• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    Dooddoenervo schreef:
    Stop met op elkaar te bitchen! Find Peace

    Ben je voor de mods goed ben je ertegen: goed.

    Omdat ik weet dat dit nog vanpas zal komen:


    HMSTER


    quidquid excusatio prandium pro

    Om eerlijk te zijn vind ik het jammer dat er redelijk wat users zijn die zo haatdragend zijn naar de mods toe.
    Het is een feit dat er in het verleden wel wat fouten zijn gemaakt, grote fouten, dat geef ik toe maar wie zijn jullie om er dan zo moeilijk over te doen?
    Begrijp me niet verkeerd, ik wil het niet goedpraten maar soms lijkt het er wel op dat heel wat mensen hier vergeten dat wij, net als jullie, ook maar mensen zijn.
    Mensen maken fouten, dat is nu eenmaal zo...Maar wat we ook doen, we krijgen altijd bakken kritiek over ons heen zelfs als we alleen maar het beste met de site voorhebben.
    We kunnen nooit iedereen blij maken, dat is onmogelijk op een site als deze met toch wel een groot aantal users.

    Er worden dingen bovengehaald die al een hele tijd geleden zijn gebeurd en ik snap niet waarom mensen dat steeds boven blijven halen.
    De mods van toen hebben hun verontschuldigingen aangeboden, ook al was het wel een beetje laat.
    Ik was toen nog geen mod en heb toen ook gezegd dat ik blij was dat ze er uiteindelijk toch voor uit zijn gekomen.
    Van kritiek ga je niet dood mensen. (cat)
    Het hoort bij het leven en als je daar niet mee om kunt gaan, ga je in de toekomst waarschijnlijk wel meerdere keren op je tenen getrapt zijn.

    Wat ik ook wil zeggen is dat mensen kunnen leren uit hun fouten en ik ben er vast van overtuigd dat de mods van toen dat ook hebben gedaan.
    Nu scheren jullie alle mods over dezelfde kam, iets wat ik persoonlijk niet correct vind.
    Voordat ik mod was, was ik toch ook maar een user die het goed kon vinden met anderen.
    Maar nu lijkt het volgens jullie wel dat het rode kleurtje me heeft verandert in een monster terwijl ik eigenlijk nog steeds diezelfde persoon ben die ik was voor de verkiezingen.

    We gaan wel degelijk iets doen met de enquête, maar geef ons dan ook een kans.
    Je mag kritiek op ons hebben, zo weten we waar we staan, maar doe dit dan toch op een volwassen, beleefde manier en niet zoals de meesten hier nu bezig zijn.
    We zijn verre van perfect, maar kijk eerst eens naar jezelf voordat je gaat zeuren over onze fouten want ik ben er zeker van dat jullie ook fouten hebben gemaakt in het verleden en dit waarschijnlijk in de toekomst ook zullen doen.
    Zo, ik heb mijn zegje gedaan en ik hoop ergens dat mensen wat verdraagzamer gaan zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee, maar er waren zat andere mods in het topic. Ze heeft geen waarschuwing of iets dergelijks gehad en toen ik het terug probeerde te zoeken was het verdwenen.

    Dat je nog discretie op kan brengen, knap. Da's ook wat mij altijd tegenstaat, wie controleert de controleerders?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap eigenlijk niet waarom users kritiek hier op gaan geven, terwijl het een enquete is voor moderators om kritiek e.d. te krijgen wat ze moeten verbeteren of juist goed doen. Als je dat hier kunt schrijven, kun je net zo goed de enquete invullen.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2013 - 20:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ga hem denk ik niet invullen, ik ken niet echt zoveel moderators en ben er ook nog niet veel mee in aanraking gekomen.

    Wow, het zijn ook altijd dezelfde users die als hongerige wolven op het drama afkomen. Geweldig :')

    Ik ga er even naar kijken, al heb ik de laatste tijd weinig aan te merken op de gang van zaken op Q en ken ik ook echt niet alle mods meer.


    i put the fun in funeral

    Mijn vraag wordt wel lekker genegeerd.

    Scorpia schreef:
    Tot wanneer kun je hem eigenlijk insturen?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Mijn vraag wordt wel lekker genegeerd.

