• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Noah Louise Tomlinson

    Geen zorgen, ik blijf in One Direction. Wat Harry doet moet hij zelf weten. Maar ik ga dit, waar ik al van droomde toen ik klein was en nu eindelijk bereikt heb, niet zomaar opgeven.'Antwoord Louis op me. 'Gelukkig. Want ik kan me niet voorstellen dat jij stopt met de band daarvoor ben je een té goed zangtalent voor. Net zoals de andere jongens.' Zal ik het vragen over net? Of zal ik het niet doen? Nee,laat ik het maar niet doen. Louis heeft ook zijn rust nodig. 'Zullen we anders vanavond ergens wat drinken met Scotty?'Stel ik voor.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Liam James Payne

    Ze glimlacht, een glimlach die alweer snel veranderd. "Ik kan het je niet vertellen, Li. Hoe graag ik dat ook wil. Ik wil dat het stopt. Maar het kan niet. Ik kan het je niet vertellen," fluistert ze zachtjes.
    Mijn wenkbrauwen frons ik lichtjes. Wat is er allemaal aan de hand? Ik heb geen clue. Maar het zal vast iets ergs zijn. Waarom zou ze anders zo van streek zijn? Weet je, de laatste tijd bazel ik maar wat. Zelfs mijn gedachtegang word dom. En ik hoorde de slimste van One Direction te zijn. Ha!
    "Nicks, het komt goed, uiteindelijk komt het altijd goed,
    and they lived happily ever after, right?" Ik heb zelf ook door hoe naïef het wel niet klinkt en ik zucht waarna ik mijn armen moedeloos langs mijn lichaam laat hangen. "Nee, daar heeft ze wat aan," spreek ik mezelf mompelend toe, niet doorhebbend dat het hardop is.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 13:43 ]


    Reality's overrated.

    Louis William Tomlinson.
    'Gelukkig. Want ik kan me niet voorstellen dat jij stopt met de band daarvoor ben je een té goed zangtalent voor. Net zoals de andere jongens,' antwoordt Noah. Ik glimlach. 'Dankjewel.'
    'Zullen we anders vanavond ergens wat drinken met Scotty?'
    Ik knik en glimlach nogmaals. 'Dat lijkt me leuk. Je wilt niet weten hoe erg ik jullie de afgelopen tijd gemist heb. Zal ik Scotty anders even sms'en?'
    Zonder op antwoord te wachten pak ik mijn telefoon en stuur een berichtje.
    Zin om vanavond iets te drinken met Noah en mij?
    x Lou.

    Ik doe mijn telefoon weer in mijn broekzak. 'Nogmaals sorry voor al het gedoe van net.'


    "Family don’t end in blood”

    Noah Louise Tomlinson

    Louis glimlacht. 'Dankjewel.' Automatisch krijg ik ook een glimlach op mijn gezicht. 'Dat lijkt me leuk. Je wilt niet weten hoe erg ik jullie de afgelopen tijd gemist heb. Zal ik Scotty anders even sms'en?' 'Is goed. En dan weet jij niet hoe erg ik jou miste. De dagen leken een stuk minder vrolijk,zonder dat jij,Scotty en ik samen streken uithaalden of gingen voetballen met z'n drieën.'Lach ik hem toe. Louis pakt zijn telefoon en sms't Scotty.
    'Nogmaals sorry voor al het gedoe van net.' 'Zit er niet over in Lou. Alleen ik denk dat we wel even naar Niall moeten. Hij is ook wel geschokt denk ik...'Zeg ik serieus. Ik weet het bijna wel zeker. Snel pak ik even mijn mobiel en kijk of ik nog berichtjes heb. Een van Kevin.
    Hey little Tomlinson!
    Heb je zin om met mij en de rest vanavond naar de bioscoop te gaan?
    X Kevin

    Ik typ even een antwoord dat ik met Lou en Scotty al iets ga doen en doe mijn mobiel weer weg. Waarna ik Louis afwachtend aan kijk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nicole 'Nicky' Deborah Payne
    'Nicks, het komt goed, uiteindelijk komt het altijd goed, and they lived happily ever after, right?' zegt Liam. Waarna hij zucht en zijn armen moedeloos langs zijn lichaam laat hangen. 'Nee, daar heeft ze wat aan,' mompelt hij in zichzelf, maar wel hardop. Waardoor ik het ook kan horen.
    'Bedankt Li, maar dat weet ik zo zeker nog niet. Ik wou dat ik er zelf controle over had, maar dat heb ik niet. Of het ooit stopt, bepaal ik niet zelf.'
    Shit, ik had al veel te veel gezegd. En dat mocht niet. Straks raadde hij het. Dan zou er iets ergs gebeuren. En daar was ik doodsbang voor.


