• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik schrok een beetje op uit overpeinzingen toen Jim opeens voor me stond. Ik knikte en gaf hem kort een kusje terug. Ik luisterde naar zijn vraag en stond op. Even ging ik met mijn hand door zijn haren. 'Ik ga uit met Louis en Noah, maar ik zie je morgen ochtend weer. Echt waar." Ik gaf hem een kusje op zijn wang, want echt zoenen voor mijn broer en zus vond ik heel ongemakkelijk. Ik glimlachte nog even naar Jim en aaide nog een keer door zijn haren voor ik me met lichte tegenzin weer naar Luis en Noah keerde. Zo graag wilde ik met hem mee gaan, maar ik had hen zo erg gemist dat ik het niet over mijn hart kon halen dit af te zeggen. Daarbij wist ik ook niet wanneer Lou weer weg zou moeten.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan
    '' Ow ja stom van me.. Vergeten '' zeg ik zachtjes en ik geef hem een kusje terug. Ik kijk in het rond en ik zie dat ze eigenlijk liever alleen zijn . '' Nou dan ga ik maar weer eens.. '' zeg ik zachtjes . Ik sta op en ik geef hem nog een dikke kus. '' Tot morgen'' glimlach ik en ik sluit de deur achter me. Ik stap op mijn fiets en ik rij naar het hotel waar ik net ook was. Ik liet mezelf op bed zakken en ik deed de tv aan. Ik keek naar Nickelodeon. Niet de leukste zender die er is maar toch. Ik pakte mijn mobiel er bij en ik smste naar Scott. Hey schatje . Ik mis je nu al x ik drukte op verzenden en ik stopte de oplader in het stopcontact. Ik deed het draadje in mijn mobiel en ik luisterde naar de muziek die ik erop had staan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Na nog een paar kussen keek ik mijn vriendje na en keek daarna met een lichtelijk rood hoofd van schaamte naar mijn broer en zus. "Sorry daarvoor. We kunnen het niet veel ergens anders doen omdat hij het Niall nog niet heeft durven vertellen, maar nu is alles over." Ik ging weer zitten en keek naar Noah en Louis. "Zullen we in het café de wedstrijd Newcastle - Doncaster gaan kijken? Net als vroeger?" Ja, toen smokkelden ze me ook al mee het café in om voetbalwedstrijden te kijken. In Doncaster deden ze er nooit moeilijk over zolang ik niet dronk, wat ik niet deed. Ik had nu gewoon zin om even weer dingen te doen net als vroeger. Met Lou in zijn toys-r-us uniform en ik in mijn basisschool uniform voor de tv voor de voetbalwedstrijd.


    Bowties were never Cooler

    Jared Mason Malik

    Ik loop weg, ik kan dit niet. Ik kan het hem niet vertellen. Ik spring het zwembad in en zwem naar het buitenzwembad. Daar ga ik op de kant zitten, waar heerlijke hangstoelen staan. Ik laat me in een ervan vallen, en kijk naar de natuur. Waarom is het leven nou zo moeilijk? Ik zucht en kijk rond. Na een tijdje besef ik dat ik gewoon eerlijk moet zijn tegenover Lex. Ik moet hem gewoon vertellen wat er aan de hand is. Ik sta op uit de stoel en loop rustig naar binnen. Ik kijk het zwembad rond, maar kan hem niet vinden. Is hij weggegaan? Ik zoek overal en vind hem uiteindelijk, liggend op een handdoek. Maar hij ziet er niet goed uit. Alsof hij in elkaar is geslagen. 'Lex!' Roep ik, en ik ren naar hem toe. Als ik bij hem ben zie ik dat zijn ogen dicht zijn. 'Nee... Nee, wordt wakker, ik vind dit niet leuk.' Zeg ik, en er rolt een traan over mijn wang. Opeens heb ik het lef bij elkaar geraapt en druk ik een kus op zijn mond.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd.