    (...)

    Oh sorry... Daar zijn we nog niet helemaal uit. Maar ga er maar van uit dat het nog wel een tijdje 'open blijft staan'.


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    (...)
    Oh sorry... Daar zijn we nog niet helemaal uit. Maar ga er maar van uit dat het nog wel een tijdje 'open blijft staan'.



    Ja, oké.


    Some people are art and do art at the same time

    Naerys schreef:
    Om eerlijk te zijn vind ik het jammer dat er redelijk wat users zijn die zo haatdragend zijn naar de mods toe.
    Het is een feit dat er in het verleden wel wat fouten zijn gemaakt, grote fouten, dat geef ik toe maar wie zijn jullie om er dan zo moeilijk over te doen?
    Begrijp me niet verkeerd, ik wil het niet goedpraten maar soms lijkt het er wel op dat heel wat mensen hier vergeten dat wij, net als jullie, ook maar mensen zijn.
    Mensen maken fouten, dat is nu eenmaal zo...Maar wat we ook doen, we krijgen altijd bakken kritiek over ons heen zelfs als we alleen maar het beste met de site voorhebben.
    We kunnen nooit iedereen blij maken, dat is onmogelijk op een site als deze met toch wel een groot aantal users.

    Er worden dingen bovengehaald die al een hele tijd geleden zijn gebeurd en ik snap niet waarom mensen dat steeds boven blijven halen.
    De mods van toen hebben hun verontschuldigingen aangeboden, ook al was het wel een beetje laat.
    Ik was toen nog geen mod en heb toen ook gezegd dat ik blij was dat ze er uiteindelijk toch voor uit zijn gekomen.
    Van kritiek ga je niet dood mensen. (cat)
    Het hoort bij het leven en als je daar niet mee om kunt gaan, ga je in de toekomst waarschijnlijk wel meerdere keren op je tenen getrapt zijn.

    Wat ik ook wil zeggen is dat mensen kunnen leren uit hun fouten en ik ben er vast van overtuigd dat de mods van toen dat ook hebben gedaan.
    Nu scheren jullie alle mods over dezelfde kam, iets wat ik persoonlijk niet correct vind.
    Voordat ik mod was, was ik toch ook maar een user die het goed kon vinden met anderen.
    Maar nu lijkt het volgens jullie wel dat het rode kleurtje me heeft verandert in een monster terwijl ik eigenlijk nog steeds diezelfde persoon ben die ik was voor de verkiezingen.

    We gaan wel degelijk iets doen met de enquête, maar geef ons dan ook een kans.
    Je mag kritiek op ons hebben, zo weten we waar we staan, maar doe dit dan toch op een volwassen, beleefde manier en niet zoals de meesten hier nu bezig zijn.
    We zijn verre van perfect, maar kijk eerst eens naar jezelf voordat je gaat zeuren over onze fouten want ik ben er zeker van dat jullie ook fouten hebben gemaakt in het verleden en dit waarschijnlijk in de toekomst ook zullen doen.
    Zo, ik heb mijn zegje gedaan en ik hoop ergens dat mensen wat verdraagzamer gaan zijn.

    Wow. Goed gezegd.
    Het gaat hier nog altijd over de enquête, mensen, en niet over de fouten die de mods gemaakt hebben. Die enquête is juist gemaakt om die kritiek anoniem te uiten. -_-


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scorpia schreef:
    (...)


    Ja, oké.

    Ik snap dat het niet echt een bevredigend antwoord is, maar een beter antwoord heb ik op het moment niet :[


    I am an idiot, I move.

    Scholar schreef:
    (...)
    Ik snap dat het niet echt een bevredigend antwoord is, maar een beter antwoord heb ik op het moment niet :[

    Dat geeft niet, vind het alleen een beetje onzin dat jullie mijn post na vier pagina's nog steeds niet zagen. Maar goed.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik denk er nog over na om het in te vullen, maar die van mij hoeft niet persé anoniem te blijven. Dat maakt mij namelijk niet uit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik denk er nog over na om het in te vullen, maar die van mij hoeft niet persé anoniem te blijven. Dat maakt mij namelijk niet uit.


