• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    ik dacht echt aan de teletubbies bij het zien van die titel


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ove dat ticketmaster het niet deed. Hij doet het alleen niet op de Mac. Dus zorg ervoor dat je het gewoon op Windows doet zaterdag. Anders heb je een probleem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wie gaat er allemaal vip kaarten kopen zaterdag?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik niet. Daar heb ik echt geen geld voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik dacht dat ik het geld had, maar nu blijkt dat m'n vader 535 euro van mijn rekening heeft gehaald. ;s


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik niet, ik ben al blij met een gewoon kaartje dus nee ik hoef geen vip en ik vond in belgië met het concert de sfeer btw echt heerlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kwam er weer eens niet doorheen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zelfs bij het nummer ervoor waren alle lijnen al in gesprek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Styles schreef:
    Ik kwam er weer eens niet doorheen.


    Waar kwam je niet doorheen? Ik ga het zaterdag proberen om een kaartje te krijgen. Maar deze keer heb ik een soort van back-up mocht het zaterdag niet lukken, daar ben ik wel blij mee.


    Physics is awesome

    Hm, ik ga tovh liever naar Rihanna ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Blutbad schreef:
    (...)

    Waar kwam je niet doorheen? Ik ga het zaterdag proberen om een kaartje te krijgen. Maar deze keer heb ik een soort van back-up mocht het zaterdag niet lukken, daar ben ik wel blij mee.

    Bij het Bellen naar Q-music.
    Wat is je back-up plan dan?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Bij het Bellen naar Q-music.
    Wat is je back-up plan dan?


    Kaarten bestellen via een certificaathouder van de Amsterdam Arena.


    Physics is awesome

    Weet iemand hoe ver je moet komen om er doorheen te komen bij Q-Music? Eerst kreeg ik dus die vrouw die zegt dat het €0,55 per minuut is plus de gewone kosten, maar daarna kwam ik de laatste keer in een menu met een mannenstem die zegt dat je 1 voor de studio moet kiezen, maar daarna zeiden ze "alle lijnen zijn bezet" =(


    “Love is a contradiction.”

    Redcoat schreef:
    Weet iemand hoe ver je moet komen om er doorheen te komen bij Q-Music? Eerst kreeg ik dus die vrouw die zegt dat het €0,55 per minuut is plus de gewone kosten, maar daarna kwam ik de laatste keer in een menu met een mannenstem die zegt dat je 1 voor de studio moet kiezen, maar daarna zeiden ze "alle lijnen zijn bezet" =(


    Je moet eerst doorverbonden worden. Dus voorbij die 1 komen en dan niet weggedrukt worden, omdat de lijnen bezet zijn. Volgens mij moet je dan wachten, totdat de dj iemand uitkiest, die er doorheen is gekomen.. En pas als je met hem aan de lijn komt, en je werkelijk verteld word dat je hebt gewonnen. Is dit zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tuurlijk ga ik het weer proberen (:
    Ik ben nu al de hele middag gefocust op Qmusic :Y)
    Dit maal zal ik wel een goedkoper kaartje gaan kopen, aangezien ik vorig jaar een 'Hot' ticket had gekocht.
    En laten we even hopen dat 5 Seconds Of Summer weer voorprogramma word en dit keer ook in Nederland heheh.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'