• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -Jace Bray Quinn - Butera
    -Ayden Riley Sanders - Adamo
    -Kian Lucas Swann.-Adamo
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Ella Eve Montgomery - Adamo
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Jaylee Bry Quinn - Butera


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -Kian Swann

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -Jaylee Quinn
    -Rose Black

    Groep 3:
    -Jace Quinn
    -Abigail Pierce
    -Ayden Sanders
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Ella Montgomery


    De kamerindeling:
    Hmm, jullie slapen buiten voorlopig, maar deze is al van wat er nú in het huis is.
    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: XXXX, XXXX, XXXX, XXXX
    Kamer 5: XXXX, XXXX, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: XXXX, Laurinda Pearl
    Kamer 7: XXXX, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 12:29 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Ik hoorde hem kortaf en neutraal mompelen. "Ik heb er het volste vertrouwen in." zei ik met volste eerlijkheid. Ik hoorde de lichte ergernis in zijn stem toen hij begon over de kou. Nu hij het opmerkte merkte ik ook weer hou koud ik het eigenlijk had. Een rilling liep over mijn rug en ook ik verstopte mijn handen in mijn jas, alleen dan in de zakken ervan. Hij begon te mopperen over groepjes. "Een of andere rare groepsvormings opdracht. Volgens mij zit jij bij mijn vriend James daar iets verderop. Ik weet niet welk groepje dat is, maar als de begeleiding nou eens zou opschieten zullen we hopelijk snel in het huis zijn." Opeens voelde ik iets warms tegen mijn been. ik keek omlaag en zag de puppy. Ik pakte hem op en hield het kwispelende beestje in mijn armen. "En dit is de puppy in het huis. Hij mag echt iedereen. En als je wilt wil ik erg graag je vriend zijn. Dat zijn er dan toch al twee." Ik glimlachte vrolijk en hoopvol. Vriendschap zou ten minste al iets zijn met zo'n leuke jongen.


    Bowties were never Cooler

    Ik reageer morgen na zessen weer, ga nu offline. :c
    Morgen lange dag stage -.-
    BayBayy xx (doeg)


    Little do you know

    Laurinda Pearl
    Ik knik begrijpend na zijn uitleg over zijn drankprobleem. Er zat wel wat in als je het zo hoorde van iemand mét het probleem, ik had de uitleg zelf wel vaker gehoord van mensen rondom die er eigenlijk niks mee te maken hebben. En Tyler praatte er zo normaal over, alsof het iets wat dat heel normaal was. En geen enkel probleem. Nou zal het voor hem ook heel normaal zijn, net als voor papa maar goed. De wind waait mijn lange, blonde haren in mijn gezicht wat een geïrriteerde kreun vanuit mijn keel oplevert en met mijn handen veeg ik alles terug naar achter bij gebrek aan een haar elastiekje.

    Abigail Pierce

    "Het spijt me, echt. Ik zal voortaan wat normaler doen, maar je kan niet verbieden dat ik ben wie ik ben." Ik zucht een keer. "Fine. Maar je gaat deze reactie krijgen keer op keer James!"
    Kon die heks niet opschieten? Mijn handen en voeten waren inmiddels bevroren en ook in mijn gezicht voelde ik niks meer door de kou die rond om me hing. Ik gaf een snelle blik naar Loki die bezig was met zijn groepsgenoten op te noemen wat hem blijkbaar niet zo goed afging. Arme Loki, ik ging niet naar mijn groepje zoeken. Ze konden me komen halen en ik zag ze vanzelf wel allemaal verschijnen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    "Fine. Maar je gaat deze reactie krijgen keer op keer James!" zuchtte Abby.
    Ik knikte tevreden en hoopte dat ze toch over haar haat over mij heen zou komen, dat zou wel fijn zijn. Ik zag dat Abby het nog steeds koud had, maar ik was nog steeds geïrriteerd dus bied ik het nu niet aan om haar op te warmen.
    "Ben je gevoelig voor kou of zo? Ik bedoel volgens mij heb je tien lagen kleding aan en toch nog heb je het koud." zei ik tegen haar om toch maar met haar te praten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Okay, ik probeer weer in te springen, idk waar mijn karakters ergens zijn ofzoo.
    Tips zijn altijd welkom
    Delilah Gerson.
    Ik zat weer lekker in the land of stories te lezen toen ik opeens gekrijs hoorde, ik sprong op en liep richting het geluid, het was mr. McEwan.
    "I-Ik heb A-Anachrofo-fobie..." piepte hij, en wees naar een gigantische spin op de muur, ik zuchtte, pakte mijn schoen en sloeg hem plat.
    "Alsjeblieft, Delilah spinnenkillerservice, tot uw dienst." zei ik zacht, waarna ik blozend weer wegliep.
    Ik hou dus absoluut niet van praten .


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    ze zijn allemaal bij de skilift hihi de nieuwe groep ophalen :D

    en nu ga ik ook offline slaapjes doen
    morgen lange dag stage 8 tot 6 -,-
    scheitstage


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ze zijn allemaal bij de skilift hihi de nieuwe groep ophalen :D

    en nu ga ik ook offline slaapjes doen
    morgen lange dag stage 8 tot 6 -,-
    scheitstage

    Hahahah oeps, dan kan mijn stukje dus niet hihi


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KiliOfDurin schreef:
    John Hunter Bell
    Ik hoorde hem kortaf en neutraal mompelen. "Ik heb er het volste vertrouwen in." zei ik met volste eerlijkheid. Ik hoorde de lichte ergernis in zijn stem toen hij begon over de kou. Nu hij het opmerkte merkte ik ook weer hou koud ik het eigenlijk had. Een rilling liep over mijn rug en ook ik verstopte mijn handen in mijn jas, alleen dan in de zakken ervan. Hij begon te mopperen over groepjes. "Een of andere rare groepsvormings opdracht. Volgens mij zit jij bij mijn vriend James daar iets verderop. Ik weet niet welk groepje dat is, maar als de begeleiding nou eens zou opschieten zullen we hopelijk snel in het huis zijn." Opeens voelde ik iets warms tegen mijn been. ik keek omlaag en zag de puppy. Ik pakte hem op en hield het kwispelende beestje in mijn armen. "En dit is de puppy in het huis. Hij mag echt iedereen. En als je wilt wil ik erg graag je vriend zijn. Dat zijn er dan toch al twee." Ik glimlachte vrolijk en hoopvol. Vriendschap zou ten minste al iets zijn met zo'n leuke jongen.