    "Family don’t end in blood”

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte toen hij zei dat hij met Niall zou praten en ik kuste hem zacht even terug. Ik veegde zijn laatste traan weg en liet hem langzaam los. Ik kuste hem nogmaals en ging weer zitten. Ik keek hem na en wachtte rustig tot hij terug zou komen. Hij was zo leuk en zo lief. Ik stond op toen hij het over de brug had. Ik knikte en kneep zacht even in zijn hand terwijl ik met hem mee liep naar de brug. Daar klom ik op de railing en schommelde wat met mijn benen. Het uitzicht was prachtig, maar Jim was leuker om naar te kijken. "Mijn uitzicht is mooier." zei ik zacht met mijn ogen op hem. Opeens voelde ik mijn mobiel trillen en haalde hem uit mijn zak. Ik glimlachte bij de woorden. Tuurlijk. Waar? x Scotty T Tja, zo noemden zijn vrienden me nou eenmaal. Ik keek weer naar Jim. "Vanavond kan ik alleen niet. Ik ga wat drinken met mijn familie. Misschien is dat de goede tijd om eens met Niall om de tafel te gaan zitten." Ik aaide met een van mijn handen even door zijn haren terwijl de anderen nogsteeds stevig de rail waarop ik zat vast hield.Ik had nou niet zo'n zin om in de Thames te kieperen.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2013 - 17:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Zachtjes knik ik . '' Dat moet ook gebeuren '' zeg ik zachtjes. Ik wil helemaal niet met Niall praten.. '' Ik wens je veel plezier'' glimlach ik waterig. Jim zit je nu gewoon jaloers te worden? Weird ik ben nog nooit jaloers geweest. Ik pak mijn mobiel en typ een smsje naar Niall Wij moeten praten ! Vanavond . Jim Timothy .. Idk ik wil me zelf geen Horan meer noemen stuur ik naar hem . Ik glimlach naar Scott en geef hem een kusje . '' Ach ik moet vanavond toch met meneer ik vergeet mijn broertje praten. '' zeg ik glimlachend . '' Haha mijn uitzicht is ook mooier dan dat stomme water '' grinnik ik en ik kijk hem aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson.
    'Zit er niet over in Lou. Alleen ik denk dat we wel even naar Niall moeten. Hij is ook wel geschokt denk ik...,' zegt Noah. Ik knik. Maar bedenk me dan iets.
    'Ehm, ja, ga jij maar anders maar vast. Ik kom straks.'
    Ik pak mijn telefoon en typ een berichtje.
    We moeten praten.
    Lou.

    Ik verstuur het naar Harry. Ik zie dat ik ook weer een berichtje van Scotty terug heb.
    'Tuurlijk. Waar? x Scotty T.
    Ik kijk even naar Noah. 'Vind je het goed om naar Starbucks te gaan, vanavond?'


    "Family don’t end in blood”

