• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Hackus
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Hackus
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Hackus maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 18:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Timothy Horan
    Ik sla mijn armen om hem heen . '' Het komt wel goed babe '' zeg ik zachtjes. '' Misschien moet Harry met iemand over zijn gevoelens praten ? Ik bedoel niet dat ik weet wat er aan de hand is want dat weet ik niet maar het kan wel helpen '' glimlach ik voorzichtig


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall James Horan.
    "Sorry Boo," was het enigste wat Harry tegen Louis zei. Mijn blik werd nog verbaasder, zo ver dat nog kon. Ik snapte er niks van. Maar dan ook echt níks. "Ik kan niet anders. Ik kan niet blijven en zo mezelf alleen ongelukkig maken, want ik heb het niet meer naar mijn zin," voegde Harry er nog zachtjes aan zijn eerdere woorden toe.
    "Wat is er allemaal aan de hand?" mompelde ik frustreerd en haal een hand door mijn geblondeerde lokken. Mijn blik gleed naar Harry, die ik afwachtend aankeek. Stiekem wou ik het niet eens meer horen, als Louis er al down van werd kon het niks goeds betekenen, wat Harry' zijn eerderde woorden waarmaakte. "Ik stap uit de band," verliet mompelend Harry's mond. Mijn mond viel een stukje open, die ik al snel sluitte. "D-dat kan je niet menen-" fluisterde ik en liet me verslagen tegen de muur aanleunen. "One Direction is niet compleet zonder jou, Hazz. Dit kan je niet menen, zeg dat je het niet meent," ratelde ik en ik veegde ruw mijn tranen weg die verschenen waren in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 0:01 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Harry Styles
    Niall had echt geen idee, maar dat kwam al snel toen mijn woorden al zijn vragen beantwoordde. Ergens had ik een idee dat hij het nu liever niet had geweten. Zijn mond viel een stukje open, die hij al snel sluite. "D-dat kan je niet menen-" fluisterde hij en liet me verslagen tegen de muur aanleunen. "One Direction is niet compleet zonder jou, Hazz. Dit kan je niet menen, zeg dat je het niet meent," ratelde hij veegde ruw zijn tranen weg die verschenen waren in zijn ogen.
    Tranen in de ogen van beide jongens en dat was nu juist het gene wat ik wilde vermijden. Ik wilde deze jongens niet verdrietig zien, want ik wist hoe dat uit ging pakken. Het pakte precies hetzelfde uit, zoals het altijd uitpakte.
    Een zachte zucht rolde over mijn lippen terwijl ik mijn blik weer op de jongen met het bruine haar richtte. De jongen waarbij ik nog geeneens het lef had, om te zeggen wat ik zou doen en het op papier moest zetten. En nu? Nu kon ik hem met moeite aankijken terwijl de tranen ook in mijn ogen verschenen. Al liepen deze al snel over mijn wangen. Ik zakte neer naast Niall om mijn ene arm, om hem heen te slaan en de andere uit te steken naar Louis.
    'Het spijt me zo. Ik wil het ook niet, maar het is beter voor ons allemaal. Daarbij zal ik jullie, maar zeker ook de andere twee, altijd blijven steunen en zo vaak mogelijk langskomen. En ik hoop dat het andersom ook zo blijft. Ik zou jullie nooit kunnen vergeten, want de beste tijden hebben jullie me gegeven.' Het waren er nu twee die wisten wat mijn plan was en dat betekende dat er nog twee te gaan waren. Ik moest eerlijk toegeven dat ik minder bang was voor de reactie van Zayn en Liam, maar dat had ook zo zijn redenen. Al nam dat niet weg dat ik helemaal niet bang was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry zakte naast Niall neer en sloeg zijn arm om hem heen, terwijl hij de ander uitstak naar mij.
    'Het spijt me zo. Ik wil het ook niet, maar het is beter voor ons allemaal. Daarbij zal ik jullie, maar zeker ook de andere twee, altijd blijven steunen en zo vaak mogelijk langskomen. En ik hoop dat het andersom ook zo blijft. Ik zou jullie nooit kunnen vergeten, want de beste tijden hebben jullie me gegeven.'
    Ik ging naast hem zitten en legde mijn hoofd op zijn borst, waarna ik mijn gezicht in zijn t-shirt begroef, die daardoor nat werd van mijn tranen.
    'Niall heeft gelijk, Hazz. One Direction is niet hetzelfde zonder jou.' Ik schraapte mijn keel. 'Als jij stopt, stop ik ook.'


