• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Ik wil er zo graag heen!! Maar niemand wilt met me mee en ik moet tevens die ochtend werken, dat ze de kaarten gaan verkopen... Dus nou ja, ik hoop het gewoon zo. Misschien dat m'n ouders het wel willen doen voor mij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cozart schreef:
    (...)

    Waar dan? Want bij Ticketmaster en Livenation komen ze pas de 28ste.

    ja amercian express kaarten maar dan moet je wel zo'n creditcard hebben.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik zal m'n zusje hier maar niks over vertellen, hahaha c:

    Essink schreef:
    Ik wil er zo graag heen!! Maar niemand wilt met me mee en ik moet tevens die ochtend werken, dat ze de kaarten gaan verkopen... Dus nou ja, ik hoop het gewoon zo. Misschien dat m'n ouders het wel willen doen voor mij.

    Ik heb precies hetzelfde.
    Al heb ik nu wel mensen die mijn kaartje willen kopen. Maar niemand die met me meewilt. Voel me heel eenzaam nu ;(


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil wel, maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin om in m'n eentje te gaan. Ik ga liever nog met iemand anders samen en in mijn vriendenkring is er bijna niemand die ze leuk vind, niemand eigenlijk.

    Lonely, again..


    'Darling, just hold on'

    Vorige keer is het niet gelukt, dus dit keer zeker proberen
    Alleen ben ik dat weekend kamperen
    Ik denk dat ik thuisblijf en later ga , want ik wil echt heel graag kaartjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ariena schreef:
    (...)
    ja amercian express kaarten maar dan moet je wel zo'n creditcard hebben.

    Welke site


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Allunga schreef:
    (...)
    Welke site

    http://www.livenation.nl/artist/one-direction-tickets

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 19:45 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Essink schreef:
    Ik wil er zo graag heen!! Maar niemand wilt met me mee en ik moet tevens die ochtend werken, dat ze de kaarten gaan verkopen... Dus nou ja, ik hoop het gewoon zo. Misschien dat m'n ouders het wel willen doen voor mij.

    Ga met mij mee!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 15:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    kom op, wanneer naar België?


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Styles schreef:
    (...)
    Ik heb precies hetzelfde.
    Al heb ik nu wel mensen die mijn kaartje willen kopen. Maar niemand die met me meewilt. Voel me heel eenzaam nu ;(


    Hm, mijn ouders moeten er nog over nadenken. Ze reageren erg stom, maar goed. Ik hoop dat ze dan kaartjes voor me willen krijgen. Al ben ik het wel aan 't proberen via qmusic, maar dat lukt toch nooit. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Allunga schreef:
    (...)
    Ga met mij mee!


    Mijn ouders weten niets van Q, anders graag, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    welk nmmer moet je bellan als je het hoort?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    AAAAH ja, ik zat al vanaf half 5 aan de radio gekluisterd :D Ik ben zo blij dat ze weer komen! Nu nog kaarten te pakken krijgen....


    Hamartia