    Pete Daniel Jackson
    "Een of andere rare groepsvormings opdracht. Volgens mij zit jij bij mijn vriend James daar iets verderop. Ik weet niet welk groepje dat is, maar als de begeleiding nou eens zou opschieten zullen we hopelijk snel in het huis zijn." zegt hij dan. Als hij omlaag kijkt volg ik zijn blik, een husky puppy sprong bij zijn been omhoog. Een zacht 'Aw' geluidje kwam er meteen automatishc bij mij uit. Ik ben een hondenmens, ik hou van die beestjes.. vooral als ze nog zo klein en pluizig zijn, Husky's zijn dan ook één van mijn favoriete rassen..
    John tilt het vrolijke dier op en ik kijk er glimlachend naar, hij ziet er echt schattig uit.. Wacht, Pete, heb je het nu over de jongen of over de hond? Zeg alsjeblieft dat het de hond is! sneert een stem in mijn hoofd me toe.
    "En dit is de puppy in het huis. Hij mag echt iedereen. En als je wilt wil ik erg graag je vriend zijn. Dat zijn er dan toch al twee." zegt John met een glimlach.
    "Hij is echt schattig" zeg ik met een glimlach "En ik wil ook je vriend wel zijn hoor" vervolg ik glimlachend "Ik hou van puppy's"


    Appelboompje schreef:
    Laurinda Pearl
    Ik knik begrijpend na zijn uitleg over zijn drankprobleem. Er zat wel wat in als je het zo hoorde van iemand mét het probleem, ik had de uitleg zelf wel vaker gehoord van mensen rondom die er eigenlijk niks mee te maken hebben. En Tyler praatte er zo normaal over, alsof het iets wat dat heel normaal was. En geen enkel probleem. Nou zal het voor hem ook heel normaal zijn, net als voor papa maar goed. De wind waait mijn lange, blonde haren in mijn gezicht wat een geïrriteerde kreun vanuit mijn keel oplevert en met mijn handen veeg ik alles terug naar achter bij gebrek aan een haar elastiekje.


    Tyler 'Ty' Devoné
    Een zachte grinnik rolt over mijn lippen als Laurinda geïrriteerd gromt doordat haar haren in haar gezicht waaien. Ze probeert alles terug achter haar hoofd te brengen in plaats van haar gezicht. Daarom heb ik dus kort haar.. oké, ook omdat lang haar me gewoon echt niet staat en aangezien ik het niet bepaald aantrekkelijk vind bij een jongen..
    Ik haal een witgekleurd elastiekje uit mijn rugzak en rijk deze naar haar uit "Elastiekje nodig?" vraag ik haar grinnikend. Ik heb altijd alles bij me, enkel geen klipjes.. die gebruik ik niet. Elastiekjes heb ik gewoon voor als ik een riem om doe die te lang is of juist net te kort om door de lusjes van je broek te kunnen. Wel zo handig, en het ziet er beter uit dan zo'n ding dat los hangt.


    c:


    Little do you know

    (Iemand voor Melody?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    John Hunter Bell
    Hij maakte een lief geluidje toen de pup aan kwam lopen. Ik pakte het jonge dier op en hield het op een arm terwijl ik over zijn buikje aaide en hij wilde kwispelde. Ik glimlachte naar Pete. Ik vertelde hem over het hondje en het huis. Ook vroeg ik hem of hij mijn vriend wilde zijn. Ik hoopte van wel. Vrienden was namelijk een stapje dichterbij vriendje. En deze jongen deed mijn hart zo veel sneller slaan dat ik dat heel graag wilde hebben. Ik glimlachte toen hij zei dat hij mijn vriend wilde zijn. Ik was er echt heel blij mee. Mijn hart maakte een sprongetje. Ik liep naar hem toe en stak mijn armen met de pup erin naar hem uit. "Als je wil mag je hem wel vasthouden. De pup gaf direct een lik over zijn gezicht. Die had dus ook zeker een goede smaak. Het zou echt klote zijn als Pete nu hetero bleek. Dan zou dat de zoveelste afwijzing zijn, iets waar ik aan gewend was, maar wat nogsteeds zoveel pijn deed. Keer op keer.


    Bowties were never Cooler

    [Heee, MissAlice, Gregor zat boven in de pickup en Delilah is bij haar groep onder bij de skilift.
    guys, ik reageer seffes weer, nu eerst douchen etc.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah.
    "Verdomme , waarom moet het hier ook zo verrekt koud zijn?" vloekte ik zacht, waarna ik me probeerde toch wat te warmen.
    Ik keek rond en zocht naar de nieuwe mensen, die konden nu elk moment wel hier zijn .
    Ik rilde even en keek rond, op zoek naar de knalrode haren van Bae , ik glimlachte toen ik deze zag.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Bea doet niet meer mee.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    WAAROOOOOOOMMM
    I liked him


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Becoos, die wilde niet meer mee doen, de nieuwe personages staan bovenaan in het topic.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt