki en rose uit elkaar trekt?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Op het einde staat dat ze groep drie roept maar ze zegt het niet letterlijk


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    oh oeps :D gezien :$


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Laurinda pearl
    "Je bent leuk als je bloost" Verteld hij me nog voor ik van hem af rol en als ik eenmaal op mijn kont naast hem zit, "En je had ook wel kunnen blijven liggen hoor" Ik schud enkel mijn hoofd, nog steeds niet in staat fatsoenlijk te antwoorden. Maar wat ik wel wist was dat mijn wangen waarschijnlijk nog roder geworden waren dus ik besluit de andere kant op te kijken zodra hij me aankijkt en glimlacht. O god...
    En hij was zo leuk!


    Pete Daniel Jackson
    Ze schud haar hoofd nadat ik zeg dat ze ook wel had mogen blijven liggen, waardoor ik zachtjes lach.
    Ik sta op en reik mijn hand naar haar uit om haar omhoog te tillen. De pup begint vrolijk te keffen en springt weer hyper op en neer.
    "Net een stuiterbal dat beest" zeg ik lachend tegen Laurinda als ze staat.
    Ik kijk haar met een verleiderlijke glimlach aan waarna ik mijn blik op de grond werp. Ik voel me best wel schuldig dat ik haar nu verliefd op me probeer te krijgen terwijl ik niet eens op meiden val.. ze verdient zoveel beter.. maar daarbij, wie moet ik anders versieren.. ze is de knapste en liefste die ik tot nu toe gezien heb.
    Even kijk ik naar de besneeuwde omgeving, ik begin me ongemakkelijk te voelen door mezelf.. al laat ik dit niet merken. De stilte is echter ook niet bepaald fijn, ik haat stiltes. Ik werp opnieuw een blik op haar waarbij ik haar weer glimlachend aan kijk. Gewoon door gaan met je plan.. als ze je al leuk vind en je nu terug krabbelt zal het ook erg voor haar zijn..


    Vandaag weer zonder zadel gereden c:
    Vet leuk!
    Kan het nu super goed ;D
    Blijf eindelijk rechtop zitten x'D


    Little do you know

    wauwie :D
    ik ben nog altijd opzoek naar een rijpaardje
    maar hopeloos :(


    Laurinda Pearl
    Pete lacht en staat op waarna hij zijn hand uitsteekt die ik dankbaar aanneem. Ik laat me met hulp van Pete omhoog trekken en knik instemmend op zijn woorden waarna hij me weer met een lach aankijkt om vervolgens naar de grond te kijken.Ik besluit er niet te veel aandacht aan te geven en begin de sneeuw van mijn kont te vegen en kijk hem aan.
    "Oke ik weet geen babbelstof meer... Je hobby's? " vraag ik met een lach. Ik moest toch ergens over kunnen praten met hem?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    achja, daarom rijd ik dus nog altijd op een 'manege' :l
    Pete Daniel Jackson
    Laurinda is stil, iets wat me alleen maar meer ongemakkelijk laat voelen..
    Pas na een tijdje begint ze te praten:
    "Oke ik weet geen babbelstof meer... Je hobby's?" vraagt ze me lachend.
    "Uhm, ja, genoeg" zeg ik met een glimlach. Ik kan haar wel moeilijk gaan vertellen dat knappe jongens spotten een hobby is van me.. iets wat ik altijd doe met Jenna als we ons vervelen.. ik grinnik zacht bij de gedachte eraan.
    "Sporten is één van mijn hobby's, ik hou van bewegen en zo.." vertel ik haar dan met een glimlach. Het is dan niet echt te zien, aangezien ik nogal weinig spieren heb.. enkel mijn armen zijn een beetje gespiert, verder ben ik niet zo gespiert. Al kun je dat op het moment allemaal niet zien door de winterjas die ik aan heb..
    "En jij?" vraag ik haar dan met een glimlach. Ik ben wel een beetje nieuwsgierig naar haar hobby's en datsoort dingen..


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    Sporten is altijd goed natuurlijk. "Ik reed altijd paard... ik zing, teken soms..." Ja wat deed ik nog meer, eigenlijk doe ik zo veel... "Ik tennis, ehmm... hardlopen. geen idee verder eigenlijk... Winkelen en uitgaan, ofcourse.. maar verder zou ik het zo uit mijn hoofd niet weten, ik doe te veel om op te noemen" grinnik ik.
    Zodra ik vrije tijd had.. mijn leven bestond vooral uit school, werken en de troep van mijn vader opruimen...
    Een zucht verlaat mijn mond voor ik hem glimlachend aankijk.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pete Daniel Jackson
    Ze vertelt over haar vele hobby's en ik grinnik zacht. Als ze uitgepraat is knik ik begrijpent.
    "Mijn beste vriendin rijd ook paard, heeft haar eigen paard en soms leert ze het me ook" zeg ik grinnikend tegen haar "Ik bak er alleen niks van" vervolg ik lachend. Nee, er is nog geen keer geweest waarbij ik níet van haar paard viel..
    Even denk ik na, is het wel slim geweest om te zeggen dat Jenna m'n beste vriendin is..? Jongens hebben dat niet veel.. Ik hoop dat ze er geen rare dingen bij gaat bedenken..


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    Pete verteld me dat zijn beste vriendin paard rijd en hem wat leert op haar eigen paard. Ik grinnik zacht zodra hij me lachend verteld dat hij er niks van bakt waarna ik hem denkend zie kijken. Met mijn nieuwsgierigheid kan ik het natuurlijk niet laten om hem even snel te vragen waar hij aan denkt dus ik open mijn mond en zeg "Waar je denk aan?" en ik kijk hem vragen aan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign