• Het leven van de jongens van One Direction lijkt allemaal rozengeur en maneschijn. Ze hebben alles waar iedereen alleen maar van kan dromen. Duizenden fans, een film, een stadium tour en als klap op de vuurpijl ook nog een nieuw album, wat aan het einde van het jaar zou komen. Maar zien de jongens dit leven zelf ook zo? Zijn ze wel zo blij of is dragen ze allemaal een masker?
    De jongen leven namelijk een dubbelleven, om het zomaar even te noemen. Zowel dat van voor als achter de camera. Ze kunnen namelijk niet alles openbaar maken. Van liefdes- tot haatrelaties en heimwee. Niets is vreemd genoeg, want het komt allemaal voor.

    Het beroemde leven is veel schijn, want het eist zo ook zijn tol. Maar hoelang houden deze jongen deze act nog vol?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Wat hou je achter voor de buitenwereld:


    Rollen:
    -Niall James Horan; Vexy
    -Louis William Tomlinson; Mouek
    -Liam James Payne; Leam
    -Harry Edward Styles; Laoch
    -Zayn Javadd Malik; ZaynNiall




    De andere mensen;
    ( Denk hierbij aan vrienden, familie, fans, paparazzi)
    - Vriendin Niall: Rhine Jessica Jaspers xAlways
    - Zusje Harry: Brynn Noah Styles Roar
    - Vriendin Harry: Mia Nerida Wright Ellison
    - Broertje Zayn: Jared Mason Malik xAlways
    - Beste vriendin Liam: Roselle Alexis Johnson Vexy
    - Broertje Niall: Jim Timothy Horan WishingZiall
    - Zusje Liam; Ashlynne Dawnelle Payne 'Little Princess' Laoch
    - Zusje Louis: Noah Louise Tomlinson xxxHappiness
    - Zusje Liam en Beste vriendin Harry: Nicole 'Nicky' Deborah Payne Mouek
    - Broertje Louis en Vriendje Jim: Scott 'Scotty' George Tomlinson KiliOfDurin


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Mouek en Laoch maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:
    Het interview met de jongens is net afgelopen en niet vlekkeloos verlopen, want een aantal hadden moeite om zich niet te verspreken. Zo hebben we bijvoorbeeld Liam, die zich nog net uit een ongemakkelijk moment kon redden, door op een ander onderwerp in te gaan. En Harry die bijna op de televisie bekend maakte dat hij twijfelde om te stoppen met de band, iets wat bij de jongens ook nog niet bekend is. Je kan zelf dus wel indenken hoe het is gegaan en dat de jongens dan ook blij zijn dat het voorbij is. Dat ze opgelucht zijn dat ze zich weer bij hun familie kunnen voegen die ook in het gebouw rondlopen, of tenminste in de buurt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lex

    'Sorry, het spijt me, ik moet weg! Jared, zou jij zo lief willen zijn om over een halfuurtje Lex zijn medicijnen te geven? Ze liggen op het aanrecht. Veel plezier nog!' rateld mijn moeder en ik gniffel even. Ik had geen oog voor de film aangezien dat mijn hoofd aan het bonzen maakt dus ik ziet te kijken naar mijn vriendje dat een geweldig uitzicht heeft. Ik zie dat hij het ook niet kan laten en glimlach breed naar he. Ik glimlach als ik zijn arm voel en rol me dichter tegen hem op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Timothy Horan

    '' U bent in het ziekenhuis meneer'' zegt iemand. Ik kijk om me heen en ik zie een zuster staan . '' Waarom ?'' vraag ik . '' Haha u bent in elkaar geslagen '' giecheld ze. '' En dat is grappig omdat ?'' vraag ik . '' Ow nee laat maar'' grinnikt ze en ze huppelt de kamer aan . '' Bitch'' mompel ik . Ik kijk tegen over me en zie nog een jongen liggen . '' Hey'' glimlach ik . '' Hoi '' zegt hij terug. '' En waarom ben jij hier als ik vragen mag ?'' vraag ik . '' Het zelfde als jij '' zegt hij . Ik knik en ik pak mijn mobiel. Ik zie dat ik geen smsjes heb. Nee waarom zouden ze me ook iets sturen . Ze zitten vast lekker feest te vieren dat ik in het ziekenhuis lig


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson

    'No, gasse! Ik wil weten hoe het is.'Zegt Scorry waarna ik knik. Ik druk met mijn voet op het gas pandaal en rij naar het ziekenhuis.
    Scotty zit ondertussen allemaal dingen te mompelen waar ik niet eens van weet wat het is. 'Scotty het komt goed. Zo vaak dat ik Jim heb gezien, en dat is niet vaak, vond ik hem eruit zien als iemand die niet gauw op geeft.'Verzeker ik mijn jongere broertje. Als hij zenuwachtig is en dingen begint te mompelen,wordt ik automatisch ook zenuwachtig. Al gauw zijn we bij het ziekenhuis. Ik parkeer de auto,stap eruit,gooi mijn deur dicht loop naar Scotty's kant toe doe zijn deur open en ik sleur hem eruit. Snel doe ik de auto op slot en sleur Scotty mee naar binnen. 'Mevrouw kunt U mij zeggen in welke kamer Jim Horan ligt?'Vraag ik aan een mevrouw. 'Kamer 192.'Antwoord ze ik bedank haar en sleur Scotty nog steeds mee zoekend naar die kamer als ik hem gevonden heb duw ik Scotty naar binnen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Noah probeerde me te kalmeren, maar het lukte haar niet. Ik bleef heel zenuwachtig. Toen we stopten morrelde ik met mijn riem. Hij sprong net af toen Noah me meesleurde. Ik rende achter haar aan en sprong op en neer toen ze vroeg waar hij lag. Ik rende weer mee toen ze me meesleurde. In de deuropening viel ik stil. Hij zag er erg slecht uit. Noah duwde me naar binnen en ik liep naar de rand van zijn bed. Ik pakte zijn hand en drukte er een kusje op. "Je ziet er verschrikkelijk uit, lieverd." zei ik zacht voor ik nog een kusje op zijn voorhoofd drukte. "Gaat het wel een beetje?" Mijn stem was zacht en erg bezorgd. Ik wilde niet dat hij hier lag, maar veilig in mijn armen op het bankje in onze achtertuin in Doncaster. Ik aaide zacht oover zijn blonde haren en bleef gewoon rustig zitten. Ik bleef graag bij hem tot hij weer beter was. Hopelijk konden de anderen op hem passen in Bristol terwijl ik in Newcastle zat. Het liefst nam ik hem mee daarnaartoe, maar dat ging vast niet.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    Ik glimlach als ik Scott zie. '' Hi babe'' glimlach ik .'' Ik weet het.. T komt allemaal door zo'n homofoob.. '' zeg ik zachtjes. Ik hou zijn hand stevig vast. '' T kan beter. Ik heb pijn aan mijn rug , borst , benen en ik heb vreselijke hoofd pijn.. '' zeg ik . Ik kijk hem aan en ik glimlach. ''Maak je geen zorgen om mij lieverd. Ik overleef het wel '' glimlach ik . Ik wil hem een kus geven maar toen ik naar voren wou buigen ging er een vreselijke pijnlijke steek door mijn borst. Ik ging snel weer normaal zitten en ik liet niet zien dat ik er last van heb . '' Ik hou van je. En ik hou ook van jou Noah '' glimlach ik . '' Bedankt dat jij de alarmcentrale hebt gebeld'' glimlach ik haar toe. '' Jij bent een heel lief meisje. Wist je dat?'' grijns ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Noah Louise Tomlinson

    'Je ziet er verschriikelijk uit, lieverd.'Zegt Scotty als hij bij Jim zijn bed zit. 'Hi babe.'Antwoord Jim. Ze zijn zo lief samen. 'Gaat het wel een beetje?'Hoor ik Scotty's bezorgde stem. 'T kan beter. Ik heb pijn aan mijn rug , borst , benen en ik heb vreselijke hoofd pijn.'Zegt Jim en hij glimlacht even. 'Maak je geen zorgen om mij lieverd. Ik overleef het wel,'Vervolgt Jim. Hij gaat overeind zitten en ik merk dat hij pijn heeft. Voorzichtig loop ik uit de deur opening. 'Ik hou van je. En ik hou ooo van jou Noah.'Glimlacht Jim weer. Een korte glimlach siert mijn lippen. 'Bedankt dat jij de alarmcentrale hebt gebeld.' 'Geen dank. Jouw groer zou het ook voor Scotty gedaan hebben.'Wuif ik het weg. 'Jij bent een heel lief meisje. Wist je dat?'Grijnst Jim. 'Bedankt. Scotty je hebt echt geluk met Jim en hij met jou.'


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scott 'Scotty' George Tomlinson
    Ik aaide zacht door zijn haren terwijl ik naar hem luisterde, maar toen hij zei dat hij last had van zijn hoofd haalde ik mijn hand direct weg en legde hem ook om zijn hand heen. Ik wilde hem geen pijn doen. Hij leek er zelf heel rustig onder, maar ik vond het echt verschrikelijk. als ik hem mee had laten gaan naar de kroeg was dit niet gebeurt... Al had hij dan wel weer buiten ons 3 musketiers gevallen. Ik glimlachte toen hij zei dat hij van me hield. "Ik ook van jou." Ik bloosde toen ze zei dat ik met Jim geluk had en hij met mij. "Ik ben ook heel erg gelukkig met hem." Ik drukte een korte kus op zijn lippen en kneep toen zacht in zijn hand. "Noah? Kan jij me anders bellen als je klaar bent met Lou omtoveren? Dan kan je me daarna hier oppikken. het bezoekuur zal namelijk ook niet tot erg laat duren." Ik sprak expres wat zachter dan normaal om Jim niet nogmeer hoofdpijn te bezorgen.


    Bowties were never Cooler

    Jim Timothy Horan

    '' Babe je hoeft echt niet te blijven hoor ik red me wel '' glimlach ik . '' Jij moet naar de kroeg lekker voetbal kijken'' glimlach ik . '' Ow dit is mijn vriendje Scott'' zeg ik tegen Harm.. - niet mijn fout dat hij harm heet- Ik grinnik . '' Daar was ik al achter'' lacht hij . Ik begin te giechelen en ik til mijn dekbed op zodat Scott er bij kan kruipen. '' Je hoeft niet te fluisteren hoor . Ik heb er alleen last van als ik te druk ben '' glimlach ik en ik ga met mijn hand door zijn haar. '' Joun haar is zo in de war gedaan. Mag ik joun haar is een keer doen ?'' glimlach ik . '' Ik ga je dan een heel gaaf kapsel geven. En ik beloof je dat ik geen schaar of tondeuze ga gebruiken'' lach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jared Mason Malik

    Lex kruipt wat dichter tegen me op, en ik probeer een beetje op te letten. Ik besluit dat ik gewoon niet zo dol ben op dansfilms, en dat ik me daarom niet kan concentreren. Maar toch maakt het feit dat ik nu naast Lex zit vast ook wel iets uit. Ik kijk weer naar hem, en kan mijn ogen er bijna niet vanaf houden. Ik glimlach gewoon en kijk naar de film. Ik zou willen dat de tijd iets sneller zou gaan, zodat ik weer een excuus had om met Lex te volgen. Ik kijk weer opzij en zie dat Lex ook naar mij kijkt. 'Wie houden we voor de gek, we kijken dit allebei niet.' Zeg ik, en ik kus hem even.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Wie houden we voor de gek, we kijken dit allebei niet.' zegt hij en ik begin te lachen en kus hem terug. 'Zet de film maar af, ow ik moet mijn medicijn nog innemen. Zeg zullen we wat eten maken, pannekoeken en wentelteefjes. ik heb echt lekkere trek, en dan een bak chips'zeg ik grijnzend en kijk hem aan. Ik kruip wat omhoog e hang wat tegen Lex.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Zet de film maar af, ow ik moet mijn medicijn nog innemen. Zeg zullen we wat eten maken, pannenkoeken en wentelteefjes. ik heb echt lekkere trek, en dan een bak chips.' Ik grijns, en sta op. 'Blijf jij maar zitten en kijk maar wat. Ik ga wel even wat eten maken. Ik loop naar de keuken en pak de medicijnen. Daarna pak ik nog een glaasje water en breng ik ze naar Lex, met een bak chips. 'Dit kan je eten terwijl ik de pannenkoeken maak.' Zeg ik, en ik loop naar de keuken om een beslag in elkaar te zetten. Dit doe ik thuis ook wel eens. Ik kan niet koken, en als mijn ouders en Zayn weg zijn, heb ik geen andere keus. Of ik moet de pizzeria bellen, maar na een tijdje mocht ik dat niet meer van mijn ouders.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lex Huwerd

    'Blijf jij maar zitten en kijk maar wat. Ik ga wel even wat eten maken. Dit kan je eten terwijl ik de pannenkoeken maak.'grijnzend begin ik met mijn pilletje in te nemen en begin daarna even te freten van hongerheid. Ik heb al snel de bak leeg en ruik Pannenkoeken. Daarn a loop ik rustig naar de keuken en loop naar de tafel waar ik ga zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    Na een tijdje komt Lex aangelopen, en hij gaat aan de tafel zitten. Ik heb net de eerste pannenkoek klaar, en doe die op een bord. 'Ga maar weer eten.' Zeg ik, en ik ga naast hem zitten, terwijl de volgende pannenkoek zit te bakken. Zo zou het dus nog best wel kunnen zijn. Over een paar jaar ofzo, als we allebei het huis uit zijn. Ik glimlach. ZO erg zou ik dat helemaal niet vinden, Maar toch voelt het op de een of andere manier toch wel een beetje raar. Ik heb voor Lex nog nooit iets met iemand gehad.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LEx Huwerd

    'Ga maar weer eten.' dankbaar kijk ik hem aan en gooi er suiker en stroop op. '
    dankje, neem je zelf ook wat er is vast genoerg' giechel ik. 'Ik ga binnen kort weer het dansen oppakken en heel misschien met een dans progamma mee doen' vertel ik hem zachtjes. 'en zou jij daN MEE willen naar de auditie?" vraag ik hem. over drie maanden is het en ik had me ingeschreven. 'mag ik je een stukje van mijn moderne dans laten zien en dat jij heel eerlijk zegt wat je ervan vind?" vraag ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jared Mason Malik

    'Ik ga binnen kort weer het dansen oppakken en heel misschien met een dans programma mee doen' Zegt Lex, en ik glimlach. Ik heb hem nog nooit zien dansen, maar Zayn heeft me ooit verteld dat hij erg goed is. 'En zou jij dan mee willen naar de auditie?' Vraagt hij. 'JA, tuurlijk!' Zeg ik enthousiast, echt gemeend. 'Mag ik je een stukje van mijn moderne dans laten zien en dat jij heel eerlijk zegt wat je ervan vind?' Ik slik even. 'Kan je dat wel.. Met je... Verwondingen?' Vraag ik, en ik loop terug naar de keuken, waar ik mijn eigen pannenkoek op een bord doe, en die opeet.


    Spoiler alert: you will save yourself