• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Styles schreef:
    ze draaien nu the wanted. ik heb zo'n gevoel dat ze niet meer ver weg zijn.


    Ze zijn net geweest. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ze zijn net geweest. ^^

    WAT? ik heb niets gehoord o.O
    maar ik luister op de computer. weet niet hoe mijn radio werkt.
    oke, dit is echt gemeen ;'c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Essink schreef:
    (...)

    Had ik ook. Zoveel zenuwen, haha.
    haah terwijl ik echt snel was ik hoef maar 2 knopjes en dan bel ik al alleen dat gelul over de kosten enzo maarja ik denk dat het nu weer wel even zal gaan duren voor ze gedraait worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Styles schreef:
    (...)
    WAT? ik heb niets gehoord o.O
    maar ik luister op de computer. weet niet hoe mijn radio werkt.
    oke, dit is echt gemeen ;'c


    Download de app, die werkt ook heel goed. Luister ik nu naar. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IrishNialler schreef:
    (...)haah terwijl ik echt snel was ik hoef maar 2 knopjes en dan bel ik al alleen dat gelul over de kosten enzo maarja ik denk dat het nu weer wel even zal gaan duren voor ze gedraait worden


    Yeah, same.
    Ik denk 2uur ofso, zoveel zat er ook tussen met het vorige liedje, dus ja.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Download de app, die werkt ook heel goed. Luister ik nu naar. ^^

    ik denk niet dat ze vanavond nog gaan draaien hoor. ;x
    maar even serieus, ik heb het echt niet meegekregen. Welk nummer horen jullie nu dan? want dan loopt die van mij echt fout.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ik denk niet dat ze vanavond nog gaan draaien hoor. ;x
    maar even serieus, ik heb het echt niet meegekregen. Welk nummer horen jullie nu dan? want dan loopt die van mij echt fout.


    Ik denk rond 23uur ofso, maar ik heb geen idee.
    Ik heb geen idee, weet niet hoe die heet, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Styles schreef:
    (...)
    ik denk niet dat ze vanavond nog gaan draaien hoor. ;x
    maar even serieus, ik heb het echt niet meegekregen. Welk nummer horen jullie nu dan? want dan loopt die van mij echt fout.
    One Way Or another
    Als ik hem op mn internet luister loopt hij twee minuten achter


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Essink schreef:
    (...)

    Ik denk rond 23uur ofso, maar ik heb geen idee.
    Ik heb geen idee, weet niet hoe die heet, haha.

    ik heb hem nu ook op mijn telefoon. maar heb daar nu reclame, terwijl op de pc nu justin timerlake draaid o.O
    ik snap er niets meer van ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ik heb hem nu ook op mijn telefoon. maar heb daar nu reclame, terwijl op de pc nu justin timerlake draaid o.O
    ik snap er niets meer van ;x


    Ik heb ook reclame op de app nu. Ben te lui om te kijken wat het via internet is, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ik heb ook reclame op de app nu. Ben te lui om te kijken wat het via internet is, haha.

    oke, nouja, dan geloof ik jou. want jij kreeg ook gewoon het liedje en ik op internet niet.
    ja, ik heb hem nu ook uitgezet. ga wel verder op mijn mobiel. al is dat nu echt nutteloos, want voorlopig, draaien ze hem toch niet. maar durf hem niet uit te zetten. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    oke, nouja, dan geloof ik jou. want jij kreeg ook gewoon het liedje en ik op internet niet.
    ja, ik heb hem nu ook uitgezet. ga wel verder op mijn mobiel. al is dat nu echt nutteloos, want voorlopig, draaien ze hem toch niet. maar durf hem niet uit te zetten. ;x


    Nu is het Maroon5. ^^
    Ja, klopt, maar ik ben bang dat ze 'm juist gaan draaien als ik 'm uitzet. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Nu is het Maroon5. ^^
    Ja, klopt, maar ik ben bang dat ze 'm juist gaan draaien als ik 'm uitzet. :3

    ik ook niet. ga gewoon blijven luisteren. is wel een fijn achtergrondmuziekje zo.
    en ja, ik hem ook maroon 5 nu =D

    stiekem hoop ik gewoon dat ze 14 tot 17 oktober in Londen zijn en ik ze zo heel toevallig tegenkom.
    en dan word ik supergoed bevriend met ze en zorg ik voor kaartjes voor jullie allemaal..
    Hahaha, oke grapje. dit gaat te ver. ik hou al op. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ik ook niet. ga gewoon blijven luisteren. is wel een fijn achtergrondmuziekje zo.
    en ja, ik hem ook maroon 5 nu =D

    stiekem hoop ik gewoon dat ze 14 tot 17 oktober in Londen zijn en ik ze zo heel toevallig tegenkom.
    en dan word ik supergoed bevriend met ze en zorg ik voor kaartjes voor jullie allemaal..
    Hahaha, oke grapje. dit gaat te ver. ik hou al op. ;x


    Ja, klopt, heb er geen hekel aan. :')

    Hahaha, dat zou leuk zijn. Ik had dit jaar geen geluk, ze waren niet in Londen toen ik er was. ):
    Omg, ik was gisteren ook al aan 't fantaseren dat als ze zouden komen ik Harry zou ontmoeten, lolol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ja, klopt, heb er geen hekel aan. :')

    Hahaha, dat zou leuk zijn. Ik had dit jaar geen geluk, ze waren niet in Londen toen ik er was. ):
    Omg, ik was gisteren ook al aan 't fantaseren dat als ze zouden komen ik Harry zou ontmoeten, lolol.


    ik ga er in oktober heen met mijn school. heb er echt zin in!

    haha, dromen mag!
    maar mocht het ooit gebeuren, -waar we niet vanuit gaan, ik weet echt niet wat ik zou doen als ik daar zou lopen en een van hun opeens langs loopt. even serieus.
    al hoop ik dat ik normaal blijf en mensen me pas daarna van de grond hoeven te vegen, omdat mijn hart het begeven heeft. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''