• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jared Mason Malik

    'Dus jullie hebben iets met elkaar? Ik dacht dat je Lex niet leuk vond, Jared?' Ik glimlach. 'Ik ben blij dat jullie gelukkig zijn met elkaar. Jullie zijn een leuk koppel.' Ik knik. Er komt een zuster binnenlopen en ze haalt het ijs van Lex' oog. 'Anders raakt je oog er gewend aan en hhet moet ook bewegen' Mompelt ze. 'Vanavond word het er weer om gedaan zodat je het niet kunt open maken, hoe gaat het met je gekneusde rib?' Vraagt ze. 'Pijnlijk maar opzich gaat het wel' Antwoord Lex, en ik glimlach zwakjes. Ik let niet echt meer op, en pas als Lex zegt; 'Wat een lullige klootzak is het ook', let ik weer op. 'Zijn enige reactie is dus serieus Ow kut meer niet, niet eens een sorry' Zegt Lex, en ik let nu echt goed op. 'Wie dan? Serieus, nu wil ik hem nog liever in elkaar slaan.' Zeg ik, en ik meen het serieus.

    [Iemand voor Rhine?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    Ik zie dat Jared verward op kijkt en gniffel kort. 'Wie dan? Serieus nu wil ik hem nog liever in elkaar slaan' zegt hij serieus en ik bijt op mijn lip. 'Het was Jim maar alsjeblieft Jared doe het niet. Straks lig jij hier ook al, hij is echt heel sterk oke dus doe het niet ik wil niet dat jij hier ook ligt straks' ga ik er tegen in. Oke ik had me niet echt beschermd ofzo gewoon omdat ik van vroeger weet dat het dan vaak alleen maar erger word. Doen alsof het je niets doet, hoe moeilijk het ook is dat was de engiste methode had ik uitgevonden, dan was er niets meer aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Het was Jim maar alsjeblieft Jared doe het niet. Straks lig jij hier ook al, hij is echt heel sterk oke dus doe het niet ik wil niet dat jij hier ook ligt straks' Mijn mond valt open. Jim? Hoe... 'Waarom zou Jim dat doen? Ik bedoel... Ik geloof je wel, maar ik snap het niet. Sinds wanneer houdt Jim van mensen in elkaar slaan, dat vind ik eerlijk gezegd niks voor hem, en als jij het niet wilt, dan sla ik hem niet in elkaar hoor, maar hij komt hier niet zomaar vanaf.' Zeg ik boos, en ik begin uit frustratie rondjes te lopen. Van alle mensen die Lex zouden kunnen haten, had ik Jim niet verwacht. Oke, hij kan driftig zijn, maar dan sla je iemand toch nog niet het ziekenhuis in? 'En trouwens, als je denkt dat Jim mij zomaar kan verslaan, dan had je het mis hoor.' Zeg ik zo stoer mogelijk. Ik pak mijn mobiel en sms naar Jim. KLOOTZAK, hoe kon je? Hij ligt in het ziekenhuis door JOU!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Waarom zou Jim dat doen? Ik bedoel... Ik geloof je wel, maar ik snap het niet. Sinds wanneer houdt Jim van mensen in elkaar slaan, dat vind ik eerlijk gezegd niks voor hem, en als jij het niet wilt, dan sla ik hem niet in elkaar hoor, maar hij komt hier niet zomaar vanaf.' Boos begint hij rondjes te lopen en ik zie dat hij nadenkt en echt heel boos is ''En trouwens, als je denkt dat Jim mij zomaar kan verslaan, dan had je het mis hoor.' Ik glimlach zwakjes. 'Weet je Hij gaat me vermoorden hier voor maar het boeit me niets meer. Hij is gay en is verliefd op iemand. Toen hij me dat vertelde was dat voor ik het jullie vertelde en toen bedroog hij me. Na toen ik het jullie verteld had heb ik hem ge'sms't dat ik uit de kast gekomen ben en dat hij dat ook moet doen dat het dan beter is maar blijkbaar dacht hij dat ik jullie zijn geheim verteld had wat niet was dus toen heeft hij me mee gesleurd naar een hoek in het zwembad en daar ging hij op me intrappen en slaan en shit tot ik flauw viel en daarna weer bij kwam naar jullie ging en weer flauw viel' zucht ik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, ik heb het nogal druk met huiswerk enzo. Ik ga vandaag echt proberen te reageren, maar ik kan niets beloven. Sorry ;c]


    "Family don’t end in blood”

    Makeilon schreef:
    [Sorry, ik heb het nogal druk met huiswerk enzo. Ik ga vandaag echt proberen te reageren, maar ik kan niets beloven. Sorry ;c]


    [Sorry dat ik zo ongeduldig ben......]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jim Timothy Horan
    Ik kijk op mijn mobiel en ik zie dat ik een smsje heb gekregen van iemand zonder naam KLOOTZAK, hoe kon je? Hij ligt in het ziekenhuis door JOU! ik zucht. Ik weet al wie het is.. Jared. IK HEB AL SORRY GEZEGT OKÉ? IK HEB HET VERKEERD BEGREPEN I KNOW DAT JE DAAR GEEN LOLLY VOOR KOOPT MAAR IK HEB ECHT SPIJT.. ik heb echt spijt. Van mij mag je me in elkaar slaan doe met me wat je wilt. Vermoord me wurg me sla me bond en blauw het boeit me allemaal niks meer.. een traan rolt over mijn wang en ik veeg hem snel weer weg.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jared Mason Malik

