• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    nerveus schreef:
    En dan is het weer uitverkocht en gaat weer iedereen huilen xD


    ©1998

    Leuk voor de fans; mij kan het niet zo veel schelen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ook in Belgie?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Incantatem schreef:
    (...)

    Oh, en dan komt er in Hitkrant vast een (serie) aan ,,real life stories'' te staan waarin fans zijn belazerd met kaartjes, geen kaarten konden krijgen, vriendin met wie ze zou gaan haar liet zitten, ruzie omdat de één fan is en de ander niet en bla bal bla. Ik kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent als je geen kaartjes kan krijgen voor je idolen, maar ja, ik ben nergens die hard fan van, dus die sterke emoties kan ik ook totaal niet begrijpen. 't Is maar wat je perspectief is. IK DWAAL AF. Ja, dat zal vast gaan gebeuren, ja, en ik hoop dat het een beetje meevalt dit jaar en dat de Amsterdam Arena een hoop Directioners kan bevredigen.

    - Niet lullig bedoelt, by the way -


    Nee I know ;)

    Maar dat zie ik inderdaad wel weer voor me hoor. En nu lees ik ook dat mensen serieus kaartjes denken te bemachtigen via Qmusic, maar dat is allemaal geldklopperij. Als je de telefoonrekening ziet ben je net zo duur uit als met een concertkaartje, hihi! xD
    Achja, ik gun het die directioners ook wel, maar sommige mensen gaan zoooooo overdreven doen als ze niet naar dat concert kunnen en daar kan ik gewoon niet tegen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil er echt heel graag heen, alleen is het zo jammer dat het op een dinsdag moet zijn. Alhoewel, mijn moeder had mij bij het vorige concert beloofd dat ik er nu wel heen zou mogen, als ik kaartjes kan krijgen natuurlijk.


    Do what people say you can't.

    Ackerman schreef:


    + zal het nieuws wel aan mijn vriendin vertellen, ze houdt veel van One Direction-shizzle en zou dus enthousiast zijn.


    Some people are art and do art at the same time

    nerveus schreef:
    (...)

    Nee I know ;)

    Maar dat zie ik inderdaad wel weer voor me hoor. En nu lees ik ook dat mensen serieus kaartjes denken te bemachtigen via Qmusic, maar dat is allemaal geldklopperij. Als je de telefoonrekening ziet ben je net zo duur uit als met een concertkaartje, hihi! xD
    Achja, ik gun het die directioners ook wel, maar sommige mensen gaan zoooooo overdreven doen als ze niet naar dat concert kunnen en daar kan ik gewoon niet tegen.
    Ik mag het ook alleen vandaag proberen en verder ook niet. Het is ook niet dat ik nou elke dag van 4 tot 12 ga zitten ervoor Ik probeer vandaag denk 3 x en anders ga ik heel hard hopen dat ik hem kan kopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vivere schreef:
    (...)

    Dan heb je alsnog het Gelredome. Dat geluid is nog altijd beter dan Arena. Maar goed, de reden dat het een stadion tour is, is vanwege het geld. Er kunnen nou eenmaal meer mensen in een stadion.


    da's waar.


    Cute as a button, every single one of you !

    Quatorze schreef:
    Ook in Belgie?


    Nog niet, maar er komen waarschijnlijk nog meer data bij.


    The universal language of art.

    Meh.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    er worden ook kaarten verkocht op 25 september!!!
    Ik wil zo graag heen. Ik ben vorig jaar niet geweest omdat ik er niet doorkwam met de kaartjes kopen. Ik ben nu dus al de hele dag Qmusic aan het luisteren.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Styles schreef:
    Ik wil er echt heen. Maar heb nog niet echt iemand om mee te gaan en moet die zaterdag ochtend van de kaartverkoop werken. Dus moet me broer heel lief aankijken of hij het voor me wilt regelen ;p

    ik moet ook werken waarschijnlijk :(


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    er worden ook kaarten verkocht op 25 september!!!
    Ik wil zo graag heen. Ik ben vorig jaar niet geweest omdat ik er niet doorkwam met de kaartjes kopen. Ik ben nu dus al de hele dag Qmusic aan het luisteren.


    Waar dan? Want bij Ticketmaster en Livenation komen ze pas de 28ste.


    Do what people say you can't.

    Quatorze schreef:
    Meh.


    Ben jij van plan om me te gaan dan? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga er niet heen maar ik ga wel kaarten proberen te kopen voor vrienden, en als zij ook kaartjes hebben dan verkoop ik ze lekker duur door, hehe.