• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jared Mason Malik

    'Gewoon lopen het is alleen mijn hoofd en borst dus dat gaat me wel lukken hoor ik ben geen handicap.' grapt hij vrolijk. Ik glimlach en sta op. Ondanks dat hij net zei dat het niet nodig was, help ik hem wel. Ik ben bang dat hij ieder moment kan instorten en ben dus ook goed op mijn hoede. 'Als je je niet lekker voelt, of je moet even rusten ofzo, moet je het gewoon zeggen. Ik wil namelijk niets doen wat je moeder boos maakt.' Zeg ik met een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Als je je niet lekker voelt, of je moet even rusten ofzo, moet je het gewoon zeggen. Ik wil namelijk niets doen wat je moeder boos maakt.' ik gniffel weer en loop op mijn gemakje de trap op. 'zie je tadaaaaaa' vrolijk loop ik mijnk amer in en doe mijn gordijnen open. ik had een paar dansposters en voor de rest een grote fotolijst met fotos erin verwerkt van van alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    Hij loopt de trap opeens gemakkelijk op. Ik glimlach en schud met mijn hoofd. Ik loop zijn kamer binnen en kijk even rond. Het is een mooie kamer. Er hangen een paar dansposters en voor de rest allemaal foto's van dingen. Ik kijk er en zie een jeugdfoto van Lex. Een 'awh.' geluidje verlaat mijn mond, en ik kijk verder. Op de een of andere manier is het mijn hobby om kamers van andere mensen te bekijken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lx Huwerd

    Ik hoor hem als hij een kleuter Lex ziet en ik gilmlach. Ik zet rustige muziek op en ga op mijn bed liggen en bestudeer Jared tot hij klaar is met mijn kamer door te kijken. Mijn muren waren turqoise blauw geschilderd met donkerbruine meubelen erin. Mijnkamer wa sniet mega maar wel groot genoeg voor mij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Brynn werd nog roder dan ze al was, iets waardoor ik grinnikte. 'Misschien een.. film kijken? We kunnen naar de bios, goede manier om je te verschuilen voor die doorgedraaide fans gelijk en voor de paparazzi. Maar als je wilt ook gewoon bij mij een film kijken? Of bij jou, als je dat liever hebt. Of helemaal niet als je het niet wilt. We kunnen ook wat anders doen, hoor! Wat vind jij leuk om te doen? We zijn al met zijn allen gaan zwemmen en dat was mijn idee, nu mag jij iets kiezen' ratelde ze. 'Sorry, dat gebeurd wel vaker' mompelde ze met een zwakke glimlach. Ik grinnikte even en knikte,
    'Ik vind het goed. Zullen we dan naar de bios gaan? Er zullen nu niet zo heel veel mensen zijn.' Zei ik met een glimlach naar haar en stond op. Toen Brynn ook stond liepen we naar mijn auto toe. Deze keer reed ik wel normaal en al snel waren we bij de bios. Zodra we waren uitgestapt en ik een zonnebril en pet op had gedaan voor het geval iemand me herkend vroeg ik met een glimlach aan Brynn:
    'Zo, welke film wil je kijken?'


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    Gelijk sprong ik op en liep ik achter hem aan. De glimlach op mijn gezicht kon gewoon niet meer weg. Ik had een date eindelijk. Nou een date was het niet officieel, maar we gingen met zijn tweeën iets doen wat al lang genoeg voor mij was. Dit was de eerste keer dat ik bij Zayn in de auto zat en we op een normaal tempo reden. Maar ik zou ook als een idioot rijden als ik in paniek was dus snapte ik het totaal. Met goede zin gooide in mijn benen uit de auto en duwde het portier dicht om snel naar Zayn toe te lopen. Daar was het weer. Een keuze. Even dacht ik na, het was best moeilijk te kiezen. Een typische meidenfilm zou ik hem niet aandoen, een tekenfilm leek me nou niet echt gepast en van horror zou ik na twee weken nog niet 's avonds over straat durven. In mijn gedachten speelde ik een lijstje af met alle films die op dit moment draaiden. 'Houd je van actie?' vroeg ik. Al leek het er niet op ik was dol op actiefilms. Graag wilde ik nog naar 2 Guns, maar dadelijk vond Zayn er niets aan en dat wilde ik niet hebben. 'Zou je misschien naar 2 Guns willen?' vroeg ik er zacht achteraan terwijl ik opkeek,


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik zag haar nadenken en wachtte even geduldig af. Terwijl ik ondertussen om me heen keek om te kijken of niemand me herkende.
    'Houd je van actie?' vroeg Brynn toen. Ik keek haar even aan en knikte toen met een glimlach. Maar Brynn leek niet echt iemand voor actiefilms.
    'Zou je misschien naar 2 Guns willen?' Vroeg ze er zacht achteraan terwijl ze opkeek. Mijn glimlach werd breder en ik knikte met glinsterende ogen. Ik wou die film al een tijdje zien.
    'Lijkt me leuk.' Zei ik enthousiast tegen haar terwijl ik haar hand vastpakte en haar meetrok naar de kaartjes verkoop. Haar hand voelt fijn in de mijne, alsof het voor me gemaakt is, maar ik weet dat ik dit niet elke dag zal hebben.
    Ik kocht de kaartjes en keek even hoe laat het was. De film zou over enkele minuten beginnen. Ik glimlachte naar Brynn terwijl ik haar meetrok met mijn hand nog steeds in de hare. Als we in de zaal zijn gaan we zitten en keken naar de reclame.
    Ik keek Brynn met een glimlach aan en vroeg:
    'Heb je er zin in?'


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    Van opluchting liet ik mijn ingehouden adem ontsnappen. Actie was zo veel meer dan alleen explosieven en geweren, wat zo'n beetje alle meisjes dachten. Het was gewoon gaaf. Blij hield ik zijn hand stevig vast. Die zou ik voorlopig niet meer loslaten, hopelijk dan. Voor ik het wist zaten we al in de zaal die voor de helft vol zat. Iets hoger dan de middelste rij maakte het dat we op goede plekken zaten. Zachtjes had ik mijn hand nog steeds in die van Zayn. Het voelde gewoon zo goed. 'Ja! Echt wel, ik houd van dit soort films. Normaal zou ik het moeten missen omdat ik weer mee zou worden gesleurd door mijn vriendinnen. Nu kan ik het samen met iemand kijken die het ook leuk vindt' vertelde ik snel en kort. Ik draaide me naar Zayn toe, boog voorover en drukte een kusje op zijn wang. 'Dankjewel' zei ik met een gemeende glimlach. Het was voor deze hele dag. Ondanks het incident met Jim en Lex was het toch geweldig, vooral nu ik met Zayn bij de bioscoop zat. Langzaam dimden de lampen totdat ze uit waren, werd het volume wat harder gezet en zag je hoe het scherm zwart werd als teken dat de film begon en de reclames af waren gelopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Ja! Echt wel, ik houd van dit soort films. Normaal zou ik het moeten missen omdat ik weer mee zou worden gesleurd door mijn vriendinnen. Nu kan ik het samen met iemand kijken die het ook leuk vindt' vertelde Brynn snel en kort. Ik grinnikte even. Toen draaide ze zich naar me om, boog voorover en drukte een kusje op mijn wang. 'Dankjewel.' zei ze met een gemeende glimlach. Ik glimlachte ook en zei:
    'Geen dank. Ik doe het graag,' zei ik tegen haar. 'Vooral voor jou.' Mompelde ik er zacht achteraan, in de hoop dat ze dat niet hoorde. Ze wou toch niks met me beginnen. Gelijk voel ik me hierdoor blozen, maar omdat de volume harder werd gezet, het scherm zwart ging en de lampen dimden hoopte ik dat ze dat niet gezien had. Toen de film begon liet ik haar hand los om mijn arm om haar heen te slaan en vervolgens haar hand weer vast te pakken. Even keek ik naar Brynn, maar wendde toen mijn gezicht af om naar de film te kijken. Maar daar kwam niet veel van, want ik werd telkens afgeleid door Brynn. In het gedempte licht leek ze nog mooier dan ze al was, iets wat me heel erg afleid van de film.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Brynn Noah Styles