    Zayn en Brynn hadden me niet opgemerkt, wat ik ook wel begrijp. Zo te zien waren ze duidelijk verliefd op elkaar. Ik voel me weer misselijk worden en kokhals een paar keer. Mijn oog deed veel pijn, hij was denk erg dik en blauw. Ik ga met mijn vinger naar de achter kant van mijn hoofd en voel een kleverig goedje waardoor ik nog misselijker begin te voelen. Alles draaide en duizelde, en voor ik het weet val ik weg.. 'Lex!' ik hoor iemand mijn stem roepen, een stem die me erg bekend voor kwam. Namelijk van de liefde van mijn leven die mij niet ziet zitten. 'Nee... Nee, wordt wakker, ik vind dit niet leuk.' Ik probeer mijn ogen open te doen maar mijn hoofd bonkt weer pijnlijker. Ineens voel ik iets op mijn mond maar ik snap niet wat. Was het bloed? Was het water? Met moeite knipper ik mijn ogen open en zie Jared vlak voor mijn hoofd. 'Jared' fluister ik en krimp ineen door mijn hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'Twee jaar is echt wen eeuwigheid. Op mijn veertiende was ik al helemaal enthousiast dat ik al snel zestien werd en ik kon er mooi twee jaar op wachten' zuchtte ze, ze kon het niet laten om kort te lachen. Ik lachte ook even.
    'En toch heb ik wel medelijden met alle moeders. Hun kinderen groeien op en worden oud. Al zijn de meeste ouders nu wel zo'n beetje bejaard' knikte ze. Al gelijk pakte ze uit haar tas haar telefoon.
    'Goed idee' zei ze snel. En al snel glimlachte ze weer. 'Heb een berichtje verstuurd' zei ze. Ik zag dat ze even aarzelde, maar ze vroeg het me toch. 'Zayn, is de relatie van jou en Perrie een publiciteitsstunt of is het echt? Want er zijn een hoop mensen die het niet geloven'
    Ik keek haar even nadenkend aan. Zou ik het vertellen? Voor Perrie was het echt, ze was verliefd op me, maar ik was niet meer verliefd op haar. Opeens ging het deuntje van mijn mobiel en ik pakte snel mijn mobiel als een soort redding.
    'Zayn help me. Tehenover ijsbar please' Sms'te Lex me. Fronsend keek ik naar het berichtje, toen liet ik het aan Brynn zien.
    'Ga je mee naar hem?' Vroeg ik aan haar en ik stond op. Het gevoel dat er iets mis was, was sterk. Daarom wachtte ik niet op Brynn en liep gelijk naar de plaats toe waar Lex was. Toen ik hem zag viel mijn mond bijna open. Hij zag eruit alsof hij in elkaar geramd was zojuist. Jared stond er ook bij, maar ik wist dat hij het niet gedaan had.
    Snel hurkte ik naast Lex neer. 'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik licht paniekerig aan hem, of Jared. Het maakte me niet uit, zolang ik maar antwoord kreeg. Lex zag er niet al te best uit. Snel belde ik 112 voor een ambulance, toen ik klaar was met het gesprek zei ik:
    'Ik heb 112 gebeld.'


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd.

    Ik dacht dat ik op mijn eigen handdoek was gaan liggen maar blijkbaar was dat dus niet zo. Ik zie Zayn op me af rennen en bezorgd kijken. Zayn Hurkt zich bij me neer 'Wat is er gebeurd?' bezorgd kijkt hij me aan. Ik zag dat hij aardig paniekerig was. Ik zie dat hij zijn mobiel pakt en begint te bellen 'Ik heb 112 gebeld' Ik probeer te knikken maar door een pijnscheut slaak ik een hoge piep. 'Mijn hoofd' stoot ik uit. Ik vermoedde dat de wond achter op mijn hoofd niet meer bloedde maar het deed pijn heel veel pijn. Het liefste wou ik zeggen dat Jim dit had gedaan maar dat zouden ze niet geloven, daarbij Jim had me gedreigd. Als ik het iemand zou zeggen dan zou hij me waarschijnlijk niet levend laten. En al deze ellende omdat iemand het verkeerd begreep