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte en drukte een kusje op zijn wang. "Het zal echt wel goed komen met jij en je broer." Drukte ik hem op het hart terwijl hij typte. Ik keek rustig uit over het water en de gebouwen. Het was echt een prachtige grote stad. Ik glimlachte naar hem en kuste hem even terug. "Komt wel goed, schatje." zei ik zacht en ik bloosde toen bij zijn woorden. Ik wist zeker dat mijn uitzicht beter was, ondanks zijn gefrons. Ook wist ik zeker dat het goed zou komen met hem en zijn broer. Dat moest gewoon. Mijn handen legde ik op zijn schouders en ik keek hem aan met een stralende glimlach op mijn gezicht.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    ik legde mijn armen rond zijn heupen . '' Ik hou van je babe '' glimlach ik en ik geef hem een kus . Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en ik ruik zijn heerlijke geur . Een mix van Parfum en Deo . Wait dat had ik toen straks ook al gezegt toch ? Ik grinnik en ik bijt zachtjes in zijn oorlel . '' Hmm lekker zacht '' grijns ik en ik geef hem weer een kus .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles
    Ik keek langzaam op toen ik inderdaad niet veel later een paar armen om me heen voelde. Mijn eerste ingeving was geweest dat het mijn moeder was geweest, want die rook het volgens mij gewoon als er iets was en in de buurt was. Maar misschien was het toch beter toen mijn hoofd een beetje werd op gelift en ik in mijn het gezicht van Mia keek. Bijna gelijk wikkelde ik mijn armen om haar heen, om dichter tegen haar aan te kruipen. 'Maak dat de andere maar wijs. Ik kan blijkbaar niet voor mezelf kiezen, want er staat bijna niemand achter mijn beslissing. Maar het is wel goed om te horen dat jij erachter staat.' Een zwakke glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl de tranen alsnog over mijn gezicht lieten. Mijn ene arm ging naar mijn broekzak toen mijn telefoon ging en las het bericht door. Jij was degene die net wegliep. Ik ben degene die deze keer niet het gesprek wilt aangaan, want je weet zelf hoe het afloopt. stuurde ik terug naar de jongen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Lex knikt glimlachend. " ik heb er ook echt zin in” Vertelt hij me. " heb je zin om binnen kort naar het strand te gaan? Het gaat weer lekker weer worden. Wanneer komt er weer een album en wanneer gaan jullie touren?" Lex wordt een beetje rood " sorry ik ratelde weer,” zegt hij zachtjes. Ik lach even.
    “Geeft niet. Ja, eigenlijk heb ik daar wel zin in. Een beetje weg zijn van alles, in de zon zitten,” zeg ik met een glimlach. “Weet ik eigenlijk niet precies. Ik moet dat even denk ik aan Liam vragen.” Op dat moment hoor ik de stem van Brynn iets nieuwsgierig vragen:
    'Dus, wat is er? Moet ik ergens bij helpen?' Ze zet even een stap naar de muur zodat ze wat dichterbij staat waardoor ze de grote vaas die er staat bijna laat omvallen. Snel duwt ze het terug en kijkt ons onschuldig aan. Ik lach even en kijk geamuseerd naar haar.
    Lex grinnikt zachtjes “heb je zin om morgen mee te gaan karten met een van mijn kaartjes? Je leek namelijk erg enthousiast" glimlacht hij en kijkt haar afwachtend aan net als ik.
    'Meen je dat nou?' Vraagt ze ongelovig. Ik grinnik even en knik dan. 'Echt waar? Dankjewel! Oh, echt bedankt. Echt heel gaaf, ik houd van karten, echt heel erg bedankt!' Zegt ze uit blijheid. Daarna drukt ze eerst een kusje op Lex’ wang, om erna eentje op die van mij te drukken.
    Ik voel me lichtelijk rood worden en kijk snel even naar de grond. Als ik het gevoel heb dat ik niet meer bloos kijk ik op.
    'Ik kijk er nu al naar uit' glimlacht ze gemeend. Ik glimlach ook. 'Maar eh, wanneer is het?' Vraagt ze lachend.
    Lex grijnst. 'ik ben blij dat je zo enthousiast bent' zegt hij gemeend. Lex begint te lachen.
    'het is morgen. We gaan in sessies karten. In totaal een uur maar we zijn er vier uur met borrelhapjes en een drankje per persoon' Legt hij haar uit 'de rest moeten we zelf betalen maar mijn tante vond het wel een leuk cadeautje omdat we elkaar niet zo vaak zien.’ Ik knik en glimlach.
    “Ik heb er zin in! En ik ben blij dat je mee gaat, Brynn.” Zeg ik, het laatste een beetje verlegen zeggend.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte en keek hem recht in de ogen aan, wat nu makkelijk ging. "Ik hou ook van jou, moppie." Ik kuste hem zacht terug en liet mijn armen om zijn nek liggen. Dit was gewoon heel fijn. Rustig trok ik terug en ik liet mijn hoofd op het zijne rusten wat nu in mijn nek lag. Ik genoot van de rust die we hier hadden, ondanks de eindeloze stroom mensen die langs liepen. Ik schrok een beetje toen hij in mijn oorlel beet. Bijna kieperde ik achterover, maar gelukkig had ik hem stevig vast en bleef ik zitten. Zacht kuste ik hem weer terug. Het was fijn om dit zo gewoon te kunnen doen op straat zonder erg veel problemen. Tuurlijk hoorde ik af en toe wat, maar het viel erg mee en het bleef bij woorden. Ik sloot de kus af en keek hem weer aan. "Je bent echt een schatje. Kom, dan gaan we terug." Ik sprong van de railing en pakte zijn hand weer stevig vast. Straks bij eht gebouw zou ik hem loslaten, maar nu was het nog wel even erg fijn.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ik knik en ik loop achterhem aan en ik pak zijn hand vast. '' Joun handen zijn fijn om vast te pakken '' zeg ik blozend. Als we bij het gebouw zijn geef ik hem een kus en laat ik hem eerst naar binnen gaan . Daarna loop ik naar binnen en zoek ik Meneer Horan op . '' HORAN?! WAAR ZIT JE !!?'' Roep ik door het gebouw en ik kijk in alle kamers maar ik zie Niall nergens . Dan geef ik de moed op en glij ik langs de muur en laat me zelf zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis William Tomlinson.
    Mijn telefoon begon weer te trillen. Ik had een sms'je van Harry, zo te zien. Mijn hart maakte een sprongetje, maar mijn blije gevoel verdween toen ik de tekst las, al snapte ik zijn reactie wel.
    Jij was degene die net wegliep. Ik ben degene die deze keer niet het gesprek wilt aangaan, want je weet zelf hoe het afloopt.
    Ik zuchtte en knipperde om de tranen uit de weg te gaan. Ik wilde niet dat het zo afliep. Al was het mijn eigen schuld.
    Harry, dat spijt me. Echt. Geef me nog een kans.
    ik verstuurde het en zuchtte nogmaals. Nu nog wachten op antwoord...


    "Family don’t end in blood”