• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    Combustible schreef:
    (...)
    "Je moet niet overal genoege mee nemen, zeg wat je wil want niemand anders zal het voor je doen." Dat vind ik toch een redelijk mooi iets, maar inderdaad ik ben redelijk vaak teleurgesteld. En de eerste keer krijgen mensen van mij sowieso een nieuwe kans, die hebben de mods van mij ook zeker gekregen. Ik zit nu al 3/4 jaar op deze site, en geloof me, het eerste anderhalf jaar was ik hun behoorlijk aan het helpen in zulke situaties, maar toen lekte dingen uit en opnieuw, en opnieuw. En dat waren geen mooie dingen. En per keer wordt het moeilijker dat vertrouwen terug te winnen. Maar goed, na meerdere keren dezelfdde fout ga je er vanzelf vanuit dat die mensen nu eenmaal zo zijn. En vanaf dat punt is het moeilijk iemand van iets anders te overtuigen.


    Ik neem ook niet overal genoegen mee hoor, dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zit hier ook al bijna 4 jaar, maar ik heb eigenlijk geen problemen gehad met de mods. Natuurlijk, dat uitlekken van die lijst toen was niet slim en ook niet handig voor het vertrouwen. Ik neem aan dat je op die lijst stond (niet rot bedoelt, maar omdat je zo hevig reageert op die manier, niet op de manier dat ik vind dat je op die lijst behoort'
    En dat laatste snap ik, maar dat heb ik meestal met mensen die ik ook echt persoonlijk ken, en niet mensen die op de site/forum 'letten'.


    To infinity and beyond •

    Combustible schreef:
    (...)
    They're like police officers. They choose for their job, but with that, they risk getting beaten up at nighttime because they decided to become a cop. The mods made the decision themselves.

    That's why I don't want to be a cop. That's why I choose to be a simple user instead of a mod.


    So you're saying it's fine for people to beat up police offers? No really, go with me here. They choose to help the community and keep order. So they deserve to be beat up. Thats what you're going with. Thew mods picked this job, so they're not people with feelings, they're here so you can all bitch at them while they're trying to be better at their jobs.
    Jesus Christ.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NightVale schreef:
    (...)

    So you're saying it's fine for people to beat up police offers? No really, go with me here. They choose to help the community and keep order. So they deserve to be beat up. Thats what you're going with. Thew mods picked this job, so they're not people with feelings, they're here so you can all bitch at them while they're trying to be better at their jobs.
    Jesus Christ.

    Dat gaat wel weer heel ver hoor. Niemand vermoord hier iemand. Daarbij de mods hebben wel vaker geprobeerd zich te beteren. Uit dit topic blijkt wel dat dat niet is aangeslagen. Mensen zijn het nu eenmaal niet eens met bepaalde dingen.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 20:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen, kunnen we het hier gewoon gezellig houden? Iedereen mag zijn eigen mening hebben en het is niet nodig om in dit topic op elkaar af te springen. Als jullie niet denken dat we er iets mee gaan doen, dan is dat prima. Dan vul je hem niet in of doe je dat wel, gewoon zodat je ons eens goed en in alle eerlijkheid kunt vertellen wat jullie nou denken. Denken jullie wel dat we er iets mee gaan doen, dan is dat prima. Dan vul je hem in zodat je ons in alle eerlijkheid kunt vertellen wat je denkt. Maar kunnen we iedereen tenminste in hun waarde laten, zowel mods als users? Sommige opmerkingen tegenover elkaar gaan in mijn opinie vanuit beiden kanten gewoon wat te ver en ik zou niet graag zien dat dit topic in ruzie eindigt of helemaal naar zijn gallemiezen gaat hierdoor. We houden niet voor niets zo'n enquête en of je er nou in gelooft of niet, het lijkt mij mogelijk om dit topic geen 'vs' topic te laten worden. We weten dat jullie allemaal je eigen mening hebben en die mogen jullie zeker uiten, maar ik zou jullie willen vragen dit tegenover elkaar respectvol te houden en dit topic te besteden aan waar het om gaat: de enquête.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Vivere schreef:
    (...)

    Ik neem ook niet overal genoegen mee hoor, dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zit hier ook al bijna 4 jaar, maar ik heb eigenlijk geen problemen gehad met de mods. Natuurlijk, dat uitlekken van die lijst toen was niet slim en ook niet handig voor het vertrouwen. Ik neem aan dat je op die lijst stond (niet rot bedoelt, maar omdat je zo hevig reageert op die manier, niet op de manier dat ik vind dat je op die lijst behoort'
    En dat laatste snap ik, maar dat heb ik meestal met mensen die ik ook echt persoonlijk ken, en niet mensen die op de site/forum 'letten'.

    Ja maar dat is het 'm juist. Er is niet één ding uit gelekt, maar heel veel. Dingen waarvan ik aanneem dat jij ze niet hebt meegekregen. Maar het punt bij mij is, ìk ben neit degene die dit persoonlijk heeft gemaakt. Dat hebben de mods gedaan met oa die lijst. Ze gingen users op een te persoonlijke manier behandelijk, zo ontstond ook het 'roddelforum' in mijn ogen. Het is oké om te roddelen, maar niet op een forum wat bedoeld is voor de orde. Doe dat dan in een pb'tje naar elkaar of zo. Maar om users zo neer te zetten, met alle persoonlijk aspecten die ze kunnen vinden is echt not done. En iedere keer dat er iets uitlekte op het mod-forum stond er altijd wel zoiets tussen. En het is echt niet dat ze zulke verhalen aan elkaar vertellen alleen op eht moment dat het uitlekt. In de hele periodes ertussen gaat het door. En wij, als users hebben géén idee wat er allemaal speelt daar. Want hun blijven hun oprechte excuses aanbieden. Maar dan lekt er weer iets uit en zeggen ze wéér sorry. En zo gaat het al jaren door.