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    Zayn komt aangerend. 'Wat is er gebeurd?' Vraagt hij, en ik haal mijn schouders op. 'Ik vond hem zo.' Leg ik uit, en ik pak Lex' hand vast. 'Ik heb al 112 gebeld.' Ik knik. 'Ik ga anders even een shirt halen, aangezien het buiten wat kouder is en het niet goed uitkomt als je er nu ook nog een verkoudheid bij krijgt.' Zeg ik, en met tegenzin verlaat ik Lex en Zayn om een shirt te halen. Ook neem ik een handdoek mee. Het shirt over Lex' hoofd krijgen is niet makkelijk. De gene die hem dit aangedaan heeft, kan best hard slaan. Twee ziekenhuisbroeders komen aangelopen met een brancard. 'Mag ik alsjeblieft mee?' Vraag ik in paniek. De ziekenhuisbroeders schudden hun hoofd, en tillen Lex op de brancard. Ze lopen weg en ik kijk paniekerig naar Zayn. 'We moeten iets doen! Hij kan daar toch niet alleen zijn! Hij kan niet eens praten!' Zeg ik in paniek, en ik begin rondjes te lopen uit frustratie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Malik

    Jared haalt zijn schouders op. 'Ik vond hem zo.' Legt hij uit en hij pakt Lex'hand vast. 'Ik ga anders even een shirt halen, aangezien het buiten wat kouder is en het niet goed uitkomt als je er nu ook nog een verkoudheid bij krijgt.' Zegt Jared, en hij verlaat ons om een shirt te halen. Als hij terugkomt heeft hij ook een handdoek bij zicht. Ik zie dat het shirt over Lex' hoofd krijgen niet makkelijk is, maar tja, wat verwacht je dan.
    Twee ziekenhuisbroeders komen aangelopen met een brancard. 'Mag ik alsjeblieft mee?' Vraagt Jared in paniek. De ziekenhuisbroeders schudden hun hoofd, en tillen Lex op de brancard. Ze lopen weg en Jared kijkt paniekerig naar me. 'We moeten iets doen! Hij kan daar toch niet alleen zijn! Hij kan niet eens praten!' Zegt hij in paniek, en hij begint rondjes te lopen uit frustratie. Ik leg mijn hand op zijn schouder om hem te laten stoppen.
    'Stop. We kunnen zelf naar het ziekenhuis toe gaan. Ik kan gaan rijden, maar daarvoor moeten we wel eerst naar huis.' Zeg ik uiterst kalm, maar zo voel ik me eigenlijk niet.
    'Ik ga nu mijn spullen pakken en die van Lex en jij pakt die van jezelf. Brynn moet ook mee, anders blijft ze hier in haar eentje. Het komt wel goed broertje.' Zeg ik geruststellend tegen hem, maar zo voel ik me niet. Snel loop ik terug naar de handdoeken en pak de spullen bij elkaar.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lex Huwerd

    'Ik vond hem zo.' zegt Jared ik voel vaag dat iemand mijn hand vast pakt maar de pijn was te overheersend. 'Ik ga anders even een shirt halen, aangezien het buiten wat kouder is en het niet goed uitkomt als je er nu ook nog een verkoudheid bij krijgt.'zegt Jared en ik kijk hem maar gewoon aan met pijn in mijn ogen. Hij komt terug met een shirt en doet hem aan. Ik slaak een kreetje van pijn maar merk dat het wel wat warmer is..
    Al snel komen er ambulance mensen en ik word op de brancard getild waardoor ik weer een kreetje slaak. 'Mag ik alsjeblieft mee?' Vraagt Jared smekend en ik merk dat hij echt in paniek is. Wazig zie ik een groep mensen om ons heen. Ik zie de antwoord niet maar ik neem aan dat het een nee is aangezien Jared met Zayn weg gaat en ik in de ambulance gedaan word. Angstig en pijnlijk staar ik verdoofd voor me uit terwijl alles langzaam aan wazig kleurt. 'Hij gaat flauwvallen' hoor ik de stem van de broeder nog zeggen waarna ik in een pijnloos zwart gat gezogen word.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Brynn Noah Styles

