• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Styles schreef:
    (...)
    Ja, dat is wat ik bedoel. Ik moest een 1 intoetsen om doorverbonden te worden naar de studio. En dan hoor je je gewoon weggedrukt worden. En dan krijg je te horen dat alle lijnen vol zijn en nog een keer op 1 moet drukken om het nog een keer te proberen. Maar toen werd ik weer weggedrukt ;(
    Maar normaal kom ik niet eens voorbij dat prijzenpraatje en zegt die al meteen dat die in gesprek is. Of het lukt me helemaal niet en breekt hij al meteen af.


    Oh mijn god dan was je volgens mij echt een van de weinige die doorverbonden word. Ik zou me dan helemaal rot voelen als ik weg zou vallen, als je nog niet doorverbonden bent is dat natuurlijk net wat minder erg. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Oh mijn god dan was je volgens mij echt een van de weinige die doorverbonden word. Ik zou me dan helemaal rot voelen als ik weg zou vallen, als je nog niet doorverbonden bent is dat natuurlijk net wat minder erg. ^^

    Daarom. Het gevoel dat je zo dichtbij bent is echt slopend en had echt het gevoel of mijn hart uit mijn borstkas kwam zetten. Dus dan is het echt kut als je drie keer word weggedrukt en daarna het nummer voorbij is. maar was wel blij dat ik niet gehoord heb hoe de winnaar zijn kaarten kreeg. Want daar had ik dan helemaal slecht tegen gekund ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Daarom. Het gevoel dat je zo dichtbij bent is echt slopend en had echt het gevoel of mijn hart uit mijn borstkas kwam zetten. Dus dan is het echt kut als je drie keer word weggedrukt en daarna het nummer voorbij is. maar was wel blij dat ik niet gehoord heb hoe de winnaar zijn kaarten kreeg. Want daar had ik dan helemaal slecht tegen gekund ;x


    Ja, dat snap ik. ^^ Ik zou het vooral niet aankunnen als er iemand zou winnen die ik in rl ken, dan zou ik diegene vervloeken omdat ik zo jaloers zou zijjn, hahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eigenlijk moet je gewoon aan het eind van elk nummer bellen en als je merkt dat het geen 1d is, ophangen. En dan kan je natuurlijk beetje uitrekenen dat je 2 uur nadat 1 is geweest pas weer begint daarmee. Maar dat gaat je wel veel geld kosten ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    Eigenlijk moet je gewoon aan het eind van elk nummer bellen en als je merkt dat het geen 1d is, ophangen. En dan kan je natuurlijk beetje uitrekenen dat je 2 uur nadat 1 is geweest pas weer begint daarmee. Maar dat gaat je wel veel geld kosten ;x


    Het kost geen geld zolang je niet doorverbonden word. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I'm so happy, hoop zo dat ik kaartjes krijg dit jaar. Er is waarschijnlijk wel meer kans aangezien de amsterdam arena groter is :'D

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 14:21 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Essink schreef:
    (...)

    Het kost geen geld zolang je niet doorverbonden word. (:


    Dus je betaalt alleen als je op 1 hebt gedrukt ofzo? Of daarvoor al als je dat keuze menu krijgt? Want dan moet je gewoon zorgen dat je daarvoor al ophangt.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    (...)

    Dus je betaalt alleen als je op 1 hebt gedrukt ofzo? Of daarvoor al als je dat keuze menu krijgt? Want dan moet je gewoon zorgen dat je daarvoor al ophangt.

    Waarom zou je überhaupt bellen als je voor het keuze menu al op hangt? Want als je dat doet, maak je überhaupt geen kans om te winnen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    OMG, ik ben zo blij. Voor het eerst in 3 jaar. Hoef ik niet al om 7 of 9 uur te beginnen met werken die komende zaterdag. Hoef pas 1 uur te beginnen. Dus kan gewoon zelf proberen kaartjes te krijgen! Echt. Of me het gegund is ofzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Waarom zou je überhaupt bellen als je voor het keuze menu al op hangt? Want als je dat doet, maak je überhaupt geen kans om te winnen.


    Zo bedoel ik het niet. Als je belt als je 1d hoort, ben je te laat want dan belt iedereen. Maar want nou als je belt als een nummer is afgelopen en gewoon ophangt als het volgende nummer niet 1d blijkt te zijn. Maar het kost dan wel heel veel als je elke keer toch wordt doorverbonden, dus laat maar zitten. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Styles schreef:
    OMG, ik ben zo blij. Voor het eerst in 3 jaar. Hoef ik niet al om 7 of 9 uur te beginnen met werken die komende zaterdag. Hoef pas 1 uur te beginnen. Dus kan gewoon zelf proberen kaartjes te krijgen! Echt. Of me het gegund is ofzo.


    Veel geluk. Ik heb precies het omgekeerde. Ik hoef nooit op zaterdag weg, behalve volgende week. ;x


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    (...)

    Dus je betaalt alleen als je op 1 hebt gedrukt ofzo? Of daarvoor al als je dat keuze menu krijgt? Want dan moet je gewoon zorgen dat je daarvoor al ophangt.


    Ja, als je op 1 drukt vanaf dan moet je betalen. Iig niet voordat je doorverbonden bent.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga er ook heen, maar dan naar Düsseldorf. Al is dit schooljaar bij mij officieel afgelopen op 20 juni, maar het zou kunnen dat ik de periode van de deliberaties stages kan hebben en dat ik dus niet naar Amsterdam kan gaan.
    Düsseldorf is voor mij dus meer mogelijk, omdat het in de zomervakantie is én het is "dichter" bij huis (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Styles schreef:
    OMG, ik ben zo blij. Voor het eerst in 3 jaar. Hoef ik niet al om 7 of 9 uur te beginnen met werken die komende zaterdag. Hoef pas 1 uur te beginnen. Dus kan gewoon zelf proberen kaartjes te krijgen! Echt. Of me het gegund is ofzo.


    Ik ga niet meer bellen want wil geen staanplaatsen :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ik ga niet meer bellen want wil geen staanplaatsen :')

    Ik wel. En dan ga ik daar 's ochtensvroeg zitten, zodat ik vooraan sta ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''