    Ik heb er ook een paar (ex-)mods tussen zitten die ik heel erg mag, maar die zijn wel medeplichtig. Dus dat is voor mij ook een moeilijke kwestie.
    Maar nogmaals de mods doen het modforum voor als een hele proffecionele, objectieve praatgroep, maar dat is het niet. Verre van en iedere keer als er iets uitlekt wordt dat opnieuw duidelijk.


    Let it come and let it be

    Yoda schreef:
    Mensen, kunnen we het hier gewoon gezellig houden? Iedereen mag zijn eigen mening hebben en het is niet nodig om in dit topic op elkaar af te springen. Als jullie niet denken dat we er iets mee gaan doen, dan is dat prima. Dan vul je hem niet in of doe je dat wel, gewoon zodat je ons eens goed en in alle eerlijkheid kunt vertellen wat jullie nou denken. Denken jullie wel dat we er iets mee gaan doen, dan is dat prima. Dan vul je hem in zodat je ons in alle eerlijkheid kunt vertellen wat je denkt. Maar kunnen we iedereen tenminste in hun waarde laten, zowel mods als users? Sommige opmerkingen tegenover elkaar gaan in mijn opinie vanuit beiden kanten gewoon wat te ver en ik zou niet graag zien dat dit topic in ruzie eindigt of helemaal naar zijn gallemiezen gaat hierdoor. We houden niet voor niets zo'n enquête en of je er nou in gelooft of niet, het lijkt mij mogelijk om dit topic geen 'vs' topic te laten worden. We weten dat jullie allemaal je eigen mening hebben en die mogen jullie zeker uiten, maar ik zou jullie willen vragen dit tegenover elkaar respectvol te houden en dit topic te besteden aan waar het om gaat: de enquête.

    Dit.
    Stiekem vind ik sommige van jullie posts grappig. Het lijkt net of er verkiezingen worden gehouden tussen de mods en de niet-mods. Hou het gewoon gezellig en praat over de enquête, niet over dat geval van een jaar geleden of het vertrouwen in de mods.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    NightVale schreef:
    (...)

    So you're saying it's fine for people to beat up police offers? No really, go with me here. They choose to help the community and keep order. So they deserve to be beat up. Thats what you're going with. Thew mods picked this job, so they're not people with feelings, they're here so you can all bitch at them while they're trying to be better at their jobs.
    Jesus Christ.

    What I'm trying to say, every job has its own positive and negative sides, when to pcik it for the positive ones, agree with the risks or don't take the offer at all.


    Let it come and let it be

    Ik heb de enquete ingevuld ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kan wel zeggen dat in de tijd dat ik mod was er niet over mensen is gepraat of geroddeld. If you believe me is your choice.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Butera schreef:
    (...)


    En jij bent ook maar een mens dat iedereen quote die zich tegen de mods verzet.
    Zo dat is er uit.


    26 - 02 - '16

    Zoidberg schreef:
    (...)

    En jij bent ook maar een mens dat iedereen quote die zich tegen de mods verzet.
    Zo dat is er uit.
    Dat was de eerste keer.
    Zo dat is er weer uit. En het was 2 pagina's geleden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zoidberg schreef:
    (...)

    En jij bent ook maar een mens dat iedereen quote die zich tegen de mods verzet.
    Zo dat is er uit.

    Omg, lol.
    Ook al deed ik dat hier wel omdat ik geen zin had in nouja, in me eigen woorden opschrijven.


    -

    Stop met op elkaar te bitchen! Find Peace

    Ben je voor de mods goed ben je ertegen: goed.

    Omdat ik weet dat dit nog vanpas zal komen:


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Stop met op elkaar te bitchen! Find Peace

    Ben je voor de mods goed ben je ertegen: goed.

    Omdat ik weet dat dit nog vanpas zal komen:


    Wahaha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Yoda schreef:
    Mensen, kunnen we het hier gewoon gezellig houden? Iedereen mag zijn eigen mening hebben en het is niet nodig om in dit topic op elkaar af te springen. Als jullie niet denken dat we er iets mee gaan doen, dan is dat prima. Dan vul je hem niet in of doe je dat wel, gewoon zodat je ons eens goed en in alle eerlijkheid kunt vertellen wat jullie nou denken. Denken jullie wel dat we er iets mee gaan doen, dan is dat prima. Dan vul je hem in zodat je ons in alle eerlijkheid kunt vertellen wat je denkt. Maar kunnen we iedereen tenminste in hun waarde laten, zowel mods als users? Sommige opmerkingen tegenover elkaar gaan in mijn opinie vanuit beiden kanten gewoon wat te ver en ik zou niet graag zien dat dit topic in ruzie eindigt of helemaal naar zijn gallemiezen gaat hierdoor. We houden niet voor niets zo'n enquête en of je er nou in gelooft of niet, het lijkt mij mogelijk om dit topic geen 'vs' topic te laten worden. We weten dat jullie allemaal je eigen mening hebben en die mogen jullie zeker uiten, maar ik zou jullie willen vragen dit tegenover elkaar respectvol te houden en dit topic te besteden aan waar het om gaat: de enquête.

    + Ik erger me mateloos aan die users hier die elkaar klakkeloos quoten en met verwijten gooien op zo'n onvolwassen manier. En het cynisme, OH! Je mag het best niet eens zijn met sommige dingen, maar beargumenteer het dan ook en meld het op een respectvolle manier. Anderen in dit topic kunnen het ook, dus. ^^


    "I shut my eyes in order to see.'