• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    Rhiine schreef:
    (...)
    Nee, als ze mensen nodig hebben, komt er wel een topic erover. Vorige keer heb ik alles gemist ivm school :(

    Ik had het gemist omdat ik een pauze nam van Q, balen. :Y)

    Ellison schreef:
    Ik had nog een vraagje over het algemeen:
    Hoe worden Mods ook alweer gekozen? Ik heb het geweten, maar ik ben het nu even kwijt :')
    De mods worden voornamelijk gekozen aan de hand van hun aanmelding. Natuurlijk wordt ook gekeken naar hun achtergrond. Mensen die regelmatig een waarschuwing of ban krijgen, komen natuurlijk niet in aanmerking voor de functie.
    De bèta-readers worden gekozen aan de hand van hun aanmelding en later door een test af te leggen.
    De bemiddelaars zijn verkozen aan de hand van hun aanmelding en daarna door een democratische stemming van de users.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 16:23 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik had het gemist omdat ik een pauze nam van Q, balen. :Y)

    Shoot, balen inderdaad. Hopelijk komt er binnenkort weer een verkiezing voor moderator of bemiddelaar.


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    Shoot, balen inderdaad. Hopelijk komt er binnenkort weer een verkiezing voor moderator of bemiddelaar.

    Ik betwijfel het.

    Rhiine schreef:
    (...)
    Shoot, balen inderdaad. Hopelijk komt er binnenkort weer een verkiezing voor moderator of bemiddelaar.
    Waarschijnlijk niet. De vorige mod verkiezing dateert van enkele maanden geleden. Moesten er nu plots veel hun functie neerleggen, kan dat natuurlijk wel. Ik denk ook niet dat er nieuwe bemiddelaars nodig zijn, want vaak is het wel redelijk rustig voor ons. Misschien dat er binnenkort een betaverkiezing er zit aan te komen, maar dat weet ik niet. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Waarschijnlijk niet. De vorige mod verkiezing dateert van enkele maanden geleden. Moesten er nu plots veel hun functie neerleggen, kan dat natuurlijk wel. Ik denk ook niet dat er nieuwe bemiddelaars nodig zijn, want vaak is het wel redelijk rustig voor ons. Misschien dat er binnenkort een betaverkiezing er zit aan te komen, maar dat weet ik niet. (:

    Stiekem zit ik al lange tijd te wachten op de bèta-verkiezingen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Avarosa schreef:
    (...)Waarschijnlijk niet. De vorige mod verkiezing dateert van enkele maanden geleden. Moesten er nu plots veel hun functie neerleggen, kan dat natuurlijk wel. Ik denk ook niet dat er nieuwe bemiddelaars nodig zijn, want vaak is het wel redelijk rustig voor ons. Misschien dat er binnenkort een betaverkiezing er zit aan te komen, maar dat weet ik niet. (:

    Damn


    -

    Merrow schreef:
    (...)
    Stiekem zit ik al lange tijd te wachten op de bèta-verkiezingen :'D


    Ik ook. Het zou echt een uitdaging zijn voor mij.


    26 - 02 - '16

    Rhiine schreef:
    (...)
    Shoot, balen inderdaad. Hopelijk komt er binnenkort weer een verkiezing voor moderator of bemiddelaar.

    +
    Ik had de vorige keer nog niet het gevoel dat ik er klaar voor was. Maar het lijkt me nu wel wat voor mij c:

    Ik denk in elk geval dat ik een goede achtergrond heb, aangezien ik nog nooit bonje met de mods heb gehad. Ik word vaak ook nog ouder geschat, dus daar ben ik wel blij mee ^-^

    En nu hou ik op.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zoidberg schreef:
    Ik vind het altijd lastig om dit soort dingen in te vullen, ik sla maar over. Sorry.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    *Bump*
    Zijn er nog mensen die hem in willen vullen? Het helpt ons namelijk echt!


    Miep

    Bombalurina schreef:
    *Bump*
    Zijn er nog mensen die hem in willen vullen? Het helpt ons namelijk echt!

    Oh ja, fuck. Ik zou het nog doen.
    Dan lever ik het morgen wel in, want nu heb ik er geen zin in.

    Weten jullie nu misschien tot wanneer het in te leveren mag?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh ja, fuck. Ik zou het nog doen.
    Dan lever ik het morgen wel in, want nu heb ik er geen zin in.

    Weten jullie nu misschien tot wanneer het in te leveren mag?


    Nee, dat staat nog niet vast c:


    Miep

    Avarosa schreef:
    (...)Waarschijnlijk niet. De vorige mod verkiezing dateert van enkele maanden geleden. Moesten er nu plots veel hun functie neerleggen, kan dat natuurlijk wel. Ik denk ook niet dat er nieuwe bemiddelaars nodig zijn, want vaak is het wel redelijk rustig voor ons. Misschien dat er binnenkort een betaverkiezing er zit aan te komen, maar dat weet ik niet. (:

    Noo. Jammer. Ik was te laat met me inschrijven de vorige keer. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meh, ik wil 'm steeds invullen, maar dan wil ik 'm niet meer invullen.


    i put the fun in funeral