    "Family don’t end in blood”

    Niall James Horan
    Harry zakte naast me neer en sloeg een arm om mij heen, de andere stak hij naar Louis uit.
    "Het spijt me zo. Ik wil het ook niet, maar het is beter voor ons allemaal. Daarbij zal ik jullie, maar zeker ook dd anddre twee, altijd blijven steunen en zo vaak mogelijk langskoomen. En ik hoop dat het andersom ook zo blijft. Ik zal jullie nooit vergeten, want de beste tijden hebben jullie me gegeven".
    Verdrietig staar ik naar de muur voor me en veeg ruw weer wat tranen weg die over mijn wangen rolde. Louis ging naast Harry zitten en legde zijn hoofd op zijn borst, waarna hij zijn gezicht in Harry' zijn shirt begroef. "Niall heeft gelijk, Hazz. One Direction is niet hetzelfde zonder jou," verliet Louis zijn mond waarna hij zijn keel schraapte. "Als jij stopt, stop ik ook."
    Boos spring ik op en gooi hopeloos mijn armen in de lucht. "Nee. Dit kunnen jullie de band niet aan doen. Wat is One Direction zonder jullie? Niets. Denk aan alle fans, die ons zover hebben gebracht . Jullie kunnen gewoon niet stoppen. Desnoods lassen we
    een pauze in? Een lange pauze."

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 0:32 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte waterig toen hij zijn armen om me heen sloeg. Ik sloeg de mijnen om zijn middel en legde mijn hoofd op zijn borst. Hij begon te praten over praten over gevoelens. Misschien wel een van mijn slechtste eigenschappen was dat ik dat niet deed. "Misschien" mompelde ik voor ik mijn gezicht even goed tegen zijn borstkas nestelde. Hij rook heel erg lekker, naar deo, wasmiddel en nog iets wat ik onder het kopje Jim plaatste. Het maakte me rustig en zorgde ervoor dat ik weer even van de realiteit werd weggesleurd. Naar een plek waar alleen hij en ik ertoe deden.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    Ik glimlachte toen hij zijn hoofd op mijn borst legde . Ik ging met mijn hand door zijn haar een wreef over zijn rug. Scott rook lekker naar deo en parfum . En hij rook naar iets magisch , maar wat ? Dat boeit me nu even niet. Ik hou er van om samen met hem hier te zijn. Ik snap niet hoe ik heb kunnen leven zonder hem. '' Wat wil je straks gaan doen babe?'' vraag ik zachtjes en ik kijk hem aan . Ik glimlach naar hem. Scott is de eerste die mij in 3 jaar laat lachen. Sinds dat Niall in One Direction zit heb ik nooit meer gelachen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik glimlachte wat toen ik zijn hand door mijn haar en over mijn rug voelde gaan. Het was geruststellend en maakte me helemaal rustig. Bij zijn vraag keek ik op en haalde ik mijn schouders op. "Zo lang ik maar bij jou ben." zei ik zacht. Ondanks dat dit heel fijn voelde was ik nogsteeds bang betrapt te worden. Zijn glimlach deed me stralen. "Anders gaan we vanmiddag in elk geval samen koffie halen en nu we toch in London zin misschien wel in the Eye ofzo?" Ik leefde echt op door hem en had het gevoel dat ik nooit meer terug naar comatische Scotty zou gaan zolang ik bij hem was. Al zou dat wel problematisch worden na dit weekend, want dan moesten we weer naar school. Hij in Ierland en ik in Doncaster.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    '' Ahww jij cupcake '' grinnik ik . Ik knik door zijn voorstel . '' Is goed . Ik heb Londen nog nooit van in de lucht gezien '' giechel ik . Ik plant een zacht vlinderkusje op zijn kruin en ik ga op een bank zitten die er toevallig staat . Ik klop op mijn schoot als teken dat hij daar mag zitten . Ik giechel '' Ben jij een beetje braaf geweest dit jaar ? '' zeg ik met een nep zware stem . Het is moeilijk om mijn lach in te houden . Na enkele minuten begin ik maar te lachen want zo lang kan ik het niet inhouden .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik grijnsde bij zijn gegiechel. Hij was zo schattig nu, ondanks dat hij een kop groter was. Ik glimlachte bij het kusje op mijn kruin. Ik keek hem na en plofte toen met mijn bijna 50 kilo op zijn schoot. Ik grinnikte bij zijn lage stem en schoot ook in de lach toen hij dat ook deed. "Ik ben heel braaf geweest hoor, meneer." Ik drukte een kusje op zijn wang. Mijn ene arm sloeg ik om zijn nek en met mijn andere hand gleed ik zacht over zijn borst. "Je bent zo leuk, moppie." zei ik zacht. Nu we zaten was het lengteverschil een stuk minder. Ik moest echt gaan groeien, maar dat beloofde nog wel te komen nu ik ook de baard in de keel begon te krijgen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2013 - 8:55 ]


