• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Styles schreef:
    (...)
    Ik wel. En dan ga ik daar 's ochtensvroeg zitten, zodat ik vooraan sta ;p


    Ach, het is waar je zin in hebt, lol. Ik haat staan. Ik kan dat niet aan met m'n benen, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ach, het is waar je zin in hebt, lol. Ik haat staan. Ik kan dat niet aan met m'n benen, haha.

    Ik hou ook niet van staan. Maar wel bij concerten. En ook bij zitplaatsen, gaat iedereen staan.
    Maar ik vind dat je bij staanplaatsen veel meer meekrijgt van de sfeer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Ik wel. En dan ga ik daar 's ochtensvroeg zitten, zodat ik vooraan sta ;p


    Je mag daar niet voor 12 uur zijn stond er.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Styles schreef:
    (...)
    Ik hou ook niet van staan. Maar wel bij concerten. En ook bij zitplaatsen, gaat iedereen staan.
    Maar ik vind dat je bij staanplaatsen veel meer meekrijgt van de sfeer.


    Ja, dat klopt wel, maar dan kan je nog leunen op je stoel als je wilt. Deed ik bij 't vorige concert ook. :')
    Idk, heb altijd gezeten. Ik ga never nooit staan. Krijg je claustrofobische gedachten van, hehehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meh, ik doe niet mee met die Q-music wedstrijd, ik win toch niet. x) Ik ga gewoon volgende zaterdag lekker vroeg voor de computer zitten en erg veel hopen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Nouja, ik ben gewoon weer aan het luisteren hoor ;p
    Ik heb maar 1x gezeten bij een concert en dat was dan ook wel meteen mijn eerste en was bij tokio hotel. Helemaal achteraan en kan me er eigenlijk niet eens zoveel van herinneren.
    Normaal ga ik naar hele andere concerten, waar veel aan moshen en pits doen. Dus ik ben wel wat gewent. Dan word je pas geplet. Helemaal als je er niet in wilt staan, dan word je hellemaal aan de kant geduwd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Nouja, ik ben gewoon weer aan het luisteren hoor ;p
    Ik heb maar 1x gezeten bij een concert en dat was dan ook wel meteen mijn eerste en was bij tokio hotel. Helemaal achteraan en kan me er eigenlijk niet eens zoveel van herinneren.
    Normaal ga ik naar hele andere concerten, waar veel aan moshen en pits doen. Dus ik ben wel wat gewent. Dan word je pas geplet. Helemaal als je er niet in wilt staan, dan word je hellemaal aan de kant geduwd.


    Ik word toch wel teleurgesteld als ik weer ga luisteren. :')
    Helemaal achteraan, dan zie je dus niets, helemaal niet als je zo klein bent als mij, dat lijkt me echt zo vreselijk. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Ik word toch wel teleurgesteld als ik weer ga luisteren. :')
    Helemaal achteraan, dan zie je dus niets, helemaal niet als je zo klein bent als mij, dat lijkt me echt zo vreselijk. :'D

    klopt. maar dat moet je gewoon snel loslaten. of je het nu wel probeerd en niet wint, maar er wel een kans op heb, of niet belt en niet wint en er dus ook geen kans op maakt. ja oke, maar dan moet je zorgen dat je dus een beetje vooraan staat. maar inderdaad, als je klein bent is dat best kut.
    ja kijk, ik ben 1.82 dus ik heb daar niet zo'n last van. maar er is heel vaak tegen mij bij concerten gezegd. 'awh, mag ik voor je, ik ben veel kleiner.' dan heb ik ook zoiets van. 'ja, dan kan ik net zo goed iedereen voor laten, had je maar eerder moeten zijn. of had je inderdaad moeten gaan zitten. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    klopt. maar dat moet je gewoon snel loslaten. of je het nu wel probeerd en niet wint, maar er wel een kans op heb, of niet belt en niet wint en er dus ook geen kans op maakt. ja oke, maar dan moet je zorgen dat je dus een beetje vooraan staat. maar inderdaad, als je klein bent is dat best kut.
    ja kijk, ik ben 1.82 dus ik heb daar niet zo'n last van. maar er is heel vaak tegen mij bij concerten gezegd. 'awh, mag ik voor je, ik ben veel kleiner.' dan heb ik ook zoiets van. 'ja, dan kan ik net zo goed iedereen voor laten, had je maar eerder moeten zijn. of had je inderdaad moeten gaan zitten. ;x


    Ik ga mezelf alleen maar opfokken aan het einde van de avond, in het begin gaat het nog wel.
    Wow, omg serieus? Wij schelen 23 cm. (bat) Ik ben echt super klein, dat weet ik, daarom. Voor jou is dat nog niet zo'n probleem, maar voor mij dus wel, daarom heb ik altijd liever zit plaatsen, als je dan gaat staan, kijk je over iedereen heen die voor je zit. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat ik doe mocht ik ooit in mijn hele leven die kaartjes winnen, dan ga ik alsnog kaarten kopen met zitplek, dan kijk ik of zitplek goed is en verkoop ik die andere want als je staat moet je minstens om 3 uur snáchts daar van te voren al liggen te slapen om vooraan in het veld te kunnen staan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wat ik doe mocht ik ooit in mijn hele leven die kaartjes winnen, dan ga ik alsnog kaarten kopen met zitplek, dan kijk ik of zitplek goed is en verkoop ik die andere want als je staat moet je minstens om 3 uur snáchts daar van te voren al liggen te slapen om vooraan in het veld te kunnen staan


    Dit helemaal. Amen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IrishNialler schreef:
    Wat ik doe mocht ik ooit in mijn hele leven die kaartjes winnen, dan ga ik alsnog kaarten kopen met zitplek, dan kijk ik of zitplek goed is en verkoop ik die andere want als je staat moet je minstens om 3 uur snáchts daar van te voren al liggen te slapen om vooraan in het veld te kunnen staan

    je kan de kaarte die je wint niet doorverkopen. tenminste, dat staat op de site.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    gheheheehhe Dan heb je 100% zeker nog eens winst ook en kan ik zelf kiezen wat mijn plekje word en mn vriendin gaat ook proberen dus mochten we per ongeluk er 4 hebben kiezen we de beste en verkopen we ze doorXD Ik ben gewoon helemaal slim
    Ik ben miss. wel 1.85 m maar mijn vriendin 1.70 en ik vind dat maar niets Van t jaar ook we hacden zitplekken In belgië das korter bij bij mij en we gingen zitten maar toen het begon heel de avondgestaan het was wel uber gaaf ik ging niet huilen maar al sik het terug kjk jank ik altijd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    owww ahahhaha dan nietXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Styles schreef:
    (...)
    je kan de kaarte die je wint niet doorverkopen. tenminste, dat staat op de site.


    Klopt, ja. Ze worden op naam gezet van diegene die wint. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you