    Het ging best snel allemaal. Het ene moment zat Zayn te twijfelen om iets en het andere moment moest ik opeens mijn spullen pakken omdat Lex afgevoerd werd naar het ziekenhuis. Als eerst kwam ik snel Zayn achterna en keek ik met open mond naar de bijna bewusteloze jongen. Het was gewoon ziek dat je iemand in elkaar sloeg. Wie deed zoiets? Al snel liep ik weer met Zayn mee maar dit keer om alles in mijn tas te proppen en mijn telefoon te pakken om snel Jim een berichtje te sturen. Iemand heeft Lex in elkaar geslagen. Echt ziek! Ik ben mee met Jared en Zayn om naar Lex te gaan x. Typte ik om het snel te versturen. Zo snel mogelijk, met maar twee keer uitglijden, liep ik naar het kluisje om mijn ander spullen eruit te halen en snel even het shortje en de trui aan te doen. De tanktop die er eigenlijk onder hoorde omdat het anders doorscheen kostte teveel tijd dus liet ik die maar in mijn tas. 'Gaan we?' vroeg ik snel. Ik vond het erg voor Zayn, het was tenslotte zijn vriend. Ik zou werkelijk kapot zijn als Jim zoiets overkwam. Ik durfde eigenlijk aan geen van twee wat te vragen, bang dat ik iets verkeerds zou zeggen en weer eens woedende blikken toegeworpen zou krijgen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 19:15 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hahaa! Dat berichtje xD]

    Jared Mason Malik

    Ik pak snel Lex' spullen en kleed me om. In een snel tempo ren ik naar huis en spring de auto in. Ik kan alleen maar denken aan Lex. Wie zou dit nou doen? Dat is toch vreselijk? Ik bedoel; waarom zou iemand dit willen doen? Lex is een hele lijve jongen, en als ik erachter kom wie dit was... De gedachte aan het in elkaar slaan van de gene die dit heeft gedaan, geeft een geruststellend gevoel. Ik denk aan wat ik nou allemaal weet. Na een tijdje komen we aan bij het ziekenhuis, en ik ren naar de mevrouw achter de balie. 'Eh... Hallo. Ik kom hier voor Lex Huward. Hij is hier net binnengebracht.' Zeg ik. De vrouw zoekt wat op op de computer en knik. 'Kamer 405.' Zegt ze, en ik ren naar Brynn en Zayn. 'Kamer 405!' Roep ik, en ik druk op het knopje voor de lift. Aangezien die er al is voor Brynn en Zayn, vind ik dat die twee wel even kunnen wachten. eenmaal op de verdieping van Lex' Kamer, loop ik de kamer binnen, om te zien dat Lex is flauwgevallen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Sorry, ik ben er weer naar een hopeloze week D; Waar moet ik met Hazz op reageren?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Timothy Horan
    Opeens krijg ik een berichtje Iemand heeft Lex in elkaar geslagen. Echt ziek! Ik ben mee met Jared en Zayn om naar Lex te gaan x. Ik zucht. Ach zo erg heb ik hem toch niet toegetakeld? Ik sla niet eens zo hard ! Hij stelt zich echt aan . Ow wat erg x Jim stuur ik terug. Ik heb echt geen spijt hoor. Hij heeft mijn fucking geheim verteld !! Of misschien heb ik het verkeerd begrepen? Misschien bedoelde hij dat uit de kast was gekomen? .. Als dat zo is dan ben ik weg hier. Dan verhuis ik wel naar Nederland ofzo . Want dan heb ik niemand meer die om mij geeft. Ik zucht lichtjes en ik druk mijn tv uit . Ik verveel me dood hier !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Lex Huwerd

    Ik voel vaag wat dingen maar veel krijg ik niet mee. Mijn hoofd wond word gehecht en er word verband om mijn hoofd gedaan. De rest van de wonden wordt schoongemaakt. Op mijn oog word ijs gelegd tegen de zwelling en een zalf word erop gesmeerd. Langzaam gaat het donkere weg en ik open voorzichtig mijn ogen. Ik voel dat mijn ene oog niet open kan en ik knipper weer met mijn ene oog. Ik kreun zacht door de hoofdpijn en zie Jared. 'Jared' fluister ik zachtjes en tranen vormen in mijn ogen. Blijkbaar was er een zuster in de kamer want de zak ijs word van mijn oog gehaald. Onwennig tegen het licht knipper ik weer wat gelijk pijn doet aan mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan