• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    Combustible schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk gaat het ook om dat rood. Omdat dat "rood" ons meerdere keren diep teleurgesteld heeft. Als jij zoiets bij mij zou doen zou het niet over het 'rood' gaan maar over het 'vivere'. Maar goed, kijk naar het topic van Hale, die wordt ook niet zomaar vergeven, niemand hier. Maar voor mij hebben hun nog niet de fout rechtgezet.


    Persoonlijk - als ik naar jouw reacties van de afgelopen jaren kijk, denk ik dat niets echt goed genoeg is.. want ik heb je weinig positieve reacties zien plaatsen. Maar goed, dat is persoonlijk en mijn interpretatie. En over dat teleurgesteld.. dat is toch menselijk, of niet? Jij bent toch ook wel eens door mensen in je omgeving teleurgesteld?


    To infinity and beyond •

    Combustible schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk gaat het ook om dat rood. Omdat dat "rood" ons meerdere keren diep teleurgesteld heeft. Als jij zoiets bij mij zou doen zou het niet over het 'rood' gaan maar over het 'vivere'. Maar goed, kijk naar het topic van Hale, die wordt ook niet zomaar vergeven, niemand hier. Maar voor mij hebben hun nog niet de fout rechtgezet.


    They are just people. Do you know how stressful this could be for them?All because you people have to keep bashing them? Because you refuse to look at the good things they've done and keep focusing on their mistakes?

    God Humans suck.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NightVale schreef:
    (...)

    They are just people. Do you know how stressful this could be for them?All because you people have to keep bashing them? Because you refuse to look at the good things they've done and keep focusing on their mistakes?

    God Humans suck.


    -

    Combustible schreef:
    (...)
    Ja tuurlijk gaat het ook om dat rood. Omdat dat "rood" ons meerdere keren diep teleurgesteld heeft. Als jij zoiets bij mij zou doen zou het niet over het 'rood' gaan maar over het 'vivere'. Maar goed, kijk naar het topic van Hale, die wordt ook niet zomaar vergeven, niemand hier. Maar voor mij hebben hun nog niet de fout rechtgezet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ach, ze doen nu ook wel eens dingen verkeerd en ze doen ook dingen goed. Maar als ze iets echt verneuken dan heeft dat nu eenmaal een grotere impact en zijn er mensen die ze niet meer vertrouwen. Ik kan best begrijpen dat Sevda zich zo voelt.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 20:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vivere schreef:
    (...)

    Persoonlijk - als ik naar jouw reacties van de afgelopen jaren kijk, denk ik dat niets echt goed genoeg is.. want ik heb je weinig positieve reacties zien plaatsen. Maar goed, dat is persoonlijk en mijn interpretatie. En over dat teleurgesteld.. dat is toch menselijk, of niet? Jij bent toch ook wel eens door mensen in je omgeving teleurgesteld?


    Ik denk dat het voor mij anders ligt dan voor de meeste users hier. De mods blijven me teleurstellen. Ze negeren letterlijk mijn berichten door gewoon niks meer terug te sturen, veranderen de regels plots zodat ik de enige ben die een waarschuwing krijg (een andere mod was het nog met mij eens, maar het telde niet), weigeren om gewoon fatsoenlijk sorry te zeggen als ze een grove fout gemaakt hebben en konden zelfs geen normaal contact onderhouden met een bemiddelaar die ik had ingeschakeld omdat ik ook geen normaal contact met hen kon hebben. De bemiddelaar heeft echt gedaan wat ze kon voor mij, bemiddelaars vertrouw ik dan ook echt, maar de mods leken wel gewoon te weigeren normaal contact erover te hebben. Ik ben zelfs eens gewoon door een mod uitgescholden toen ik probeerde te helpen.


    Your make-up is terrible

    Wow, mensen, overdrijf niet zo! Ik wil er even op wijzen dat Q gewoon een site is en de mods gewoon mensen. Toch geen reden om zo lang een wrok te koesteren over iets virtueel? Mij lijkt me dat verspilling van tijd en bovendien zou het hier veel gezelliger zijn als die boze gevoelens er niet meer waren. Om maar niet te zeggen dat je echt niet alle mods over één kam kunt scheren. Je kunt hen niet allemaal even aardig vinden, maar waarschijnlijk zou je met sommige best goed bevriend raken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik denk dat het voor mij anders ligt dan voor de meeste users hier. De mods blijven me teleurstellen. Ze negeren letterlijk mijn berichten door gewoon niks meer terug te sturen, veranderen de regels plots zodat ik de enige ben die een waarschuwing krijg (een andere mod was het nog met mij eens, maar het telde niet), weigeren om gewoon fatsoenlijk sorry te zeggen als ze een grove fout gemaakt hebben en konden zelfs geen normaal contact onderhouden met een bemiddelaar die ik had ingeschakeld omdat ik ook geen normaal contact met hen kon hebben. De bemiddelaar heeft echt gedaan wat ze kon voor mij, bemiddelaars vertrouw ik dan ook echt, maar de mods leken wel gewoon te weigeren normaal contact erover te hebben. Ik ben zelfs eens gewoon door een mod uitgescholden toen ik probeerde te helpen.