    Bowties were never Cooler

    Noah Louise Tomlinson

    Ik denk dat ik hun even alleen moet laten ik loop weer terug. Kom in de gang waar mijn ouder,Scotty en Louis hoorden te zitten maar Louis is weg. Net zoals Scotty. Met een zucht loop ik weer naar een andere gang. Daar tref ik Harry,Louis en Niall aan. Louis en Niall hebben allebei tranen in hun ogen. 'Het spijt me zo. Ik wil het ook niet, maar het is beter voor ons allemaal. Daarbij zal ik jullie, maar zeker ook de andere twee, altijd blijven steunen en zo vaak mogelijk langskomen. En ik hoop dat het andersom ook zo blijft. Ik zou jullie nooit kunnen vergeten, want de beste tijden hebben jullie me gegeven.'Zegt Harry. Wat verbaasd kijk ik toe. Waar heeft hij het over? 'Niall heeft gelijk, Hazz. One Direction is niet hetzelfde zonder jou.'Zegt Louis dan en hij schraapt zijn keel. 'Als jij stopt, stop ik ook.' WAT?! Niall springt boos op en zegt:'Nee. Dit kunnen jullie de band niet aan doen. Wat is One Direction zonder jullie? Niets. Denk aan alle fans, die ons zover hebben gebracht . Jullie kunnen gewoon niet stoppen. Desnoods lassen we een pauze in? Een lange pauze.' Op eens vallen en tranen uit mijn ogen. Ik doe een stap naar voren en zeg:'Harry en Louis jullie gaan niet stoppen met de band! Denk aan al jullie fans. De duizenden of zelfs miljoenen directioners? En Harry denk aan Brynn jij bent vast haar voorbeeld. Louis...jij bent altijd mijn en Scotty's voorbeeld geweest. Stop niet met de band. Alsjeblieft...' En nog meer tranen glijden langs mijn wangen. Dit kunnen ze niet menen! Ze moeten door blijven gaan met hun muziek. 'En misschien kunnen we zorgen dat Niall's idee ook echt kan. Dan kan iedereen na denken over alles wat hem dwars zit.'


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jim Timothy Horan
    '' Mooi zo anders moest je op de lijst van de stoute kinderen '' grinnik ik . Hij was helemaal niet zwaar ofzo . Integendeel juist hij was zo licht als een veertje teminste zo voel ik dat. '' Jij ook babe '' zeg ik als hij zegt dat hij me leuk vind. Er zat wel een lengte verschil tussen ons maar eay niet iedereen krijgt zo snel een groeispurt als ik. Ook kreeg hij de baard in de keel dat kon je horen aan zijn stem. Zooo schattig !! Mijn borst verbrande zowat toen hij met zijn hand zacht erover heen gleed. Ik kreunde heeel zachtjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [ Is hier ergens nog een rol voor nodig? ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik bloosde licht toen hij zei dat hij mij ook leuk vond. Hij was zo leuk. Zacht ging ik met mijn hand over zijn borst, waardoor ik een klein geluidje van hem losmaakte. Ik keek hem wat verbaast aan. Had ik dat echt voor elkaar gekregen? Ik drukte een kusje op zijn lippen en genoot daar gewoon even van. Zijn lippen waren zacht, zoet en vol. Heerlijk. Mijn hand legde ik op zijn borst en voelde zijn hart weer kloppen. Daar werd ik nou vrolijk van om te weten dat onze harten in hetzelfde tempo klopten.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    ''Stop met me op te geilen '' grinnik ik en ik plant mijn lippen weer op die van hem . Waarom is deze jongen toch zo leuk? Duizendenvragen dwarrelen in mijn hoofd. Maar niet veel later zijn ze allemaal weg omdat ik in zijn mooie ogen kijk. Ze zijn een beetje blauw en groen denk ik . Ik kan het ook mis hebben hoor ik ben namelijk niet zo goed in oog kleuren herkennen . Mijn hart klopte als een specht die zowat een boom wil omzagen . Ik grinnik en ik geef hem weer een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik