• Hoihoi!

    We hebben gezamenlijk besloten om nog eens een enquête te houden over de moderators. Het is ondertussen alweer een tijdje geleden sinds de laatste enquête. Er zijn een aantal moderators weg en ook weer een aantal nieuw, vandaar een nieuwe enquête.
    Een enquête kan ervoor zorgen dat wij weten hoe jullie denken over onze gang van zaken. Dus jij kan ons helpen!

    Hoe kan je helpen?
    - In de spoiler vind je een vragenlijst. Deze mag je invullen.
    - Eenmaal ingevuld, mag je deze doorsturen naar de bemiddelaar Beaton. Zij zorgt ervoor dat jouw anonimiteit wordt gegarandeerd.
    - De nodige informatie komt zo bij ons terecht.

    Beste mod op quizlet en waarom:
    Slechte mod op quizlet en waarom:
    Punten van verbetering:
    Zijn de mods vriendelijk genoeg of zijn er mods waardoor je, je misschien wel bedreigd voelt en waarom
    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    Vind je dat de mods genoeg hun best doen voor een gemoedelijke sfeer op Quizlet? Zo ja/nee, waarom:
    Vind je dat er genoeg mods op Quizlet zijn of zouden er meer moeten komen. Zo ja/nee, waarom:
    Hoe denk je dat de kloof tussen de moderators en de users het snelste en beste verbeterd kan worden?


    Het zou fijn zijn als jullie dit serieus willen invullen.
    Dank bij voorbaat!

    - De Moderators.

    De enquêtes zijn bij deze gesloten. Hartelijk dank voor jullie medewerking!
    Voor meer info, zie reactie Scandal pagina 14.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 okt 2013 - 20:59 ]

    Alsjeblieft, hou op met elkaar te dissen.
    Nou, ik heb hem gewoon ingevuld, hoor. Ik ben benieuwd of de mods er iets mee zullen doen, laat me hopen van wel.
    In ieder geval: als jij hem niet wilt invullen, dan vul je hem toch niet in? Probleem opgelost! :}


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scholar schreef:
    (...)
    Voor een nieuw wereldwonder maken ze vast wel gratis plaats (:


    Dan kunnen we nog heel lang wachten. Misschien komt het na zo'n tien jaar wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gibbs schreef:
    Waarom zouden jullie het niet gewoon invullen? Ik doe het niet, omdat ik de mods zelf er niet goed genoeg voor ken, en ik let ook nooit op wie wat doet.
    Maar degene die het wel gewoon kunnen invullen: Waarom niet?
    Stel nou dat er niets mee gedaan wordt, oké. Maar ik weet haast wel zeker dat de mods het wél zullen lezen. En dan hebben jullie je zegje gedaan, en konden jullie even lekker klagen over de mods, en de mods zullen eens geordend zien hoeveel users wat van ze vinden. Gewoon invullen als je dat kunt, zou ik zeggen! ;)

    This. Veel beter dan al dat onnodige geruzie.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Roar schreef:
    (...)

    Dan kunnen we nog heel lang wachten. Misschien komt het na zo'n tien jaar wel.

    Inderdaad, en journalisten zijn inmiddels - net als wij - niet meer zo goedgelovig.


    Let it come and let it be

    Chocolata schreef:
    Alsjeblieft, hou op met elkaar te dissen.
    Nou, ik heb hem gewoon ingevuld, hoor. Ik ben benieuwd of de mods er iets mee zullen doen, laat me hopen van wel.
    In ieder geval: als jij hem niet wilt invullen, dan vul je hem toch niet in? Probleem opgelost! :}


    Mag ik jullie even zeggen dat de mods ook maar mensen zijn? Ze hebben fouten gemaakt, maar ze zijn ook niet dom dus ze zullen er wel van geleerd hebben.


    Queer zijn is gewoon alles

    You know, I honestly don't think mods are the problem on this site. The biggest problem is the users.

    Ik hoop dat veel mensen het invullen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Mag ik jullie even zeggen dat de mods ook maar mensen zijn? Ze hebben fouten gemaakt, maar ze zijn ook niet dom dus ze zullen er wel van geleerd hebben.

    Heel even dacht ik dat ik een boze reactie ging krijgen toen ik mijzelf gequote zag.
    Inderdaad. Niemand is perfect, de mods ook niet. En alsjeblieft, het is meer dan een jaar geleden dat dat gebeurd is. Vergeet het nou eens!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Heel even dacht ik dat ik een boze reactie ging krijgen toen ik mijzelf gequote zag.
    Inderdaad. Niemand is perfect, de mods ook niet. En alsjeblieft, het is meer dan een jaar geleden dat dat gebeurd is. Vergeet het nou eens!
    Lol? Hoe bedoel je ''meer dan een jaar geleden''?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gibbs schreef:
    Waarom zouden jullie het niet gewoon invullen? Ik doe het niet, omdat ik de mods zelf er niet goed genoeg voor ken, en ik let ook nooit op wie wat doet.
    Maar degene die het wel gewoon kunnen invullen: Waarom niet?
    Stel nou dat er niets mee gedaan wordt, oké. Maar ik weet haast wel zeker dat de mods het wél zullen lezen. En dan hebben jullie je zegje gedaan, en konden jullie even lekker klagen over de mods, en de mods zullen eens geordend zien hoeveel users wat van ze vinden. Gewoon invullen als je dat kunt, zou ik zeggen! ;)

    Amen.


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Chocolata schreef:
    (...)
    Heel even dacht ik dat ik een boze reactie ging krijgen toen ik mijzelf gequote zag.
    Inderdaad. Niemand is perfect, de mods ook niet. En alsjeblieft, het is meer dan een jaar geleden dat dat gebeurd is. Vergeet het nou eens!

    En jij bent ook maar een mens, geen schoothondje :')


    Let it come and let it be

    Butera schreef:
    (...)Lol? Hoe bedoel je ''meer dan een jaar geleden''?


    De site werd gehackt en er kwamen documenten uitTopic


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik weet niet eens precies wie alle mods zijn, soms zie ik een rode naam op het forum. Het maakt mij niet zo veel uit, dus ik vul hem niet in.


    Alleen maar tranen van geluk

    Butera schreef:
    (...)Lol? Hoe bedoel je ''meer dan een jaar geleden''?

    Ik had het over Dooddoenervo's reactie over het feit dat de mods fouten hebben gemaakt. Ik had het over dit, en als je even rekent weet je dat dit meer dan een jaar geleden is gebeurd :').

    In ieder geval, daar gaat het nu niet over. Het gaat nu over de enquête.
    Edit: Dooddoenervo heeft het al gezegd.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 20:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh ik word zo moe van dat gezeik over de Mods. Als dat rood weg was, dan was er niets aan de hand. Het zijn ook maar mensen en mensen praten nou eenmaal over andere mensen. Het is behoorlijk schijnheilig als jullie dit op de mods afreageren, terwijl jullie zelf ook vast wel over de mods en andere users praten. Dat gezeik van dezelfde mensen altijd op de mods, tering.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Oh ik word zo moe van dat gezeik over de Mods. Als dat rood weg was, dan was er niets aan de hand. Het zijn ook maar mensen en mensen praten nou eenmaal over andere mensen. Het is behoorlijk schijnheilig als jullie dit op de mods afreageren, terwijl jullie zelf ook vast wel over de mods en andere users praten. Dat gezeik van dezelfde mensen altijd op de mods, tering.

    Ja tuurlijk gaat het ook om dat rood. Omdat dat "rood" ons meerdere keren diep teleurgesteld heeft. Als jij zoiets bij mij zou doen zou het niet over het 'rood' gaan maar over het 'vivere'. Maar goed, kijk naar het topic van Hale, die wordt ook niet zomaar vergeven, niemand hier. Maar voor mij hebben hun nog niet de fout rechtgezet.


    Let it come and let it be