• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    ^ Wtf, schrijf Nederlands. Waarom dit?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    ^ Wtf, schrijf Nederlands. Waarom dit?


    Da's reclame volgens mij.


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)
    Da's reclame volgens mij.

    Ja, spambot of zo, dat zei Square al tegen me, maar dat maakt het niet minder irritant.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^ Yes, indeed. Maar ik zie zoiets wel vaker voorbij komen de laatste tijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, spambot of zo, dat zei Square al tegen me, maar dat maakt het niet minder irritant.


    Indeed. Ze zijn echt vervelend.


    26 - 02 - '16

    Heeft nog iemand opmerkingen? De moderators kunnen wel nog wat visies gebruiken. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Heeft nog iemand opmerkingen? De moderators kunnen wel nog wat visies gebruiken. (:


    Genoeg maar ik vrees dat als ik die doorgeef ik weer eens een ban krijg (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Avarosa schreef:
    Heeft nog iemand opmerkingen? De moderators kunnen wel nog wat visies gebruiken. (:

    Ik heb niet echt opmerkingen, ik heb gezegd wat ik ervan vond en hoe ik het zag in die enquete.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arratay schreef:
    (...)

    Genoeg maar ik vrees dat als ik die doorgeef ik weer eens een ban krijg (:

    Het gebeurt allemaal anoniem. ^^

    Aragog zorgt ervoor dat ieder zijn identiteit beschermd wordt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maven schreef:
    Ik vind het altijd lastig om dit soort dingen in te vullen, ik sla maar over. Sorry.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Dit soort dingen vind ik moeilijk te beoordelen, aangezien ik niet altijd elke mod spreek/zie.
    Dus helaas, ik sla deze keer over.

    Scandal schreef:
    (...)
    Het gebeurt allemaal anoniem. ^^

    Aragog zorgt ervoor dat ieder zijn identiteit beschermd wordt.


    Dat betwijfel ik zo.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    (...)

    Dat betwijfel ik zo.


    Ik kan je verzekeren, wij krijgen absoluut geen namen. Helemaal niets. Het enige wat we te zien krijgen is de enquête. Maar als je het niet in wil vullen, is dat je eigen keuze c:


    Miep

    Bombalurina schreef:
    (...)

    Ik kan je verzekeren, wij krijgen absoluut geen namen. Helemaal niets. Het enige wat we te zien krijgen is de enquête. Maar als je het niet in wil vullen, is dat je eigen keuze c:


    Ach jullie hoeven niet zo klef te doen :] Ik heb het al ingevuld en doe het met groot plezier nog eens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    We hebben gedurende deze periode een bestand bijgehouden met de opmerkingen. Nu zijn we bezig met het volledig uitschrijven van een leesbaar rapport. Wij gaan dit rapport met jullie delen. De datum wanneer dit bekend gemaakt wordt, is nog niet bekend.
    De procedure gaat als volgt: de eerste hand aan het rapport wordt vandaag gelegd. Eenmaal het rapport af is, wordt het eerst onder ons en de bemiddelaars besproken. Daarna wordt het bekend gemaakt.
    We willen een zo volledig mogelijk rapport en dat vergt tijd. Dus verwacht niet morgen al een rapport. We brengen dit zo snel mogelijk in orde!

    Nogmaals, bedankt!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury