• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Ze gaan ze nog draaien! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    24 Juni. That's my birthday.


    Tijd voor koffie.

    Styles schreef:
    (...)

    ik ga er in oktober heen met mijn school. heb er echt zin in!

    haha, dromen mag!
    maar mocht het ooit gebeuren, -waar we niet vanuit gaan, ik weet echt niet wat ik zou doen als ik daar zou lopen en een van hun opeens langs loopt. even serieus.
    al hoop ik dat ik normaal blijf en mensen me pas daarna van de grond hoeven te vegen, omdat mijn hart het begeven heeft. x'D


    Ja ja snap ik! Het is zo geweldig!

    Same, ik zou echt complete flippen. Dat is niet eens normaal meer ik flip nu al haha.

    Zeiden ze net dat ze nog een keer gaan draaien? Want dan moet ik m'n telefoon even gaan halen, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ja ja snap ik! Het is zo geweldig!

    Same, ik zou echt complete flippen. Dat is niet eens normaal meer ik flip nu al haha.

    Zeiden ze net dat ze nog een keer gaan draaien? Want dan moet ik m'n telefoon even gaan halen, haha.


    ja, er werd door iemand gevraagd op twitter of er nog een winactie kwam.
    toen gingen ze dj wisselen en vroeg die of ze nog een keer gedraaid werden en toen zei die ja. ^^
    maar nu ben ik even aan het losgaan op lady gaga. x'D
    gelukkig draaien ze wel leuke muziek. maakt het wachten iets beter.
    ik ben er gewoon zenuwachtig door. ik moet me echt normaal gaan gedragen. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)

    ja, er werd door iemand gevraagd op twitter of er nog een winactie kwam.
    toen gingen ze dj wisselen en vroeg die of ze nog een keer gedraaid werden en toen zei die ja. ^^
    maar nu ben ik even aan het losgaan op lady gaga. x'D
    gelukkig draaien ze wel leuke muziek. maakt het wachten iets beter.
    ik ben er gewoon zenuwachtig door. ik moet me echt normaal gaan gedragen. ;x


    Ah, mooi. Ik was heel even een filmpje van Little Mix aan het kijken, dus heb niet geluisterd. :')
    Ik heb nu Justin Timberlake? Haha.
    Ja ik ook omg, ben echt bang wanneer ze komen. ;o


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vivere schreef:
    Ik vind 't zo fucking jammer dat het in de A'dam arena is. Dat weet je namelijk dat het om 't geld gaat, want daar kunnen zoveel mogelijk mensen in. Het geluid in de A'dam arena is zo verschrikkelijk kut. Ze hadden beter 2 dagen in het ziggodome kunnen staan.
    Twijfel dus of ik wel wil gaan hierdoor, want om nou 65 euro uit te geven, voor rot kwaliteit vind ik niet heel tof.

    Rotkwaliteit in de ArenA? :'D Hoe kom je erbij.


    ars moriendi

    Essink schreef:
    (...)

    Ah, mooi. Ik was heel even een filmpje van Little Mix aan het kijken, dus heb niet geluisterd. :')
    Ik heb nu Justin Timberlake? Haha.
    Ja ik ook omg, ben echt bang wanneer ze komen. ;o

    klopt. met mirrors ofzo toch? het is tenminste echt een zeik nummer. ;x
    ik ook! ben gewoon zenuachtig. dat word nog wat als ik aan het werk ben de 18ste en mensen voor mij moeten zorgen voor een kaartje. ik ga me echt niet kunnen concentreren!
    haha voel me zo stom. ik zit hier een beetje stom te wezen achter mijn computer, met mijn telefoon voor mijn neus, zodat ik die elk moment kan grijpen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ribery schreef:
    (...)
    Rotkwaliteit in de ArenA? :'D Hoe kom je erbij.

    Dat is gewoon zo. het geluid van de kwaliteit is gewoon verschrikkelijk daar.
    helemaal als je iets achteraan staat, dan is het gewoon niet meer leuk om naar te luisteren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    klopt. met mirrors ofzo toch? het is tenminste echt een zeik nummer. ;x
    ik ook! ben gewoon zenuachtig. dat word nog wat als ik aan het werk ben de 18ste en mensen voor mij moeten zorgen voor een kaartje. ik ga me echt niet kunnen concentreren!
    haha voel me zo stom. ik zit hier een beetje stom te wezen achter mijn computer, met mijn telefoon voor mijn neus, zodat ik die elk moment kan grijpen.