    Mij ook niet, but okay.


    Some people are art and do art at the same time

    Naerys schreef:
    Om eerlijk te zijn vind ik het jammer dat er redelijk wat users zijn die zo haatdragend zijn naar de mods toe.
    Het is een feit dat er in het verleden wel wat fouten zijn gemaakt, grote fouten, dat geef ik toe maar wie zijn jullie om er dan zo moeilijk over te doen?
    Begrijp me niet verkeerd, ik wil het niet goedpraten maar soms lijkt het er wel op dat heel wat mensen hier vergeten dat wij, net als jullie, ook maar mensen zijn.
    Mensen maken fouten, dat is nu eenmaal zo...Maar wat we ook doen, we krijgen altijd bakken kritiek over ons heen zelfs als we alleen maar het beste met de site voorhebben.
    We kunnen nooit iedereen blij maken, dat is onmogelijk op een site als deze met toch wel een groot aantal users.

    Er worden dingen bovengehaald die al een hele tijd geleden zijn gebeurd en ik snap niet waarom mensen dat steeds boven blijven halen.
    De mods van toen hebben hun verontschuldigingen aangeboden, ook al was het wel een beetje laat.
    Ik was toen nog geen mod en heb toen ook gezegd dat ik blij was dat ze er uiteindelijk toch voor uit zijn gekomen.
    Van kritiek ga je niet dood mensen. (cat)
    Het hoort bij het leven en als je daar niet mee om kunt gaan, ga je in de toekomst waarschijnlijk wel meerdere keren op je tenen getrapt zijn.

    Wat ik ook wil zeggen is dat mensen kunnen leren uit hun fouten en ik ben er vast van overtuigd dat de mods van toen dat ook hebben gedaan.
    Nu scheren jullie alle mods over dezelfde kam, iets wat ik persoonlijk niet correct vind.
    Voordat ik mod was, was ik toch ook maar een user die het goed kon vinden met anderen.
    Maar nu lijkt het volgens jullie wel dat het rode kleurtje me heeft verandert in een monster terwijl ik eigenlijk nog steeds diezelfde persoon ben die ik was voor de verkiezingen.

    We gaan wel degelijk iets doen met de enquête, maar geef ons dan ook een kans.
    Je mag kritiek op ons hebben, zo weten we waar we staan, maar doe dit dan toch op een volwassen, beleefde manier en niet zoals de meesten hier nu bezig zijn.
    We zijn verre van perfect, maar kijk eerst eens naar jezelf voordat je gaat zeuren over onze fouten want ik ben er zeker van dat jullie ook fouten hebben gemaakt in het verleden en dit waarschijnlijk in de toekomst ook zullen doen.
    Zo, ik heb mijn zegje gedaan en ik hoop ergens dat mensen wat verdraagzamer gaan zijn
    .


    Ik denk dat dit precies mijn gevoelens beschrijft, dankjewel Kim.
    Ik ben het hier volledig mee eens. Ik ben net als Kim een "nieuwe" mod en was toen ook nog geen moderator. Maar voor sommigen zijn alle mods hetzelfde terwijl we enorm veel van elkaar verschillen en er altijd wel een meningsverschil is over een bepaald onderwerp. Ik merk ook duidelijk, dat, sinds mijn kleur, zelfs vriendinnen van Quizlet, die ik al lang kende, zich anders gingen gedragen, of dachten dat ik veranderd was omdat mijn username rood was. Sommigen vonden het "cool" anderen vonden het eng en dachten dat ik veranderd was. Misschien wel, rustiger omdat ik me behoor te gedragen als een "voorbeeld". Maar zéker niet in omgang met mensen. Ik ben nog steeds Anouk en niet Bombalurina die iedere keer als mod op moet treden. Ik hang nog steeds rond in de oude vriendengroep en heb nog steeds dezelfde interesses. Wij zijn allemaal user geweest, en kregen wij iedere keer kritiek over ons heen toen we nog die groene kleur hadden? Nee.
    Onze mening is niet veranderd met de kleur denk ik zo. We kijken anders tegen dingen aan, vanuit andere invalshoeken, maar zijn wij daardoor andere personen geworden?


    Miep