• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    nope maar ik heb zon vermoeden zometeen na dit liedje aangezien hij zei dat hij zo nog een leuke dikke hit plaat gaat draaien maar het spannend houd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ^ Je had nog gelijk ook :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ik lees net op livenation, dat de kaartverkkop start op 25 september om 1;00. o.O
    het was toch 28 september om 9;00 ;o
    terwijl de arenasite, zegt dat het inderdaad op 28 september is en je die juist doorstuurt naar livenation

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 20:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    ik lees net op livenation, dat de kaartverkkop start op 25 september om 1;00. o.O
    het was toch 28 september om 9;00 ;o
    terwijl de arenasite, zegt dat het inderdaad op 28 september is en je die juist doorstuurt naar livenation

    Dan lees je 't niet goed denk ik.

    Van woensdag 25 september om 13.00u tot vrijdag 27 september 13.00u vindt een speciale American Express presale plaats. Lees hieronder verder voor meer info. De reguliere voorverkoop voor dit concert start zaterdag 28 september om 9.00u. Koop geen kaarten via niet-officiële voorverkoopkanalen. De geldigheid van deze kaarten kan niet door ons worden gegarandeerd. Check www.weetwaarjekoopt.nl.

    Dat staat er namelijk, als ik op One Direction klik op de startpagina.

    Lovina schreef:
    (...)
    Dat staat er namelijk, als ik op One Direction klik op de startpagina.

    oww, is dat daarvan. ik schoot echt al in de stres.
    maar nee, er staat enkel on sale op: 25 sep 13;00
    vandaar. maar weet wel waar je het over hebt nu.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het meisje wat net gewonnen heeft woont bij mij in de buurt D:
    Ik ken haar niet persoonlijk, though.


    The universal language of art.

    Royals schreef:
    Het meisje wat net gewonnen heeft woont bij mij in de buurt D:
    Ik ken haar niet persoonlijk, though.


    She is so lucky.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Remain schreef:
    Ik ga sowieso kaarten proberen te kopen en ze dan 10x zo duur doorverkopen. Kassaaa

    slim maar ook asociaal want, er zijn mensen die ze heel graag willen hebben voor een normale prijs!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    (...)
    slim maar ook asociaal want, er zijn mensen die ze heel graag willen hebben voor een normale prijs!


    Te duur ziet er ook nep uit, gok niet dat veel mensen dat kopen. Als ik kaartjes overheb verkoop ik ze ietsjes duurder of dezelfde prijs door :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Styles schreef:
    ik lees net op livenation, dat de kaartverkkop start op 25 september om 1;00. o.O
    het was toch 28 september om 9;00 ;o
    terwijl de arenasite, zegt dat het inderdaad op 28 september is en je die juist doorstuurt naar livenation


    Ja er zijn 2 verkoop dagen alleen de verkoopdag van 25 september moet je een bepaalde creditcard voor hebben.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    (...)
    slim maar ook asociaal want, er zijn mensen die ze heel graag willen hebben voor een normale prijs!


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Pattini schreef:
    (...)

    Te duur ziet er ook nep uit, gok niet dat veel mensen dat kopen. Als ik kaartjes overheb verkoop ik ze ietsjes duurder of dezelfde prijs door :')

    Inderdaad dat vind ik ook!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik kwam er doorheen alleen de lijnne waren bezet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gaan jullie tickets kopen via ticketmaster of livenation?


    The universal language of art.

    Royals schreef:
    Gaan jullie tickets kopen via ticketmaster of livenation?

    Een vriend van mij probeerde van de week tickets te bestellen op ticketmaster voor noisia, maar heel de site deed kut. Bijna geen van de knoppen deden het en hij kon zich niet eens aanmelden. Dus ik denk dat ik het maar meteen via livenation doe. Ik wil dat risico echt niet lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''