    Ja, zoiets dacht ik, haha.
    Omg, same. Als m'n vader het al wil doen. Ik hoop zo dat ik via hier win dan kunnen ze het me niet verbieden. :3 Jaaa, ik heb m'n telefoon hier recht voor liggen, klaar met alles, haha. Echt erg. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ja, zoiets dacht ik, haha.
    Omg, same. Als m'n vader het al wil doen. Ik hoop zo dat ik via hier win dan kunnen ze het me niet verbieden. :3 Jaaa, ik heb m'n telefoon hier recht voor liggen, klaar met alles, haha. Echt erg. ;3

    ik heb nu een vriendin die het voor me wilt doen. maar ik denk dat ik mijn broer inschakel. daarbij. moet ik nog altijd eerst iemand hebben die met me meewilt. ;'c
    wacht, het zusje van een vriend wil vast wel mee, zegt die. haha. ach, als ik tenminste neit in mijn eentje hoef.
    Al word het wel awkward dan denk ik ;x

    ik ook! hoef alleen mijn telefoon te ontgrendelen en ik kan bellen x'D

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 21:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vivere schreef:
    Ik vind 't zo fucking jammer dat het in de A'dam arena is. Dat weet je namelijk dat het om 't geld gaat, want daar kunnen zoveel mogelijk mensen in. Het geluid in de A'dam arena is zo verschrikkelijk kut. Ze hadden beter 2 dagen in het ziggodome kunnen staan.
    Twijfel dus of ik wel wil gaan hierdoor, want om nou 65 euro uit te geven, voor rot kwaliteit vind ik niet heel tof.



    Le pardon? 65 euro? Hah! In ponden is het nog duurder! 109 pond voor A'dam Arena! Succes! *zwaait en loopt weg*
    Daarom ga ik ook niet, en ik vind het veel te druk in zo'n stadion


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styles schreef:
    (...)
    ik heb nu een vriendin die het voor me wilt doen. maar ik denk dat ik mijn broer inschakel. daarbij. moet ik nog altijd eerst iemand hebben die met me meewilt. ;'c
    wacht, het zusje van een vriend wil vast wel mee, zegt die. haha. ach, als ik tenminste neit in mijn eentje hoef.
    Al word het wel awkward dan denk ik ;x

    ik ook! hoef alleen mijn telefoon te ontgrendelen en ik kan bellen x'D


    Nou ja, beter. Zolang je ze maar krijgt. ^^
    Hahaha, ja, klopt, met iemand die je amper kent zou ik ook niet graag gaan. ;3 Is gewoon leuker met iemand die je echt kent, zodat je echt kan fangirlen enso. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben nu al moe ik denk dat het bij niet veel later wordt dan tot 10 uur Qmusic luisteren.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Essink schreef:
    (...)

    Nou ja, beter. Zolang je ze maar krijgt. ^^
    Hahaha, ja, klopt, met iemand die je amper kent zou ik ook niet graag gaan. ;3 Is gewoon leuker met iemand die je echt kent, zodat je echt kan fangirlen enso. ^^


    omfg, ik kreeg echt een hartverzakking net!
    was even naar de wc. dus kom ik terug, hoor ik fucking dat 1.2.3.4 van one way or another. is het die fucking reclame.
    maar dacht echt even dat ik dood ging. ;x

    nouja, ik ben wel eens vaker met mensen die ik niet kende naar een concert geweest. -tenminste, ik was wel met een vriendin en zei nam iemand mee, die we nog nooit gezien hadden en ik nam iemand mee van Quizlet. omdat die anders niemand had om mee te gaan. Opzich kan zoiets heel gezellig zijn, als je een beetje open en gezellige mensen heb.
    Maar het zusje van een vriend is toch anders. ik zie haar best vaak en praat nooit met haar.
    al geloof ik best dat ze aardig is, daar niet van, maar het is toch een beetje awkward. ;')

    maar volgens mij heb ik iemand die met me mee wilt!
    die heb ik ook maar een paar keer gezien, want woont aan de andere kant van het land. maar het is een vriendin van mijn eigen beste vriendin, die daar woont!
    omg, hoop echt dat ze echt meegaat. ;o
    en dan moet ik nog kaarten krijgen. ;x

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 21:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)

    omfg, ik kreeg echt een hartverzakking net!
    was even naar de wc. dus kom ik terug, hoor ik fucking dat 1.2.3.4 van one way or another. is het die fucking reclame.
    maar dacht echt even dat ik dood ging. ;x

    nouja, ik ben wel eens vaker met mensen die ik niet kende naar een concert geweest. -tenminste, ik was wel met een vriendin en zei nam iemand mee, die we nog nooit gezien hadden en ik nam iemand mee van Quizlet. omdat die anders niemand had om mee te gaan. Opzich kan zoiets heel gezellig zijn, als je een beetje open en gezellige mensen heb.
    Maar het zusje van een vriend is toch anders. ik zie haar best vaak en praat nooit met haar.
    al geloof ik best dat ze aardig is, daar niet van, maar het is toch een beetje awkward. ;')

    maar volgens mij heb ik iemand die met me mee wilt!
    die heb ik ook maar een paar keer gezien, want woont aan de andere kant van het land. maar het is een vriendin van mijn eigen beste vriendin, die daar woont!
    omg, hoop echt dat ze echt meegaat. ;o
    en dan moet ik nog kaarten krijgen. ;x


    Hahaha, dat heb ik ook, iedere keer na zo'n reclame denk ik; 'omg nu komt het!' en dan steeds een ander liedje. ):
    Ja, klopt, kan best gezellig zijn! Met alle mensen van Q, of sommige dan, zou ik best wel naar 't concert willen, hehe. Ik zo leuk om ze te meeten dan. (:
    Oh, beter! Ik heb nog steeds niemand, HAHA. Maar ik regel toch eerst wel kaartjes denk ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you