• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Essink schreef:
    (...)

    Klopt, ja. Ze worden op naam gezet van diegene die wint. ^^

    niet dat er ooit naar de naam word gekeken, maar zou het niet proberen in ieder geval.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hoeveel kaartjes kan je eigenlijk kopen? 8 right?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ze draaien echt teveel dezelfde muziek op Q-music...


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik voelde gwoon datr zwe kome


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga waarschijnlijk samen met m'n zusje en moeder. Tenminste, als we kaarten krijgen :'D

    ik kwam er weer niet doorheen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pattini schreef:
    Hoeveel kaartjes kan je eigenlijk kopen? 8 right?


    Inderdaad, ja. Tenminste dat is me verteld.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    In Antwerpen met hun vorige tour, en misschien Amsterdam, kon je vier kaarten tegelijkertijd kopen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Shit, ik belde al aan het einde van het liedje wat voor 1D kwam want ik had het gevoel dat het zou komen, ik had al op 1 gedrukt toen WMYB kwam en toch waren alle lijnen al bezet. Waarom is het zo moeilijk? :c


    The universal language of art.

    Zijn er nu al kaarten te koop voor een concert in juni??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ramsassy schreef:
    Zijn er nu al kaarten te koop voor een concert in juni??


    Je kan ze iedere avond winnen bij QMusic, de echte kaartverkoop start zaterdag ochtend, aanstaande. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wist gewoon dat dit topic onderwerp over 1D zou gaan :') Ik wil er wel heen, but no money. Nu ben ik zielig -cry-


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Essink schreef:
    (...)

    Je kan ze iedere avond winnen bij QMusic, de echte kaartverkoop start zaterdag ochtend, aanstaande. (:

    Hmm,dta is wel overdreven vroeg vind ik zelf,maar ja,ik heb er niets over te zeggen dus ik ga me ook niet moeien


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ramsassy schreef:
    (...)
    Hmm,dta is wel overdreven vroeg vind ik zelf,maar ja,ik heb er niets over te zeggen dus ik ga me ook niet moeien


    Klopt, ik ben 't volledig met je eens. Maar goed, er is niets aan te doen, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zijn ze nog geweest bij Q? Ik was aan het eten.


    The universal language of art.