• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Allunga schreef:
    welk nmmer moet je bellan als je het hoort?


    0909-9596!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ILOVEUXXX schreef:
    kom op, wanneer naar België?
    Staat er niet tussen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Essink schreef:
    (...)

    Hm, mijn ouders moeten er nog over nadenken. Ze reageren erg stom, maar goed. Ik hoop dat ze dan kaartjes voor me willen krijgen. Al ben ik het wel aan 't proberen via qmusic, maar dat lukt toch nooit. :'D

    mijn moeder zegt dat ik niet moet gaan. het geluid is bagger in de arena en als je een beetje kut plaatsen heb, zie je geen ene fuck.
    maar ik moet en zal er heen gaan. zou bijna zeggen 'oke, ik ga wel in mijn eentje,' maar dat durf ik niet. ;x
    er hebben nu al 2 mensen die hebben aangeboden kaartjes voor me te halen. eentje daarvan wil wel mee, maar kan niet, omdat de kaartverkoop volgende week zaterdag natuurlijk al is en geen geld heeft. ><
    en anders kijk ik mijn broer heel lief aan. Die heeft toen ook mijn Lowlands kaartje gehaald.

    ik wil dat ook proberen, maar heb geen flauw idee wat je ervoor moet doen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    mijn moeder zegt dat ik niet moet gaan. het geluid is bagger in de arena en als je een beetje kut plaatsen heb, zie je geen ene fuck.
    maar ik moet en zal er heen gaan. zou bijna zeggen 'oke, ik ga wel in mijn eentje,' maar dat durf ik niet. ;x
    er hebben nu al 2 mensen die hebben aangeboden kaartjes voor me te halen. eentje daarvan wil wel mee, maar kan niet, omdat de kaartverkoop volgende week zaterdag natuurlijk al is en geen geld heeft. ><
    en anders kijk ik mijn broer heel lief aan. Die heeft toen ook mijn Lowlands kaartje gehaald.

    ik wil dat ook proberen, maar heb geen flauw idee wat je ervoor moet doen?


    Ugh, ja, klopt. Maar in de arena kunnen duizend keer zoveel mensen als in Ziggo Dome. En het gaat er sowieso ook om of je er bij bent of niet! ^^
    Het komt vast wel goed, je broer doet 't vast wel, hehe.
    Je moet naar qmusic bellen als je One Direction hoort, naar het nummer 0909-9596. Is vrij simpel. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yay!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Imagined schreef:
    AAAAH ja, ik zat al vanaf half 5 aan de radio gekluisterd :D Ik ben zo blij dat ze weer komen! Nu nog kaarten te pakken krijgen....

    Ik ook, ik moet alleen zo eten zal je zien dat ze dan 1D draaien xD

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 20:08 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Essink schreef:
    (...)

    Ugh, ja, klopt. Maar in de arena kunnen duizend keer zoveel mensen als in Ziggo Dome. En het gaat er sowieso ook om of je er bij bent of niet! ^^
    Het komt vast wel goed, je broer doet 't vast wel, hehe.
    Je moet naar qmusic bellen als je One Direction hoort, naar het nummer 0909-9596. Is vrij simpel. (:


    ik hoop het. nu nog iemand vinden die mee wilt. ;'c
    haha, heb q-music al aanstaan!
    me vader vermoord me, als hij me telefoon rekening krijgt. ;x
    nee, ga sowiso maar een keer bellen denk ik. of ik moet het echt een keer toevallig voorbij horen komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ariena schreef:
    (...)
    Ik ook, ik moet alleen zo eten zal je zien dat ze dan 1D draaien xD
    Dat had ik met douchen dus toen de Itunes dag top 3 kwam ben ik snel gegaan na 10 minuten was ik klaar, jaja ik kan snel douchenXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga mijn zussen achter de pc zetten
    en zelf met wat vriendinnen erachter zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Styles schreef:
    (...)

    ik hoop het. nu nog iemand vinden die mee wilt. ;'c
    haha, heb q-music al aanstaan!
    me vader vermoord me, als hij me telefoon rekening krijgt. ;x
    nee, ga sowiso maar een keer bellen denk ik. of ik moet het echt een keer toevallig voorbij horen komen.


    Yeah, same. ):
    Ik mag lekker met m'n moeders telefoon bellen, hehehe.
    Ik ga het zovaak proberen als 't lukt, lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Yeah, same. ):
    Ik mag lekker met m'n moeders telefoon bellen, hehehe.
    Ik ga het zovaak proberen als 't lukt, lol.

    ik echt niet. ik ga het niet eens vragen. me moeder lacht me dan sowieso heel hard uit en verstopt de telefoon. x'D
    als je dan maar wel mij meeneemt als je wint. ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    TOooo late haahah ik zit als een duf konijn hier en dan komen ze poef spring zowat overeind en dan ja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Styles schreef:
    (...)
    ik echt niet. ik ga het niet eens vragen. me moeder lacht me dan sowieso heel hard uit en verstopt de telefoon. x'D
    als je dan maar wel mij meeneemt als je wint. ;c


    Ik was te laat met bellen. Maar dat meisje dat opnam klonk zo niet blij. ))))):
    Hehehe, wie weet. :'DD


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IrishNialler schreef:
    TOooo late haahah ik zit als een duf konijn hier en dan komen ze poef spring zowat overeind en dan ja


    Had ik ook. Zoveel zenuwen, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ze draaien nu the wanted. ik heb zo'n gevoel dat ze niet meer ver weg zijn.

    wat, ik heb helemaal niets meegekregen, ;o
    zijn ze net geweest dan?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 20:22 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''