    Kijk, dan ligt het anders en is het ook persoonlijk voor jou. Maar niet iedereen heeft die ervaring, dus ik vind niet dat het dan vreemd is dat mensen zo fel reageren op de mensen die super negatief reageren. Maar ik denk dat sommige mensen vergeten dat ze fouten maken, en fouten zijn menselijk. Ik heb ook meerdere keren dezelfde fout gemaakt bij bepaalde dingen en met mij nog miljoenen anderen..


    To infinity and beyond •

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik denk dat het voor mij anders ligt dan voor de meeste users hier. De mods blijven me teleurstellen. Ze negeren letterlijk mijn berichten door gewoon niks meer terug te sturen, veranderen de regels plots zodat ik de enige ben die een waarschuwing krijg (een andere mod was het nog met mij eens, maar het telde niet), weigeren om gewoon fatsoenlijk sorry te zeggen als ze een grove fout gemaakt hebben en konden zelfs geen normaal contact onderhouden met een bemiddelaar die ik had ingeschakeld omdat ik ook geen normaal contact met hen kon hebben. De bemiddelaar heeft echt gedaan wat ze kon voor mij, bemiddelaars vertrouw ik dan ook echt, maar de mods leken wel gewoon te weigeren normaal contact erover te hebben. Ik ben zelfs eens gewoon door een mod uitgescholden toen ik probeerde te helpen.
    En ik begrijp uit dit verhaal dat die moderator die je heeft uitgescholden onslagen is?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)En ik begrijp uit dit verhaal dat die moderator die je heeft uitgescholden onslagen is?


    Nee, die is er nog steeds.


    Your make-up is terrible

    Vivere schreef:
    (...)

    Persoonlijk - als ik naar jouw reacties van de afgelopen jaren kijk, denk ik dat niets echt goed genoeg is.. want ik heb je weinig positieve reacties zien plaatsen. Maar goed, dat is persoonlijk en mijn interpretatie. En over dat teleurgesteld.. dat is toch menselijk, of niet? Jij bent toch ook wel eens door mensen in je omgeving teleurgesteld?

    "Je moet niet overal genoege mee nemen, zeg wat je wil want niemand anders zal het voor je doen." Dat vind ik toch een redelijk mooi iets, maar inderdaad ik ben redelijk vaak teleurgesteld. En de eerste keer krijgen mensen van mij sowieso een nieuwe kans, die hebben de mods van mij ook zeker gekregen. Ik zit nu al 3/4 jaar op deze site, en geloof me, het eerste anderhalf jaar was ik hun behoorlijk aan het helpen in zulke situaties, maar toen lekte dingen uit en opnieuw, en opnieuw. En dat waren geen mooie dingen. En per keer wordt het moeilijker dat vertrouwen terug te winnen. Maar goed, na meerdere keren dezelfdde fout ga je er vanzelf vanuit dat die mensen nu eenmaal zo zijn. En vanaf dat punt is het moeilijk iemand van iets anders te overtuigen.


    Let it come and let it be

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee, die is er nog steeds.
    Lol. Belachelijk gewoon. Ik snap dan helemaal dat je diegene niet mag. Heb je dit aan Rutger gemeld?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)Lol. Belachelijk gewoon. Ik snap dan helemaal dat je diegene niet mag. Heb je dit aan Rutger gemeld?


    Nee, maar er waren zat andere mods in het topic. Ze heeft geen waarschuwing of iets dergelijks gehad en toen ik het terug probeerde te zoeken was het verdwenen.


    Your make-up is terrible

    NightVale schreef:
    (...)

    They are just people. Do you know how stressful this could be for them?All because you people have to keep bashing them? Because you refuse to look at the good things they've done and keep focusing on their mistakes?

    God Humans suck.

    They're like police officers. They choose for their job, but with that, they risk getting beaten up at nighttime because they decided to become a cop. The mods made the decision themselves.

    That's why I don't want to be a cop. That's why I choose to be a simple user instead of a mod.


    Let it come and let it be

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee, maar er waren zat andere mods in het topic. Ze heeft geen waarschuwing of iets dergelijks gehad en toen ik het terug probeerde te zoeken was het verdwenen.
    So sad. Ik vind dat ze de kracht om berichten te verwijderen eigenlijk niet moeten hebben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,