    Mijn mobiel maakt een geluidje en ik kijk. Een bericht van Jim... IK HEB AL SORRY GEZEGT OKÉ? IK HEB HET VERKEERD BEGREPEN I KNOW DAT JE DAAR GEEN LOLLY VOOR KOOPT MAAR IK HEB ECHT SPIJT.. ik heb echt spijt. Van mij mag je me in elkaar slaan doe met me wat je wilt. Vermoord me wurg me sla me bond en blauw het boeit me allemaal niks meer.. Oke, ik ben boos op hem.... Maar zó boos? 'Weet je Hij gaat me vermoorden hier voor maar het boeit me niets meer. Hij is gay en is verliefd op iemand. Toen hij me dat vertelde was dat voor ik het jullie vertelde en toen bedroog hij me. Na toen ik het jullie verteld had heb ik hem ge'sms't dat ik uit de kast gekomen ben en dat hij dat ook moet doen dat het dan beter is maar blijkbaar dacht hij dat ik jullie zijn geheim verteld had wat niet was dus toen heeft hij me mee gesleurd naar een hoek in het zwembad en daar ging hij op me intrappen en slaan en shit tot ik flauw viel en daarna weer bij kwam naar jullie ging en weer flauw viel' Legt Lex uit, en mijn mond valt open. Ik slik even. 'Maar...' Ik kom even niet op de goede woorden. Wat moet ik zeggen? 'Waarom zou je zoiets doen?' Zeg ik vol walging, en ik kijk uit het raam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Maar...'Ik zie dat Jared naar zijn woorden zoekt'Waarom zou je zoiets doen?' Ik haal mijn schouders op en maak een piepgeluidje, dat was nou niet echt slim van me. 'Waarschijnlijk is hij zo'n grootte losser dat hij op me jaloers is' mompel ik. Dat was iets wat ik geleerd had vaak waren de pester jaloers op je Een zuster kwam binnen. 'we gaan je testen doen' ik word in het bed weg gereden en zwaai nog even naar Jared. Ze doen van alles maar ik zit zo verliefd te wezen dat ik het niet echt merk. 'oke alles is goed je mag zo naar huis. Hier is je medicatie. Maximaal 4 keer op een dag innemen tegen de hoofdpijn. Je mag niet sporten of rennen door de rib. Bij terugkomende klachten terug komen verder rustig aan doen' ik knik blij en glimlach terwijl ik terug gereden word. 'Ik mag naar huis' juich ik blij. Ik gooi de dekens van me af en zie dat ik in een onbekend shirt en mijn zwembroek hier lig. Naja boeiend. 'Van wie is dit shirt?' vraag ik zacht en kom iets wat met een pijnlijk gezicht overeind en mijn benen bungelen aan de zijkant


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brynn Noah Styles

    'We vinden hem vast wel hij-' Toen pas kwam ik erachter dat het over Jim ging. 'Jim? Nee, die zou het nooit doen! Lex, je hebt hem toch niet in de weg gezeten? Nee, natuurlijk niet. Hij weet dat je Zayn's beste vriend bent en hij wilt Zayn niet op zich. Maar waarom?' Ik was nogal wanhopig. 'Ik ga hem even bellen, sorry' mompelde ik snel en ik stond gelijk op om vervolgens naar de gang te lopen. Snel typte ik Jim's nummer in. Als hij zou ontkennen was er alsnog bewijs, en dat was Lex natuurlijk. Het maakte me kwaad dat Jim zoiets deed. Lex lag gewoon door dit in het ziekenhuis. Ongeduldig liep ik op een neer. Als ie maar opnam. Hij zou misschien weten waarom ik hem belde waardoor ie net zo goed niet kon opnemen. Al zou het hem denk ik niet zoveel kunnen schelen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan
    Ik neem op . '' Voor dat je me helemaal gaat uitschelden Brynn ! ik weet dat ik fout zit en ik heb ook echt super veel spijt. En met spijt koop je niks dat weet ik . Je mag alles met me doen je mag me vermoorden slaan uhmm ergens achterlaten zonder eten het boeit me allemaal niks meer. Ik haat deze wereld en ik haat mijn leven.. Ik heb het verkeerd begrepen ik dacht dat hij zei dat hij tegen iedereen heeft gezegd dat IK homo ben. En het spijt me echt verschrikkelijk.. '' Ik zucht en ik begin te huilen . Kom op Jim verman je zelf!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jared Mason Malik

    'Waarschijnlijk is hij zo'n grootte losser dat hij op me jaloers is' Zegt Lex. Ik knik. Ik weet hoe het is om iedere dag weer vernedert te worden, en ook nog een paar klappen te krijgen, maar echt in elkaar geslagen ben ik nooit. 'we gaan je testen doen' Zeggen ze tegen Lex, en hij wordt naar een of andere kamer gereden. Een aardige verpleegster zegt dat we in de kantine wat kunnen eten, en ik merk dat ik best honger heb. Na een tijdje komt Lex binnen. 'Ik mag naar huis' Roept hij, en hij springt onder de dekens vandaan. 'Van wie is dit shirt?' Vraagt hij, en ik steek grijnzend mijn hand op. 'Het was het eerste shirt dat ik zag.. En ik heb jou shirt aan trouwens.' Zeg ik met een grijns.

    [Waar is Jim? Ik denk dat ik Rhine daar misschien heenstuur.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ in een hotel]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    (wrm zit hij in een hotel? xD)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ omdat hij niet meer bij Niall wou zijn ^^ ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik