• Hallo allemaal,
    Ik ben een meisje van 17 en 4 maanden geleden is mijn relatie van 1.5 jaar verbroken. Er is toen veel drama geweest en het eindigde met ik die mijn hart gebroken had en mijn ex die steun zocht bij een ander meisje na een kleine maand.
    Het was een moeilijke tijd voor me die ik nu heb afgesloten. We hebbe 4 maanden geen contact meer gehad, tot dat ik een berichtje op facebook postte namelijk het volgende: After all this time, I still love you. Zijn best vriend had het geliked (hij doet dat nooit) en later op die dag kreeg ik een vriendenverzoek van mn ex. Ook hij heeft dit daarna geliked.
    De dag daarna begon hij met me te praten en we hadden het heel leuk. Sindsdien praten we elke dag zo als alleen wij 2 dat kunnen. Nu had ik hem opgebiecht dat ik nog gevoelens voor hem had.
    We hebbe veel gepraat, maar het kwam erop neer dat hij geen relatie wou op dit moment. Ook heb ik gevraagt of hij helemaal niks meer voor mij voelde, maa hij had wel nog gevoelens voor mij. Hij zei me dat hij niet nog méér gevoelens voor me wou krijgen, omdat hij me niet wil kwetsen zoal hij al eens heeft gedaan. Toen heb ik gestuurd dat je in het leven nu eenmaal mense kwetst, ook met de kleine dinge en k hebvoorgesteld dat we zien hoe het lopen en het over ons heen late lopen en daar reageerde hij weer positief op, dus ik weet nie wat ik moet denken. Ik heb altijd hoop gehad en eindelijk is hij terug in mn leven.
    Nu is mijn vraag, zien jullie hier nog toekomst in? En zoja hoe zou ik hem eventueel meer gevoelend voor me laten krijgen, want ik wil hem echt nie kwijt. Of zouden we gewoon vrienden moeten blijven.
    Alvast bedankt voor je antwoord :)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 7:12 ]

    langs de ene kant zou het sneu zijn mocht het een knipperlichtrelatie worden, maar langs de andere kant kan dit terug mooi worden. Mijn huidige vriend en ik zijn ooit uit elkaar geweest (al was dat maar een maand, maar toch), en in het begin is het moeilijk, zeker om hem opnieuw in vertrouwen te nemen. Maar ik zou zeggen, vraag jezelf af of hij dat vertrouwen opnieuw waard is of niet en maak daar een beslissing uit.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Persoonlijk zou ik het het er bij laten, maar ik weet ook niet wat jij voelt. Als jij echt veel voor hem voelt en je denk dat je dat niet meer bij een anders zal hebben, dan is niet geschoten altijd mis.


    Can't control my second personality

    Geez, als ie geen relatie wil, wat zittie te zeuren dan?
    Yea, lamaar wezen die kerel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waarom zou je hem terugnemen als hij na een maand een ander meissie op 't oog heeft? Dat zou ik echt niks vinden.
    Daarbij, het is niks voor niks je ex. Als je weer met hem neemt, dan zit je met die redenen waardoor het uit is gegaan. Dus bijvoorbeeld, hij is vreemd gegaan en jullie gaan ergens samen naartoe. Dan ga je daar meer op letten en opkroppen, waardoor het uiteindelijk uitbarst en je hem er weer mee op zijn neus tikt met 'dat hij degene is die vreemd is gegaan, dus hij het nog eens kan doen.' Met andere woorden; de vertrouwen is weg.

    Nee, is niet handig om hem terug te nemen. En hij wil het zelf ook niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.