• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Styles schreef:
    (...)
    Een vriend van mij probeerde van de week tickets te bestellen op ticketmaster voor noisia, maar heel de site deed kut. Bijna geen van de knoppen deden het en hij kon zich niet eens aanmelden. Dus ik denk dat ik het maar meteen via livenation doe. Ik wil dat risico echt niet lopen.


    Oh oké, goed om te weten. Ik wil ook echt niet dat zoiets gebeurt D:


    The universal language of art.

    Styles schreef:
    (...)
    Een vriend van mij probeerde van de week tickets te bestellen op ticketmaster voor noisia, maar heel de site deed kut. Bijna geen van de knoppen deden het en hij kon zich niet eens aanmelden. Dus ik denk dat ik het maar meteen via livenation doe. Ik wil dat risico echt niet lopen.


    Oh wait, ik kijk net op de twitter van livenation en ze zeggen dat je het beste direct via ticketmaster kan bestellen. Als je een account maakt op livenation word je namelijk alsnog doorgelinkt naar ticketmaster.


    The universal language of art.

    Royals schreef:
    (...)

    Oh wait, ik kijk net op de twitter van livenation en ze zeggen dat je het beste direct via ticketmaster kan bestellen. Als je een account maakt op livenation word je namelijk alsnog doorgelinkt naar ticketmaster.

    Echt? Nouja, dan maar hopen dat hij het gewoon doet zaterdag. Anders ga ik echt huilen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Blijkbaar kan je via ticketmaster, voor het concert in Düsseldorf, alleen met creditcard betalen maar ik heb dat niet. Ook een overschrijving is mogelijk, maar dat is niet bij elke artiest zo. Damn...
    Heeft er iemand ervaring met zulke concerts in Duitsland?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Styles schreef:
    (...)
    Echt? Nouja, dan maar hopen dat hij het gewoon doet zaterdag. Anders ga ik echt huilen.


    Same ):


    The universal language of art.

    Ik krijg wss wel kaarten voor m'n verjaardag, misschien voor A'dam en anders ga ik naar Dusseldorf! Qua afstand maakt dat voor mij namelijk niks uit ;p


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    wazaaaa ik was naar This Is Us
    Pff ik was gister doorverbonden, alleen de 1 blokkeerde dus ik wa sniet snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij mij werd er gisteravond opgenomen, maar ja..
    Helaas ;(


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Zo, 't is vroeg vandaag. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    godvergodver ik dacht zo hmm laat ik het nummer zo maar gewoon klaarzetten en ja hoor toen kwam ie al


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zetten echt net net q-music op en toen kwamen ze. Maar kwam er weer niet doorheen. Eigenlijk word ik best moe van dat proberen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ik zetten echt net net q-music op en toen kwamen ze. Maar kwam er weer niet doorheen. Eigenlijk word ik best moe van dat proberen.


    Dat heb ik dus ook. Ik heb nou zo iets van; ik koop die kaartjes wel. Maar aan de andere kant is er zaterdag iets waar ik graag naar toe ga, maar dat is om 9 uur dus dan kan ik of geen kaartjes kopen of daar niet heen. Daarom probeer ik het nog, niet om het winnen zodat het gratis is zeg maar.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ziamcrew schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus ook. Ik heb nou zo iets van; ik koop die kaartjes wel. Maar aan de andere kant is er zaterdag iets waar ik graag naar toe ga, maar dat is om 9 uur dus dan kan ik of geen kaartjes kopen of daar niet heen. Daarom probeer ik het nog, niet om het winnen zodat het gratis is zeg maar.

    nouja, ik wil ze vooral winnen, omdat ik bang ben dat het niet lukt zaterdag.
    en ook wel omdat, ik als ik win, geld overhoud om naar nog 2 andere concerten te gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    GNMIGFDSVBNM was net even een lolly aan het halen, kwam terug en One Direction was op de radio >.<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil wel, maar mag niet, want dan heb ik nog school en het valt waarschijnlijk in mijn toetsweek, of bijna-toetsweek -creys-
    Hopen dat er datums bijkomen, in belgië (of nederland) maar dan in het weekend ofzo!


    I believe in nothing but the truth and who we are.