    Even keek ik snel terug naar hem. Had ik dat nou goed gehoord? Ik besloot me maar op de film te concentreren. Een lichte teleurstelling ging door me heen toen ik voelde dat Zayn zijn hand had weggetrokken maar dat werd overspoeld door een gelukkig gevoel toen hij zijn arm om me heen sloeg en mijn hand weer vastpakte. Nog net kon ik een giechel binnenhouden. Wat zou dat kinderachtig zijn geweest als ik dom had zitten giechelen. Dus ik besloot het maar te vieren door mijn mond dicht te houden zodat er geen enkel stom geluid kon ontsnappen. Met grote ogen volgde ik het verhaal. Tevreden keek ik ernaar toen ik al snel gegil en geschreeuw hoorde wat afkomstig was van de film zelf. Om zijn reactie te zien wilde ik ongemerkt even naast me kijken maar ik zag dat Zayn mijn kant op keek. Als teken dat ik het nu al geweldig vond grijnsde ik even naar hem om vervolgens weer op de film te letten. Het was een geluk dat 'ie nog draaide, hij was al een tijdje te zien. Mijn ogen volgden bij elke beweging de mensen, met vooral oog op de twee mannen om wie het draaide. Wat voorzichtig leunde ik tegen Zayn aan om dicht tegen hem aan te komen zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    Ik zag dat Brynn met grote ogen het verhaal volgde, iets wat haar een schattig uiterlijk gaf. Na een tijdje zag ik haar even naar mij kijken en ze grijnsde toen. Ik glimlachte terug en probeerde wat van de film op te vangen. Even later voelde ik hoe ze voorzichtig wat tegen me aan leunde. Ik glimlachte in mezelf en keek weer naar de film. De helft ervan had ik gemist, dus echt begrijpen wat er aan de hand was deed ik niet. Maar toch deed ik alsof ik er iets van begreep en keek naar de film.
    Toen de film was afgelopen en de lichten weer aan gingen keek ik Brynn met een glimlach aan.
    'En, hoe vond je de film?' Vroeg ik toen aan haar. Ik stond op en pakte haar hand vast terwijl ik het antwoord afwachtte. Langzaam liepen we naar buiten toe waar het al een stuk donkerder was. Opeens kreeg ik een idee en er kwam een grote glimlach op mijn gezicht te staan.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Was even douchen, ga nu een stukje typen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brynn Noah Styles

    Meteen begon ik te vertellen. 'Hij was echt veel beter dan ik verwacht had! Toen ze die bank beroofden, die maskers - of ja, make-up - was echt fantastisch! En toen hij erachter kwam dat er nog een man lid was van diezelfde dienst werd het echt leuk' grijnsde ik. Een hoop moord en kogels, mijn favoriet. Nieuwsgierig keek ik Zayn aan. 'Hoe vond jij het?' vroeg ik hem. Het zag ernaar uit dat hij het ook wel naar zijn zin had gehad. Snel nam ik de kans om hem nog eventjes te bestuderen. Hoe kon zo'n knappe jongen geen klootzak zin? Dat klonk verkeerd. De meeste jongens waren klootzakken voor wat ik had meegemaakt. Maar Zayn was zo lief en je zag gewoon dat hij echt gaf om anderen. Een koel briesje kwam aangevlogen waardoor lichte kippenvel zich op mijn huid bevond. Maar aan die frisheid kon ik niet eens denken, het was te druk in mijn hoofd. Toen ik nogmaals opkeek naar Zayn zag ik dat hij een grote glimlach op zijn gezicht had staan. Vragend keek ik hem aan met de neiging om alles te vertellen over mijn verliefdheid maar toch wijselijk mijn mond hield.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jim Timothy Horan

    '' Babe je hoeft echt niet te blijven hoor ik red me wel '' glimlach ik . '' Jij moet naar de kroeg lekker voetbal kijken'' glimlach ik . '' Ow dit is mijn vriendje Scott'' zeg ik tegen Harm.. - niet mijn fout dat hij harm heet- Ik grinnik . '' Daar was ik al achter'' lacht hij . Ik begin te giechelen en ik til mijn dekbed op zodat Scott er bij kan kruipen. '' Je hoeft niet te fluisteren hoor . Ik heb er alleen last van als ik te druk ben '' glimlach ik en ik ga met mijn hand door zijn haar. '' Joun haar is zo in de war gedaan. Mag ik joun haar is een keer doen ?'' glimlach ik . '' Ik ga je dan een heel gaaf kapsel geven. En ik beloof je dat ik geen schaar of tondeuze ga gebruiken'' lach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ik wacht op Noah]


    Bowties were never Cooler